Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ ο Αριστοτέλης

Καταλάβαμε κ. Φίλη, δεν έχετε εξασφαλίσει ούτε ένα διορισμό για του χρόνου γι’ αυτό στοχοποιείτε Γκεμπελίστικα τους εκπαιδευτικούς! Τελικά, όσοι  βουτούν στα μνημονιακά βαρέλια, χάνουν κάθε τσίπα!

Βρισκόμαστε στη μέση της χρονιάς και ακόμα και σήμερα χιλιάδες είναι οι χαμένες ώρες από τα κενά που υπάρχουν στα σχολεία μας λόγω απουσίας προσλήψεων εκπαιδευτικού προσωπικού. Η εκπαίδευση για έκτη συνεχή χρονιά, «βλέπει» χιλιάδες εκπαιδευτικούς να συνταξιοδοτούνται ενώ δεν έχει γίνει ούτε ένας διορισμός.  Οι πολιτικές των μνημονίων και της διάλυσης του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης που επέβαλαν όλες ανεξαιρέτως οι ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας των τελευταίων χρόνων, συμπεριλαμβανομένης και της σημερινής, οδηγούν στην τωρινή ζοφερή πραγματικότητα. Τους επόμενους μήνες και μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους θα προκύπτουν δεκάδες κενά στα σχολεία, όπως είναι φυσικό για μία διεύθυνση με περίπου 4.800 εκπαιδευτικούς. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα σχολεία να λειτουργούν όπως όπως! Τα ολοήμερα υπολειτουργούν μη μπορώντας να καλύψουν ολόκληρο το πρόγραμμά τους μέχρι τις 4.15, σε πολλές περιπτώσεις αδυνατώντας να καλύψουν όλα τα τμήματα και ότι λειτουργεί, βασίζεται κυρίως σε περισσεύματα ωρών καταστρέφοντας το όποιο εκπαιδευτικό περιεχόμενο τους έχει απομείνει. Ταυτόχρονα, κανένας εκπαιδευτικός που ασθενεί, δεν αναπληρώνεται, μια και δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό!

Κι ενώ τα νούμερα είναι αδιάσειστα, ο υπουργός παιδείας Ν. Φίλης, με μια προμελετημένη επικοινωνιακά δήλωση, επιδιώκει να στοχοποιήσει τους εκπαιδευτικούς για τα κενά, δηλώνοντας ότι τα χιλιάδες κενά από την αρχή της σχολικής χρονιάς, οφείλονται στις «13.500 ώρες γραμματειακής υποστήριξης», δηλαδή του 0,5% των εβδομαδιαίων προσφερόμενων διδακτικών ωρών, ενώ μας αποκαλύπτει ότι 2.000 τμήματα δηλ. περίπου το 2,5% των τμημάτων όλων των σχολικών μονάδων, έχει χαμηλό αριθμό μαθητών!

Και μόνο τα ποσοστά καθιστούν τις δηλώσεις Φίλη άνευ αξίας! Όταν τα σχολεία ξεκίνησαν με 25.000 επίσημα κενά που αντιστοιχούν στο 25% του εκπαιδευτικού προσωπικού κάθε συζήτηση περί σοβαρότητας των δηλώσεων του υπεύθυνου Υπουργού Παιδείας,  ακυρώνεται αμέσως. Παρ’ όλα αυτά το ερώτημα παραμένει. Γιατί ο υπουργός Παιδείας προχώρησε σε αυτές τις δηλώσεις, μιμούμενος όλους τους προκατόχους του Υπουργούς Παιδείας, από τη Γιαννάκου και τη Διαμαντοπούλου μέχρι τον Αρβανιτόπουλο και το Λοβέρδο;

Η απάντηση είναι μία: Δεν έχει εξασφαλίσει ούτε ένα διορισμό για του χρόνου, το κουαρτέτο δεν του έχει δώσει το πράσινο φως ούτε για μία πρόσληψη στην εκπαίδευση και γι’ αυτό προετοιμάζει Γκεμπελίστικα την επίθεση στα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα!

Το σενάριο είναι απλό και πολυπαιγμένο από τους προηγούμενους υπουργούς. Διασύρουν τους εκπαιδευτικούς, τους στοχοποιούν και στη συνέχεια επιτίθενται. Σε αυτή την κατεύθυνση είναι και η απαράδεκτη εγκύκλιο της 25ης Ιανουαρίου, με την οποία καλέστηκαν οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να καταρτίσουν και να αποστείλουν πίνακες με «πλεόνασμα διδακτικών ωρών» αλλά και η νέα που ζητά αναμόρφωση των ωρολογίων προγραμμάτων.

Το σχέδιο είναι γνωστό από παλιά: υποχρεωτικές μετακινήσεις, αύξηση ωραρίου, συγχωνεύσεις, συμπτύξεις, κατάργηση του ενός δασκάλου για ένα τμήμα, χωρισμός των διδακτικών αντικειμένων σε δύο ή τρεις ζώνες (α. 12 ώρες Γλώσσα-Μαθηματικά β. 8 ώρες Φυσική, Ιστορία, Θρησκευτικά, Γεωγραφία γ. όλα τα υπόλοιπα πλην ειδικοτήτων) ώστε να τα διδάσκουν 2 με 3 δάσκαλοι αντί για έναν που υπάρχει τώρα, αύξηση της διδακτικής ώρας και προσθήκη ενός διαλλείματος ώστε να καλύπτεται το ωράριο μέχρι τις 14.00 αλλά με 6ωρο διδακτικό, ολοήμερο 14.00-16.15 μόνο για τα παιδιά που εργάζονται και οι δυο γονείς. Σε αυτό το σχέδιο εντάσσεται και η επίθεση στην ειδική αγωγή!

Το δημόσιο σχολείο κινδυνεύει πραγματικά! Κάθε παιδαγωγική και εκπαιδευτική λειτουργία ακυρώνεται και διαστρεβλώνεται κάτω από το βάρος της υπηρέτησης της πολιτικής των μνημονίων και της κατάργησης του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα του. Η κυβερνητική πολιτική έχει πολιτικούς πάτρωνες την ΕΕ και την εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ με στόχο φτηνό ευέλικτο σχολείο υποταγμένο στην αγορά και το κέρδος και μαθητές φτηνό αυριανό εργατικό δυναμικό! Ένα σχολείο που η λειτουργία του θα καθορίζεται και θα υπηρετεί τους οικονομικούς δείκτες την εποχή της κρίσης, την αποπληρωμή του χρέους και των δόσεων, την υπηρέτηση των τραπεζών και των εργοδοτών, πολτοποιώντας μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα.  

Γι’ αυτό δυναμώνουμε την πάλη μας ενάντια στην πολιτική της ΕΕ-ΔΝΤ-Κεφαλαίου-Κυβερνήσεων που τσακίζουν τις ζωές μας.

Απαιτούμε για μας και τα παιδιά μας ζωή, μόρφωση και δουλειά με δικαιώματα, με βάση τις ανάγκες μας και τις μεγάλες δυνατότητες της εποχής μας.

Απαιτούμε:

Να λειτουργήσουν επιτέλους τώρα και πλήρως όλες οι δομές γενικής και ειδικής αγωγής!

  • Να καλυφθούν όλα τα κενά στα σχολεία!
  • Να ξεκινήσει τώρα η ΠΔΣ για το Λύκειο, ειδικά για τους μαθητές που δίνουν Πανελλήνιες, και η Ενισχυτική στα Γυμνάσια αλλά και να διευρυνθεί στα Δημοτικά, για όλα τα παιδιά που την έχουν ανάγκη.
  • Διεκδικούμε μαζικούς μόνιμους διορισμούς, μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση χωρίς όρους και προϋποθέσεις, για να καλυφθούν όλα τα κενά στα σχολεία.
  • Έκτακτη ΑΜΕΣΗ χρηματοδότηση των Σχολικών Επιτροπών για την αντιμετώπιση άμεσων και έκτακτων αναγκών!

Όλοι/Όλες στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας Τετάρτη 17/2 , 13.30 στο Υπουργείο Παιδείας

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Η πρόεδρος             Η γραμματέας

                 Γράφου Ματίνα             Ρέππα Ντίνα           

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
απθ
Μαθήματα Αντιφασιστικής Εκπαίδευσης: Μια ημερίδα που μας αφορά όλους από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε του ΑΠΘ
Θα γίνει συζήτηση για τη συγκρότηση συστηματικού σχεδίου παρέμβασης για την αντιμετώπιση των ακροδεξιών, εθνικιστικών και φασιστικών αντιλήψεων...
Μαθήματα Αντιφασιστικής Εκπαίδευσης: Μια ημερίδα που μας αφορά όλους από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε του ΑΠΘ