Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Χανίων καταγγέλλει την απαράδεκτη τακτική του Υπουργείου και της ΔΔΕ Χανίων σχετικά με τον υπολογισμό των κενών και πλεονασμάτων για το 2017.Με τις γνωστές πλέον συνοπτικές διαδικασίες και μακριά από τον κόσμο της εκπαίδευσης προχωρούν στην υλοποίηση της πολιτικής που επιβάλλει τον δημοσιονομικό κόφτη και τις αυτόματες περικοπές, την πλήρη κινητικότητα και ευελιξία του προσωπικού, το παραπέρα χτύπημα των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και της νέας γενιάς.
Η εγκύκλιος εκδόθηκε στις 7/4/2017 και κοινοποιήθηκε στις Διευθύνσεις και τα ΠΥΣΔΕ στις 10/4/2017, χρονικό διάστημα που τα σχολεία είναι κλειστά λόγω διακοπών του Πάσχα. Ο αρχικός σχεδιασμός απαιτούσε από τις Διευθύνσεις να συγκεντρώσουν πίνακες Α συμπληρωμένους από τους Διευθυντές των κλειστών σχολείων και στη συνέχεια την αποστολή των πινάκων Γ από τις ΔΔΕ μετά τη γνώμη των ΠΥΣΔΕ έως τις 13/4. Μετά από τις αντιδράσεις τόσο της ΟΛΜΕ αλλά και των τοπικών ΕΛΜΕ δόθηκε προφορική παράταση μέχρι και 25/4. Επανήλθαν όμως και αποφάσισαν τον υπολογισμό των κενών και πλεονασμάτων χωρίς τη γνώση των συλλόγων διδασκόντων, χωρίς να υπάρχει η εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ και -στα Χανιά- χωρίς καν την συνεδρίασή του. Οι διευθυντές εκπαίδευσης θα αποφασίζουν για όλα. Νέοι καιροί , νέα ήθη!
Στον πίνακα Γ, δεν υπάρχει η στήλη "εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ". Θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει μια τέτοια στήλη που να μετράει το ωράριο των δ/ντων, υποδ/ντών, τομεαρχών, αιρετών, και λοιπών ευρισκόμενων σε θέσεις με θητεία δηλ. όλων εκείνων που είναι γνωστό ότι και την προσεχή σχολική χρονιά θα βρίσκονται σ’ αυτή τη θέση. Χωρίς αυτή τη στήλη όλοι οι προηγούμενοι μετριούνται στο σχολείο της οργανικής τους με το κανονικό ωράριο που έχουν λόγω των χρόνων υπηρεσίας τους. Επίσης, δεν αφαιρούνται όσοι θα συνταξιοδοτηθούν, που θα πάρουν την οριστική απόφασή τους μέχρι 10 Μαΐου. Άρα λοιπόν οι πίνακες Γ’ χωρίς την στήλη εκτίμηση ΠΥΣΔΕ δεν απεικονίζουν την πραγματική κατάσταση.
Είναι κατανοητό σε όλους ότι η εξοικονόμηση και ο “εξορθολογισμός” στη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού με την κατάργηση του 3ωρου των υπεύθυνων εργαστηρίων, μείωση ειδικοτήτων και τομέων στη ΤΕΕ, οι εγκύκλιοι για τις προϋποθέσεις λειτουργίας τμημάτων γενικής παιδείας, τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, καθώς και οι κατευθύνσεις και Ο.Π. στα ΓΕΛ, μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες/ΕΑΕ, ο ενδιάμεσος χαρακτηρισμός παρακολουθούντων των ΕΠΑΛ, οι εγκύκλιοι για τα ξενόγλωσσα τμήματα, η αλλαγή ωρολογίων προγραμμάτων, οι αλλαγές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) θα αποτυπωθούν στον υπολογισμό των οργανικών κενών και πλεονασμάτων.
Οι επιλογές αυτές στοχεύουν στην ελαχιστοποίηση των κενών, στη δημιουργία νέων «δεξαμενών» πλεοναζόντων εκπαιδευτικών. Όλα αυτά πρακτικά σημαίνουν μηδενικές μεταθέσεις, οδηγούν σε απόγνωση χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που παραμένουν εγκλωβισμένοι μακριά από τις οικογένειές τους για χρόνια, θα οδηγήσει στην εργασιακή ανασφάλεια το νέο στρατό των οργανικά υπεράριθμων, θα απομακρύνει ακόμη περισσότερο τη δυνατότητα απόκτησης οργανικής στους δεκάδες συναδέλφους που παραμένουν για χρόνια στο απαράδεκτο καθεστώς εκβιασμού της διάθεσης ΠΥΣΔΕ. Προετοιμάζει τον κόφτη για νέες απολύσεις αναπληρωτών τη νέα σχολική χρονιά. Αυτή η εγκύκλιος και η εφαρμογή της έρχεται τη στιγμή που οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται λεηλατημένοι από το σύνολο των αντεργατικών μέτρων που έχουν παρθεί από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και ένα νέο πακέτο 3,7 δις ευρώ θα φορτωθεί στις πλάτες του λαού με τη συμφωνία της Μάλτας και επισφραγίζει την αέναη λεηλασία των μνημονίων και του δημοσιονομικού κόφτη.
Το εκπαιδευτικό κίνημα οφείλει να αντισταθεί στη συνέχιση αυτής της πολιτικής αναπτύσσοντας ενωτικούς και αποτελεσματικούς αγώνες.
Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι απρόσωπα νούμερα που θα χρησιμοποιηθούν για να καλύψουν τις μνημονιακές δεσμεύσεις της κυβέρνησης με μόνο στόχο την εξοικονόμηση εκπαιδευτικού προσωπικού.
Απαιτούμε άμεσα την απόσυρση και τη μη εφαρμογή της εγκυκλίου και την έκδοση νέας στην οποία να αποτυπώνονται τα κενά με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και τις προτάσεις των ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ.
Παλεύουμε
20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια!
Καμιά συγχώνευση- κατάργηση σχολείων και τμημάτων. Ανατροπή των Υ.Α. για τη συγκρότηση τμημάτων τομέων και ειδικοτήτων ΕΠΑΛ, Ο.Π στα ΓΕΛ, ξενόγλωσσα τμήματα, μαθησιακές δυσκολίες/ΕΑΕ. Κατάργηση της ρύθμισης για ενδιάμεσο χαρακτηρισμό παρακολουθούντων στα ΕΠΑΛ.
Επαναφορά του διδακτικού μας ωραρίου που ίσχυε έως το 2013.
Όχι στην κινητικότητα και τις υποχρεωτικές μετακινήσεις. Οργανικές θέσεις για όλους.
Πραγματοποίηση όλων των μεταθέσεων.
Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί τώρα. Όχι στην ελαστική εργασία.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
Ο Πρόεδρος Η Γ. Γραμματέας
Β. Λιόντος Δ. Κιντή
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη