Thumbnail
Δεν τους επέτρεψαν την είσοδο διότι δεν πλήρωσαν ξεναγό

ΕΛΜΕ Μαγνησίας

Απαράδεκτη συμπεριφορά προς μαθητές

Καταδικάζουμε την απαράδεκτη συμπεριφορά των υπευθύνων του μουσείου Βεργίνας απέναντι σε μαθητές. Στην ουσία εμποδίστηκαν μαθητές να έρθουν σε επαφή με τα εκθέματα του μουσείου, διότι δεν πλήρωσαν ξεναγό!!!

Καταδικάζουμε την πρόθεση εμπορευματοποίησης αρχαιολογικών χώρων από εργαζόμενους που σκοπό έχουν να τους αναδείξουν και να τους προβάλλουν.

Ζητάμε την άμεση παρέμβαση του Υπουργείου Παιδείας και του Υπουργείου Πολιτισμού, ώστε να επιληφθούν του θέματος στην απόδοση ευθυνών για το συγκεκριμένο γεγονός.

Η Πολιτεία οφείλει να εξασφαλίσει την απρόσκοπτη επίσκεψη των μαθητών σε όλα τα μουσεία.

Επισυνάπτουμε το κείμενο διαμαρτυρίας

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ 10ου Γυμνασίου Βόλου

Την 8/5/2018 το σχολείο μας, 10ο γυμνάσιο Βόλου, επισκέφτηκε το Μουσείο των βασιλικών τάφων στη Βεργίνα. Μόλις αντικρίσαμε τον αρχαιολογικό τόπο η συγκίνησή μας ήταν τεράστια μπροστά στο μεγαλείο και την ιστορία του ιερού αυτού χώρου των προγόνων μας. Δυστυχώς, όμως, βιώσαμε από εκεί και πέρα μια μεγάλη απογοήτευση με τη στάση των εργαζομένων και των ξεναγών που βρίσκονταν στο μουσείο εκείνο το χρονικό διάστημα.

Οι 3 καθηγήτριες –συνοδοί ήταν μάρτυρες της αποδοκιμασίας του υπαλλήλου όταν πληροφορήθηκε ότι το συγκεκριμένο σχολείο δεν είχε κανονίσει να πληρώσει για ξεναγό και απωθήθηκαν με άσχημο τρόπο οι μαθητές μας. Τότε χρειάστηκε η παρέμβαση και ο θυμωμένος τόνος της αρχηγού της εκδρομής ώστε τα παιδιά μας να εισέλθουν στο χώρο του μουσείου άμεσα όπως είχε κανονιστεί σύμφωνα με τον αριθμό προτεραιότητας.

Από εκεί και πέρα όμως ξεκίνησε μια τρομερά σοκαριστική περιήγηση στο χώρο του μουσείου, όχι μόνο για τους συνοδούς- καθηγητές, αλλά κυρίως για τους μαθητές. Οι υπεύθυνοι παραβρισκόμενοι-εργαζόμενοι στον  εσωτερικό χώρο του μουσείου πίεζαν συνεχώς  με προκλητικό και απαράδεκτο τρόπο τους μαθητές μας  με σκοπό να αποχωρήσουν από το χώρο ώστε να μην ενοχλούν τους ξεναγούς  στο έργο τους, αφού εξυπηρετούσαν σχολεία που είχαν τη δυνατότητα να πληρώσουν!! Μάλιστα, μετά από καταγγελίες μαθητών μας , τους απαγορεύτηκε η είσοδος στο χώρο όπου βρίσκεται ο τάφος του Φιλίππου του Β’ , γιατί εκεί υπήρχε κάποιος ξεναγός με κάποιο σχολείο. Επίσης, σπρώχνονταν από τους  εργαζομένους από τα διάφορα εκθέματα εάν   εκεί κοντά υπήρχε ξεναγός με σχολείο και μάλιστα εμποδίζονταν με διακριτικό τρόπο με αποτέλεσμα οι μαθητές να μην έχουν τη δυνατότητα να αναγνώσουν τις διάφορες πληροφορίες που αναγράφονταν  δίπλα από τα εκθέματα.

Κάποια στιγμή  ένας συνάδελφος από άλλο σχολείο, άγνωστο προς σε μας,  πρότεινε (προς τιμήν του) να παρακολουθήσουν κάποιοι μαθητές μας τη ξενάγηση που είχε πληρώσει    το σχολείο του, όμως προς έκπληξή μας ο ξεναγός σταμάτησε απότομα και αρνιόταν να συνεχίσει. Έτσι αναγκαστήκαμε να αποχωρήσουμε από το χώρο, τρομερά ταπεινωμένοι. Στη συνέχεια η συμπεριφορά  τους ‘ήταν τόσο «πιεστική» ώστε όλοι οι μαθητές μας «πετάχτηκαν» έξω από το χώρο του μουσείου χωρίς να καταλάβουν τίποτα  και νιώθοντας παραγκωνισμένοι και πολύ απογοητευμένοι.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συνοδοί καθηγητές ήταν προετοιμασμένοι για να διδάξουν τους μαθητές τους κατά τη διάρκεια αυτής της επίσκεψης. Δυστυχώς, όμως παρεμποδίστηκαν από την παρεμβατική συμπεριφορά των εργαζομένων.

Το σχολείο μας έχει μαθητές που στο σύνολό τους είναι παιδιά γονιών του μεροκάματου και μάλιστα εξαιτίας της κρίσης ανέργων γονέων. Πρέπει λοιπόν να τιμωρηθούν με μια τόσο φρικτή ρατσιστική αντιμετώπιση γιατί δε μπορούν να διαθέσουν κάποια παραπάνω χρήματα;

Θεωρούμε τους εαυτούς μας και τους μαθητές μας Έλληνες που έχουμε κάθε δικαίωμα και καθήκον να μάθουμε και να θαυμάσουμε την πλούσια κληρονομιά των προγόνων μας. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να μας εμποδίσει από αυτό!!!!

Με αυτή μας την επιστολή θα θέλαμε να διαμαρτυρηθούμε γι’ αυτό το φρικτό περιστατικό και εάν είναι δυνατόν να επιληφθείτε του θέματος ώστε να μην επαναληφθεί.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

Εκ μέρους των μαθητών,

Οι συνοδοί εκπαιδευτικοί

Τσαρουχά Ανδριάνα, ΠΕ02

Σταματοπούλου Βασιλική, ΠΕ02

Μαλιαγκάνη Νικολέτα, ΠΕ02

Φροξυλιάς Πανγιώτης, ΠΕ03

Πόπη Χριστίνα, ΠΕ07

Μπλιάτσου Εύη, ΠΕ03.50

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Υπουργικό Συμβούλιο για την Παιδεία
ΣΥΡΙΖΑ για Μητσοτάκη στο Υπουργικό: «Μάλλον μπέρδεψε τους μπλε φακέλους»
«Παρουσιάζει ως δήθεν εκσυγχρονισμό την συγχώνευση, προς όφελος των ιδιωτών εργολάβων, των δημοτικών υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης αφού πρώτα...
ΣΥΡΙΖΑ για Μητσοτάκη στο Υπουργικό: «Μάλλον μπέρδεψε τους μπλε φακέλους»
Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών στα σχολεία
Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών στα σχολεία
foto_education_notebook_phone_alfavita.jpg
Ένας απολογισμός - χαιρετισμός για έναν κύκλο που κλείνει και έναν άλλον που ανοίγει
Έχω μάθει στη ζωή μου, όταν ένας κύκλος στην σπειροειδή κίνησή της ολοκληρώνεται, να κάνω απολογισμό
Ένας απολογισμός - χαιρετισμός για έναν κύκλο που κλείνει και έναν άλλον που ανοίγει
Υπουργικό Συμβούλιο
Τομεάρχες Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ: «Δύο μέτρα και δύο σταθμά για την εισαγωγή στη τριτοβάθμια εκπαίδευση»
«Είναι ξεκάθαρο σε όλους, πλέον, ότι και τη νέα χρονιά οι προσπάθειες της Κυβέρνησης για την περαιτέρω υπονόμευση της δημόσιας εκπαίδευσης, προς...
Τομεάρχες Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ: «Δύο μέτρα και δύο σταθμά για την εισαγωγή στη τριτοβάθμια εκπαίδευση»