Thumbnail

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι

Το τοπίο στην Δημόσια Εκπαίδευση παραμένει γκρίζο και προβληματικό. Διάγουμε δυστυχώς τον ένατο μνημονιακό χρόνο και η Παιδεία γίνεται ο βασικότερος αποδέκτης μιας λυσσαλέας επίθεσης από πλευράς των δανειστών και τοκογλύφων εποπτών μας και των εγχώριων υποστηρικτών τους ( Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, καθώς και όλο το συστημικό πολιτικό προσωπικό ) για την επιβολή των βάρβαρων, αντιλαϊκών και νεοφιλελεύθερων επιλογών τους.

Οι εκπαιδευτικοί συκοφαντούνται, περιθωριοποιούνται, φτωχοποιούνται και εξουθενώνονται οικονομικά, ενώ η εργασιακή ανασφάλεια είναι διάχυτη σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης και κυρίως στους αδιόριστους συναδέλφους μας. Λιτότητα και υποχρηματοδότηση, μηδενικοί διορισμοί, ελάχιστες μεταθέσεις, καταργήσεις-συγχωνεύσεις τμημάτων, πολυπληθή τμήματα, αξιολόγηση, ηλεκτρονικές εγγραφές, ελαστική εργασία, περιπλάνηση σε σχολεία και επιστημονικά αντικείμενα, κάλυψη ωρών σε ΙΕΚ και εποπτείες μαθητευόμενων, συνιστούν ένα εφιαλτικό πλαίσιο για τον εργασιακό, διδακτικό βίο των εκπαιδευτικών.

Η Κυβέρνηση ολοκληρώνει τις αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις στη Β/θμια Εκπ/ση, πάνω στο ήδη «κατακρεουργημένο σώμα» του Δημόσιου Σχολείου. Ο ΟΟΣΑ εξωραΐζεται, οι «καλές πρακτικές» του επιχειρηματικού σχολείου της Ε.Ε και του Σ.Ε.Β. διαφημίζονται, η κουλτούρα της αξιολόγησης και του επιχειρηματικού μάνατζμεντ γίνονται στρατηγικός στόχος. Το ΥΠΠΕΘ προωθεί τη μείωση της αναγκαίας γενικής εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά, την κατάργηση της Γ Λυκείου και τη μετατροπή της σε προπαρασκευαστικό έτος για λίγα παιδιά. Οι πολλοί μαθητές «σπρώχνονται» στην άτυπη εκπ/ση, την κατάρτιση και τη μαθητεία, που είναι η «αναβάθμιση» της τεχνικής εκπ/σης με βάση τις ορέξεις και τα συμφέροντα των εργοδοτών κι όχι τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και της κοινωνίας. Το δικαίωμα της μόρφωσης για όλους, πλήττεται με τον πιο βάναυσο τρόπο.

Πάνω από τα σχολεία πλανάται ένα «φάντασμα». Αυτό που λέει πως δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Που λέει πως πρέπει να υπομένουμε το μοιραίο, την καρμανιόλα, τους δανειστές, τους τοκογλύφους και τους δυνάστες. Η ανίερη συμμαχία, ΕΕ, ΔΝΤ, ΜΜΕ, μαζί με την πλήρως υποταγμένη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, καθώς και το υπόλοιπο εξαρτημένο πολιτικό προσωπικό, θέλουν να μας πείσουν ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Και όμως, άλλος δρόμος δεν υπάρχει μόνο για όσους υποτάσσονται, για όσους αποδέχονται ότι η ζωή τους δεν τους ανήκει.

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, που υπηρετούμε την αλήθεια και το δίκιο, μπορούμε και πρέπει να αποτελέσουμε αγωνιστικό παράδειγμα για όλη την κοινωνία, αντιστεκόμενοι στη μνημονιακή ισοπέδωση. Αγωνιζόμενοι διεκδικούμε το δικαίωμα να επιλέγουμε. Κι η επιλογή μας είναι ξεκάθαρη: η ανατροπή της μνημονιακής πολιτικής και των κυβερνήσεων που την υλοποιούν αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα για το λαϊκό μας κίνημα και τους εργαζόμενους στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Συναδέλφισσα / συνάδελφε

Πριν από δύο χρόνια ζητώντας την ψήφο σας στο ΑΠΥΣΔΕ δεσμευτήκαμε ότι :

«...Θα λογοδοτούμε στα σχολεία, τις ΕΛΜΕ και τις ΓΣ και θα προωθούμε τις αποφάσεις των σωματείων

...Θα πολεμήσουμε την αδιαφάνεια και θα κατοχυρώσουμε τον ανοιχτό δημόσιο διάλογο με κάθε τίμημα.

...Δεν θα συμμετάσχουμε στις αξιολογήσεις – κατηγοριοποιήσεις των σχολείων και σε οποιαδήποτε μορφής αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, θα τις καταγγείλλουμε και μαζί με τα συνδικάτα θα μπλοκάρουμε όλες τις αντίστοιχες διαδικασίες.

…Θα παλέψουμε για την ισότιμη και δημοκρατική μεταχείριση ΟΛΩΝ των συναδέλφων, χωρίς κομματικές ή άλλες διακρίσεις…»

Δύο χρόνια μετά, μπορούμε να σας κοιτάμε στα μάτια, γιατί θεωρούμε ότι υλοποιήσαμε όλα τα παραπάνω:

  1. Συνεχίσαμε την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση όλων των συναδέλφων. Όλοι οι συνάδελφοι πληροφορούνταν αναλυτικά και με λεπτομέρειες, όχι μόνο για τα θέματα που θα συζητούνταν στις συνεδριάσεις του ΑΠΥΣΔΕ και των άλλων συλλογικών οργάνων στα οποία συμμετείχαμε, αλλά και για ΟΛΕΣ τις αποφάσεις του συμβουλίου, προστατεύοντας βέβαια ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα. Η ενημέρωση γίνονταν με αναρτήσεις στο διαδίκτυο και ακολουθούσε αποστολή ηλ. μηνυμάτων σε όλα τα Σχολεία, καθώς και στις ηλ. δ/νσεις όσων συναδέλφων τις είχαν κοινοποιήσει.. Εκδώσαμε συνολικά 20 ενημερωτικά δελτία για τις συνεδριάσεις του ΑΠΥΣΔΕ, 10 ενημερωτικά δελτία για τις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου Επιλογής Συντονιστών Εκπ/κού Έργου και 3 ενημερωτικά δελτία για τις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου Επιλογής Προϊσταμένων των Κ.Ε.Σ.Υ. Οποιαδήποτε στιγμή χρειάστηκε, είχαμε προσωπική επικοινωνία με τους συναδέλφους μας για να συζητήσουμε προβλήματα που προέκυπταν. Αρκετές φορές η ενημέρωση έγινε και με επισκέψεις σε Σχολεία των Νομών της Περιφέρειας. Σε κάθε φάση των υπηρεσιακών μεταβολών ενημερώναμε τους συναδέλφους αναρτώντας σχετικούς πίνακες (συγκεντρωτικοί πίνακες κενών – πλεονασμάτων, πίνακες λειτουργικών κενών γενικής και ειδικής αγωγής, καθώς και για τα μουσικά σχολεία)
  2. Ελαστική εργασία – αναπληρωτές: Σε συνεργασία με τις ΕΛΜΕ και τους Διδασκαλικούς Συλλόγους των νομών της Περιφέρειάς μας, οργανώσαμε και συντονίσαμε όλες τις απεργιακές κινητοποιήσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας στις έδρες των Δ.Δ.Ε., στην έδρα της ΠΔΕ ΑΜΘ, στο Υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης και στο ΥΠΠΕΘ, απαιτώντας μαζικούς μόνιμους διορισμούς για τους αναπληρωτές συναδέλφους μας και πλήρη εργασιακά δικαιώματα. Συμμετείχαμε στην τετραμελή αντιπροσωπεία που συναντήθηκε με την εκπρόσωπο της Κυβέρνησης στο Υπουργείο Μακεδονίας –Θράκης στο μεγάλο συλλαλητήριο της Θεσ/νίκης στις 2 του Μάρτη 2018, όπου παρουσιάσαμε τις διεκδικήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος για το ζήτημα των αναπληρωτών. Θα συνεχίσουμε να είμαστε μπροστάρηδες στον αγώνα αυτόν διεκδικώντας το μόνο αίτημα που διαφυλάσσει την αξιοπρέπεια και το συλλογικό συμφέρον του κλάδου: μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών, διορισμοί με βάση την προϋπηρεσία και την ημερομηνία λήψης πτυχίου, με πλήρη δικαιώματα.
  3. Στηρίξαμε τον αγώνα και τα αιτήματα των συναδέλφων μας που είχαν βιώσει τη διαθεσιμότητα, είτε μέσα στο συμβούλιο, είτε με ανακοινώσεις μας, αλλά κυρίως συμμετέχοντας στις δράσεις τους, βρισκόμενοι συνεχώς στο πλευρό τους. Διεκδικούμε και απαιτούμε την επιστροφή των χρηματικών ποσών που παρακρατήθηκαν απ’ αυτούς κατά τη διάρκεια της διαθεσιμότητας και τον υπολογισμό τους στις συντάξιμες απολαβές.
  4. Υποχρεωτικές μετακινήσεις εντός Περιφέρειας: με ομόφωνες αποφάσεις το ΑΠΥΣΔΕ μετακίνησε συναδέλφους μεταξύ των νομών της Περιφέρειας, ΜΟΝΟ κατόπιν αιτήσεων τους και αφού πρώτα είχαν ανακοινωθεί από την Περιφερειακή υπηρεσία σχετικές προσκλήσεις ενδιαφέροντος με παράθεση των κενών και των πλεονασμάτων.
  5. Αποσπάσεις στην Περιφέρεια και τις Δ/νσεις Β/θμιας Εκπ/σης: καταψηφίσαμε τους σχετικούς πίνακες που στάλθηκαν στο Υπουργείο, γιατί παρόλο που η εγκύκλιος για τις αποσπάσεις αυτές προέβλεπε 6 κριτήρια, αυτά δεν μοριοδοτούνταν. Δηλώσαμε ότι:

«   Καταψηφίζουμε τους πίνακες αποσπάσεων στην Περιφερειακή Δ/νση και στις Δ/νσεις Β/θμιων Εκπ/σεων των Νομών ττης Περιφερείας, διότι: α) Δεν υπάρχει προβλεπόμενος αριθμός θέσεων που θα καλυφθούν, ανά φορέα και β) Πάγια θέση μας είναι ότι οι αποσπάσεις σε ΔΔΕ και Περιφερειακές Δ/νσεις, πρέπει να γίνονται βάσει συγκεκριμένης μοριοδότησης, χάριν της διαφάνειας και της αξιοκρατίας, σύμφωνα με τα κριτήρια των εγκυκλίων αποσπάσεων σε φορείς και σε ΠΥΣΔΕ. »

  1. Καταργήσεις - συγχωνεύσεις σχολείων - συμπτύξεις τμημάτων - περικοπή ολιγομελών τμημάτων – ηλ. εγγραφές: α) Στηρίξαμε με κάθε τρόπο τις ΕΛΜΕ στον αγώνα τους ενάντια στις καταργήσεις σχολείων και τις συμπτύξεις τμημάτων. Είμαστε κάθετα αντίθετοι με οποιαδήποτε πρόταση κατάργησης - συγχώνευσης που δεν έχει τη σύμφωνη γνώμη της ΕΛΜΕ, των συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων και της τοπικής κοινωνίας. β) Πάγια θέση μας που την διεκδικούμε στο πλαίσιο των αιτημάτων του εκπαιδευτικού κινήματος και την καταθέτουμε στα αρμόδια συλλογικά όργανα που συμμετέχουμε, είναι η θέσπιση ανώτερου αριθμού 20 μαθητών για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, 15 στις Ομάδες Προσανατολισμού και 10 για τα εργαστήρια. γ ) Οργανώσαμε και στηρίξαμε τις παραστάσεις διαμαρτυρίας ενάντια στο νέο τρόπο εγγραφών στα ΕΠΑΛ ( ηλ. εγγραφές ). δ) Στηρίξαμε τις ΕΛΜΕ και τους Συλλόγους Διδασκόντων σε κάθε διεκδίκησή τους σχετικά με την έγκριση ολιγομελών τμημάτων. ε) Συμμετείχαμε στην ημερίδα που διοργάνωσε η ΟΛΜΕ στην Καβάλα για το Νέο Λύκειο, στις 13/11/17 και καταθέσαμε τις προτάσεις μας για την αντιμετώπιση των καταστροφικών επιλογών του Υπουργείου.
  2. Aναμοριοδότηση σχ. μονάδων: Το ΥΠΠΕΘ με το Π.Δ. 111/2016 αποφάσισε να κινήσει τη διαδικασία μεταβολής των δεδομένων στη μοριοδότηση των Σχολικών μονάδων. Εξ αρχής τονίσαμε πως οι προθέσεις του Υπουργείο δεν ήταν αγαθές: σε μια χρονική περίοδο κατά την οποία έχουν μηδενιστεί οι διορισμοί, δεν γίνονται παρά ελάχιστες μεταθέσεις και δεν υπάρχουν συνταξιοδοτήσεις ώστε να δημιουργούνται κενά, η ανακίνηση του ζητήματος αυτού μόνο προβλήματα και έριδες στο εσωτερικό της εκπαιδευτικής κοινότητας θα προκαλέσει, ενώ απαιτείται η συστράτευση όλων για να αντιμετωπιστούν οι καταιγιστικές αρνητικές εξελίξεις στο χώρο της εκπαίδευσης αλλά και της κοινωνίας. Έγιναν δύο συσκέψεις στην Περιφερειακή Δ/νση Εκπαίδευσης, με τη συμμετοχή των ΕΛΜΕ και των Διδασκαλικών Συλλόγων της ΠΔΕ ΑΜΘ, χωρίς να διαμορφωθεί κοινό πλαίσιο προτάσεων. Σε όλες τις δημόσιες τοποθετήσεις μας, υποστηρίξαμε τα εξής: α) Πρέπει να γίνουν δεκτές οι προτάσεις των τοπικών ΕΛΜΕ, διότι γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες της κάθε περιοχής και β) Δεν αποδεχόμαστε οποιαδήποτε μείωση στα μόρια ή τον υποβιβασμό σχολείων της περιοχής μας. Η γεωγραφική θέση, οι δυσκολίες στο οδικό δίκτυο, οι επικίνδυνες καιρικές συνθήκες που επικρατούν για μεγάλο χρονικό διάστημα, το γεγονός ότι πολλοί συνάδελφοί μας υπηρετούν μακριά από τον τόπο μόνιμης κατοικίας τους και αδυνατούν ακόμη και να επισκεφθούν τις οικογένειές τους είναι βασικοί λόγοι που συνηγορούν σε αυτή μας τη θέση. Δεν μας εξέπληξε βέβαια το γεγονός πως το Υπουργείο για άλλη μία φορά, πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων τις προτάσεις σχετικά με το θέμα αυτό, των ΕΛΜΕ αλλά και των ΠΥΣΔΕ της περιοχής μας και αιφνιδιαστικά πριν την έναρξη της σχ. χρονιάς 2018-19, ανακοίνωσε αλλαγές που επιφέρουν μεγάλες αδικίες στα Σχολεία των περιοχών της ΠΔΕ ΑΜΘ. Στηρίζουμε τον αγώνα των τοπικών ΕΛΜΕ ενάντια στις ακατανόητες και άδικες επιλογές του ΥΠΠΕΘ.
  3. Επιλογή Συντονιστών Εκπ/κού Έργου ( Σ.Σ.Ε. ) –Προϊσταμένων Κ.Ε.Σ.Υ.: το 2018 είχαμε την πρώτη εφαρμογή του νέου νόμου ( Ν. 4547 / 18, ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ Α/ΘΜΙΑΣ και Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ) σύμφωνα με τον οποίο επιλέχθηκαν οι Συντονιστές Εκπ/κού Έργου. Η διαδικασία ξεκίνησε στις 12/07 και ολοκληρώθηκε τυπικά στις 04/10 με τον ορισμό του Οργανωτικού Συντονιστή και του αναπληρωτή του. Με τη συμμετοχή και τη στάση μας μέσα στο Περιφερειακό Συμβούλιο Επιλογής, επιζητήσαμε την αυστηρή τήρηση της νομοθεσίας όσον αφορά τη μοριοδότηση των υποψηφίων Σ.Σ.Ε. Όμως δεν συμφωνήσαμε και ήμασταν οι μοναδικοί που διαφωνήσαμε στον αποκλεισμό υποψηφίων για εντελώς τυπικά ζητήματα, όταν μάλιστα διέθεταν και αποδεδειγμένα τα σχετικά τυπικά προσόντα. Πριν τη διαδικασία των συνεντεύξεων, στις 07/08, δημοσιοποιήσαμε δήλωση με την οποία επαναλάβαμε την αντίθεσή μας στο νέο νόμο ν. 4547/18 και ενημερώσαμε την εκπ/κή κοινότητα ότι δεν θα βαθμολογήσουμε - αξιολογήσουμε τους υποψηφίους Σ.Σ.Ε. ( διαβάστε την ανακοίνωσή μας αυτή στο http://agonsysp.blogspot.com/2018/08/blog-post_76.html ). Ζητήσαμε από το Συμβούλιο επίσης να ανακοινωθούν οι αναλυτικές βαθμολογίες όλων των υποψηφίων με το πέρας της διαδικασίας. Ξεκάθαρη η στάση μας και σύμφωνη με τις δημόσιες δεσμεύσεις μας. Την ίδια στάση θα διατηρήσουμε και στη διαδικασία επιλογής Προισταμένων Κ.Ε.Σ.Υ. η οποία ξεκίνησε στις 17/10.
  1. Άδειες υπηρεσιακής εκπαίδευσης: Με εγκύκλιο που εκδίδεται κάθε χρόνο ( φέτος η υπ’ αριθμ. 85342/Ε3/24-05-2018 ), το Υπουργείο επιτρέπει τη χορήγηση – ανανέωση αδειών υπηρεσιακής εκπαίδευσης με αποδοχές μόνο για εκπαιδευτικούς υποτρόφους του Ι.Κ.Υ. και εκπαιδευτικούς – ιατρούς οι οποίοι τοποθετούνται από το Υπουργείο Υγείας ως υπεράριθμοι – άμισθοι, για απόκτηση ειδικότητας.
  2. Άδειες άνευ αποδοχών: Οι αιτήσεις για άδειες άνευ αποδοχών έχουν αυξηθεί αρκετά. Πολλοί συνάδελφοι επιλέγουν την άδεια αυτού του είδους ως λύση ανάγκης για την εξυπηρέτηση οικογενειακών θεμάτων, προβλημάτων υγείας, επιμορφωτικών αναγκών κ.α. Με τη στάση μας στο Συμβούλιο, προσπαθούμε στο πλαίσιο της υπάρχουσας νομοθεσίας, να διευκολύνουμε τους συναδέλφους στη λήψη των αδειών αυτών, χωρίς διακρίσεις και ανώφελους περιορισμούς. Πρότασή μας είναι, η χορήγηση των αδειών αυτών να γίνεται αυτοδίκαια με την κατάθεση της αίτησης του εκπαιδευτικού.
  3. Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης: έχοντας υπ’όψιν την εμπειρία συμμετοχής μας στο ΑΠΥΣΔΕ και μελετώντας τη διοικητική διάρθρωση της Εκπ/σης συμπεράναμε πως είναι περιττός ο θεσμός των Περ. Δ/νσεων Εκπ/σης. Δημοσιοποιήσαμε τη θέση μας αυτή, η οποία αποτέλεσε αντικείμενο συζήτησης και προβληματισμού σε αρκετούς συνδικαλιστικούς εκπαιδευτικούς φορείς ( ΚΑΤΑΡΓΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ ΕΚΠ/ΣΕΩΣ στο http://agonsysp.blogspot.gr/2015/02/blog-post_18.html ).

Αντιταχθήκαμε σε κάθε αντιεκπαιδευτική πολιτική μαζί με το σύνολο του κλάδου, στο πλευρό των ΔΣ όλων των ΕΛΜΕ της Περιφέρειας υλοποιώντας και προωθώντας ΟΛΕΣ τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων. Στηρίξαμε εμπράκτως και ήμασταν παρόντες σε όλες τις κινητοποιήσεις που έγιναν στην έδρα της Π.Δ.Ε. Α.Μ.Θ. στην Κομοτηνή.

ΑΝΑΝΕΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΜΑΣ

Χαράζοντας νέα πορεία δυναμικής αντίστασης στην αυταρχική νομοθεσία, στις αυθαιρεσίες και τη γραφειοκρατία της διοίκησης.

Για εκπροσώπηση με αιρετούς που θα στηρίζονται στις αποφάσεις του κλάδου και θα δρουν με γνώμονα το συμφέρον του δημόσιου σχολείου, της εκπαίδευσης και του καθηγητή.

Για εκπροσώπηση με αιρετούς που θα βρίσκονται δίπλα στους συλλόγους διδασκόντων, πλάι στον μαχόμενο καθηγητή και θα υπερασπίζονται το δίκιο και την αξιοπρέπειά του.

Ψηφίζουμε

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΕΝΩΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ

Οκτώβρης-Νοέμβρης 2018

Με συναδελφικούς - αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Κουσινίδης Χάρης – Φιλιππίδου Σοφία

 

ΚΟΥΣΙΝΙΔΗΣ ΧΑΡΗΣ  e-mail: [email protected]

ΑΙΡΕΤΟ ΜΕΛΟΣ

ΑΠΥΣΔΕ ΠΕΡΙΦ.ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ

ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ  e-mail: [email protected]

ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΑΙΡΕΤΟ ΜΕΛΟΣ

ΑΠΥΣΔΕ ΠΕΡΙΦ. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΕΝΩΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Δημοτικό σχολείο Στειρίου 1965
Είναι το Ataxia charter school;
Το Ataxia School δεν είναι charter school, καθώς οι σκοποί, η δομή, η φιλοσοφία, και οι τοπικές συνθήκες που το διαμορφώνουν διαφέρουν σημαντικά από...
Είναι το Ataxia charter school;