Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Μαγνησίας καταγγέλλει τις ελάχιστες μεταθέσεις καθηγητών που έγιναν συνολικά σε όλη τη χώρα και ειδικά στη Μαγνησία. Πολλοί εκπαιδευτικοί συνεχίζουν για πολλά χρόνια να υπηρετούν μακριά από το σπίτι τους και την οικογένεια τους, με μεγάλο οικονομικό, κοινωνικό και ψυχικό κόστος.
Επίσης καταγγέλλουμε τον αδιαφανή και γενικότερα προβληματικό τρόπο διενέργειας των μεταθέσεων, μέσω του υπολογισμού κενών. Προτείνουμε τη ριζική αλλαγή τρόπου υπολογισμού των κενών, με κοινούς κανόνες για όλη τη χώρα και πλήρη διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα, που θα καλύπτει τα πραγματικά οργανικά κενά. Ειδικά για τις μεταθέσεις το τρέχον έτος στη Μαγνησία, διατυπώνουμε ως ερωτήματα, 2 «περίεργες», ενδεικτικές περιπτώσεις και περιμένουμε απαντήσεις:
Στον κλάδο ΠΕ 05 Γαλλικής, υπήρχε στην Α’ Μαγνησίας οργανικό κενό, το οποίο μάλιστα προέκυπτε από τον αλγόριθμο του Υπουργείου (που υπο-εκτικά) τα κενά και όχι από εκτιμήσεις του ΠΥΣΔΕ. Με δεδομένο ότι στο συγκεκριμένο κλάδο υπάρχουν πλεονάσματα σε όλη την Ελλάδα και αρκετοί επιθυμούν να μετατεθούν στην Α’ Μαγνησίας, γιατί δεν έγινε μετάθεση;
Στον κλάδο ΠΕ 11 Γυμναστών, από τις συνολικά 27 μεταθέσεις που έγιναν στην Α’βάθμια Εκπαίδευση, σε όλη τη χώρα, οι 12 μετατέθηκαν στη Μαγνησία, οι 9 στην Α’ Μαγνησίας και 3 στη Β’. Σημειωτέον ότι εκκρεμεί δίκη στο ΣΤΕ για παλιότερες καταγγελλόμενες «υποχρεωτικές μετατάξεις» στον ίδιο κλάδο και περιοχή ενώ τότε δεν είχαν οριστεί κενά. Πώς δικαιολογούνται τόσες πολλές (συγκριτικά) μεταθέσεις;
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη