Thumbnail
Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

O θεσμός της ενισχυτικής διδασκαλίας στα Γυμνάσια, που ήταν από τα πρώτα θύματα των περικοπών στην εκπαίδευση. Για μια ακόμη χρονιά ξεκίνησε με καθυστέρηση στις 20 Δεκέμβρη με δυσμενείς  όρους και προϋποθέσεις ως πρόγραμμα ΕΣΠΑ.

Παρά το γεγονός ότι δεν επαναλαμβάνεται η γελοιότητα των προηγούμενων χρόνων όταν η έναρξη της ενισχυτικής ταυτιζόταν σχεδόν με την ..λήξη της σχολικής χρονιάς( ! ) και φέτος ήδη έχει παρέλθει το ήμισυ σχεδόν του σχ. έτους οπότε η αποτελεσματικότητα της προβλέπεται τουλάχιστον ελλιπής.

Η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (ΠΔΣ) στα ΓΕΛ δεν έχει ξεκινήσει ακόμη ! και δεν γνωρίζουμε αν και πότε θα πραγματοποιηθεί. 

Επαναλαμβάνεται επίσης η πρακτική επιλογής ορισμένων μόνο σχολείων ως κέντρων ενισχυτικής διδασκαλίας με αποτέλεσμα να απαιτείται μετακίνηση των μαθητών σε μακρινές αποστάσεις και να αποξενώνεται η λειτουργία  της Ε.Δ. από το σχολείο του κάθε παιδιού. Με αυτό το δεδομένο γίνεται πρακτικά αδύνατο να εγγραφούν όλοι οι μαθητές/τριες που έχουν πραγματική ανάγκη.

Η περιπέτεια της ενισχυτικής διδασκαλίας στα σχολεία τα τελευταία χρόνια θίγει κυρίως τους μαθητές υποβαθμισμένων κοινωνικών ομάδων και τους γονείς τους. Δυστυχώς όλες οι κυβερνήσεις και η σημερινή προτιμούν την εξυπηρέτηση του χρέους προς  τους δανειστές –δυνάστες της χώρας και αθετούν το …χρέος τους προς τους μαθητές μας.

Η μείωση του αριθμού των παιδιών στο τμήμα (20 και 15 στις κατευθύνσεις) που θα επέτρεπε εξατομικευμένες μεθόδους διδασκαλίας, θα περιόριζε την αναγκαιότητα του θεσμού. Αντ’ αυτού είχαμε …αύξηση του αριθμού των παιδιών και  περιορισμό-κατάργηση της ενισχυτικής και της ΠΔΣ.

Η Γ΄ΕΛΜΕ-Θ από την αρχή της χρονιάς επέμεινε έντονα στις παραστάσεις στις διευθύνσεις και στα υπομνήματά της για την έγκαιρη έναρξη της λειτουργίας των υποστηρικτικών θεσμών σε κάθε σχολείο για όλα τα παιδιά που χρειάζονταν στήριξη. Απαιτούσε την κάλυψη των διδακτικών ωρών με συμπλήρωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών του σχολείου ώστε να αποφευχθεί κάπως το κύμα των μετακινήσεων και με προσλήψεις αναπληρωτών

Απαιτούμε και τώρα να λειτουργήσει άμεσα η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη και η Ενισχυτική Διδασκαλία σε όλα τα  σχολεία με πλήρη χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό, έτσι ώστε να είναι προσιτή για όλα τα παιδιά που την έχουν ανάγκη.  Αίτημα που πρέπει σθεναρά να διεκδικήσουν από κοινού μαθητές –γονείς και εκπαιδευτικοί.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                             Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Γιάννης Λαθήρας                                          Νίκος Παλάντζας

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Γιατί στη Θεσσαλονίκη χρησιμοποιούν τη φράση «με λες» αντί για «μου λες»

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

lexika
Είναι σωστές οι Μακεδονίτικες εκφράσεις (“θα σε κάνω”, “τι με λες” μπουγάτσα με τυρί κ.α);
Για να βάλουμε λοιπόν τα πράγματα στη θέση τους ξεκινώντας με το τελευταίο. Οταν καταργήθηκε η δοτική πτώση προέκυψε η ανάγκη να αντικατασταθεί με...
Είναι σωστές οι Μακεδονίτικες εκφράσεις (“θα σε κάνω”, “τι με λες” μπουγάτσα με τυρί κ.α);