Thumbnail
​Κόντρα στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές και στους τακτικισμούς της διοίκησης, να υπερασπίσουμε τις οργανικές θέσεις και το δικαίωμα στη μόρφωση των μαθητών.
  1. Την Τετάρτη 24/5/17 συνεδρίασε το Υπηρεσιακό Συμβούλιο με θέμα την ανάδειξη Οργανικών Κενών (και Πλεονασμάτων), καθώς και Υπεραριθμιών. Η διαδικασία δεν ολοκληρώθηκε, θα συνεχιστεί την επόμενη εβδομάδα (Δευτέρα 29/5).

Όπως είναι γνωστό οι εκλεγμένοι με το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών προσερχόμαστε στη διαδικασία με πάγιες θέσεις – αρχές. Αποσαφήνισα, για μια ακόμη φορά, ότι αποτελεί σταθερό πλαίσιο για την ΕΛΜΕ-ΚΙ και για τους αιρετούς που πειθαρχούν στο συνδικάτο τους, η υπεράσπιση των ολιγομελών τμημάτων των σχολείων, η αρχή να καθορίζονται τα κενά με βάση τη θέση του συνδικάτου για 20 το πολύ μαθητές ανά τμήμα (και ανάλογα με 15 και 10 για κατευθύνσεις – εργαστήρια κλπ) χωρίς κατώτατα όρια, δηλαδή με βάση τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών κι όχι με βάση τις αντιδραστικές κρατικές – κυβερνητικές εγκυκλίους. Διεκδικούμε τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση οργανικών θέσεων στους συναδέλφους (έχουμε θέση για απόδοσης οργανικής σε όλους τους συναδέλφους) και την ελαχιστοποίηση της ελαστικοποίησης – κινητικότητας. Ενιαίο πλαίσιο αρχών δεν κατατέθηκε από κανέναν άλλο και πρέπει να βγει συμπέρασμα από τον κλάδο για τις συνέπειες ενός καιροσκοπισμού που κινείται με το «κατά περίπτωση».

Πέρα από τις πάγιες θέσεις, πρότεινα στο ΠΥΣΔΕ όλοι οι συνάδελφοι που βρίσκονται για πολλά χρόνια σε συγκεκριμένα σχολεία χωρίς οργανική να πάρουν οργανική στα σχολεία αυτά.

Είναι φανερό πως εάν εφαρμοστεί η «νομιμότητα», για την οποία η κυβέρνηση μέσω της γνωστής εγκυκλίου για τα κενά προειδοποιεί με διοικητικές κυρώσεις τα ΠΥΣΔΕ (αναγωγή τμημάτων σε 27άρια – 30άρια κλπ), εάν υιοθετηθεί η κυβερνητική γραμμή περί «κανονικότητας» στα σχολεία του σεισμόπληκτου Νομού μας και εάν τα σχολεία μας θεωρηθούν «προνομιούχα», θα έχουμε απότομη χειροτέρευση των όρων εκπαίδευσης για τους μαθητές και τεράστια εικονικά πλεονάσματα για τους συναδέλφους. Ήδη η διαδικασία γίνεται στον αστερισμό των περικοπών μαθημάτων – ωρών για εργαστήρια κλπ που έχουν προηγηθεί αλλά και στο φόντο παλιών και νέων μνημονικών περιορισμών που υλοποιούν κυβερνήσεις – διοίκηση. Εμείς αυτή τη νομιμότητα δεν την αποδεχόμαστε και, στηριγμένοι, στο διεκδικητικό κίνημα, στο μέτωπο με γονείς και μαθητές, την αντιπαλεύουμε μέσα και κύρια έξω από το ΠΥΣΔΕ.

Α. Η διαδικασία ξεκίνησε με ένα πρωτοφανές γεγονός, αφού δεν μας δόθηκαν οι πίνακες Α (!!!), δηλαδή οι πίνακες που παρουσιάζουν την εικόνα των κενών του κάθε σχολείου ξεχωριστά, παρά μόνο οι πίνακες Β, που έχουν τα αθροίσματα των ωρών ανά ομάδα σχολείων. Κανένα άλλο μέλος του συμβουλίου, διορισμένο ή αιρετό, δεν απαίτησε να δοθούν οι εν λόγω πίνακες, κάτι που μπορεί να ανοίγει επικίνδυνους δρόμους (τελικά έβγαλαν φωτοτυπίες μόνο για μένα). Κι αυτό, διότι η ανάδειξη των οργανικών κενών, σύμφωνα με ό,τι εφαρμοζόταν μέχρι και τα τελευταία χρόνια, γίνεται πρώτα σε επίπεδο σχολικής μονάδας και εάν προκύπτουν νέα κενά σε επίπεδο ομάδας και περιοχής (Πίνακας Γ), τα οποία και αυτά κατανέμονται σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες. Αντίθετα, τα τελευταία χρόνια οι πίνακες Β΄ έχουν αξιοποιηθεί για περικοπές οργανικών κενών από τα σχολεία.

Τα κενά που έως τώρα έχουν αναδειχθεί είναι τα παρακάτω:

Οικονομολόγοι (ΠΕ09)

ΕΠΑΛ Αργοστολίου

Οικονομολόγοι (ΠΕ09)

Εσπερινό

Κοινωνιολόγοι(ΠΕ10)

3ο Γυμνάσιο

Οικιακής Οικονομίας(ΠΕ15)

1ο Γυμνάσιο

Νοσηλευτών (ΠΕ18-10)

ΕΠΑΛ Αργοστολίου

Βιολόγων (ΠΕ04-04)

Εσπερινό

Μαθηματικών(ΠΕ03)

ΓΕΛ Ληξουρίου

Γυμναστών (ΠΕ11)

Γυμνάσιο Ληξουρίου

Ηλεκτρολόγοι(ΤΕ01-06)

ΕΠΑΛ Ληξουρίου

 

Β. Ιδιαίτερο θέμα προέκυψε όταν πρότεινα την ανάδειξη οργανικής θέσης Γυμναστή (ΠΕ11) στο Γυμνάσιο Ληξουρίου. Να υπενθυμίσω ότι αυτό το κενό (18 ώρες) έπρεπε από πέρυσι να έχει δοθεί, μετά την συνταξιοδότηση συναδέλφου, πράγμα που τότε δεν έγινε γι’ αυτό και εμείς είχαμε προβεί σε καταγγελία. Όταν ένας συνάδελφος αποχωρεί με συνταξιοδότηση, είναι αυτονόητο ότι η οργανική του θέση δίνεται ως οργανικό κενό αμέσως. Υπενθυμίζουμε πως το ίδιο είχαμε διεκδικήσει και για άλλα σχολεία (πχ για το επιπλέον κενό μαθηματικού στο ΓΕΛ Κεραμειών). Επίσης, εφόσον καμία μεταβολή στα δεδομένα της Παλικής που να επηρεάζει ριζικά τις ώρες των ΠΕ11 δεν είχε συμβεί (πχ κατάργηση τομέων – σχολείων κλπ), υπερασπίστηκα τη διατήρηση και των υπόλοιπων 3 οργανικών θέσεων Γυμναστών εκεί (Λύκειο – ΕΠΑΛ - Αγία Θέκλη).

Η αρχική θέση της Διεύθυνσης, ήταν να μην βγει ούτε φέτος το κενό, υιοθετώντας την εμφάνιση υπεραριθμιών σε Αγία Θέκλη και ΕΠΑΛ. Κατόπιν πιέσεως από πλευράς μου και πολύωρης διαδικασίας το κενό δόθηκε αλλά, ταυτόχρονα, αναδείχθηκαν από τα υπόλοιπα μέλη και 2 υπεραριθμίες Γυμναστών (ΕΠΑΛ Ληξουρίου και Γυμνάσιο Αγίας Θέκλης).

Κατά συνέπεια, δήλωσα πως, στην προκείμενη περίπτωση, «είμαι αντίθετη σε οιαδήποτε κατάργηση οργανικής είτε αυτή προκύπτει από συνταξιοδότηση ή μετάθεση συναδέλφου είτε από υπεραριθμία».

Καταψήφισα τις υπεραριθμίες. Ο συνάδελφος αιρετός της ΚΙΚΑ - από κοινού με τη διοίκηση - ψήφισε «υπέρ» αιτιολογώντας την ψήφο του ότι «είναι επιθυμία των συναδέλφων που αφορούσαν οι υπεραριθμίες» και δηλώνοντας πως δεν θέλει να εμπλακεί σε ενδεχόμενες νομικές διαδικασίες, λόγω έννομου συμφέροντος των εμπλεκομένων εκπαιδευτικών.

Το ατομικό συμφέρον του κάθε συναδέλφου υπηρετείται μέσα από το συλλογικό συμφέρον του κλάδου. Υιοθέτηση από διοίκηση και αιρετούς καταργήσεων οργανικών (εφόσον βέβαια δεν υπάρχουν συγχωνεύσεις τμημάτων – υποβαθμίσεις σχολείων κλπ) είναι μεγάλο πρόβλημα για τον κλάδο και, τελικά, για τον κάθε συνάδελφο ξεχωριστά.

Τα περσινά παιχνίδια τακτικισμού της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας (ΔΔΕ), οδήγησαν τα πράγματα ως εδώ. Το ίδιο συνεχίζεται και φέτος. Αυτά είναι ως τώρα τα δεδομένα, αφού, η ΔΔΕ δεν έχει πρόβλημα να κάνει όσες διαφοροποιήσεις απαιτηθούν, στο πλαίσιο πάντα της προσήλωσης στη γενικότερη αντιεκπαιδευτική πολιτικής που υλοποιεί,

ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ!!!!

Αργοστόλι 26/5/2017

Μεμελετζόγλου Ελένη.

(αιρετή με το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fysiki_oefe_1.jpg
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Aπό τις διαθέσιμες θέσεις, το 50% περίπου έμειναν «ορφανές»  εξαιτίας της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα