ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ! ΜΟΝΙΜΗ ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!
Ενάντια στις ατομικιστικές λύσεις, τη βαρβαρότητα και την αντι-εκπαιδευτική πολιτική ΟΟΣΑ και μνημονίων προτάσσουμε τις συλλογικές διεκδικήσεις! Κανείς αναπληρωτής απέναντι στον άλλον ή μόνος!
Τέλος στην ελαστική εργασία! Εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα μπροστά!
Το πρώτο δύσκολο βήμα έγινε, το προηγούμενο διάστημα δώσαμε μια μεγάλη μάχη και ξεκάθαρο μήνυμα αγώνα με διάρκεια και αποφασιστικότητα διεκδικώντας το αυτονόητο δικαίωμά μας: το δικαίωμα στη μόνιμη, σταθερή και αξιοπρεπή εργασία για όλους! Τα χρόνια περιπλάνησης, ανασφάλειας, αβεβαιότητας και ανεργίας, μας πεισμώνουν για τον δίκαιο αγώνα μας! Οι ημερομηνίες – σταθμοί, η 2, 9, 16 και 30 Μάρτη, οι μεγαλειώδεις συγκεντρώσεις, η μαχητικότητα η αντοχή στην καταστολή και η ενότητα του εκπαιδευτικού κινήματος, με προμετωπίδα τον κόσμο της αναπλήρωσης και του φοιτητικού κινήματος, δεν αποτελούν απλώς μια φωτεινή στιγμή ξεσπάσματος και αντίστασης, αλλά την πυξίδα και τον οδικό χάρτη για τη συνέχιση του δίκαιου αγώνα μας˙.Το φθινόπωρο που έρχεται θα είναι καυτό και οφείλει να μας βρει σε θέση ετοιμότητας και μάχης. Αρκεί να συνειδητοποιήσουμε τη δύναμη, την επιτακτικότητα της ενότητας και τη δυνατότητα να επιβάλουμε τους διορισμούς με τους δικούς μας όρους. Δηλαδή, οι διορισμοί όταν και αν γίνουν να μη χρησιμοποιηθούν ως «δούρειος ίππος» για την επέλαση όλης της νέο-συντηρητικής εργαλειοθήκης και των νέο-φιλελεύθερων ιδεολογημάτων που έρχονται να «κουμπώσουν» γάντι στον εργασιακό μεσαίωνα της ελαστικής εργασίας, του κυνηγιού προσόντων και της επισφάλειας, αλλά να κερδηθούν και να επιβληθούν από εμάς για εμάς, για τα κοινά – συλλογικά εργασιακά μας δικαιώματα, την κοινή ταξική μας θέση και τη βεβαιότητα ότι αυτή η μάχη θα κερδηθεί από όλους για όλους: Να δημιουργούμε όρους μετωπικής ιδεολογικής και ταξικής σύγκρουσης με το κυρίαρχο νέο- φιλελεύθερο αφήγημα και τις στρατηγικές κατευθύνσεις κεφαλαίου και υπερ-εθνικών οργανισμών (βλ. έκθεση ΟΟΣΑ): Ενάντια στη διάλυση του δημοσίου σχολείου (βλ. αποκέντρωση, αυτονομία, υπο-χρηματοδότηση κλπ.), στη μονιμοποίησης της ελαστικής εργασίας (5ετείς συμβάσεις, αξιολόγηση/ απολύσεις), στην αφαίρεση κάθε έννοιας συλλογικών και κλαδικών εργασιακών δικαιωμάτων που μεταθέτει την ευθύνη της ανεργίας στην ατομική πορεία του καθενός (π.χ. διευθυντές μάνατζερ που θα προσλαμβάνουν εκπ/κούς) και διεκδικήσεων που απορρέουν πρώτιστα από το πτυχίο (π.χ. ΠΠΔΕ), να υπερασπιστούμε τον κοινό μας τόπο: Τα χρόνια επιστημονικής, παιδαγωγικής, διδακτικής και επαγγελματικής μας (συν)ύπαρξης και στήριξης του δημοσίου σχολείου (= Πτυχίο & προϋπηρεσία).
Η κατεύθυνση του Υπουργείου σε πλήρη εναρμόνιση με τις γραμμές του ΟΟΣΑ για το σχολείο της αγοράς, είναι να διαμορφώσει ένα νέο σύστημα πρόσληψης/ διορισμού (βλ. προσπάθειες Φίλη, τροπολογία Γαβρόγλου για ειδική αγωγή) εισάγοντας κριτήρια-προσοντολόγιο (που θα συνδέονται και με αξιολόγηση/ απολύσεις) μεταθέτοντας έτσι την ευθύνη της αδιοριστίας και της κυλιόμενης ανεργίας στους εκπαιδευτικούς και στα «ελλιπή» προσόντα τους. Το σύστημα πρόσληψης που θέλουν να δημιουργήσουν θα κατοχυρώνει ότι το κράτος δεν έχει καμία υποχρέωση απέναντι σε αυτόν που απασχολεί επί χρόνια. Ουσιαστικά, θα αφαιρεί κάθε κατοχύρωση δικαιώματος μόνιμης εργασίας στον αναπληρωτή που τη μια χρονιά μπορεί να δουλεύει και την άλλη όχι. Βασικά στοιχεία αυτού του συστήματος επιδιώκουν να είναι η απαξίωση της προϋπηρεσίας (τόσο της παλιάς όσο και της επόμενης) και η μεταβλητότητα στα κριτήρια-προσόντα, ταυτόχρονα με την απαξίωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων του πτυχίου. Προσβλέπουν σε πίνακες και λίστες που θα αλλάζουν κάθε χρόνο, για να βρίσκεται ο κλάδος σε μια μόνιμη επισφάλεια, κυνήγι προσόντων, και πλασματικές κατακερματιστικές αντιπαραθέσεις για μια θέση εργασίας˙ θέσεις που συνεχώς θα μειώνονται: (βλ. Εκπαιδευτικό μνημόνιο, 30ωρο-αύξηση ωραρίου, κατάργηση υπεύθυνου ολοημέρου, απαξίωση – ελλιπής κάλυψη Παράλληλης Στήριξης, συγχωνεύσεις/ καταργήσεις τμημάτων – ΠΔ79, διάλυση δομών ΕΑΕ – Ν/Σ για Δομές, ).
Στην πραγματικότητα το Υπουργείο εφαρμόζει τη μέθοδο του καρότου και του μαστιγίου, δικαιολογώντας την απουσία διορισμών με την έλλειψη συστήματος, πετώντας το μπαλάκι στην κερκίδα, αφού το πτυχίο και η προϋπηρεσία μας δεν τους αρκεί. Προσπαθεί να εξασφαλίσει επίπλαστη συναίνεση για ένα σύστημα αποκλεισμού χιλιάδων συναδέλφων από τη μόνιμη και σταθερή εργασία, θέτοντας κριτήρια και εφαρμόζοντας προσοντολόγιο. Κάθε συζήτηση με το Υπουργείο για τον τρόπο διορισμών είναι εις βάρος μας και εξυπηρετεί μόνο πολιτικά συμφέροντα της κυβέρνησης και φιλοκυβερνητικών αυτόκλητων δήθεν εκπροσώπων και συλλόγων αναπληρωτών, καθένας από τους οποίους «κατά σύμπτωση» φωτογραφίζει τον εαυτό του ως ιδανικό κριτήριο διορισμού. Όποιοι μπαίνουν στην διαδικασία συζήτησης - παζαρέματος με το Υπουργείο για τον τρόπο διορισμού συναινούν στη διάσπαση, στον παραγκωνισμό και στην απόλυση χιλιάδων αναπληρωτών και είναι υπόλογοι στον κλάδο. Πρέπει όλοι να πάρουν ξεκάθαρη και δημόσια θέση τώρα, να σταματήσουν να κρύβονται πίσω από κλειστές πόρτες, όπου με αδιαφανείς διαδικασίες και θολές τοποθετήσεις επιδιώκουν να διαμορφώσουν όρους συνδιαλλαγής και συμφωνιών κάτω από το τραπέζι στην πλάτη όλων μας, χαϊδεύοντας τα μουστάκια του Υπουργού.
Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί για όλους τους αναπληρωτές με έστω και μια σύμβαση εργασία με μοναδικό κριτήριο το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
Το πτυχίο κατοχυρώνει εργασιακά δικαιώματα! Δεν δεχόμαστε πιστοποιητικά παιδαγωγικής-διδακτικής επάρκειας και έξτρα προϋποθέσεις – κριτήρια - μοριoδότηση που απαξιώνουν το πτυχίο μας, οδηγώντας σε ένα ατελείωτο δαπανηρό κυνήγι προσόντων, στρέφοντας τον έναν εκπαιδευτικό ενάντια στον άλλον. Ενιαία πτυχία με ενιαία επαγγελματικά δικαιώματα!
Η προϋπηρεσία κατοχυρώνει το αναφαίρετο δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή εργασία: Δεν τη βάζουμε σε καμία διαπραγμάτευση. Συνάδελφοι και συναδέλφισσες, με αυταπάρνηση έχουμε οργώσει την Ελλάδα, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες του δημοσίου σχολείου, δεν δεχόμαστε καμία απαξίωσή της προϋπηρεσίας και κανένα ταβάνι σε αυτή. Δε χωράμε σε λίστες με μόρια και κριτήρια που αποδέχονται την ανεργία κάποιων έναντι άλλων, δε θα μοιράσουμε την πίτα που μας δίνουν, θα την μεγαλώσουμε στη βάση των αναγκών του δημόσιου σχολείου και των μαθητών μας, παλεύοντας για μαζικούς διορισμούς και μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών σε ένα σχολείο που θα χωρά όλη τη μόρφωση, όλα τα παιδιά και όλους τους εκπαιδευτικούς.
Το Συντονιστικό Αναπληρωτών - Αδιόριστων Εκπαιδευτικών, σε αγωνιστική συμπόρευση με τις Επιτροπές Αγώνα Αναπληρωτών και το μαχόμενο εκπαιδευτικό κίνημα, δεν συνδιαλεγόμαστε με το Υπουργείο. Το μέλλον μας δεν παζαρεύεται, δεν μπαίνει σε λίστες και κριτήρια. Δυναμώνουμε τη φωνή μας, συσπειρωνόμαστε με επιτροπές αγώνα αναπληρωτών - παρεμβαίνουμε στους τοπικούς συλλόγους μας -συμμετέχουμε στο συντονισμό επιτροπών και συλλόγων, δυναμώνουμε μέσα από τα σωματεία μας. Με ενότητα στο περιεχόμενο και στη δράση, συνελεύσεις αγώνα, συντονισμό «από τα κάτω», στο δρόμο του Μάρτη, το εκπαιδευτικό κίνημα θα δώσει τις απαντήσεις στο δρόμο και θα επιβάλει το ΔΙΚΑΙΟ των ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ:
Μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των συμβασιούχων-αναπληρωτριών/ τών με μοναδικό κριτήριο το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Όχι στο νέο προσοντολόγιο (ΟΟΣΑ) και στη διάσπαση. Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους.
-Κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και του ν.3848/2010 (Διαμαντοπούλου) και του ν.4186/2013 (Αρβανιτόπουλου
- Πλήρη εργασιακά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα – προστασία της μητρότητας.
ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΠΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ. Οι μνημονιακές αντιεκπαιδευτικές περικοπές τους εξαφανίζουν θέσεις εργασίας. Για την κάλυψη όλων των αναγκών ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ:
- Το εκπαιδευτικό μνημόνιο να μην εφαρμοστεί, όχι στην αύξηση ωραρίου και στις περικοπές. Μείωση αριθμού μαθητών ανά τμήμα, καμία συγχώνευση/ κατάργηση.
- Κάλυψη ΟΛΩΝ των κενών - Όχι στις πολλαπλές μετακινήσεις των αναπληρωτών προκειμένου να καλύψουν το ωράριο. Τοποθέτηση σε δύο σχολεία το πολύ, ενώ για την παράλληλη στήριξη ένας εκπαιδευτικός για κάθε παιδί.
- Πλήρη διαφάνεια και δημοσιοποίηση κενών στις τοποθετήσεις
- Γενναία αύξηση κονδυλίων από τον προϋπολογισμό για την Παιδεία – αυξήσεις για αξιοπρεπείς μισθούς στους νεοδιόριστους – Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη