ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Ν ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟ-ΜΕ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ- ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΟΥ ΓΑΖΙΟΥ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥ.
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΩΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΤΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ-ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ-ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
Συνάδελφοι, αυτές τις μέρες γίναμε μάρτυρες ενός ..παράδοξου φαινομένου, να επικρίνεται δηλ ένας σύλλογος διδασκόντων (του Λυκείου του Γαζίου) και , λίγο πολύ , να κατηγορείται, επειδή αποφάσισε να επιβάλει την παιδαγωγική τιμωρία της αποβολής για μια ημέρα σε ένα μαθητή που λειτούργησε αυτοβούλως και σκαρφάλωσε σε ένα στύλο, για να…υψώσει μια δική του ελληνική σημαία (!) την ημέρα της σχολικής γιορτής για τη λαμπρή νίκη του λαού μας στον πατριωτικό και αντιφασιστικό αγώνα του 40.
Σημειώνεται ότι ο συγκεκριμένος μαθητής όχι μόνο δεν πήρε την άδεια για μια τέτοια …ατομική πρωτοβουλία, αλλά επιπλέον αγνόησε προκλητικά τις αποφάσεις και τις πρωτοβουλίες του συλλόγου διδασκόντων-ο οποίος είχε ήδη μεριμνήσει για την έπαρση της σημαίας στο καθορισμένο δοκάρι του αύλειου χώρου-και εξέθεσε τον εαυτό του σε κίνδυνο μπροστά στα μάτια εκπαιδευτικών και μαθητών.
Θεωρούμε ότι η προβολή τέτοιων περιστατικών από τον τύπο που συνοδεύεται από διάφορους υπαινιγμούς και σχόλια για δήθεν πλημμελή άσκηση των καθηκόντων από το σύλλογο διδασκόντων του σχολείου προσβάλλει όχι μόνο τους συναδέλφους που εργάζονται στο εν λόγω σχολείο, αλλά συνολικότερα τις δημοκρατικές κατακτήσεις που αφορούν στις αρμοδιότητες και τα δικαιώματα των συλλόγων, σε μια εποχή μάλιστα που από τη μια πολλαπλασιάζονται οι φωνές του αντιδραστικού εθνικισμού και από την άλλη θεσπίζεται η περίφημη «αυτονομία» του σχολείου, η οποία στην πράξη θα υπονομεύσει όλες τις δημοκρατικές κατακτήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος, εισάγοντας τα διωτικο-οικονομικά του ανταγωνισμού και της ανελευθερίας στη λειτουργία της νέας «σχολικής μονάδας».
ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΕΣ.
ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΑΛΗ ΜΑΣ ΝΑ ΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη