Thumbnail
Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών

 Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση, με την αξιολόγηση των υποψήφιων διευθυντών από το σώμα των μονίμων εκπαιδευτικών του κάθε σχολείου (και με αποκλεισμένους τους αναπληρωτές) επιδιώκει να νομιμοποιήσει την επικείμενη αυτοαξιολόγηση και αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού.

Το σώμα των μονίμων διδασκόντων θα κληθεί να κάνει πρακτικό όπου θα καταγράψει τη θέση του, αφού όλοι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί πάρουν φύλλα ποιότητας με συγκεκριμένα ερωτήματα για τους υποψήφιους. Το πρακτικό αυτό μπορεί να συνυπολογιστεί στη διαδικασία της συνέντευξης που θα έχουν τα διευρυμένα ΠΥΣΠΕ με τους υποψηφίους.

Συνάδελφοι, καταλαβαίνουμε ότι πολλοί από σας βλέπετε ως ευκαιρία να εκφράσετε είτε τη θετική σας είτε την αρνητική σας άποψη για κάποιους υποψήφιους.

Μην πέσετε στην παγίδα. Σκεφτείτε ότι όλη αυτή η διαδικασία είναι μέρος του 4ου Μνημονίου και του παράλληλου τριετούς προγράμματος για την εκπαίδευση και αποτελεί εφαρμογή ακριβώς των διαδικασιών αξιολόγησης, που προβλέπονται στο ν. 4369/16-Βερναδάκη, για την αξιολόγηση στο Δημόσιο και συγκεκριμένα ό,τι αφορά την αξιολόγηση του προϊσταμένου από τους υφισταμένους.

Σκεφτείτε επίσης ότι η συμμετοχή μας σ΄ αυτή τη διαδικασία αποτελεί τον Δούρειο Ίππο για τη δική μας αξιολόγηση.

Το ζήτημα είναι να εκφράσουμε την αντίθεσή μας σε οποιαδήποτε μορφή αξιολόγησης.

Γι’ αυτό υλοποιούμε την απόφαση της ΑΔΕΔΥ και κάνουμε αποχή από τη διαδικασία. Η ΟΛΜΕ και η ΕΛΜΕ Αρκαδίας  παρέχουν πλήρη κάλυψη στους συναδέλφους.

Κανείς συνάδελφος, καμιά συναδέλφισσα και κανείς "Σύλλογος Διδασκόντων" (μονίμων εκπαιδευτικών!!!) να μη μπει στην αξιολόγηση των διευθυντών γιατί θα καταγραφεί από το Υπουργείο ότι μπήκε στην αξιολόγηση!

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

·       Καταθέτουμε οποιοδήποτε σχέδιο πρακτικού που προτείνουμε να υιοθετήσει ο "Σύλλογος Διδασκόντων" του Σχολείου, ώστε να εκφραστεί η αποχή από τη διαδικασία ως απάντηση στην προσπάθεια της κυβέρνησης να μας εμπλέξει στην αξιολόγηση.

·       Η απεργία-αποχή δεν επιφέρει περικοπή μισθού διότι δεν απέχουμε από την εργασία και τα εκπαιδευτικά καθήκοντά μας, αλλά από μία συγκεκριμένη διαδικασία που δεν επιθυμούμε να συμμετάσχουμε με βάση την απόφαση των συνδικαλιστικών μας οργάνων. Προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/82, όπως αυτές έχουν ερμηνευθεί από αρμόδια δικαστήρια (Διοικητικό Εφετείο 486/1995 και δικαστική απόφαση 2395/2014 του μονομελούς πρωτοδικείου Αθηνών) και συνιστά μορφή συνδικαλιστικής πάλης.

·       Εφόσον η πλειοψηφία του "Συλλόγου Διδασκόντων" απέχει είτε δηλώνοντας προφορικά ΑΠΟΧΗ είτε καταθέτοντας το σχέδιο πρακτικού του Συλλόγου, δεν υφίσταται απόφαση.

·       Σε περίπτωση που η πλειοψηφία του Συλλόγου Διδασκόντων ενός σχολείου αποφασίσει να συμμετέχει στη διαδικασία, οι συνάδελφοι που μειοψηφούν καταθέτουν και πάλι το κείμενο δηλώνοντας την αποχή τους από τη διαδικασία και ζητούν αυτό να καταγραφεί στο πρακτικό.

·       Σε περίπτωση που κάποιος συνάδελφος θέλει να απέχει από τη διαδικασία και είναι ο αρχαιότερος και με βάση την Υπουργική Απόφαση ορίζεται πρόεδρος της συνεδρίασης, δεν αναλαμβάνει και δεν προωθεί καμία διαδικασία. Πηγαίνει στη συνεδρίαση του σώματος, τοποθετείται με βάση την απόφαση της ΑΔΕΔΥ και δηλώνει ότι απέχει καταθέτοντας (αν επιθυμεί) σχέδιο πρακτικού.

·       Η υπουργική εγκύκλιος καταστρατηγεί κατάφωρα και παράνομα το εργασιακό ωράριο (συνεδριάσεις από τις 8 πμ μέχρι 8μ.μ.).

·       Η αποχή από την αξιολόγηση πρέπει να εκφραστεί σε όλα τα επίπεδα του συνδικαλιστικού κινήματος και αυτό αφορά και τη στάση των αιρετών. Οι αιρετοί δεν πρέπει να γίνουν αξιολογητές και στη συνέντευξη να βάλουν (-).

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, να μη γίνουμε οι ίδιοι συμμέτοχοι στις αποφάσεις του Υπουργείου και της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, που υλοποιούν κατά γράμμα τις δεσμεύσεις τους στα μνημόνια που υπέγραψαν μαζί με ΝΔ, ΠΑΣΟΚ... και το βράδυ της 20ης Ιουνίου πανηγυρίζουν για τη συμμετοχή του Κλάδου στην προωθούμενη αξιολόγηση. Να μη σπάσουμε οι εκπαιδευτικοί τον αγώνα και των άλλων Δημοσίων Υπαλλήλων που εδώ και μήνες ΑΠΕΡΓΟΥΝ ή ΑΠΕΧΟΥΝ από τις διαδικασίες της αξιολόγησης.

 

ΣΥΣΠΕΙΡΩΜΕΝΟΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ!

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ