Thumbnail
Δ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Η Γενική Συνέλευση της Δ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καλεί όλους τους συλλόγους διδασκόντων να υπογράψουν το παρακάτω κείμενο άρνησης συμμετοχής στο προσχηματικό «διάλογο».

ΚΕΙΜΕΝΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ της Δ΄ΕΛΜΕ-Θ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ «ΕΘΝΙΚΟ» ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

25-2-2016

Την ίδια ώρα που ο Υπουργός Παιδείας:

  • Συκοφάντησε τους εκπαιδευτικούς ότι δήθεν εκπαιδευτικοί αντί να κάνουν μάθημα στις σχολικές τάξεις έχουν «13.500 ώρες σε γραμματειακή υποστήριξη στο σχολείο τους», και δεύτερον ότι υπάρχουν «πάνω από 2.000 ολιγομελή τμήματα, πολλά από τα οποία και με κάτω από 10 μαθητές», ενεργοποιώντας τη γνωστή μέθοδο του κοινωνικού αυτοματισμού.

  • Κατέθεσε τροπολογία κατάργησης των τμημάτων ένταξης αποδομώντας και απορρυθμίζοντας την ειδική εκπαίδευση και προωθώντας δομές ελαστικές στη στήριξη των μαθητών όπως η παράλληλη στήριξη χωρίς να συζητηθεί το θέμα με τους αρμόδιους φορείς

  • Ανέθεσε στους σχολικούς συμβούλους την εκ νέου εξέταση των εγκεκριμένων ωρολογίων προγραμμάτων με στόχο περικοπές ωρών (προγράμματα καινοτόμων δράσεων) και μετακινήσεις εκπαιδευτικών για να καλύψουν τα 3000 κενά εκπαιδευτικών που υπάρχουν τέσσερις μήνες πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς,

 

Καλεί τους εκπαιδευτικούς και τους συλλόγους διδασκόντων για παιδαγωγικές συνεδριάσεις και τοποθετήσεις στα πλαίσια του «εθνικού» διαλόγου για την Παιδεία.

Για ακόμη μια φορά προβάλλεται η αναγκαιότητα διαλόγου και συναίνεσης και μάλιστα με προτάσεις που μπορεί να δείχνουν ότι αφουγκράζονται αγωνίες εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων. Ωστόσο, η υπερκατανάλωση προτάσεων του τύπου «απαλλαγή των μαθητών και των οικείων τους από το άγχος της ανασφάλειας», «Λύκειο που θα δίνει διέξοδο στις δεξιότητες του μαθητή», «περικοπές στη διδακτέα ύλη», μέριμνα για την ειδική αγωγή». «ενισχυτική διδασκαλία», όταν δεν συμφωνούν με τα έργα στοχεύουν αποκλειστικά στη υφαρπαγή της συναίνεσης.

Και αυτό το λέμε, καθώς όλες και όλοι γνωρίζουμε πως τα σημαντικά και τα στοιχειώδη έχουν ήδη συμφωνηθεί στο πλαίσιο του 3ου Μνημονίου που δεσμεύει στην προώθηση των αντιεκπαιδευτικών μέτρων της έκθεσης του ΟΟΣΑ για την εκπαίδευση.

Εμείς οι εκπαιδευτικοί που υπογράφουμε αυτό το κείμενο δηλώνουμε ότι δεν θα νομιμοποιήσουμε τις νεοφιλελεύθερες και μνημονιακές επιλογές στο χώρο της Παιδείας με τη συμμετοχή μας, με οποιονδήποτε τρόπο, σε προσχηματικούς διάλογους και με συναίσθηση του ρόλου μας θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε και να υπερασπιζόμαστε ένα δημόσιο δημοκρατικό δωρεάν σχολείο που να χωράει όλα τα παιδιά και όλη τη γνώση.

 

ΟΝΟΜΑ

ΣΧΟΛΕΙΟ

ΥΠΟΓΡΑΦΗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Ψήφισμα καταδίκης του λεγόμενου “Εθνικού Κοινωνικού Διαλόγου” για την Παιδεία

της Γ.Σ. της Δ΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

                                                                                                                     25-2-2016

                                                                                               

Η Γενική Συνελεύση της Δ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης  καταδικάζει το διάλογο που ξεκινά η κυβέρνηση διάλογο με δεδομένο ότι  από την πλευρά της θα συνεχιστούν οι αντιδραστικές αλλαγές στην Παιδεία. Στον ίδιο δρόμο που ακολούθησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ συνεχίζει και η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, στο δρόμο των επιταγών της Ε.Ε., του ΟΟΣΑ, των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων που θέλουν την Παιδεία «κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τους».

Άρα ο στόχος του διαλόγου είναι να υπάρξει από την πλευρά των εργαζομένων:

      Αποδοχή και συναίνεση στην υλοποίηση των δεσμεύσεων του 3ου μνημονίου που ολοκληρώνουν ότι άφησαν ατέλειωτο οι προηγούμενες αντιλαϊκές δεσμεύσεις, συνεχίζοντας, ανάμεσα στα άλλα, το αντιδραστικό «νέο σχολείο» της Διαμαντοπούλου, και το νόμο 4186/2013 του Αρβανιτόπουλου.

     Αποδοχή και συναίνεση στις προτάσεις του ΟΟΣΑ για την Εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες που σημαίνει: «Εξορθολογισμός» των τάξεων με αλλαγή στην αναλογία μαθητή-εκπαιδευτικού ανά τάξη. Νέες συγχωνεύσεις και συμπτύξεις τμημάτων. Αύξηση του διδακτικού ωραρίου. Κινητικότητα και ευελιξία.

     Αποδοχή και συναίνεση στην επιτάχυνση της διαδικασία αξιολόγησης της εκπαίδευσης με κριτήρια την πιο στενή σύνδεσή της με τις ανάγκες της κερδοφορίας των μονοπωλίων, σύμφωνα με τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ. Δηλαδή "με βάση την αποδοτικότητα και αυτονομία των δημόσιων εκπαιδευτικών μονάδων και την αξιολόγηση και διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα". Επαναφέροντας ουσιαστικά με ακόμα πιο έντονο τρόπο την κατεύθυνση για αυτονόμηση της σχολικής μονάδας, που θα λειτουργεί με ανταγωνιστικά κριτήρια, θα καταρτίζει τους δικούς της προϋπολογισμούς κ.α.

Η κυβέρνηση όπως και οι προηγούμενες, καλλιεργεί την εντύπωση ότι ο «διάλογος» γίνεται για το καλό των εργαζομένων. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψέμα! Οι εργαζόμενοι έχουμε εμπειρία από τους «κοινωνικούς διαλόγους» όλα τα προηγούμενα χρόνια. Τίποτα θετικό δεν κερδίσαμε! Αντίθετα ήταν χρήσιμοι για να προωθούνται με τις μικρότερες δυνατές αντιδράσεις σημαντικές ανατροπές στα δικαιώματα μας.

Η Γενική Συνελεύση της Δ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καλεί  την ΟΛΜΕ και τα σωματεία να μην μπουν στην διαδικασία του κοινωνικού διαλόγου. Να τον καταδικάσουν.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΣΧΟΛΕΙΟ
Μισθοδοσία εκπαιδευτικών: Οι ημερομηνίες πληρωμής για μόνιμους και αναπληρωτές
Ο μισθός του αναπληρωτή εκπαιδευτικού είναι συνάρτηση της προϋπηρεσίας του, των ακαδημαϊκών του προσόντων (μεταπτυχιακό ή διδακτορικό) και ανάλογα με...
Μισθοδοσία εκπαιδευτικών: Οι ημερομηνίες πληρωμής για μόνιμους και αναπληρωτές