Thumbnail

  ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού

Θέμα:  Να διασφαλιστεί η λειτουργία του ΕΠΑΛ Ιθάκης.

 

Στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη μαζικοί φορείς αντιδρούν στην προσπάθεια κατάργησης του ΕΠΑΛ Ιθάκης, στο οποίο μεταξύ των άλλων, λειτουργεί και τομέας ναυτικών μαθημάτων. Αδιάψευστος μάρτυρας για το γεγονός ότι το εν λόγω σχολείο καλύπτει πραγματικές ανάγκες είναι ότι τα τελευταία χρόνια έχει πολλαπλασιαστεί ο αριθμός των μαθητών που φοιτούν σε αυτό: από 15 πρόπερσι, 35 πέρσι και 43 τη φετινή σχολική χρονιά.

Θυμίζουμε ότι πριν ένα χρόνο είχε επιχειρηθεί η κατάργησή του και ήταν χαρακτηριστική η δήλωση της κ. Διαμαντοπούλου στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής, κατά τη διάρκεια της θητείας της στο Υπουργείο Παιδείας, ότι το ΕΠΑΛ Ιθάκης και άλλα ναυτικά ΕΠΑΛ δεν είναι βιώσιμα και πρέπει να κλείσουν. Σήμερα το θέμα ανακινείται ξανά μετά την από κοινού εξαγγελία των Υπουργείων Ναυτιλίας και Παιδείας για την «αναδιάρθρωση της Ναυτικής Εκπαίδευσης». Η τρικομματική κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ ΔΗΜΑΡ, στα πλαίσια της αναμόρφωσης της Ναυτικής Εκπαίδευσης προχωρά στο κλείσιμο όσων ΕΠΑΛ διαθέτουν τομέα ναυτικών μαθημάτων, εφόσον αξιολογηθούν ως μη βιώσιμα (π.χ. εφόσον κριθούν ότι διαθέτουν «δυσανάλογα μικρό μαθητικό δυναμικό για το εκπαιδευτικό προσωπικό που απασχολούν»), στην πιο στενή σύνδεση όσων θα απομείνουν με το εφοπλιστικό κεφάλαιο και στην ίδρυση ιδιωτικών σχολών.

 

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός:

  1. Με ποιον τρόπο το Υπουργείο Παιδείας θα διασφαλίσει τη συνέχεια, σε κάθε περίπτωση, της λειτουργίας του ΕΠΑΛ Ιθάκης και όσων άλλων ΕΠΑΛ διαθέτουν τομέα ναυτικών μαθημάτων;
  2. Με ποιον τρόπο το Υπουργείο Παιδείας θα διασφαλίσει ότι δεν θα καταργηθεί και δεν θα συγχωνευτεί κανένα ΕΠΑΛ που διαθέτει τομέα ναυτικών μαθημάτων;
  3. Θα μονιμοποιηθούν χωρίς όρους και προϋποθέσεις οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί των εν λόγω ΕΠΑΛ και θα διασφαλιστεί η μόνιμη σταθερή εργασία των ήδη διορισμένων εκπαιδευτικών;
  4. Πώς θα αντιμετωπιστεί η πλήρης κάλυψη των λειτουργικών δαπανών των σχολείων αυτών;
  5. Θα εξασφαλιστεί η δωρεάν μεταφορά όλων των μαθητών;
  6. Με ποιους τρόπους θα αποτραπεί η είσοδος των εφοπλιστών και άλλων επιχειρηματιών στη ναυτική εκπαίδευση;
  7. Με ποιους τρόπους θα αποτραπεί κάθε παράλληλη ίδρυση και λειτουργία ιδιωτικών ναυτικών σχολών;

 

Οι βουλευτές

Νίκος Καραθανασόπουλος

Γιάννης Γκιόκας

Νίκος Μωραΐτης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pierrakakis
Πιερρακάκης: "Με ειδικές δράσεις στο σχολείο δρομολογούμε τον διπλασιασμό των επαγγελματιών με δεξιότητες στην πληροφορική
"Αυτό κάνουμε και τώρα στο Υπουργείο Παιδείας. Ένα βήμα τη φορά, μία λύση κάθε ημέρα. Χωρίς ολιγωρίες και καθυστερήσεις, με σκληρή δουλειά και...
Πιερρακάκης: "Με ειδικές δράσεις στο σχολείο δρομολογούμε τον διπλασιασμό των επαγγελματιών με δεξιότητες στην πληροφορική
seismografos_1.jpg
Νέος ισχυρός σεισμός 4,7 Ρίχτερ τώρα στην Ηλεία τραντάζει και τις γύρω περιοχές - Ανησυχία
Έγινε αισθητός στη Δυτική Ελλάδα και τη Ζάκυνθο. Οι σεισμολόγοι παρακολουθούν την εξέλιξη του φαινομένου.
Νέος ισχυρός σεισμός 4,7 Ρίχτερ τώρα στην Ηλεία τραντάζει και τις γύρω περιοχές - Ανησυχία
metro3
Μετρό: 6 νέοι σταθμοί στη γραμμή 4 – Θα εξυπηρετηθεί και η πρόσβαση στο γήπεδο της ΑΕΚ
Η συγκεκριμένη επέκταση του μετρό περιλαμβάνει 6 νέους σταθμούς που θα εξυπηρετήσουν περιοχές της Ν. Ιωνίας, της Ν. Φιλαδέλφειας, των Αγ. Αναργύρων,...
Μετρό: 6 νέοι σταθμοί στη γραμμή 4 – Θα εξυπηρετηθεί και η πρόσβαση στο γήπεδο της ΑΕΚ