Thumbnail
ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών

Όλοι στις απεργιακές συγκεντρώσεις των συνδικάτων που συσπειρώνονται στο Π.ΑΜΕ

Τώρα είναι ώρα να δώσουμε τη δική μας απάντηση!

Κανένας στη δουλειά, κανένα σχολείο να μην ανοίξει. Όλοι στη μάχη για την οργάνωση και την επιτυχία της απεργίας. Έχουμε τη δύναμη και τη θέληση να επιβάλουμε το δίκιο μας. Να παλέψουμε για την ικανοποίηση των δικαιωμάτων μας.

  • Αυξήσεις στους μισθούς, επαναφορά του 13ου – 14ου μισθού, ξεπάγωμα των Μισθολογικών Κλιμακίων.
  • Κάτω τα χέρια από τα συνδικάτα, από το δικαίωμα στην ΑΠΕΡΓΙΑ.
  • Μόνιμοι και μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων για την κάλυψη των άμεσων αναγκών των σχολείων.
  • Εξίσωση των δικαιωμάτων μονίμων και συμβασιούχων - αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
  • Κάτω τα χέρια από το ωράριο των εκπαιδευτικών, μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα.
  • Εδώ και τώρα Δίχρονη Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή για όλα τα παιδιά. Καμιά σκέψη για πέρασμα των νηπιαγωγείων στους Δήμους. Δημόσια δωρεάν παιδεία για όλο το λαό, όχι παιδεία με κουπόνια και voucher.
  • Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία από τον κρατικό προϋπολογισμό, ούτε 1€ από τη τσέπη των λαϊκών οικογενειών για τη μόρφωση των παιδιών. Κατάργηση της επιχειρηματικής δράσης στην Παιδεία.
  • Λεφτά για τη μόρφωση των παιδιών όχι για το ΝΑΤΟ και τους πολεμικούς εξοπλισμούς.

Δε θα σταματήσουν αν δεν τους σταματήσουμε!

Τα μέτρα της 3η αξιολόγησης που φέρνει η  κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ είναι ένας ακόμα κρίκος στη βαριά αλυσίδα που έχουν δέσει στο λαό. Είναι αποτέλεσμα των μνημονίων που ψήφισαν μαζί με την κυβέρνηση η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και τα υπόλοιπα αστικά κόμματα. Απαιτούνται και υπαγορεύονται από την Ε.Ε., τον ΣΕΒ και τους επιχειρηματικούς ομίλους που επιθυμούν ένα σεληνιακό τοπίο για εμάς τους εργαζόμενους για να αυγαταίνουν τα κέρδη τους.

Προετοιμάζουν νέα μεγαλύτερη έφοδο στη ζωή και τα δικαιώματα μας!

Τα μέτρα αυτά δεν αποτελούν το «τέλος του μνημονίου» και την «αρχή μιας νέας σελίδας για τη χώρα» όπως υποστηρίζει η κυβέρνηση και τα παπαγαλάκια της. Ήρθαν για να μείνουν! Ξηλώνουν εργατικά, λαϊκά δικαιώματα που κατακτήθηκαν με αγώνες και θυσίες για να προετοιμάσουν νέα, μεγαλύτερη, επίθεση. 

Αν το μέλλον που μας προετοιμάζουν είναι ρόδινο τότε γιατί φέρνουν νομοσχέδιο που απαγορεύει την απεργία; Βάζουν νέα εμπόδια στην οργάνωση των εργαζομένων, στο απεργιακό δικαίωμα, γιατί ξέρουν καλά ότι γρήγορα θα γεννηθούν νέοι, πιο μαζικοί και συντονισμένοι, αγώνες απέναντι στη βάρβαρη και ταξική πολιτική που γονατίζει τους εργαζόμενους στο όνομα της κερδοφορίας του κεφαλαίου. Το φόβο μας να έχουν!!

Τα συνδικαλιστικά δικαιώματα και οι ελευθερίες, το δικαίωμα στην απεργία κατακτήθηκαν με αγώνες και αίμα. Δεν θα τους αφήσουμε να τα πάρουν πίσω!

Ας σκεφτεί ο καθένας: Τα προαπαιτούμενα της αξιολόγησης που φέρνουν αλλά και οι σχεδιασμοί στην εκπαίδευση σηματοδοτούν το τέλος της επίθεσης;

  • Ο φετινός προϋπολογισμός φορτώνει επιπλέον 2,74 δις ευρώ στις πλάτες των εργαζομένων, ενώ παράλληλα προβλέπει «ζεστό χρήμα» για το κεφάλαιο. Μέχρι το 2060 έχουν συμφωνηθεί προϋπολογισμοί λιτότητας και φοροληστείας, θεόρατα πλεονάσματα που θα τα επωμιστούμε εμείς οι εργαζόμενοι. Αυτό είναι τέλος της επίθεσης;
  • Ανοίγουν άμεσα τους πλειστηριασμούς της λαϊκής κατοικίας γιατί τα λεγόμενα «κόκκινα δάνεια» είναι αγκάθι για τις τράπεζες και τους «επενδυτές» που θέλουν «αναθέρμανση της αγοράς κατοικίας».  Αυτό είναι τέλος της επίθεσης;
  • Προαπαιτούμενο της 3ης αξιολόγησης είναι η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών και η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα.  Με το νόμο για τη ρύθμιση του εργάσιμου χρόνου των ιατρών, νομοθετούν την εργάσιμη εβδομάδα των 60 ωρών. Στόχος τους είναι η πλήρη διάλυση του ωραρίου των εργαζομένων. Σχεδιάζουν τη γενίκευση της διευθέτησης του εργάσιμου χρόνου σε όλους του κλάδους και στην εκπαίδευση. Η αύξηση του ωραρίου, η κινητικότητα, ο εκπαιδευτικός λάστιχο, η εντατικοποίηση είναι απαιτήσεις της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ.
  • Οι αλλαγές στην Προσχολική Αγωγή, η προσπάθεια από την κυβέρνηση να περάσει το Νηπιαγωγείο στους Δήμους δεν είναι οδηγός για όλο το Δημόσιο, για όλη την εκπαίδευση;
  • Οι σχεδιασμοί για το νέο Λύκειο και τον τρόπο πρόσβασης δε σηματοδοτούν ένα ακόμα πιο σκληρό, ταξικό και ανταγωνιστικό σχολείο;
  • Η αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, τα τεράστια κενά στην ειδική αγωγή, το μοίρασμα των εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης σε 4 και 5 μαθητές, η μετακίνηση συναδέλφων μέχρι και σε 5 σχολεία για τη συμπλήρωση ωραρίου δεν είναι αποτελέσματα της πολιτικής των σκληρών περικοπών που συνεχίζονται από το σχέδιο του φετινού προϋπολογισμού;

Η πολιτική τους είναι απάνθρωπη και εγκληματική!
 Δίκαιη ανάπτυξη σ΄ ένα άδικο σύστημα δεν υπήρξε ποτέ ούτε θα υπάρξει!

Η περιβόητη «καπιταλιστική ανάπτυξη» που στο βωμό της μας σφαγιάζουν καθρεφτίζεται καθαρά στις λαϊκές περιοχές της Αττικής, στη Μάνδρα, τη Νέα Πέραμο και σε άλλα μέρη της Ελλάδας. Πνιγμένοι εργαζόμενοι και κατεστραμμένα σπίτια γιατί τα αντιπλημμυρικά έργα δεν είναι κερδοφόρα για το κεφάλαιο. Την ίδια στιγμή διόδια παντού και επιχειρηματικά μεγαθήρια γιατί αυτό επιβάλλει η κερδοφορίας τους.

Η «κοινωνική ευαισθησία» της κυβέρνησης φτάνει στο σημείο να κόβει το επίδομα των 300€ για φτωχές οικογένειας που έχουν παιδιά στο σχολείο και να απολύει αναπληρωτές με ανίατες ασθένειες!

Μόνο ο αγώνας, η οργάνωση, η συμμαχία των λαϊκών στρωμάτων μπορεί να βάλει φρένο, να ανατρέψει τη σημερινή πραγματικότητα, ν΄ ανοίξει δρόμο υπέρ των εργαζομένων!

Να μη δεχτούμε ως εργαζόμενοι, ως παιδαγωγοί να θυσιαστούμε στο βωμό των κερδών τους. Να μη γίνουμε δούλοι με σκυμμένο το κεφάλι, να εκπαιδεύουμε τους μαθητές μας για να γίνουν οι σύγχρονοι δούλοι του 21ου αιώνα.

Ετοιμαζόμαστε για νέους, πιο μαζικούς αγώνες! Αυτή η ΑΠΕΡΓΙΑ πρέπει και μπορεί να πετύχει!

Να γίνει η αρχή μιας γενικευμένης αντεπίθεσης!

Όλοι οι εκπαιδευτικοί και τα σωματεία να μπουν σε θέσεις μάχης. Να πάρουμε όλα εκείνα τα μέτρα που είναι απαραίτητα για την οργάνωση της ΑΠΕΡΓΙΑΣ. Καλούμε όλες τις ΕΛΜΕ και τους ΣΕΠΕ:

  • Να συνεδριάσουν τα Δ.Σ. για να προετοιμάσουν τη μάχη της Απεργίας.
  • Να γίνουν περιοδείες και Γεν. Συνελεύσεις έτσι ώστε να μην μείνει κανένας εργαζόμενος εκτός μάχης.
  • Να διοργανωθούν συσκέψεις – ενημερώσεις με τους γονείς και τους μαθητές έτσι ώστε όλοι μαζί στις 14/12 να βγούμε στους δρόμους.
  • Δίνουμε συνεντεύξεις τύπου και εκδίδουμε ενημερωτικά υλικά (πανό, αφίσες κ.ά.) έτσι ώστε να δημιουργήσουμε απεργιακό κλίμα.

Έχουμε τη δύναμη, μπορούμε να τα καταφέρουμε!

Όλες και όλοι στην ΑΠΕΡΓΙΑ 14/12 και στις απεργιακές συγκεντρώσεις των συνδικάτων, των Ομοσπονδιών, των Εργ. Κέντρων που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

krio_1.jpg
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
Τσουχτερό κρύο θα επικρατήσει σήμερα Κυριακή, με την ψυχρή εισβολή να επηρεάζει ήδη τον καιρό της χώρας μας, καθώς η πτώση της θερμοκρασίας είναι...
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία