Thumbnail
Σύλλογος καθηγητών Αγγλικής Λέσβου

Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, θέλουμε να αναφερθούμε στο ζήτημα του διαχωρισμού επιπέδων (αρχαρίων, προχωρημένων) στο μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας ΠΕ 06 στη βαθμίδα του Γυμνασίου.

Η Υ.Α. 135800/Δ2/23-08-2016 (ΦΕΚ Β’ 2732/31-08-2016), σύμφωνα με την οποία η διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας γίνεται κατά επίπεδα γνώσεων στο Γυμνάσιο, ουσιαστικά αναιρεί την κατανομή των μαθητών σε επίπεδα σε περίπτωση σχολικής μονάδας όπου υπάρχουν 1 ή 3 ή 5 τμήματα (μονός αριθμός) ανά τάξη, παρά το γεγονός πως είναι πιθανό να υπάρχει ανομοιογένεια στο γνωστικό επίπεδο των μαθητών ενός ενιαίου τμήματος, σε σχολικές μονάδες τόσο της περιφέρειας όσο και των αστικών κέντρων. Αυτό σημαίνει ότι σε ίδιες τάξεις σε διαφορετικά σχολεία, αλλά και μέσα στο ίδιο σχολείο, αναβαθμίζονται ή υποβαθμίζονται  μαθητές.

Επιπλέον,  με μια απλή διευκρίνιση που δεν υπάρχει στην αρχική Υ.Α, το Υπουργείο, ξαφνικά, διευρύνει το μέτρο και στη Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου που λειτουργούν  ήδη με επίπεδα.

Η Υπουργική απόφαση Γ2/4230/12-7-96 καταργείται μετά από 20 χρόνια και πιστεύουμε ότι γνώμονας δεν ήταν το συμφέρον των μαθητών.

Αυτό δημιουργεί αξεπέραστα εμπόδια στην άμεση σύνδεση της διδασκαλίας της Αγγλικής στο  Γυμνάσιο (και το Λύκειο) με τις Εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας.

Θεωρούμε επιτακτική την ανάγκη να καταργηθεί η συγκεκριμένη Υ.Α. και να επανεξεταστεί το ζήτημα. Δημιουργεί τεχνητό πλεόνασμα  ωρών Αγγλικής Γλώσσας, ενώ με τους υπάρχοντες εκπ/κους Αγγλικής θα μπορούσαν να εφαρμοστούν τα επίπεδα, χωρίς περαιτέρω επιβάρυνση.  Με απλά λόγια, ο στόχος του Υπουργείου είναι ξεκάθαρα να αφαιρεθούν επιπλέον ώρες από τους εκπ/κούς ΠΕ 06 Αγγλικής.

Ζητούμε την κατάργηση της Υ.Α. και την ισχύ των επιπέδων σε όλα τα σχολεία ασχέτως αριθμού τμημάτων και σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου.

Ζητούμε να σταματήσει η σύγχυση και η ανακολουθία στην οργάνωση των εκπαιδευτικών θεμάτων και οι αποφάσεις να παίρνονται με βάση την παιδαγωγική και επιστημονική τεκμηρίωση, μετά από ουσιαστικό διάλογο μεταξύ των βασικών παραγόντων της εκπαίδευσης.

Εμείς  οι εκπαιδευτικοί Αγγλικών του Νομού Λέσβου ζητούμε από τον Υπουργό Παιδείας να λάβει υπόψη του  το αίτημά μας .

Με εκτίμηση,

 

Εκ μέρους του Δ.Σ. του συλλόγου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
δάσκαλοι
Εκπαιδευτικοί: Διορισμοί εκπαιδευτικών: Εκκαθαρισμένοι Πίνακες για τους επικείμενους διορισμούς και τις προσλήψεις
Μπορούν όλοι οι αναπληρωτές να δουν την εκκαθαρισμένη τους θέση και να υπολογίζουν τόσο μελλοντικό διορισμό όσο και μελλοντικές προσλήψεις
Εκπαιδευτικοί: Διορισμοί εκπαιδευτικών: Εκκαθαρισμένοι Πίνακες για τους επικείμενους διορισμούς και τις προσλήψεις