Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Σύρου -Τήνου-Μυκόνου

Όχι στις πραξικοπηματικές διαδικασίες του Υπουργείου Παιδείας για περικοπές και μετακινήσεις με τις λειτουργικές υπεραριθμίες ερήμην των εκπαιδευτικών

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Το Υπουργείο Παιδείας με κατεπείγουσα εγκύκλιό του προς τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καλεί τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να συνεδριάσουν μέχρι τις 30 Αυγούστου, έτσι ώστε μέχρι τις 2 Σεπτέμβρη να γίνει η «διαδικασία αποσπάσεων πλεοναζόντων εκπαιδευτικών».  Σε περίπτωση αδυναμίας συνεδριάσεων των Υπηρεσιακών Συμβουλίων, τονίζεται ότι η διαδικασία τοποθετήσεων πρέπει να γίνει μέχρι τις 30 Αυγούστου με απόφαση των Διευθυντών Εκπαίδευσης.

Με την εγκύκλιο αυτή, το Υπουργείο Παιδείας προσπαθεί με πραξικοπηματικό τρόπο και φέρνοντας τους εκπαιδευτικούς προ τετελεσμένων γεγονότων, να υλοποιήσει την εγκύκλιο για το «Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο» και το « Ενιαίου Τύπου Ολοήμερο Νηπιαγωγείο », με στόχο την ελαχιστοποίηση των κενών, έτσι ώστε να οδηγηθούν στην ανεργία χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και να δημιουργηθούν τεχνητά «πλεονάσματα» εκπαιδευτικών προς μετακίνηση, κάτι που η εγκύκλιος το αναφέρει καθαρά. Μέχρι τις 2 Σεπτέμβρη σκοπεύει να έχει « ρυθμίσει », ερήμην των εκπαιδευτικών, υπολογίζοντας με «λογιστικό τρόπο», τις ανάγκες των σχολικών μονάδων , χωρίς να έχουν τη δυνατότητα οι σύλλογοι διδασκόντων να εκτιμήσουν και να καθορίσουν τις πραγματικές ανάγκες λειτουργίας των Σχολείων και των Νηπιαγωγείων .

Η ΔΠΕ Κυκλάδων, μάλιστα, λόγω «νησιωτικότητας» επιχειρεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία πριν την έναρξη των μαθημάτων στις 30/9. Ήδη με το ΠΥΣΠΕ στις 26/9 και παρά την κινητοποίηση του συλλόγου μας προχωράει, ετσιθελικά και αυθαιρετώντας με μόνο τα διορισμένα μέλη του ΠΥΣΠΕ, κανονικά στην υλοποίηση του αντιεκπαιδευτικού σχεδίου του υπουργείου. Ο υπολογισμός των λειτουργικών κενών με βάση το «ένας δάσκαλoς ανά τμήμα συν τον διευθυντή», στην πραγματικότητα υποβαθμίζει «έτι περαιτέρω» την οργάνωση και την παιδαγωγική στόχευση των ολοημέρων κι αφήνει έκθετο ένα μεγάλο αριθμό  τμημάτων τους, που πιθανά δεν θα μπορούν να λειτουργήσουν από την αρχή της σχολικής χρονιάς, παρά τους ισχυρισμούς του υπουργείου περί του αντιθέτου. Φαντασθείτε τη σύγχυση των μαθητών από τους διαφορετικούς καθημερινά υπευθύνους του ολοημέρου και από τη συνεχή εναλλαγή προσώπων, όπου, όποτε και αν αυτά λειτουργήσουν.

Υπολογίζουν με στενά λογιστικό τρόπο τις ανάγκες σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, με πιθανή εξέλιξη σε 6θέσιο σχολείο να έχουμε 2 ή και 3 γυμναστές για τη συμπλήρωση ωραρίου. Με υπηρεσιακές μεταβολές που θα γίνουν διαμέσου τηλεφώνου της ίδιας της διεύθυνσης προς τους εκπαιδευτικούς, υπονομεύεται  ανοικτά κάθε έννοια διαφάνειας και δικαιοσύνης.

Με τα σχολεία κλειστά και με μόνη βάση δεδομένων το «my school» και τα δεδομένα του Ιουνίου, πριν οριστικοποιηθούν τα τμήματα με τις μεταγραφές, πριν διαπιστωθούν υπεράριθμα τμήματα που θα προκύψουν, πριν καταγραφούν όλες οι ανάγκες του σχολείου επιδιώκουν να προχωρήσουν σε διαπίστωση και χαρακτηρισμό λειτουργικών υπεραριθμιών των σχολικών μονάδων της Δ/νσης.

Λειτουργώντας πραξικοπηματικά και αιφνιδιαστικά και μέσα σε ένα ασφυκτικό χρονικό πλαίσιο το Υπουργείο Παιδείας, με τις πρόθυμες διευθύνσεις του, επιχειρεί να αποφύγει τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών και να ξεγελάσει τους γονείς και την κοινωνία παρουσιάζοντας μια πλασματική εικόνα των σχολείων με την έναρξη των μαθημάτων, όπου υποτίθεται ότι «όλα θα λειτουργούν κανονικά».

Ωστόσο η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική: Μέσα σε ένα τοπίο πραγματικής διάλυσης του Σχολείου και του Νηπιαγωγείου θα επιχειρήσει το Υπουργείο τη λειτουργία τους με όσο γίνεται λιγότερο προσωπικό και με απόλυτη ευελιξία στη διαχείριση των εκπαιδευτικών, εφαρμόζοντας μια φθηνή, «εξοικονομίστικη» και άκρως επικίνδυνη λογική του τύπου «όλοι κάνουν τα πάντα», χωρίς να ενδιαφέρεται για τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και των μαθητών. Οι Υ.Α. για το νέο Ενιαίο Δημοτικό και το νέο Ενιαίο Νηπιαγωγείο, σε συνδυασμό με τις τροποποιήσεις και τις εφαρμοστικές εγκυκλίους της κυβέρνησης και του Υπουργείου, εξυπηρετούν την υλοποίηση αυτών των στόχων, σε εφαρμογή των δεσμεύσεων για τις περικοπές στην εκπαίδευση που έχουν συμφωνήσει με το Μνημόνιο και τις οδηγίες της ΕΕ και του ΟΟΣΑ.

Δεν θα το επιτρέψουμε! Οργανώνουμε την πάλη μας για την ανατροπή του σχολείου της αγοράς. Για μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και τα μορφωτικά δικαιωμάτων των μαθητών μας. Συμμετέχουμε στη Γ.Σ του συλλόγου και στις απεργιακές κινητοποιήσεις του επόμενου διαστήματος.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
ΟΙΕΛΕ: Η επιχειρηματική ελευθερία υποχωρεί μπροστά σε θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα όπως είναι η ελευθερία λόγου και έκφρασης αλλά και διεκδίκησης...
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα