ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ ΣΤΙΣ ΜΑΧΗΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ
Στις 2 Νοέμβρη ψηφίζουμε για τους εκπροσώπους μας στα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Οι εκλογές γίνονται σε μια περίοδο επίθεσης στα εργασιακά μας δικαιώματα και στο δημόσιο σχολείο. Παρά τον επικοινωνιακό θόρυβο, η κυβέρνηση – όπως και οι προηγούμενες – όλα τα υποτάσσει στις ανάγκες του Δημοσιονομικού Συμφώνου Σταθερότητας και προωθεί βαθιές αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις σε όφελος του συστήματος. Ίχνος παιδαγωγικής λογικής δεν υπάρχει στις αλλαγές που πραγματοποιεί. Όλα δικαιολογούνται στο όνομα του (δημόσιου) χρέους!
Το δικό μας χρέος, είναι να υπερασπιστούμε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, τη δουλειά και την αξιοπρέπεια μας. Δεν έχουμε “παρεισφρήσει” στην εκπαίδευση, όπως αποφαίνεται ο κ. Λιάκος στο πόρισμά του. Το αντίθετο, εμείς κρατάμε όρθιο το δημόσιο σχολείο με το φιλότιμο και τις προσπάθειές μας. Χρόνια τώρα βλέπουμε να παρεισφρέουν υπουργοί, υφυπουργοί και “σοφοί” τύπου Λιάκου, να πειραματίζονται με τη δημόσια εκπαίδευση και μετά να αφήνουν συντρίμμια πίσω τους καβαλώντας την επόμενη καρέκλα εξουσίας. Όλοι τους κρατούν ως Ευαγγέλιο τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ. Προωθούν τις ίδιες αντιδραστικές αλλαγές, αλλάζοντας μόνο το περιτύλιγμα. Προωθούν ένα μικρό, φθηνό σχολείο της αγοράς. Αυτή είναι η γραμμή του πορίσματος Λιάκου, η πολιτική Φίλη και Αρβανιτόπουλου, αυτό ήταν το “όραμα” της Διαμαντοπούλου. Μια αντιεκπαιδευτική σκυταλοδρομία που οδηγεί σε εξεταστικούς φραγμούς καθώς τα αποτελέσματα των εξετάσεων στην 4η γυμνασίου, με Τράπεζα Θεμάτων, και ένα πλέγμα κριτηρίων (εργασίες κλπ) που θα διαχειρίζεται ο «Μέντορας»-καθηγητής/τρια θα διασφαλίσουν τη μείωση των μαθητών που πρόκειται να παρακολουθήσουν τα Λύκεια (Γενικό, Τεχνικό), δηλαδή την «Ανώτερη Μέση εκπαίδευση» και η στροφή ενός μεγάλου κομματιού στις Τεχνικές Σχολές (που αναβιώνουν αμέσως μετά το Γυμνάσιο) και στη μαθητεία. Αντί του “ενιαίου σχολείου της θεωρίας και της πράξης” που επαγγελόταν ο ΣΥΡΙΖΑ, η μνημονιακή συγκυβέρνησή του με τους ΑΝΕΛ δρομολογεί κατάργηση του 1/3 των Λυκείων κι ένα Λύκειο για λίγους κι εκλεκτούς όπου θα έχουμε διαφοροποίηση μεταξύ των σχολικών μονάδων, με ένα μικρό αριθμό λυκείων να παρέχει όλο το πρόγραμμα του Εθνικού Απολυτηρίου, με πολλά λύκεια να λειτουργούν με όρους τηλεκπαίδευσης ή μετακίνησης παιδιών σε άλλα σχολεία, τα οποία θα παρέχουν τα μαθήματα που οδηγούν στο Εθνικό Απολυτήριο, ενώ οι υπόλοιπες σχολικές μονάδες θα παρέχουν απλά το πιστοποιητικό παρακολούθησης. Παράλληλα, σχεδιάζουν ένα ΕΠΑΛ με λίγες, μαζικές ειδικότητες και “εκδίωξη” μεγάλου μέρους των μαθητών στις μεταγυμνασιακές ΕΠΑΣ. Ο“μέντορας” καθηγητής/τρια θα καθοδηγεί μαθητές στην εκπόνηση διπλωματικών εργασιών, θα τους συνοδεύει στους Δήμους για προσφορά εθελοντικής εργασίας(!!!) και στα ΕΠΑΛ θα ακολουθεί το μαθητή στη μαθητεία του στην επιχείρηση!!!
Τους τελευταίους μήνες είχαμε ένα καταιγισμό εγκυκλίων που με χειρουργική ακρίβεια – έχουν πείρα οι παλιοί συνδικαλιστές των ΣΥΝΕΚ που έγιναν σύμβουλοι του Υπουργού – πετσόκοψαν χιλιάδες θέσεις αναπληρωτών, που χρόνια τώρα με μια βαλίτσα στο χέρι καλύπτουν οργανικά κενά σε όλη τη χώρα. Μάλιστα κομπάζουν ότι φέτος θα χρειαστούν λιγότερους αναπληρωτές!!! Όχι φυσικά επειδή έκαναν μόνιμους διορισμούς αλλά γιατί έκοψαν κι αυτό το κομμάτι ψωμί των αδιόριστων συναδέλφων μας!
Οι “κόφτες” του Υπουργείου έδειξαν μεγάλο ζήλο:
- Μείωσαν τις ώρες διδασκαλίας στο Γυμνάσιο, όχι βέβαια για παιδαγωγικούς λόγους αλλά για να εξοικονομήσουν προσωπικό.
- Τροποποίησαν τις αναθέσεις και μάλιστα από 30/9 ενεργοποιήθηκε και η 3η ανάθεση!
- Αύξησαν τον αριθμό των μαθητών που απαιτείται για να λειτουργήσουν ομάδες προσανατολισμού στα Λύκεια. Η φετινή έγκριση ολιγομελών τμημάτων δεν σημαίνει ότι του χρόνου δε θα έχουμε νέα κοψίματα.
- Περικόπηκαν τμήματα των Αγγλικών που διδάσκονται σε επίπεδα, νομοθετώντας τέλη Αυγούστου, και για όποιον δεν κατάλαβε ή “έκανε τα στραβά μάτια” έστειλαν διευκρίνηση 19/9 διατάζοντας καθολική εφαρμογή.
- Στις 19/9 διευκρίνισαν επίσης ότι δεν υπάρχει υποστήριξη πρότζεκτ για τους καθηγητές πληροφορικής. Είχε προηγηθεί καλοκαιριάτικα η κατάργηση του 3ωρου για τους υπεύθυνους εργαστηρίου πληροφορικής αλλά και για τους υπεύθυνους εργαστηρίου φυσικών επιστημών.
- Δεν επιτράπηκε σε σχολεία να χωρίσουν τα τμήματα, με βάση τη νομοθεσία, υπολογίζοντας τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Πως ένας καθηγητής θα κάνει στοιχειωδώς τη δουλειά του σε 27άρια τμήματα με 4 ή 5 δυσλεκτικούς μαθητές μέσα; Είναι ή δεν είναι καταστρατήγηση ενός δικαιώματος αυτών των μαθητών;
- Ειδικότερα στα Χανιά έκοψαν τους τομείς Οικονομίας & Διοίκησης σε 2ο ΕΠΑΛ και ΕΠΑΛ Ελ. Βενιζέλου. Στη συνέχεια αποπειράθηκαν να κόψουν ολιγομελή τμήματα σε ΕΠΑΛ Κισσάμου και ΕΠΑΛ Βρυσών, αλλά χάρη στην άμεση αγωνιστική αντίδραση των Συλλόγων Διδασκόντων, του Σωματείου μας και της τοπικής κοινωνίας αποτράπηκε για φέτος. Η περικοπή τμημάτων στα ΕΠΑΛ θα επιχειρηθεί και στο μέλλον με διάφορα προσχήματα και αφορμές κι ας κοπιάζουν να “αποκοιμίσουν” τους συναδέλφους της τεχνικής εκπαίδευσης διάφοροι απολογητές της κυβερνητικής πολιτικής.
Τα Μνημόνια είναι πια καθεστώς. Ήδη κάνουν λόγο και για 4ο. Τα φτωχότερα στρώματα στενάζουν από τα χαράτσια και την άγρια φορολόγηση. Οι αντιασφαλιστικοί νόμοι μας επιβάλλουν δουλειά μέχρι τα βαθιά γεράματα και συντάξεις πείνας. Η αγορά εργασίας είναι ζούγκλα και τα παιδιά μας αναγκάζονται να πάρουν το δρόμο της ξενιτιάς. Η δημόσια περιουσία ξεπουλιέται. Νερό, ρεύμα, αεροδρόμια, λιμάνια, δημόσιες εκτάσεις , δρόμοι ακόμη και τα σχολικά κτίρια δόθηκαν στο Υπερταμείο για “αξιοποίηση”! Δεν θα σταματήσουν αν δεν τους σταματήσουμε. Ετοιμάζουν κι άλλα μέτρα ενόψει της νέας αξιολόγησης με αποκορύφωμα την αλλαγή του συνδικαλιστικού νόμου για να χτυπηθούν τα απομεινάρια του συνδικαλιστικού κινήματος, ό,τι ακόμη αγωνίζεται και δεν έχει καταφέρει να το “ξεδοντιάσει” η συνδικαλιστική γραφειοκρατία και ο κυβερνητικός συνδικαλισμός.
Ταυτόχρονα υλοποιούν πρόθυμα τη βάρβαρη και ρατσιστική πολιτική της Ε.Ε., που αφού προκαλεί πολέμους και προσφυγιά μαζί με ΗΠΑ και ΝΑΤΟ, υψώνει φράχτες ενάντια στα θύματά της. Μετατρέπει τη χώρα μας σε αποθήκη ανθρώπων. Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και Ε.Ε. στρώνουν το δρόμο στην ακροδεξιά . Εμείς στη βάση των αρχών της αλληλεγγύης και του ανθρωπισμού, εμείς που χρόνια τώρα κάνουμε μάθημα σε όλα τα παιδιά του κόσμου ανεξαρτήτως χρώματος, φυλής, θρησκεύματος ή πολιτικών πεποιθήσεων δε μπορεί να μην αντιπαλέψουμε άθλιες ρατσιστικές τοποθετήσεις που διώχνουν παιδιά από σχολεία.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΟΣ – ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ – ΚΑΜΙΑ ΑΥΤΑΠΑΤΗ!
Τα σχέδια τους δεν θα περάσουν! Να ορθώσουμε αγωνιστικό φραγμό σ’ αυτούς που θέλουν να συμβιβαστούμε με την αθλιότητα που επιβάλλουν. Μετέχοντας ενεργά και δυναμικά στο σωματείο μας. Ενισχύοντας τις πρωτοβουλίες για κοινό βηματισμό με τους άλλους εργαζόμενους και τη νεολαία, προετοιμάζοντας από σήμερα το έδαφος για συνολική πολιτική ανατροπή.
ΜΑΣ ΕΞΑΠΑΤΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ
ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ; ΑΣ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΜΕ!
Να ηττηθεί ο κυβερνητικός συνδικαλισμός. Δε μπορεί να είναι κάποιος και με την κυβέρνηση που επιτίθεται και με τους εργαζόμενους που αμύνονται. Δεν μπορεί να εκπροσωπούν τους καθηγητές οι διευθυντές τους. Εκλογές αιρετών έχουμε, όχι διευθυντών!
Η ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ συμμετέχει στις εκλογές για τα Υπηρεσιακά συμβούλια χωρίς ψευδαισθήσεις για το χαρακτήρα τους. Είναι όργανα διαχείρισης και υλοποίησης της κυβερνητικής πολιτικής. Η παρουσία μας σε αυτά δεν αλλάζει το ρόλο τους. Είμαστε το αυτί και το μάτι του Σωματείου σε αυτά, το αυτί και το μάτι των συναδέλφων. Αποκαλύπτουμε, καταγγέλλουμε και παλεύουμε συσπειρωμένοι γύρω από την ΕΛΜΕ, να μπαίνει φρένο στο διοικητικό μηχανισμό και στον οδοστρωτήρα της κυβερνητικής πολιτικής. Αυτή τη λογική υπηρετήσαμε με τον αιρετό μας στο ΠΥΣΔΕ Χανίων την τελευταία διετία. Ακολουθήσαμε όλες τις κατευθύνσεις της ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ Χανίων, απείχαμε από διαδικασίες αξιολόγησης, ενημερώναμε τακτικά τους συναδέλφους για τις κρίσιμες συνεδριάσεις του Συμβουλίου, υπερασπιστήκαμε τα κατοχυρωμένα δικαιώματα να ισχύουν για όλους κόντρα σε ρουσφέτια και εξυπηρετήσεις. Πληθώρα αποφάσεων πάρθηκε με μοναδική αρνητική ψήφο τη δική μας. Σ' αυτό το δρόμο θα συνεχίσουμε...
ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟ
ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
ΣΤΙΣ 2 ΝΟΕΜΒΡΗ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ – ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ:
· «ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Δ.Ε.» ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΔΕ ΧΑΝΙΩΝ
· «ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ» ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΥΣΔΕ ΚΡΗΤΗΣ
· «ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ» ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΣΔΕ
Ενωτική πρωτοβουλία ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΔΕ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΑΙΡΕΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ
ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΧΑΝΙΩΝ
Α/Α | Ονοματεπώνυμο | Πατρώνυμο | Κλάδος | Οργανική θέση | Α.Μ. ΥΠΠΕΘ |
1. | Καραγιάννης Παναγιώτης | Ηλίας | ΠΕ12.10 | 2ο ΓΕΛ Χανίων | 206261 |
2. | Καραδήμα Φαίδρα | Επαμεινώνδας | ΠΕ17.07 | 2ο ΕΠΑΛ Χανίων | 191873 |
3. | Καυκιά Ζαχαρούλα | Αθανάσιος | ΠΕ02 | ΓΕΛ Κισάμου | 222163 |
4. | Κιτσούλη Άννα | Γεώργιος | ΠΕ11 | Γυμνάσιο Σούδας | 203983 |
5. | Κουτσουράκης Ανδρέας | Ευτύχιος | ΠΕ04.01 | ΕΠΑΛ Βρυσών | 223407 |
6. | Κουτσουρίδου Όλγα | Σωφρόνιος | ΠΕ11 | Εσπερινό ΕΠΑΛ Χανίων | 199086 |
7. | Κυριακάκης Ιωάννης | Θωμάς | ΠΕ09 | ΓΕΛ Κολυμβαρίου | 207892 |
8. | Λεωνίδου Χριστάκης | Λεωνίδας | ΠΕ17.06 | 2ο ΕΠΑΛ Χανίων | 220010 |
9. | Λιόντος Βασίλειος | Δημήτριος | ΠΕ10.02 | Διάθεση ΠΥΣΔΕ Χανίων (2ο ΓΕΛ Χανίων) | 703362 |
10. | Νικολακάκη Ειρήνη | Αντώνιος | ΠΕ04.04 | ΓΕΛ Σούδας | 202908 |
11. | Νικολόπουλος Απόστολος | Νικόλαος | ΠΕ03 | 3ο Γυμνάσιο Χανίων | 197835 |
12. | Φιλίππου Δημήτριος | Αριστείδης | ΠΕ03 | 4ο ΓΕΛ Χανίων | 205932 |
13. | Ψαράκη Αγγελική | Ευτύχιος | ΠΕ18.29 | ΕΠΑΛ Ακρωτηρίου | 228333 |
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ – ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ |
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΑΙΡΕΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΟ ΑΠΥΣΔΕ Κρήτης
|
|
|
|
|
Α/Α | Ονοματεπώνυμο | Πατρώνυμο | Κλάδος | Οργανική θέση |
1. | Βίγλης Ιωάννης | Θεόδωρος | ΠΕ 04 | 1ο ΕΠΑΛ Ρεθύμνου |
2. | Γιακουμάκης Εμμανουήλ | Νικόλαος | ΠΕ03 | ΓΕΛ Ν. Κυδωνίας |
3. | Δούφλια Αναστασία | Διαμαντής | ΠΕ02 | Γυμνάσιο Ν.Κυδωνίας |
4. | Καλιμάντζαλης Βασίλειος | Ευάγγελος | ΠΕ19 | ΕΠΑΛ Αγ.Νικολάου |
5. | Καραγιάννης Παναγιώτης | Ηλίας | ΠΕ12.10 | 2ο ΓΕΛ Χανίων |
6. | Καραδήμα Φαίδρα | Επαμεινώνδας | ΠΕ17.07 | 2ο ΕΠΑΛ Χανίων |
7. | Καυκιά Ζαχαρούλα | Αθανάσιος | ΠΕ02 | ΓΕΛ Κισάμου |
8. | Κιντή Θεοδώρα (Δώρα) | Γεώργιος | ΠΕ02 | ΓΕΛ Παλαιόχωρας |
9. | Κιτσούλη Άννα | Γεώργιος | ΠΕ11 | Γυμνάσιο Σούδας |
10. | Κουτσουράκης Ανδρέας | Ευτύχιος | ΠΕ04.01 | ΕΠΑΛ Βρυσών |
11. | Κουτσουρίδου Όλγα | Σωφρόνιος | ΠΕ11 | Εσπερινό ΕΠΑΛ Χανίων |
12. | Κυριακάκης Ιωάννης | Θωμάς | ΠΕ09 | ΓΕΛ Κολυμβαρίου |
13. | Λεωνίδου Χριστάκης | Λεωνίδας | ΠΕ17.06 | 2ο ΕΠΑΛ Χανίων |
14. | Λιόντος Βασίλειος | Δημήτριος | ΠΕ10.02 | Διάθεση ΠΥΣΔΕ Χανίων (2ο ΓΕΛ Χανίων) |
15. | Μουντάκης Νικόλαος | Αρτέμιος | ΠΕ 09 | ΓΕΛ Πανόρμου |
16. | Μπιχάκης Φώτης | Κων/νος | ΠΕ20 | 1ο ΕΠΑΛ Χανίων |
17. | Νικολακάκη Ειρήνη | Αντώνιος | ΠΕ04.04 | ΓΕΛ Σούδας |
18. | Νικολάου Δέσποινα | Ευάγγελος | ΠΕ02 | Γυμνάσιο Περάματος |
19. | Νικολόπουλος Απόστολος | Νικόλαος | ΠΕ03 | 3ο Γυμνάσιο Χανίων |
20. | Οικονομάκη Μαρία | Ευάγγελος | ΠΕ02 | Γυμνάσιο Ν. Αλικαρνασσού |
21. | Πανδή Βασιλική (Βάσω) | Τρύφωνας | ΠΕ11 | Ειδικό Γυμνάσιο Χανίων |
22. | Παπαδάκης Χρήστος | Κων/νος | ΠΕ02 | Εσπερινό ΕΠΑΛ Χανίων |
23. | Παπαδόπουλος | Κων/νος |
| Εσπερινό ΕΠΑΛ Ιεράπετρας |
24. | Παπαστεργίου Αγλαΐα (Λίντα) | Δημήτριος | ΠΕ14 | Γυμνάσιο Ν. Κυδωνίας |
25. | Σκαρσουλή Ευαγγελία | Εμμανουήλ | ΠΕ02 | Γυμνάσιο Χάρακα |
26. | Σκυλουράκη Μιράντα | Παναγιώτης | ΠΕ08 | Γυμνάσιο Ν. Κυδωνίας |
27. | Τσαγλιώτης Γεώργιος | Στυλιανός | ΠΕ04.01 | ΓΕΛ Σπηλίου |
28. | Τσίμας Γεώργιος | Σταμάτιος | ΠΕ02 | ΓΕΛ. Βουκολιών |
29. | Φιλίππου Δημήτριος | Αριστείδης | ΠΕ03 | 4ο ΓΕΛ Χανίων |
30. | Ψαράκη Αγγελική | Ευτύχιος | ΠΕ18.29 | ΕΠΑΛ Ακρωτηρίου |
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη