Thumbnail
ΠΕΘ Κορινθίας

Ο Πρόεδρος και η Γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων Ν. Κορινθίας παρευρέθηκαν στις 1/3/2017 στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κορίνθου, στο μέγαρο του Δημαρχείου Κορίνθου, κατά τη διάρκεια συνεδρίασης με θέμα την Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας με τίτλο «Σώμα και Ταυτότητα (υπ.αρ.πρωτ. Φ20.1/220482/Δ2/ της 23-12-2016 «εξαιρετικά επείγουσα»). Ο Δήμαρχος κ. Αλέξανδρος Πνευματικός και οι λοιποί εισηγητές, ανέλυσαν με γνώση και ήθος το θέμα της εισαγωγής των έμφυλων ταυτοτήτων στα Γυμνάσια και εναντιώθηκαν πλειοψηφικά στη διεξαγωγή της. Κατόπιν πρότασης του αντιδημάρχου κ. Χρήστου Χασικίδη, δόθηκε ο λόγος στον πρόεδρο της ΠΕΘ Ν. Κορινθίας κ. Νεκτάριο Μετζάκη και στη Γραμματέα κ. Κωνσταντίνα Τόγια, οι οποίοι ενημέρωσαν το Δημοτικό Συμβούλιο για το περιεχόμενο της Εγκυκλίου και  ανέπτυξαν τις θέσεις της ΠΕΘ Ν. Κορινθίας καθώς και τις προσωπικές τους θέσεις. Τεκμηριωμένα ανέλυσαν τους κινδύνους που εγκυμονεί μια τέτοια δράση σε μαθητές της προεφηβείας και εφηβείας, επικαλούμενοι παιδαγωγικούς, εκπαιδευτικούς, κοινωνικούς, ηθικούς και ψυχολογικούς λόγους. Ενώ τόνισαν το δικαίωμα των γονέων να αποφασίζουν για την ψυχοσεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους. Κατόπιν γόνιμου και εποικοδομητικού διαλόγου, ψηφίστηκε με σχετική πλειοψηφία κείμενο διαμαρτυρίας συλλόγων γονέων, κοινωνικών και πολιτιστικών σωματείων, επιστημονικών και συνδικαλιστικών ενώσεων,  φυσικών προσώπων, Χριστιανικών συλλόγων και  φορέων  που δραστηριοποιούνται στο Ν. Κορινθίας, με το οποίο ζητείται την ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ της Εγκυκλίου από τον υπουργό Παιδείας  κ. Γαβρόγλου  για λόγους ψυχοπαιδαγωγικούς, ιατρικούς, επιστημονικούς, ηθικούς, θρησκευτικούς και εθνικούς, με επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός τους.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                    Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΕΤΖΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ                 ΤΟΓΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ


             Αξιότιμε κ. Δήμαρχε Κορινθίων          

Οι παρακάτω υπογράφοντες, σύλλογοι γονέων, κοινωνικά και πολιτιστικά σωματεία , επιστημονικές και συνδικαλιστικές ενώσεις,  φυσικά πρόσωπα, Χριστιανικοί σύλλογοι και  φορείς  που δραστηριοποιούνται στο Ν. Κορινθίας

1.Ζητούν από τη Δημοτική Αρχή της Κορίνθου να πάρει θέση σχετικά με την  διογκούμενη αναστάτωση που έχει προκύψει στους  γονείς  από την «εξαιρετικά  επείγουσα» Εγκύκλιο του Υπουργού Παιδείας κ. Κ. Γαβρόγλου (υπ. αρ. Πρωτ.: Φ20.1/220482/Δ2/23-12-2016) , που απευθύνεται στα Γυμνάσια όλης της χώρας και επιβάλλει ένα δήθεν «καινοτόμο θεσμό» πού τον ονομάζει «θεματική εβδομάδα». Έχει ως κύριο θέμα : « Σώμα και ταυτότητα», περιλαμβάνει τρείς θεματικούς άξονες : α) Διατροφικές συνήθειες, β) εθισμοί –εξαρτήσεις,  γ) έμφυλες ταυτότητες  και η οποία πρόκειται να υλοποιηθεί  όποια εβδομάδα του 2ου Τετραμήνου του σχ. Έτους 2016-17 επιλέξουν  οι Σύλλογοι των διδασκόντων καθηγητών κάθε Γυμνασίου.

2.Ζητούν να  παραχωρηθεί το Δημοτικό  Θέατρο  «Θωμάς Θωμαϊδης» την Κυριακή  19 /3/ 17 ώρα 11.30 π.μ.  για μια Ημερίδα ενημέρωσης των γονέων αλλά και κάθε πολίτη, που επιθυμεί και ενδιαφέρεται  να ενημερωθεί και να διαμορφώσει άποψη έγκυρα και επίσημα, από καταξιωμένους ειδικούς επιστήμονες υπό την αιγίδα του Δήμου Κορινθίων.

      Α.  Περιεχόμενο Θεματικής Εβδομαδας:

         Για τους δύο πρώτους άξονες δεν υπάρχει σοβαρή αντίρρηση επί του παρόντος, αν και εκεί εγείρονται ερωτήματα, αφού ο πρώτος θεματικός άξονας των διατροφικών συνηθειών προκαλεί αντιφάσεις δεδομένης της φτωχοποίησης πολλών μαθητών οι οποίοι, υπό το φάσμα της οικονομικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα, αντιμετωπίζουν οξύ επισιτιστικό πρόβλημα. Αποτελεί σχήμα οξύμωρο, από τη μια να λιποθυμούν παιδιά από την πείνα στα σχολεία και να συζητείται η ένταξη σχολείων σε προγράμματα συσσιτίων και από την άλλη, να υλοποιούνται ενημερώσεις για εκλεκτικές συνήθειες υγιεινής διατροφής αυτών και των οικογενειών τους.Τόσο ο πρώτος όσο και ο δεύτερος θεματικός  άξονας ήταν και είναι αντικείμενο μαθημάτων όπως η Οικιακή οικονομία, η Βιολογία, η Σωματική αγωγή, των Ερευνητικών Εργασιών (project) καθώς και προγραμμάτων Αγωγής Υγείας κ.ά . Ο σκοπός όμως που μπήκαν οι δυό αυτοί, χρήσιμοι ομολογουμένως (αν αι άκαιροι), Θεματικοί άξονες, ήταν να χρησιμοποιηθούν ως βιτρίνα για την υποχρεωτική επιβολή του τρίτου, δηλ. των «εμφύλων ταυτοτήτων», ο οποίος αν και έχει αναστατώσει την κοινή γνώμη, το Υπουργείο επιμένει με αδιαλλαξία στην πάση θυσία υποχρεωτική για μαθητές και καθηγητές υλοποίησή του έστω και με εκπτώσεις όσον αφορά την διάρκειά του.

      “Ουσιαστικά καλούνται τα παιδιά να διαλέξουν αυτά το φύλο τους  (gender), ανεξαρτήτως εάν έχουν γεννηθεί αγόρι ή κορίτσι. Δηλαδή να μάθουν τα παιδιά στην προεφηβική ηλικία ότι δεν υπάρχουν κανονικότητες και αποκλίσεις στην ανθρώπινη σεξουαλικότητα, ότι το φύλο είναι κοινωνικό, ότι η ερωτική έλξη προς το ίδιο φύλο και οι ομόλογες σεξουαλικές πρακτικές είναι τόσο κανονικές, όσο και οι παραδοσιακές μεταξύ των δύο φύλων. Ότι το βιολογικό φύλο έρχεται σε δεύτερη μοίρα .... Εν ολίγοις, το φύλο όπως μας το έδωσε ο Θεός ή η φύση για τους μη πιστεύοντες αποτελεί μία μη δεσμευτική προϋπόθεση ζωής. Μπορούμε να την αλλάξουμε όποτε το θελήσουμε. Οι δε γονείς, μάς επιβάλλει η εγκύκλιος, να έρχονται αρωγοί στις επιλογές αυτές των παιδιών τους, αφού με την σχετική κατήχηση θα μάθουν (θέλουν δεν θέλουν) να “αποδομούν” μέσα τους τα “έμφυλα στερεότυπα” (το άνδρας και το γυναίκα) και να μη προσπαθούν να τα αποτρέψουν γιατί κάτι τέτοιο αποτελεί “ομοφοβία και τρανσφοβία”. (27-2-2017 Αθηνά Κατσαφάδου, δικηγόρος, τέως πρόεδρος Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά, http://www.analystsforchange.org/2017/02/blog-post_948.html ) . 

          Ο τρίτος λοιπόν θεματικός άξονας εγείρει σοβαρότατες αντιρρήσεις ως προς το περιεχόμενο, την υποχρεωτικότητα, τη στοχοθεσία και τον χαρακτηρισμό του ως «εξαιρετικά επείγον» να διδαχθεί σε ανήλικους μαθητές (12-15 χρονών). Είναι δυναμίτης στα θεμέλια της οικογένειας και της κοινωνικής συνοχής και αποτελεί αισχίστου είδους επιβαλλόμενη κρατικά πλέον σεξουαλική  χειραγώγηση με συνέπειες που αγγίζουν τα όρια ηθικής και πνευματικής γενοκτονίας. (Δημ. Πατέλης  καθ. Φιλοσοφίας στο Πολυτεχνείο Κρήτης)    Καλούνται ανήλικοι μαθητές να μυηθούν σε αστήρικτες επιστημονικά καινοφανείς θεωρίες περί φύλου, οι οποίες σύμφωνα με την Εγκύκλιο θα αναπτυχθούν στους παρακάτω άξονες: Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία - Βιολογικό και Κοινωνικό Φύλο - Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα - Ανθρώπινα δικαιώματα και δικαιώματα των γυναικών. (1) Είναι χαρακτηριστικό ότι η Εγκύκλιος του υπουργείου ζητά η διδασκαλία να έχει το χαρακτήρα «μιας όσο το δυνατόν πιο "ολιστικής" προσέγγισης και μιας βιωματικής επεξεργασίας, τουλάχιστον στα πρώτα στάδια, καθώς δεν επιδιώκεται μόνο η απόκτηση πληροφοριών ή γνώσεων αλλά και η αλλαγή αντιλήψεων και συμπεριφορών (σελ. 2 της Εγκυκλίου).!!!!!!

                   Β.    Φορείς και Οργανώσεις στο Υπουργείο Παιδείας και στο ΙΕΠ

 

      Ο κύριος φορέας που έχει επιλέξει το ΥΠΠΕΘ μέσον του ΙΕΠ για την εκπαίδευση των γυμνασιοπαίδων στο αντικείμενο της «έμφυλης ταυτότητας» είναι η Μ.Κ.Ο «ΑΝΤΙΓΟΝΗ - Κέντρο Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης για τον ρατσισμό, την οικολογία, την ειρήνη και τη μη βία». Είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση με ύποπτες χρηματοδοτήσεις εντός και εκτός Ελλάδος. Πρόεδρος είναι ο Αλέξανδρος Γεωργόπουλος, υποψήφιος με τους Οικολόγους. Αντιπρόεδρος είναι ο Μιχάλης Τρεμόπουλος, υποψήφιος με τους Οικολόγους και ένας εκ των υπερασπιστών της ύπαρξης «μακεδονικής» γλώσσας και των δικαιωμάτων της ανύπαρκτης «μακεδονικής μειονότητας» (σχετικά βίντεο και δηλώσεις του υπάρχουν στο διαδίκτυο. Επίσης, πρωτοπόρος στη γυμνή ποδηλατοδρομία της Θεσσαλονίκης).  Διευθυντής είναι ο Αθανάσιος (Νάσος) Θεοδωρίδης, ο οποίος διατηρεί «δίγλωσση» ιστοσελίδα -στην ελληνική και τη «μακεδονική» (2)     

        Ο πρόεδρος του ΙΕΠ Γεράσιμος Κουζέλης έχει συγγράψει βιβλίο το 2012 μαζί με τον Δημήτρη Χριστόπουλο, και είχε χαρακτηρίσει τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης «ένα συμπαγές τουρκικό πράγμα (εφημερίδα Δημοκρατία, 13.02.2017) (2)

     Τέλος, η συγχαρητήρια επιστολή , που εστάλη από τις οργανώσεις των ΛΟΑΤ στον υπουργό Παιδείας  καθώς και η προτροπή τους να μην υποκύψει ο υπουργός στις ενστάσεις και αντιστάσεις «διαφόρων», γεννά πολλά ερωτηματικά για την στοχοθεσία της Εγκυκλίου και προβληματίζει κάθε εχέφρονα  πολίτη, οικογενειάρχη και δάσκαλο που αγωνιά για την σωστή μόρφωση του παιδιού του (3).  

                                Γ.  Έλλειμμα νομιμότητας της  Εγκυκλίου:

  • Παραβιάζει το άρθρο 16 & 2 του Συντάγματος: «..Κατά το Σύνταγμά μας η Εκπαίδευση  ως θεσμοθετημένη μορφή της Παιδείας, παρεχόμενη από το Κράτος  προς   τους πολίτας,   είναι υποχρεωτική για το Κράτος,  έχει δε συγκεκριμένη αποστολή και προορισμό αποσκοπώντας στην ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων και  στην ανάπτυξη της Εθνικής και Θρησκευτικής των συνείδησης». Το κράτος λοιπόν κατά το άρθρο 16§2 του Συντάγματος,  έχει υποχρέωση να παρέχει τέτοια παιδεία που όχι απλώς να συντηρεί και διατηρεί αλλά ν΄αναπτύσσει την Εθνική και Θρησκευτική Συνείδηση.
  • Παραβιάζει το άρθρο 9 της ΕΣΔΑ και στο άρθρο 2 του Α΄Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ. Ν.Δ. 53/1974 – ΦΕΚ 256/Α ́ που κύρωσε την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ ή Σύμβαση της Ρώμης) . Σύμφωνα με το άρθρο 2 του Προσθέτου Πρωτοκόλλου αυτής "Δικαίωμα στην εκπαίδευση" , αναφέρεται ότι  «... Παν Κράτος εν τη ασκήσει των αναλαμβανομένων υπ' αυτού καθηκόντων επί του πεδίου της μορφώσεως και της εκπαιδεύσεως θα σέβεται το δικαίωμα των γονέων όπως εξασφαλίζωσι την μόρφωσιν και εκπαίδευσιν ταύτην συμφώνως προς τας ιδίας αυτών  θρησκευτικάς και  φιλοσοφικάς πεποιθήσεις"
  • Σύμφωνα δε με το άρθρο 21 του Συντάγματος, οι γονείς δύνανται   να εκφράσουν την αντίθεσή των και να αξιώσουν την εξαίρεση του τέκνου τους από μία τέτοια διδασκαλία που αποδομεί την πίστη και τις αρχές των.
  • Σύμφωνα δε και με άλλα άρθρα του Συντάγματος περί προσβολής της σεξουαλικής ελευθερίας (άρθρο 5) και περί ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας, η προσπάθεια μέσα από μία θεματική εβδομάδα «εναλλακτικής» ουσιαστικά σεξουαλικής «διαπαιδαγώγησης»,  να υπερπροβληθεί και  να υπερτονισθεί το σεξουαλικό στοιχείο σε παιδιά ηλικίας 12-15 ετών, ενέχει τον άμεσο ή έμμεσο επηρεασμό τους   προς την  σεξουαλική ενεργοποίηση  σε μία τέτοια ηλικία που αυτά ενδεχομένως αρνούνται να εγκαταλείψουν   την περίοδο της παιδικότητας  και να υιοθετήσουν συμπεριφορές ενηλίκων. Ο εξαναγκασμός στην σεξουαλική φαντασίωση και στον πανσεξουαλικό πειραματισμό  προσβάλλει ευθέως την  σεξουαλική  τους ελευθερία,  το δικαίωμα στην αβίαστη επιλογή και στην αποχή από σεξουαλικές σκέψεις και πράξεις.
  • Παράλληλα η Εγκύκλιος έρχεται σε αντίθεση και με το άρθρο 1 του Ν. 1566/1985,  περί του σκοπού της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Τη Διεθνή Σύμβαση ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Παιδιού (Ν. 2101/1992 άρθ. 5,8 και 29). Θίγονται ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα ανηλίκων.

                                             Δ.   Ο Ρόλος των γονέων

      Τα μαθήματα στα Γυμνάσια της χώρας, θα διακοπούν για μια ολόκληρη εβδομάδα, προκειμένου οι μαθητές να παρακολουθήσουν επί επτά ώρες κάθε μέρα υποχρεωτικά, υποχρεωτικότατα (σύμφωνα με δήλωση του Υπουργού)  τις παραπάνω θεματικές ενότητες και βιοθεωρίες ενώ  αγνοείται πεισματικά η συναίνεση ή μη των γονιών, που είναι οι αποκλειστικά υπεύθυνοι για την ψυχοσεξουαλική διαπαιδαγώγηση των ανήλικων παιδιών τους ,όπως η ελληνική και διεθνής νομοθεσία ορίζει. 

   Τους καλεί όμως  το Υπουργείο να επιμορφωθούν σε θέματα ΟΜΟΦΟΒΙΑΣ και ΤΡΑΝΣΦΟΒΙΑΣ παράλληλα με τα παιδιά τους, ώστε να εξαληφθεί δήθεν η υπάρχουσα (;)  ομοφοβία και τρανσφοβία στη κοινωνία και στο σχολείο (σελ.3 της Εγκυκλίου  https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/thematiki_week.pdf) .         

      Επειδή πολλοί γονείς μαθητών σε όλη την Ελλάδα  έχουν εγγράφως διατυπώσει τις αντιρρήσεις τους για τη Θεματική Εβδομάδα, (4) δημιουργείται προβληματισμός και για την νομική κάλυψη των εκπαιδευτικών που θα υλοποιήσουν τα σχετικά προγράμματα, σε περίπτωση που κάποιοι κηδεμόνες προσφύγουν στη δικαιοσύνη καταγγέλλοντας ότι θίγονται ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα ανηλίκων , των οποίων υπεύθυνοι είναι εκ του Νόμου , πρωτίστως οι γονείς τους.

     Ας σημειωθεί επίσης  ότι η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης έχει ζητήσει την άρση της υποχρεωτικότητας την πιλοτική εφαρμογή και τέλος την ανάκληση της Εγκυκλίου ενώ παρέχει συνδικαλιστική κάλυψη σύμφωνα με την τελευταία απόφαση (20/2/2017) των προέδρων των κατά τόπους ΕΛΜΕ  (2.Να υπάρξει συνδικαλιστική κάλυψη στους Συλλόγους Διδασκόντων και σε κάθε συνάδελφο ξεχωριστά, που δεν επιθυμούν να εφαρμόσουν τη Θεματική Εβδομάδα.)   http://olme-attik.att.sch.gr/new/?p=10589)

      Είναι προφανές λοιπόν από την παραπάνω σύντομη αναφορά και την ερμηνεία συνταγματικών και λοιπών διατάξεων, ότι το επιβαλλόμενο πρόταγμα απο την Εγκύκλιο ( η οποία σημειωτέον δεν είναι νόμος ούτε διοικητική πράξη αλλά εσωτερική πράξη της Διοίκησης), όσον αφορά τις έμφυλες ταυτότητες είναι αντίθετο προς τις ως άνω Συνταγματικές και νομικές, γενικές και ειδικές διατάξεις, τις παραβιάζουν  ευθέως και απροκάλυπτα  αποστερώντάς της  κάθε νόμιμο έρεισμα.

Συμπερασματικά ζητούμε την ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ της Εγκυκλίου από τον υπουργό Παιδείας  κ. Γαβρόγλου  για λόγους ψυχοπαιδαγωγικούς, ιατρικούς, επιστημονικούς, ηθικούς, θρησκευτικούς και εθνικούς, με επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μας. (5)

  Παραπομπές:

(1) αφορά στην αμφισβητούμενη θεωρία της αμερικανίδας καθηγήτριας Judith Butler, η οποία επειρεασμένη αρχικά από τη Σιμόν ντε Μποβουάρ έχει συμβάλλει στα πεδία του φεμινισμού, της θεωρίας Queer, της πολιτικής φιλοσοφίας και της ηθικής στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας, Μπέρκλεϊ, και η οποία διακρίνει μεταξύ βιολογικού και κοινωνικού φύλου: «άνδρας δε γεννιέσαι γίνεσαι, γυναίκα δε γεννιέσαι γίνεσαι»).Είναι τυχαίο που το σύνθημα του Gay Pride (Παρέλαση Υπερηφάνιας) στην Αθήνα το 2016 , ήταν ακριβώς αυτό :«άνδρας δε γεννιέσαι γίνεσαι, γυναίκα δε γεννιέσαι γίνεσαι»); http://athenspride.eu/

(2) Εφημερίδα «Δημοκρατία», φύλλο της 13-02—2017

 http://www.dimokratianews.gr/content/71954/alonoyn-ta-sholeia-oi-arnites-tis- 

patridas

(3) https://www.esos.gr/arthra/48565/i-colour-youth-koinotita-lgbtq-syghairei-yp-paideias-gia-tin-egkyklio

(4) την Αίτηση Ανάκλησης της Εγκυκλίου προς τον υπουργό Παιδείας, που κατέθεσε       

ο καθηγητής Νικήτας Αλιμπράντης (Τομέας Δικαίου Των Επιχειρήσεων και Εργασιακού

Δικαίου στο ΔΠΘ) http://aktines.blogspot.gr/2017/02/blog-post_79.html  ,  στις 2-2-2017.  

(5) Σύμφωνα με τον Δικηγόρο-Αστικολόγο κ. Δημ. Γεωργά (σχετική επιστολή διαμαρτυρίας που απηύθυνε στον υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου στις 25-2-2017): http://www.georgasnet.gr/emfiles.html

Κοινοποίηση : Υπουργό Παιδείας κ. Κων/νο Γαβρόγλου, Περιφερειακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση Ν. Κορινθίας , Ι. Μητρόπολη Κορίνθου, Περιφερειακό Δντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Πετρόπουλο , Σχολεία Ν. Κορινθίας, Δντές Πρωτοβάθμιας  και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Κορινθίας ,ΟΛΜΕ, Τοπικές  ΕΛΜΕ Ν. Κοριθίας , Συλλόγους Καθηγητών Γυμνασίων Ν. Κορινθίας , Επιστημονικά , Πολιτιστικά  Συνδικαλιστικά  και Εμπορικά Σωματεία  και Ενώσεις Ν. Κορινθίας.

 

 

                                                                                          ΚΟΡΙΝΘΟΣ 1 -3 -2017

 

 

                                                                                    Οι υπογράφοντες  και  αιτούντες      

 

1.Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 1ου Γυμνασίου Κορίνθου

2.Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 2ου Γυμνασίου Κορίνθου

3.Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 4ου Γυμνασίου Κορίνθου

4.Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου  Χιλιομοδίου

5.Αλληλοβοηθητικός Σύλλογος Πολυτέκνων Κορινθίας

6.Σύλλογος Γονέων με τρία παιδιά Ν. Κορινθίας

7.Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων - Παράρτημα Ν. Κορινθίας

8.ορινθιακή Εστία Ιστορικών και Λαογραφικών Ερευνών

9.Αγροτικός Σύλλογος Σικυωνίων Κορινθίας

10.Πρόεδρος Δ.Δ. Άσσου Κορίνθου, Ναπολέων Γιαννακουλόπουλος

 

 

                 Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΟΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα