Thumbnail
Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Τα σχολεία άνοιξαν και τα προβλήματα, παραμένουν και πολλαπλασιάζονται.

Επτά χρόνια διάλυσης του δημόσιου σχολείου με συνεχή υποχρηματοδότηση, πολυπληθή τμήματα, συγχωνεύσεις, εκπαιδευτικό προσωπικό όχι μόνο μισθολογικά εξαθλιωμένο και γερασμένο( ελέω ασφαλιστικού ) αλλά και μετακινούμενο σε πολλά διαφορετικά σχολεία, ανυπαρξία μόνιμων διορισμών και ανασφάλεια μέσω τεχνητών υπεραριθμιών έχουν δημιουργήσει μια εκρηκτική κατάσταση στη δημόσια εκπαίδευση.
Στη συνέχεια του έργου των προκατόχων του, ο σημερινός Υπουργός παιδείας, αφού άλλαξε τα ωρολόγια προγράμματα, μείωσε ώρες μαθημάτων, κατάργησε την ελάφρυνση ωραρίου στους υπευθύνους εργαστηρίων, παρεμβαίνει τώρα στις αναθέσεις των εκπαιδευτικών (δηλαδή στο τι θα διδάσκουν) και στα κριτήρια με τα οποία θα γίνεται ο χωρισμός σε τμήματα των μαθητών (για τις ξένες γλώσσες), έχοντας πάντα ως προτεραιότητα την εφαρμογή πολιτικών, που υπαγορεύονται από τις μνημονιακές επιταγές και τις κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΟΟΣΑ. Οι «εγκύκλιες» διαταγές διαδέχονται η μία την άλλη ανατρέποντας όλα τα μέχρι τότε δεδομένα και δημιουργώντας χάος στα σχολεία . Πολύ πρόσφατο παράδειγμα η επιπλέον μείωση των ανατιθέμενων ωρών στους καθηγητές πληροφορικής στο Λύκειο και η νέα μείωση των ωρών για την ξένη γλώσσα. Στο όνομα μιας δήθεν αξιοποίησης του υπάρχοντος εκπαιδευτικού δυναμικού και παιδαγωγικών κριτηρίων, κρύβεται μια μηχανιστική λογική κάλυψης κενών και τυπικής διεκπεραίωσης του ωρολογίου προγράμματος .
Ανάμεσα σε άλλα εγκαινιάστηκε ο θεσμός της τρίτης ανάθεσης(!), ένα χτύπημα για τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, την επιστήμη που εκπροσωπεί κάθε κλάδος και σε τελική ανάλυση για την κοινή λογική.
Μια τρανταχτή περίπτωση το μάθημα της «Γεωλογίας-Γεωγραφίας», το οποίο πια θα υπάρχει σαν τρίτη ανάθεση σε 34 περίπου ειδικότητες!
Η διεύρυνση του καταλόγου με τις β αναθέσεις και οι γ αναθέσεις, σε συνδυασμό με το ότι μπορεί πια να καταργηθεί το ανώτατο όριο των 11 ωρών στις β-γ αναθέσεις με απόφαση του οικείου ΠΥΣΔΕ, θα οδηγήσει στο να μπορούν όλοι να διδάσκουν τα πάντα (ακόμη και …Ειδική Αγωγή χωρίς τις απαιτούμενες γνώσεις) σε βάρος της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Όλα αυτά δημιουργούν συνθήκες «εμφύλιας σύρραξης» στα σχολεία

Οι μετακινήσεις σε πολλά σχολεία πιθανόν και στην Περιφέρεια  όπως προβλέπει ο νόμος 3848 της Διαμαντοπούλου ολοκληρώνουν το αντιεκπαιδευτικό μοντέλο.
 

Είναι εμφανής η προσπάθεια που καταβάλλει το Υπουργείο, όχι στο να βελτιώσει την κατάσταση στο Δημόσιο σχολείο, περιορίζοντας τα χρόνια προβλήματά του, αλλά στο να παρουσιάσει πως τάχα δεν υπάρχουν προβλήματα.

Και πέρυσι και φέτος το Υπουργείο υποσχέθηκε μόνιμους διορισμούς, αλλά το μόνο που κάνει είναι να εξαφανίζει τα κενά με τη μέθοδο της αλχημείας. Οι επανειλημμένες υποσχέσεις για μόνιμους διορισμούς αποδεικνύονται τερατώδη ψεύδη ενώ οι νομοθετικές της παρεμβάσεις σκοπό έχουν τη δημιουργία ενός φτηνού, ευέλικτου δημόσιου σχολείου της αμάθειας  για τις ανάγκες της αγοράς του φθηνού, υποταγμένου, ευέλικτου εκπαιδευτικού.
             Εμείς οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί συνεχίζουμε να ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ για:
 

Αύξηση της χρηματοδότησης για την Παιδεία κόντρα στις λογικές ενίσχυσης των τραπεζών, της επιχειρηματικής ελίτ και της εξυπηρέτησης του χρέους.

Μόνιμους  μαζικούς διορισμούς κάλυψη  όλων των οργανικών κενών.

Προσλήψεις αναπληρωτών μόνο για τα λειτουργικά κενά.

 Μείωση του αριθμού των μαθητών/τριών ανά τμήμα στα 20 και κατανομή μαθητών σε τμήματα μόνο με παιδαγωγικά κριτήρια.

Αναθέσεις με βάση επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια.

Μείωση του αριθμού των μαθητών/τριών στα τμήματα που φοιτούν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες

Έγκριση των ολιγομελών στα ΕΠΑΛ και  ομάδων προσανατολισμού  στα ΓΕΛ.

Εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων( θέατρο, μουσική, Φ.Α.) στα δημοτικά .

Παράλληλη διδασκαλία στις ξένες γλώσσες σε μικρά τμήματα.

 Επαναφορά του ωραρίου μας στα προ του 2013 και του μειωμένου ωραρίου στους καθηγητές υπευθύνους των εργαστηρίων

Κατάργηση όλων των αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων και νόμων.
 

Συσπειρωμένοι στα σωματεία διεκδικούμε αγωνιστικά και αποφασιστικά  ένα ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ σχολείο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της λαϊκής οικογένειας και του εργαζόμενου λαού.

Όλοι/όλες στην Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ την  Τετάρτη 28 Σεπτέμβρη  στις 7μμ στο 4ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης Συγγρού & Φιλίππου

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                            Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΘΗΡΑΣ                                             ΣΠΑΝΟΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

συνταξιούχοι
Η ηλικία των συνταξιούχων σε αριθμούς – Η θλιβερή πρωτιά της Ελλάδας
Τα επίσημα στοιχεία  διαψεύδουν και όσους τα τελευταία χρόνια αναληθώς υποστήριζαν ότι δήθεν οι Έλληνες και οι Ελληνίδες βγαίνουν πολύ νωρίτερα...
Η ηλικία των συνταξιούχων σε αριθμούς – Η θλιβερή πρωτιά της Ελλάδας
foitika-daneia
Οι σκοτεινές πλευρές των Πανεπιστημίων των ΗΠΑ που...τόσο αγάπησαν οι υπουργοί της Παιδείας μας
Ο Σίνγκερ δήλωσε ένοχος το 2019 στην κατηγορία ότι διευκόλυνε τις απάτες και βοηθούσε να δωροδοκηθούν προπονητές αθλημάτων ώστε τα παιδιά των πελατών...
Οι σκοτεινές πλευρές των Πανεπιστημίων των ΗΠΑ που...τόσο αγάπησαν οι υπουργοί της Παιδείας μας