Πάνω από 90 καθηγητές λείπουν από τις αίθουσες των Γυμνασίων, Λυκείων και ΕΠΑΛ της περιοχής του Πειραιά. Οι καθηγητές της ΕΛΜΕ Πειραιά παρουσιάζουν τις ελλείψεις, καθώς τονίζουν ότι μόνο για τον πρώτο μήνα της φετινής σχολικής χρονιάς, κάθε εβδομάδα χάνονταν 2.000 διδακτικές ώρες κάθε εβδομάδα.
Στη Β Πειραιά οι ώρες που χάνονται κάθε εβδομάδα αγγίζουν τις 888.
Διαβάστε την ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά:
“Ειπώθηκαν τόσα ψέματα που ντράπηκαν τα ίδια, μια και δεν ντράπηκαν τα στόματα που τα έλεγαν”
"Πανέτοιμοι, όχι έτοιμοι για την έναρξη της σχολικής χρονιάς"
«Με εντυπωσιακά θετικό τρόπο ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά»
Οι παραπάνω είναι μερικές από τις δηλώσεις του κυρίου Γαβρόγλου για την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Όμως, παρά τις εξαγγελίες του υπουργού Παιδείας περί κανονικότητας, η μόνη… «κανονικότητα» είναι η ιστορία με τις χαμένες διδακτικές ώρες που επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο. Είναι ενδεικτικό ότι στον Πειραιά τα κενά στο τέλος του πρώτου μήνα του διδακτικού έτους και μετά την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων αντιστοιχούν κατά προσέγγιση σε 2000 χαμένες ώρες την εβδομάδα! Δηλαδή, απαιτούνται περίπου 90 καθηγητές (και πάνω) για να καλυφθούν τα συγκεκριμένα κενά. Στη Β΄ Πειραιά, όπου δεν επίκεινται και τοποθετήσεις καθηγητών, η πραγματικότητα είναι ακόμα πιο εφιαλτική (888 ώρες χαμένες την εβδομάδα). Όσο και αν η κυβέρνηση προχώρησε πέρυσι σε περικοπές διδακτικών ωρών σε μια σειρά μαθημάτων τίποτα δεν μπορεί να κρύψει την αλήθεια: ο βασιλιάς είναι γυμνός και οι εξαγγελίες περί κανονικότητας δεν μπορούν ούτε φύλλο συκής να αποτελέσουν σε αυτή τη γύμνια των μηδενικών διορισμών, της μείωσης των προσλήψεων (δηλαδή απολύσεων) αναπληρωτών και των εκπαιδευτικών-λάστιχο.
Θυμίζουμε ότι Κυβέρνηση-Υπουργείο Παιδείας-Διοίκηση δεν δίστασαν και φέτος να προχωρήσουν σε τοποθετήσεις-εξπρές για να στηριχτεί το επικοινωνιακό παραμύθι της κυβέρνησης του 3ου και του 4ου Μνημονίου, πως "όλα λειτουργούν κανονικά και όλα είναι στη θέση τους". Κανονικότητα με εκπαιδευτικούς-λάστιχο, σε 3 σχολεία, σε εναλλασσόμενα ωράρια (πρωινό, βραδινό), σε ΙΕΚ κ.α.
Το δικαίωμα των παιδιών στη μόρφωση και το δικαίωμα των συναδέλφων στην εργασία θυσιάζεται στο βωμό των περικοπών. Την ίδια ώρα που μας λένε ότι «δεν υπάρχει σάλιο για τα δημόσιο σχολείο», την ίδια ακριβώς ώρα μοιράζουν αφειδώς χρήματα στις τράπεζες, φοροαπαλλαγές στους εφοπλιστές και γενικά κάθε είδους δωράκια στο μεγάλο Κεφάλαιο. Αφαιμάσσουν τους εργαζόμενους για να πληρωθεί ένα χρέος που δεν δημιούργησε ο λαός. Φαίνεται ότι από το φαγοπότι που έχει στηθεί δεν περισσεύει ούτε ψίχουλο, όχι μόνο για την πρόσληψη καθηγητών, αλλά ούτε και για καρέκλες! Χαρακτηριστικό το παράδειγμα στο ΕΠΑΛ Κερατσινίου, όπου στεγάζεται σ’ ένα σύγχρονο κατά τ’ άλλα κτήριο που ανήκει σε ιδιωτική εταιρεία (ΣΔΙΤ). Εκεί οι μαθητές κάθονται στα θρανία, γιατί απλώς απουσιάζουν οι καρέκλες!
Είναι φανερό ότι το επόμενο τερτίπι τους, για να κρύψουν τη γύμνια τους, θα είναι το νέο λύκειο, όπου, εκτός των άλλων, θα σημάνει δραστική μείωση διδακτικών ωρών, διδακτικών αντικειμένων και τον εξοβελισμό από το λύκειο διάφορων ειδικοτήτων, αφού τα διδακτικά αντικείμενα περιορίζονται σε 4!
Απαιτούμε εδώ και τώρα το υπουργείο να καλύψει όλα τα κενά στον Πειραιά!
"Αναπληρωτές θα υπάρχουν πάντα, γιατί υπάρχουν αρρώστιες, εγκυμοσύνες και άλλα έκτακτα περιστατικά που δημιουργούν κενά στα σχολεία", δηλώνει ο υπουργός Παιδείας σε συνέντευξή του.
Μόνο που τα τελευταία χρόνια οι αναπληρωτές δεν αναπληρώνουν έκτακτες ανάγκες, αλλά μόνιμες ανάγκες. Είναι αναπληρωτές του εαυτού τους, δηλαδή.
Μόνιμοι και μαζικοί διορισμοί, εδώ και τώρα!
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΛΜΕ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΤΙΔΗΣ ΗΛΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Γιατί στη Θεσσαλονίκη χρησιμοποιούν τη φράση «με λες» αντί για «μου λες»
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση