Thumbnail
ΠΕΑΔ

Η Π.Ε.Α.Δ. ως θεσμικός εκφραστής των αναπληρωτών της δευτεροβάθμιας εκπ/σης εκφράζει τον εντονότατο προβληματισμό της αναφορικά με περίεργα «σενάρια» σχετικά με το ενδεχόμενο διεξαγωγής γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ.

Αποτελεί προσβλητική διακριτική μεταχείριση, αν ισχύει η σχετική φημολογία, σε βάρος πολύπειρων και κοσμογυρισμένων Αναπληρωτών που έχουν υπηρετήσει σε δημόσια σχολεία σε όλη την ελληνική επικράτεια. Η προϋπηρεσία αυτή αποτελεί μορφωτικό και παιδαγωγικό κεφάλαιο και  βασική προϋπόθεση κατοχύρωσης εργασιακών και επαγγελματικών δικαιωμάτων.

Ως ΠΕΑΔ εκφράζουμε   την εντονότατη αντίθεσή μας στη διεξαγωγή γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ διότι αυτό έρχεται ξεκάθαρα σε αντίθεση και με τις ψηφισμένες και προγραμματικές δεσμεύσεις παιδείας του συγκεκριμένου κυβερνητικού κόμματος .Η Π.Ε.Α.Δ. δεν διαχωρίζει τους αναπληρωτές σε «τυχερούς» και «άτυχους»! Η ανάγκη να δρομολογηθούν επιτέλους δίκαιες διαδικασίες αποκατάστασης των εργασιακών μας σχέσεων δεν αποτελεί άλλοθι για κανέναν!

Θεωρώντας τη διαδικασία πρόσληψης εκπαιδευτικών και την επιλογή των κριτηρίων με τα οποία αυτή θα γίνει ως εξαιρετικά σοβαρό  ζήτημα ζητούμε αυτό να συζητηθεί με όλους τους εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς φορείς αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο ενός δημοκρατικού,  και πολυφωνικά τεκμηριωμένου διαλόγου χωρίς εμμονές, προσβολές και αποκλεισμούς που δε συνάδουν προς το ήθος και το ύφος εκπαιδευτικών λειτουργών. Εξάλλου  οι ιδέες, οι θέσεις και η προσφορά όλων μας κρίνεται και αξιολογείται συνεχώς τόσο από τα λόγια όσο και από τα έργα μας.     

Ο λόγος των εκπαιδευτικών λειτουργών οφείλει πρωτίστως να χαρακτηρίζεται από σοβαρό  ήθος και την αναγκαία λογική και επιχειρηματολογία  και ύστερα να επιδεικνύει περίσσεια κριτικής και πολυμάθειας. Στα πλαίσια αυτά η Π.Ε.Α.Δ προτείνει οι εξαγγελλόμενες προσλήψεις να γίνουν από το πλήθος των αναπληρωτών (πάνω από  20000) που εργάστηκαν κι εργάζονται στα δύσκολα χρόνια της κρίσης (ας μη ξεχνάμε τη νεοφιλελεύθερη λαίλαπα Διαμαντοπούλου-Αρβανιτόπουλου με συγχωνεύσεις και αύξηση ωραρίου) στηρίζοντας το δημόσιο σχολείο με τον δίκαιο συνδυασμό -συγκερασμό των  παρακάτω κριτηρίων αφού αυτά αποτελούν τους τρεις (3) ιστορικούς τρόπους διορισμού:

  1. Ποσοστιαία μοριοδότηση της παλαιότητας πτυχίου ως ενός κοινωνικού κριτηρίου
  2. Αναγνώριση της δημόσιας προϋπηρεσίας (1μόριο ανά μήνα)
  3. Επιτυχία   ΑΣΕΠ  (διαζευκτικά)

Αναμένουμε άμεσα συνάντηση με τη νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας  και την καλούμε να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της.

                          ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστημιούπολη ρεθύμνου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List “ 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες