Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Ανω Λιοσίων - Ζεφυρίου - Φυλής

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.

ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ – ΖΕΦΥΡΙΟΥ – ΦΥΛΗΣ

www.p-e-filis.gr  

Άνω Λιόσια 6.6.2016

[email protected]                                        

Προς:   Τα μέλη του Συλλόγου, ΔΟΕ, Συλλόγους Εκπ/κών  Π.Ε.,  Αιρετούς Δ Αττικής,  Αιρετούς ΑΠΥΣΠΕ  Αττικής, Αιρετούς ΚΥΣΠΕ, συμβούλους  σχολικής και προσχολικής αγωγής της  περιοχής μας.

Αγωνιστικό Πρόγραμμα δράσης – αποφάσεις τις Τακτικής Γ.Σ.

•        Συμμετέχουμε με όλες μας τις δυνάμεις στην απεργία στις 8 Ιούνη. Συγκέντρωση 12:30μμ στα Προπύλαια και πορεία στη Βουλή – Να συμμετέχουμε ΟΛΟΙ – Κλείνουμε τα σχολεία – Δίνουμε τη μάχη για τη δουλειά μας και το δημόσιο σχολείο. Δε θα περάσουν οι αιφνιδιασμοί και τα τετελεσμένα- ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΟΛΑ

•        Καλούμε τους διευθυντές των σχολείων και τους συλλόγους διδασκόντων, τις νηπιαγωγούς και τις προϊσταμένες να κάνουν δεκτές όλες τις αιτήσεις των γονέων για το ολοήμερο και την πρωινή ζώνη χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Ενημερώνουμε τους γονείς για τους περιορισμούς που θέτει η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας.

  • Πραγματοποιούμε κινητοποίηση στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης την Πέμπτη 16/6 στις 12.30. Απαιτούμε να εγκρίνει τη δημιουργία τμημάτων ολοήμερου και της ζώνης 7-8 με βάση όλες τις αιτήσεις. Σημείο συνάντησης για τη μετακίνηση μας εκεί με λεωφορείο που θα βάλει ο σύλλογος στις 12.00 μμ στο 9ο Δ.Σ. Άνω Λιοσίων.

  • Καλούμε σε πανελλαδική κινητοποίηση στις 17/6 με συγκέντρωση στο Υπουργείο.

Η κυβέρνηση καρατομεί εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα στην εκπαίδευση

Ήδη, από τη Μεγάλη Εβδομάδα υπογράφτηκε η υπουργική απόφαση για το «νέο» δημοτικό σχολείο η οποία συνιστά μηχανισμό εξοικονόμησης και δημοσιονομικής προσαρμογής του δημόσιου σχολείου στη μνημονιακή πολιτική της κοινωνικής λεηλασίας. Το ωρολόγιο πρόγραμμα λειτουργεί πλέον ως δημοσιονομικός κόφτης στο πεδίο της εκπαίδευσης με στόχο την εξαφάνιση των εκπαιδευτικών κενών και τη δημιουργία τεράστιων τεχνητών πλεονασμάτων. Αποτέλεσμα: το σχολείο κατακερματίζεται, το πρόγραμμά του διαμορφώνεται και αναδιαμορφώνεται με βάση τους μνημονιακούς περιορισμούς, χιλιάδες αναπληρωτές απολύονται, χιλιάδες εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο μετακινήσεων. Με την τακτική του σοκ και δέος, αφού πέρασε στο νόμο για την έρευνα τροπολογίες για τις μετακινήσεις των εκπαιδευτικών, την κατάργηση νηπιαγωγείων, αφού προχώρησε σε μέτρα περικοπών και διάλυσης όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, προχωρά σε ολομέτωπη επίθεση στα δημοτικά σχολεία.

Σύμφωνα λοιπόν με την υπουργική απόφαση για την  πρωτοβάθμια εκπαίδευση:

·         καταργείται η πρωινή ζώνη του ολοήμερου (7-8π.μ.)

·         καταργείται ο δάσκαλος  του ολοήμερου. Η ώρα της σίτισης και της Μελέτης θα καλύπτεται από τις πλεονάζουσες ώρες των δασκάλων της πρωινής ζώνης.

·         μειώνονται οι ώρες των ειδικοτήτων (Αγγλικά, Μουσική, Θεατρική Αγωγή, Φυσική Αγωγή, Πληροφορική)

·         κόβονται γνωστικά αντικείμενα  (Θεατρική Αγωγή και Ευέλικτη Ζώνη στην Ε’ και στη Στ’).

·         μειώνονται οι ώρες που διδάσκει ο δάσκαλος στην κάθε τάξη κατά 2 ώρες  σε όλες τις τάξεις των ΕΑΕΠ, 2 ώρες στην Α και Β τάξη και 5 ώρες από τη Γ τάξη και πάνω στα κλασικά ολοήμερα με τη μείωση των ωρών σε γνωστικά αντικείμενα.

·         Σε κάθε τμήμα ολοήμερου, θα εναλλάσσονται εβδομαδιαία μέχρι και δέκα  διαφορετικοί εκπαιδευτικοί (δάσκαλοι και ειδικότητες)!!

Το υπουργείο παιδείας γενικεύει το σχολικό μοντέλο του κατακερματισμού της γνώσης και των αντικειμένων, κομμένο και ραμμένο στα όρια των μνημονιακών περιορισμών.

Με ποια κριτήρια ασκεί εκπαιδευτική πολιτική η κυβέρνηση και το ΥΠΕΘ; Το πρώτο κριτήριό τους είναι οι μνημονιακές οικονομικές δεσμεύσεις που έχουν υπογράψει. Δηλαδή οι  περικοπές σε σχολεία, εκπαιδευτικούς, μαθητές και χρηματοδότηση. Κριτήριό τους δεν είναι οι ανάγκες των μαθητών, αλλά οι ανάγκες των δανειστών. Κριτήριό τους δεν είναι η σταθερή εργασία, αλλά η εργασιακή ευελιξία και ομηρία. Κριτήριό τους δεν είναι το σχολείο όπου αμβλύνονται οι κοινωνικές και ταξικές ανισότητες, δεν είναι το σχολείο της κριτικής και δημιουργικής σκέψης, αλλά το πολυδιασπασμένο φθηνό και ευέλικτο σχολείο της αγοράς. Άρα πίσω από τα λόγια περί παιδείας και των μεγαλοστομιών περί «ποιότητας», το συγκεκριμένο σχέδιο περιλαμβάνει:

·         6.500 λιγότερους εκπαιδευτικούς στα Δημοτικά Σχολεία για την επόμενη χρονιά, λόγω των εκτεταμένων περικοπών στην Πρωινή Ζώνη, στις ώρες του Ολοήμερου και στα τμήματα του Ολοήμερου, με την προοπτική της κατάργησης και των υπαρχόντων οργανικών θέσεων που καλύπτουν αυτές τις θέσεις.

·         χιλιάδες λιγότερους μαθητές στα ολοήμερα τμήματα, αφού προϋπόθεση εγγραφής με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, θα αποτελεί η αποδεδειγμένη εργασία και των δύο γονέων.

·         100.000.000 ευρώ λιγότερες δαπάνες για εκπαιδευτικό προσωπικό. Προετοιμασία της μείωσης της κρατικής χρηματοδότησης για τις σχολικές μονάδες, σύμφωνα και με το πόρισμα της «Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου», που κατατέθηκε στη Βουλή για αυτονομία των σχολείων σε προγράμματα και πόρους...

·         Χιλιάδες περικοπές στην παράλληλη στήριξη και την Ειδική Αγωγή. Η «πλήρης ένταξη» των μαθητών με αναπηρία στα γενικά σχολεία, όπως σκιαγραφείται σε κάθε βηματισμό του υπουργείου παιδείας και η οποία θα επιχειρηθεί να υλοποιηθεί από σταδιακή «πιλοτική εφαρμογή ένταξης και ενσωμάτωσης δομών ειδικής και γενικής εκπαίδευσης» θα οδηγήσει στην κατάργηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών με αναπηρία, θα φέρει τα κουπόνια στην εκπαίδευση διευρύνοντας τις ταξικές ανισότητες στις ομάδες των αναπήρων μαθητών και θα ανοίξει διάπλατα τις πόρτες στην ιδιωτικοποίηση δομών της ειδικής αγωγής.

·         Εκτεταμένες υποβαθμίσεις, συμπτύξεις, συγχωνεύσεις σχολείων και νηπιαγωγείων.

Αν συνυπολογίσουμε τις περικοπές εκπαιδευτικών στην παράλληλη στήριξη, τις περικοπές στη βάθμια εκπαίδευση και τις περικοπές στην προσχολική Αγωγή, τότε μιλάμε για τουλάχιστον 10.000 εκπαιδευτικούς λιγότερους την επόμενη χρονιά.

Με τη συμφωνημένη από το 3ο μνημόνιο και το ΕΣΠΑ, εφαρμογή του «νέου σχολείου» της Διαμαντοπούλου και του Αρβανιτόπουλου, η κυβέρνηση προετοιμάζει το έδαφος για μια μαζική, φτηνή  εκπαίδευση δεξιοτήτων.  Μια πιο ταξική εκπαίδευση, με τα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα στον καιάδα. Με την καραμέλα της «αυτονομίας» των σχολείων που δρομολογεί την πλήρη επιχειρηματικοποίηση και ιδιωτικοποίηση των λειτουργιών τους να προωθείται με το πόρισμα της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. Με τη λειτουργία των σχολείων να επαφίεται στον «πατριωτισμό» τους και στην αναζήτηση πόρων, με δεδομένη την υποχρηματοδότησή τους από το κράτος. Με την πλήρη λειτουργία και ενεργοποίηση της ΑΔΙΠΔΕ (εξωτερική αξιολόγηση) και της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων, με βάση τις απαιτήσεις του ΟΟΣΑ.

Από κοντά και η ΝΔ λέγοντας πιο καθαρά τα πράγματα, μιλά για μαθητές – πελάτες. Το «νέο σχολείο», είναι βαθιά παλιό - αντιδραστικό.  «Γεμίζει» με ό,τι είναι διαθέσιμο από διδακτικά αντικείμενα και προσωπικό ανάλογα με τις πιστώσεις ΕΣΠΑ και τον πετσοκομμένο κρατικό προϋπολογισμό.

Αυταπάτες τέλος, ώρα για οργάνωση

Η απάντηση σε αυτή την επίθεση, θα κρίνει το μέλλον μας. Η έκβαση της αντιπαράθεσης, ακόμα και σε αυτά τα δύσκολα χρόνια της κρίσης και των μνημονίων, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από τις δικές μας επιλογές.

ΤΩΡΑ και ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ πρέπει να δώσουμε τη μάχη ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης και του Υπ Παιδείας. Ενάντια στις 10.000 απολύσεις αναπληρωτών, στο σχολείο των περικοπών το φθηνό ευέλικτο σχολείο της αγοράς, το κλείσιμο τμημάτων νηπιαγωγείων, τις περικοπές στην ειδική αγωγή και παράλληλη στήριξη και τα μέτρα που ετοιμάζουν με τα πορίσματα του περίφημου «διαλόγου» όπου ενσωματώνονται όλες οι απαιτήσεις της ΕΕ και του ΟΟΣΑ για τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης και της εργασίας των εκπαιδευτικών.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να κάνουν δική τους υπόθεση όλες τις κινητοποιήσεις και να συμβάλουν στην ενημέρωση των γονέων με βάση τις αποφάσεις της ΓΣ του συλλόγου με παρεμβάσεις στις γιορτές και τις εκδηλώσεις του σχολείου.

Οι απολύσεις των αναπληρωτών και οι υποχρεωτικές μετακινήσεις των εκπαιδευτικών είναι για μας αιτία πολέμου!

Το επόμενο διάστημα και πριν την απόλυση των συναδέλφων αναπληρωτών, προχωράμε σε αγωνιστικές  κινητοποιήσεις (απεργίες, διαδηλώσεις, καταλήψεις διευθύνσεων, τοπικές δράσεις, γράμμα σε γονείς, κά.) 

•        Συμμετέχουμε με όλες μας τις δυνάμεις στην απεργία στις 8 Ιούνη. Συγκέντρωση 12:30μμ στα Προπύλαια και πορεία στη Βουλή. – Να συμμετέχουμε ΟΛΟΙ – Κλείνουμε τα σχολεία – Δίνουμε τη μάχη για τη δουλειά μας και το δημόσιο σχολείο. Δε θα περάσουν οι αιφνιδιασμοί και τα τετελεσμένα- ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΟΛΑ

•        Καλούμε τους διευθυντές των σχολείων και τους συλλόγους διδασκόντων, τις νηπιαγωγούς και τις προϊσταμένες να κάνουν δεκτές όλες τις αιτήσεις των γονέων για το ολοήμερο και την πρωινή ζώνη χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Ενημερώνουμε τους γονείς για τους περιορισμούς που θέτει η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας.

  • Πραγματοποιούμε κινητοποίηση στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης την Πέμπτη 16/6 στις 12.30. Απαιτούμε να εγκρίνει τη δημιουργία τμημάτων ολοήμερου και της ζώνης 7-8 με βάση όλες τις αιτήσεις. Σημείο συνάντησης για τη μετακίνηση μας εκεί με λεωφορείο που θα βάλει ο σύλλογος στις 12.00 μμ στο 9ο Δ.Σ. Άνω Λιοσίων.

  • Καλούμε σε πανελλαδική κινητοποίηση στις 17/6 με συγκέντρωση στο Υπουργείο.

Διεκδικούμε άμεσα:

·                     Άμεση απόσυρση της Υπουργικής απόφασης και όλων των εγκυκλίων και τροπολογιών για τα νηπιαγωγεία, την ειδική αγωγή, την κατάργηση ενισχυτικής διδασκαλίας

  • Μαζικούς , μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των αναγκών. Με βάση την προϋπηρεσία και την ημερομηνία λήψης πτυχίου. Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά και ασφαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.

·                     Δημιουργία οργανικών θέσεων για τις ειδικότητες εκπαιδευτικών. Εξασφάλιση πιστώσεων τώρα για προσλήψεις. Κατάργηση του ν. 3848/2010 του «νέου σχολείου» της Διαμαντοπούλου, του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και του ν. 4186/2013, του Αρβανιτόπουλου. Όχι στην ελαστική εργασία.

·                     Καμιά απόλυση - κανένας αναπληρωτής χωρίς δουλειά. Διορισμός όλων των αναπληρωτών.

·                     Μείωση της αναλογίας των μαθητών ανά τμήμα Καμιά συγχώνευση - κατάργηση τμήματος σχολείου και νηπιαγωγείου

·                     Υπερασπιζόμαστε τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο. Υπερασπιζόμαστε την ενότητα των εκπαιδευτικών και των εργασιακών τους δικαιωμάτων.

·                     Λέμε όχι στο μνημονιακό σχολείο είτε με την παλιά είτε με τη νέα του μορφή. Όχι στο φθηνό και ευέλικτο σχολείο της αγοράς, του κατακερματισμού της γνώσης και των αντικειμένων, των ταξικών φραγμών.

  • Έκτακτη χρηματοδότηση της εκπαίδευσης για διορισμούς, προσλήψεις, ουσιαστική αντιμετώπιση των εξόδων των σχολείων, για σίτιση,  υγεία, μεταφορά των μαθητών. Ειδικά μέτρα για τη μόρφωση των παιδιών προσφύγων – μεταναστών, μέσα στα σχολεία. Κανένα προσφυγόπουλο-μεταναστόπουλο έξω από το δημόσιο  σχολείο. Ένταξη όλων των παιδιών στο σχολείο με την δημιουργία όλων των απαραίτητων υποδομών και την πραγματοποίηση όλων των αναγκαίων μόνιμων διορισμών.

 

  • Αυξήσεις τώρα στους μισθούς. Όχι στη σύνδεση μισθού – «προσόντων» – αξιολόγησης. Όχι στη διαγραφή εργασιακού χρόνου.  Κανένας «κόφτης» στο μισθό μας. Όχι στη φοροληστεία.

  • Κατάργηση του αντιασφαλιστικού νόμου - λαιμητόμου. Έκτακτες κρατικές επιχορηγήσεις για τα ταμεία – πίσω τα κλεμμένα. Θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος στα 25 χρόνια υπηρεσίας για όλους.  Πλήρης σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας και 60 έτη ηλικίας.

  • Κατάργηση της τροπολογίας για τα τμήματα ένταξης- ενίσχυση της παράλληλης στήριξης και των τμημάτων ένταξης, δημιουργία νέου τμήματος μετά τα 12 παιδιά.

  • Καμιά μείωση οργανικών θέσεων – οργανικές τοποθετήσεις για όλους τους εκπαιδευτικούς. Καμιά υποχρεωτική μετακίνηση  εκπαιδευτικού.

 

Ούτε βήμα πίσω από αξιοπρεπή εργασία και ζωή - εκπαίδευση δημόσια και ουσιαστική για όλα τα παιδιά.  Διεκδικούμε σ’ αυτή την κατεύθυνση:

  • Επαγγελματικά δικαιώματα στους τίτλους σπουδών. Όχι στην κερδο­σκοπία των πιστοποιήσεων.

  • Επαναλειτουργία με ουσιαστικούς  όρους της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και της Ενισχυτικής Διδασκαλίας σε όλα τα σχολεία, με διορισμούς εκπαιδευτικών και προσλήψεις αναπληρωτών.

  • Κάλυψη των αναγκών σε υποδομές, εκπαιδευτικούς, ειδικό προσωπικό κλπ της ειδικής αγωγής

  • Αύξηση των δαπανών για την εκπαίδευση στο  5% του ΑΕΠ - 15% του προϋπολογισμού

  • Να καταργηθεί όλο το αυταρχικό – αντιδραστικό θεσμικό πλαίσιο της αξιολόγησης, εσωτερικής, εξωτερικής, σχολείων και εκπαιδευτικών.  Κατάργηση της ΑΔΙΠΔΕ. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική προαγωγή για όλους τους εργαζομένους. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο. Ετήσια επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών.

·                     Σε κοινό βηματισμό με όλους τους εργαζόμενους συνεχίζουμε την οργάνωση αντιπολεμικών κινητοποιήσεων και δράσεων αλληλεγγύης για πρόσφυγες – μετανάστες. Παλεύουμε ενάντια στη φορολεηλασία, τα χαράτσια, τις ιδιωτικοποιήσεις, το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου. Υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα σε δημόσια και δωρεάν κοινωνικά αγαθά. Παιδεία - υγεία - ασφάλιση -ρεύμα και νερό για όλο το λαό!

·                     Αγωνιζόμαστε για δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και ενιαίο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό δωδεκάχρονο σχολείο, για το σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών. Με στόχο τη βαθιά και ολοκληρωμένη γνώση, την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης κόντρα στις δεξιότητες και τον κατακερματισμό της γνώσης. Με δυνατότητα επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης, συνεργατικής διδασκαλίας και συνδιδασκαλίας, με αντισταθμιστική εκπαίδευση (ενισχυτική διδασκαλία, Τάξεις υποδοχής, Τμήματα Ένταξης, παράλληλη στήριξη). Με τη λειτουργία δημιουργικών δραστηριοτήτων (χορωδία, αθλητική, εικαστική, θεατρική ομάδα, εργαστήριο πληροφορικής κ.ά.) ώστε να καλύπτονται ολόπλευρα οι ανάγκες των μαθητών και όλοι οι εκπαιδευτικοί να μείνουν στο σχολείο, να αποκτούν ουσιαστική σχέση με αυτό και με τους μαθητές του.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;