Thumbnail
Ενάντια στις αυθαιρεσίες, τα ρουσφέτια, τη συνδιαχείριση, την υποταγή.

Συμμαχία Εν. Αγων. Κιν. Δυτ. Ελλάδας: ΠΥΣΔΕ – ΑΠΥΣΔΕ: Ο ρόλος τους και η στάση μας – Ψηφοδέλτιο για ΑΠΥΣΔΕ Δυτ. Ελλ.

ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΕΝΙΑΙΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Ενάντια στις αυθαιρεσίες, τα ρουσφέτια, τη συνδιαχείριση, την υποταγή.

Υπερασπίζουμε την αξιοπρέπεια μας με αγωνιστικές ΕΛΜΕ και αιρετούς αγωνιστές

Με αγωνιστική συνεννόηση εκλέγουμε αιρετούς αγωνιστές

Ανένταχτοι συνάδελφοι και οι κινήσεις: Εκπαιδευτική Παρέμβαση Αχαΐας, Ενιαία Αγωνιστική Κίνηση Ηλείας, Ενωτικό Αριστερό σχήμα Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας, Συμμαχία Καθηγητών Β΄ Αιτωλοακαρνανίας, Συνεργασία Καθηγητών Β΄ Αχαΐας, ΡΑΣ Β΄ Αιτωλοακαρνανίας, Ανεξάρτητη Συνεργασία Καθηγητών Α’ Αιτωλοακαρνανίας, Αριστερή Πρωτοβουλία Β΄ Αχαΐας αποφασίσαμε με βάση τη θετική εμπειρία της δράσης των αιρετών μας στα Υ. Σ. και των σχημάτων μας στην υπεράσπιση της αξιοπρέπειας και εργασιακών δικαιωμάτων του καθηγητή να συνεχίσουμε τη στήριξη της Συμμαχίας των Ενιαίων Αγωνιστικών Κινήσεων και των ανεξάρτητων αριστερών ψηφοδελτίων που έχουν δράση στους νομούς μας.

 

Η τρόικα εσωτερικού και εξωτερικού κατεδαφίζουν την κοινωνία και την Παιδεία

 

Η κυβερνητική τρόικα, ακολουθώντας πιστά τις επιταγές της τρόικας και τις απαιτήσεις του διεθνούς και ελληνικού κεφαλαίου, συνεχίζει εγκληματικά τη λεηλασία όσων έχουν απομείνει από το λαϊκό εισόδημα, από τα εργατικά δικαιώματα και το δημόσιο πλούτο. Επικαλείται την αποφυγή της χρεοκοπίας, αλλά στην πράξη επιταχύνει τη χρεοκοπία των μισθωτών και των συνταξιούχων, τη χρεωκοπία των ανθρώπων που αποτελούν τη χώρα.

ΟΧΙ λοιπόν στην Τρόικα και τους επόπτες της. Να νικήσουμε τους πολιτικούς υπηρέτες της «ευρωζώνης», να δημιουργηθούν οι όροι για μια νέα Ελλάδα, σε μια νέα Μεσόγειο, σε μια νέα Ευρώπη. Μια Ευρώπη ένωση ανθρώπων και λαών και όχι κεφαλαίων, αντάξια των μεγάλων κοινωνικών αγώνων που γέννησε.

Γι΄αυτό χρειάζεται να ξαναπιάσουμε το νήμα των μεγάλων κινητοποιήσεων και να αγωνιστούμε για:

• Να μην ψηφιστούν τα εφιαλτικά μέτρα των 20 δισ.

• Να ακυρωθούν τα μνημόνια, η δανειακή σύμβαση και όλο το νομοθετικό πλαίσιο που σκλαβώνει το λαό στην δικτατορία του κεφαλαίου (ΔΝΤ, Πολυεθνικές, Χρηματιστηριακό κεφάλαιο), της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΚΤ, Κομισιόν).

Να φτάσουμε στην αποδέσμευση της χώρας από την Τρόικα και τα επαχθή δάνεια, με τη μονομερή διαγραφή του χρέους, τη σύγκρουση και ρήξη με τις πολιτικές της Ευρωζώνης και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε μια άλλου τύπου Συνομοσπονδία ανεξάρτητων χωρών με τον κόσμο της εργασίας και του πολιτισμού στο προσκήνιο.

Τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής και στην Παιδεία είναι ήδη εμφανή στους πολλούς: Λιγότερη, φτωχότερη και πιο υποβαθμισμένη δημόσια εκπαίδευση σε όλες της βαθμίδες της, με αναπόφευκτα τραγικές συνέπειες για τη νέα γενιά και την κοινωνία.

  • Με κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό και σοβαρότατες ελλείψεις σε παρεχόμενες υπηρεσίες ξεκινά η φετινή σχολική χρονιά. 225 οι διορισμοί σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, 5.000 ο αριθμός όσων συνταξιοδοτήθηκαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Η χειρότερη αναλογία αποχωρήσεων – προσλήψεων εκπαιδευτικών των τελευταίων χρόνων. Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση διορίστηκαν μόλις πέντε (5) δάσκαλοι σε όλη τη χώρα! Αντί για διορισμούς προσλαμβάνονται αναπληρωτές που καλύπτουν οργανικές θέσεις.
  • Τα σχολεία στενάζουν κάτω από την πολιτική της λιτότητας και των περικοπών. Λείπουν ακόμη και τα στοιχειώδη για τη λειτουργία τους. Τα κονδύλια για τις σχολικές επιτροπές των δήμων δεν υπάρχουν. Τα σχολεία δεν θα μπορέσουν να καλύψουν ούτε τις άμεσες στοιχειώδεις τους ανάγκες σε ηλεκτρικό ρεύμα, νερό, πετρέλαιο θέρμανσης, τηλεπικοινωνία, χαρτί εκτυπώσεων, κλπ Πολλά σχολεία απειλούνται λόγω απλήρωτων λογαριασμών με διακοπή των παραπάνω παροχών.
  • Σχολεία συγχωνεύονται και καταργούνται. Κλείνουν διαπολιτισμικά, μουσικά, αθλητικά, καλλιτεχνικά σχολεία. Στις σχολικές βιβλιοθήκες βάλανε ήδη λουκέτο. Οι σχολικές τάξεις υπερφορτώνονται. Πανεπιστήμια και ΤΕΙ συρρικνώνονται, ερευνητικά κέντρα κλείνουν. Κι όλα αυτά υπέρ της «εξοικονόμησης» πόρων. Κάτω από το 2,6% έφτασαν οι δαπάνες για την παιδεία και θα μειωθούν ακόμη περισσότερο με τα νέα μέτρα.
  • Ιδιώτες εισβάλουν σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Επιδιώκουν ακόμη και την εκμετάλλευση σχολικών υποδομών (π.χ. ΣΕΚ) μέσω προγραμμάτων ΣΔΙΤ. Στην τεχνική εκπαίδευση το 4ο έτος ειδίκευσης – κατάρτισης να παραμείνει στα ΕΠΑΛ κι όχι να παραχωρηθούν στα ΙΕΚ.
  • Τα νέα μέτρα θα εξαθλιώσουν ακόμα περισσότερο τους εκπαιδευτικούς: αλλαγές στα εργασιακά (π.χ. αύξηση ωραρίου), σύνδεση μισθού – βαθμού, πρακτικές τύπου εφεδρείας και υπό τη δαμόκλειο σπάθη της «αξιολόγησης», συνεχείς περικοπές στις αποδοχές, παντελής έλλειψη δομών εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής στήριξης επιτείνουν την κατάσταση διάλυσης στην δημόσια εκπαίδευση. Δε συμμετέχουμε σε διαδικασίες αξιολόγησης που σκοπό έχουν να δικαιολογήσουν τα ήδη ειλημμένα μέτρα απολύσεων, εφεδρείας και ελέγχου των εκπαιδευτικών.

Φτωχότερη παιδεία σημαίνει μεγαλύτερη αμορφωσιά. …

  • Ορθώνουν νέα εμπόδια στον αγώνα για μόρφωση. Η παιδεία από δικαίωμα μετατρέπεται σε προνόμιο για όσους έχουν, η ουσιαστική μόρφωση περιορίζεται σε μια μικρή ελίτ
  • Σταμάτησαν τα περισσότερα προγράμματα στήριξης των παιδιών που συναντούν δυσκολίες στο σχολείο. Τα μαθήματα αλληλεγγύης, που ξεκίνησαν δωρεάν οι εκπαιδευτικοί σε πολλά σχολεία, δεν φτάνουν για να καλύψουν τις πολλές ανάγκες που δημιούργησε η κυβερνητική αναλγησία.
  • Χτίζουν το «νέο Λύκειο» χωρίζοντας νωρίς -νωρίς τα πρόβατα από τα ερίφια. Τελειώνοντας το Γυμνάσιο γίνεται το ξεσκαρτάρισμα: Γενικό ή Τεχνολογικό Λύκειο. Στόχος τους, να σπρώξουν περισσότερα παιδιά σε μια τεχνική εκπαίδευση που την κρατούν υποβαθμισμένη, χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα και προοπτική. Και μετά να τα παραδώσουν, φθηνό εργατικό δυναμικό, στην «αγορά εργασίας».
  • Και το Γενικό Λύκειο; Ένας ατέλειωτος μαραθώνιος εξετάσεων από την πρώτη τάξη, που εύκολα θα αποθαρρύνει όσες και όσους δεν έχουν ισχυρή οικογενειακή υποστήριξη και φροντιστήριο πίσω τους για έναν αγώνα μακράς διάρκειας και αντοχής.
  • Στη θέση της γενικής μόρφωσης, που τη χρειάζεται κάθε πολίτης μιας σύγχρονης κοινωνίας, θα διδάσκονται στο Λύκειο κάποιες αποσπασματικές γνώσεις χωρίς συνοχή. Φυσικές και κοινωνικές επιστήμες, τέχνη και πολιτισμός θα είναι κάποιες από τις «επιλογές» στο «νέο Λύκειο».

Δεν θα τους αφήσουμε να ρημάξουν τα όνειρα μας. Για μας η παιδεία αποτελεί καθολικό ανθρώπινο δικαίωμα και κοινωνικό αγαθό. Είναι υποχρέωση της πολιτείας να παρέχει δημόσια δωρεάν εκπαίδευση ισότιμα σε όλους, με στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του νέου ανθρώπου. Η άρση των ταξικών φραγμών, η απάλειψη των κάθε λογής διακρίσεων και η δωρεάν παροχή δημόσιας παιδείας υψηλού επιπέδου αποτελούν στόχους της εκπαιδευτικής αριστεράς και των συνδικαλιστικών της εκφράσεων.

Κάθε σχολείο να γίνει κυψέλη αγώνα και αλληλεγγύης , εστία αντίστασης, για να μην περάσουν τα νέα μέτρα για να ανατραπεί αυτή η πολιτική.

Όλες και όλοι πρέπει να ξεσηκωθούμε. Τα σχολεία, τα πανεπιστήμια, πρέπει να γίνουν χώροι προβληματισμού για τα σημερινά αδιέξοδα και οργάνωσης ενός μεγάλου κινήματος αλληλεγγύης, αντίστασης και ανατροπής.

Οι μαζικοί και ενωτικοί αγώνες στους δρόμους, στις πλατείες, στους χώρους εργασίας, στις σχολές και στα σχολεία είναι αυτοί που ανοίγουν δρόμους.

ΠΥΣΔΕ – ΑΠΥΣΔΕ: Ο ρόλος τους και η στάση μας

Μέσα στα πλαίσια της ακολουθούμενης κυβερνητικής πολιτικής υποβαθμίστηκε ακόμη περισσότερο ο ρόλος των υπηρεσιακών συμβουλίων και των αιρετών που συμμετέχουν σ΄αυτά.

  • Καταργήθηκαν οι εκπαιδευτικές άδειες.
  • Καταργήθηκε η συμμετοχή των αιρετών στα πειθαρχικά συμβούλια και δημιουργήθηκαν νέα με τη συμμετοχή δικαστικών.
  • Αφαιρέθηκαν αρμοδιότητες τους και ανατέθηκαν απευθείας στους διευθυντές διευθύνσεων και περιφερειών.

Πέρα όμως από την υποβάθμισή τους επιδιώκεται και η μεγαλύτερη ακόμα σύνδεσή τους με την εφαρμογή της κυβερνητικής πολιτικής

  • Επιδιώκεται, δηλαδή, τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να αποτελέσουν τον ιμάντα της προώθησης και νομιμοποίησης αντιεκπαιδευτικών σχεδίων. Ήδη χρησιμοποιούνται για τη βίαιη μετακίνηση εκπαιδευτικών από βαθμίδα σε βαθμίδα εκπαίδευσης , αλλά και από περιοχή σε περιοχή μέσα στην περιφέρεια , φέρνοντας σε απόγνωση συναδέλφους που αναγκάζονται μέσα σ΄αυτή την οικονομική κρίση να διανύουν εκατοντάδες χιλιόμετρα το μήνα για να πάνε στα σχολεία τους.
  • Η επιβολή των μέτρων της εφεδρείας και των απολύσεων στους εκπαιδευτικούς είναι σίγουρο ότι θα επιδιωχθεί χρησιμοποιώντας τα Υπηρεσιακά Συμβούλια για την επιλογή των προς απόλυση εκπαιδευτικών.

Είναι σαφές ότι φοβούνται και προσπαθούν να μειώσουν την παρουσία του συνδικαλιστικού κινήματος στα όργανα αυτά. Ιδιαίτερα δε θέλουν την παρουσία των αιρετών που μαζί με τις ΕΛΜΕ διεκδικούν και προσπαθούν να αποτρέψουν τις ακολουθούμενες πολιτικές ,καταγγέλλοντας τις αυθαιρεσίες των διοικήσεων. Γι΄αυτό σήμερα ακόμα περισσότερο είναι αναγκαία η παρουσία και η ενίσχυση των ψηφοδελτίων των Ενιαίων Αγωνιστικών κινήσεων και της Συμμαχίας. Οι αιρετοί αυτών των ψηφοδελτίων , προσπάθησαν όλα τα χρόνια που ο κλάδος τους τίμησε με τη θέση του αιρετού , να ανταποκριθούν σε έναν άλλο ρόλο του αιρετού, που βασίζεται στη διαφάνεια και τη δημοκρατία στις αποφάσεις και στη σύνδεση με το κίνημα, στη σύγκρουση με τις αυθαιρεσίες των διοικήσεων.

Με τις ΕΛΜΕ μπροστά παρεμβαίνουμε στα Υπηρεσιακά Συμβούλια

 

Χωρίς να έχουμε αυταπάτες για το ρόλο των Υ.Σ. όλο το προηγούμενο διάστημα, δεν αφήσαμε στο απυρόβλητο καμιά διοίκηση. Με την καθοριστική συμβολή των ΕΛΜΕ και των αιρετών των Κινήσεών μας στο ΑΠΥΣΔΕ και στα ΠΥΣΔΕ Αχαΐας και Ηλείας προσπαθήσαμε να υπερασπίσουμε την αξιοπρέπεια και τα δικαιώματα του καθηγητή. Συμβάλλαμε με θετικά αποτελέσματα: κατοχύρωση τηςδιαφάνειας στις τοποθετήσεις νεοδιόριστων και αναπληρωτών, στην τοποθέτηση μετατιθέμενων και αποσπασμένων συναδέλφων , στις κρίσεις στελεχών διοίκησης , δικαίωσηδιωκόμενων συναδέλφων. Σήμερα οφείλουμε να ενισχύσουμε την παρέμβαση μας στα Υ.Σ., να προτάξουμε στις διεκδικήσεις μας τα προβλήματα από την καθημερινή ζωή σχολείων και καθηγητών, να κατοχυρώσουμε στην πράξη να δημοσιοποιούνται τα πάντα, να υπάρχουν κριτήρια παντού, να απαιτήσουμε αντί των αποσπάσεων στα γραφεία να γίνουν προσλήψεις σε θέσεις διοικητικού προσωπικού σε σχολεία και γραφεία, οι αιρετοί να συμμετέχουν με αποφάσεις του κλάδου στα Υ.Σ.

Μαχητική, ανυπότακτη και θαρραλέα παρουσία στα Y. Σ.

 

Αποφασίσαμε να διεκδικήσουμε ξανά την ψήφο των συναδέλφων στα πλαίσια των συλλογικών αρχών που έχουμε διατυπώσει και καθορίζουν τη δράση μας: Κατάργηση απόρρητου, δημοσιοποίηση, αντιδιαχειριστική στάση, σύνδεση με τις ΕΛΜΕ, εναλλαγή. Μια μαχητική, ανυπότακτη και θαρραλέα παρουσία στα Y.Σ., από κοινού με ένα εφάμιλλο εκπαιδευτικό κίνημα, μπορούν να ορθώνουν σοβαρά εμπόδια στο διοικητικό – κρατικό αυταρχισμό, ιδιαίτερα σήμερα που κύρια πλευρά του θα έχει την εφαρμογή της αξιολόγησης με στόχο τις απολύσεις.

ΓΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ – ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΗ – ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ

στηρίζουμε – ψηφίζουμε

ΓΙΑ ΠΥΣΔΕ ΕΝΙΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΓΙΑ ΑΠΥΣΔΕ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΕΝΙΑΙΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ

 

ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΕΝΙΑΙΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΣΧΟΛΕΙΟ   
ΑΗΔΟΝΙΔΗΣ ΗΛΙΑΣΜΟΥΣ.ΓΥΜ. ΠΑΤΡΑΣ   
ΑΓΓΕΛΟΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ10ο ΓΥΜ. ΠΑΤΡΑΣ   
ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣΓΥΜ. Ν. ΦΙΓΑΛΕΙΑΣ   
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ1ο ΓΥΜΝ. ΑΙΓΙΟΥ[ ΑΠ. ΓΕΛ ΔΑΦΝΗΣ]   
ΑΜΠΛΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ16ο ΓΥΜ. ΠΑΤΡΑΣ   
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣΓΥΜΝ. ΑΝΔΡΙΤΣ.   
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΛΑΜΠΡΙΝΗΓΕΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ   
ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΓΥΜΝ. ΒΑΡΘΟΛ.   
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ2ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ   
ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣΜΟΥΣ. ΣΧ. ΒΑΡΘΟΛ.   
ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ   
ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ4ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ   
ΑΣΜΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ2ο ΓΥΜΝ. ΠΥΡΓΟΥ   
ΑΣΠΡΟΓΕΡΑΚΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑΕΕΕΕΚ ΑΧΑΪΑΣ   
ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΑΤΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣΓΕΛ. ΒΡΑΧΝΕΙΚΩΝ   
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣΓΕΛ ΚΑΡΑΤΟΥΛΑ   
ΒΟΓΙΑΝΤΖΗΣ ΝΙΚΟΣΠΕΙΡ. ΓΥΜ. ΠΑΤΡΑΣ   
ΒΟΛΤΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ2η ΕΠΑΣ ΠΑΤΡΑΣ  
ΒΡΥΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ1ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΛ.  
ΓΑΪΤΑΝΙΔΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΛΑΕΣΠ. ΓΥΜΝ. ΠΥΡΓΟΥ  
ΓΑΛΑΖΙΟΣ ΑΝΤΡΕΑΣ7ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ  
ΓΑΛΑΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ3ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ  
ΓΕΩΡΓΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ2ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ  
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ2ο ΕΠΑΛ AMAΛ.  
ΓΙΑΝΝΟΥΛΟΥ ΝΑΤΑΣΑ1ο ΓΕΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ  
ΓΙΑΝΟΥΤΣΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ6ο ΓΥΜ. ΑΓΡΙΝΙΟΥ  
ΓΚΑΝΑΒΑΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ1ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ  
ΓΚΕΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ  
ΓΚΙΖΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣΓΕΛ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ  
ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑΓΥΜΝ. ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ  
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣΓΥΜΝ. ΛΑΛΑ  
ΔΕΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ21ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ  
ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ3ο ΓΥΜΝ. ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ  
ΔΗΜΟΒΑΣΙΛΗ ΒΕΝΕΤΙΑ3ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ  
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ20ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ  
ΔΗΜΟΥΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ3ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ  
ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ1ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ  
ΔΙΠΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣΓΥΜΝ. ΛΕΧΑΙΝΩΝ  
ΔΟΞΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ1ο ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ  
ΕΥΘΥΜΙΟΥ – ΜΑΝΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑ12ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ  
ΖΑΓΚΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ1ο ΓΥΜ. ΑΓΡΙΝΙΟΥ  
ΖΑΡΑΒΙΝΑΣ ΜΙΧΑΗΛΓΕΛ ΘΕΡΜΟΥ  
ΖΕΝΖΕΦΥΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ2η ΕΠΑΣ ΠΑΤΡΑΣ  
ΖΗΡΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣΕΠΑΛ ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ  
ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣΓΕΛ ΛΑΛΑ  
ΚΑΒΑΛΛΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ1ο ΓΥΜ. ΑΓΡΙΝΙΟΥ  
ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΓΕΛ ΑΣΤΑΚΟΥ  
ΚΑΛΛΙΜΑΝΗ ΑΘΗΝΑ8ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ  
ΚΑΛΟΥ – ΒΕΝΑΡΔΑΤΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑΕΠΑΛ ΒΟΝΙΤΣΑΣ  
ΚΑΜΖΕΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ1ο ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ  
ΚΑΝΑΚΑΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣΓΥΜΝ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ  
ΚΑΝΙΣΤΡΑ ΕΦΗ7ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ  
ΚΑΡΑΒΟΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣΓΕΛ. Κ. ΑΧΑΙΑΣ  
ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣΓΕΛ.ΡΙΟΥ   
ΚΑΡΑΚΩΣΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ3ο ΓΥΜ. ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ   
ΚΑΡΑΜΗΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣΓΕΛ ΘΕΡΜΟΥ   
ΚΑΡΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΖΑΧΑΡΙΑΣΕΣΠ. ΓΥΜΝ. ΑΓΡ.   
ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗ ΕΥΔΟΚΙΑΓΥΜΝ ΛΑΜΠΕΙΑΣ   
ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ6ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ   
ΚΛΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣΓΕΛ ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ   
ΚΟΚΟΛΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ6ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ   
ΚΟΛΟΒΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ5ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ   
ΚΟΜΠΟΛΙΤΗ ΜΑΡΙΑ11ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ   
ΚΟΝΤΖΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ2ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ   
ΚΟΝΤΟΜΕΡΚΟΣ ΝΙΚΟΣ3ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ   
ΚΟΠΑΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΓΕΛ. Κ. ΑΧΑΙΑΣ   
ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ8ο ΓΕΛ. ΠΑΤΡΑΣ   
ΚΟΤΣΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΦΙΟΝΑ)ΓΥΜΝ. ΒΑΡΔΑΣ   
ΚΟΥΒΕΛΑ ΔΙΑΜΑΝΤΩ3ο ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ   
ΚΟΥΛΟΥΡΙΩΤΗ ΕΙΡΗΝΗΓΕΛ ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ   
ΚΟΥΡΗ ΗΡΑ – ΕΙΡΗΝΗ1ο ΓΕΛ. ΠΑΤΡΑΣ   
ΚΟΥΣΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ2ο ΓΥΜΝ. ΜΕΣΟΛ.   
ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΜΑΡΙΑ1ο ΓΥΜΝ. ΠΥΡΓΟΥ   
ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΙΝΑ ΙΩΑΝΝΑΓΥΜ. ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ   
ΚΡΙΑΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ2ο ΓΕΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ   
ΚΥΡΓΙΟΥ ΣΒΕΤΛΑΝΑ18ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ   
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛΕΠΑΛ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ   
ΚΩΣΤΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣΓΕΛ. ΒΡΑΧΝΕΙΚΩΝ   
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣΓΥΜΝ. Κ. ΑΧΑΙΑΣ   
ΛΑΖΑΝΑΣ ΑΛΕΞΗΣ13ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ   
ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣΓΥΜΝ. ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ   
ΛΕΥΘΕΡΙΩΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣΓΥΜΝ. ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ   
ΛΙΑΓΚΟΥΡΑ ΑΛΕΞΙΑΓΥΜΝ. ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ   
ΛΙΟΥΣΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ1ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ  
ΛΥΓΚΑΣ ΚΩΝΣΤ/ΝΟΣ4ο ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ  
ΜΑΝΔΕΛΟΥ ΜΑΡΙΑΕΠΑΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ  
ΜΑΝΕΣΙΩΤΗ ΠΕΝΤΖΕΧΡΗ (ΤΖΟΥΛΙΑ)1ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ  
ΜΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΓΕΛ ΘΕΡΜΟΥ  
ΜΑΥΡΟΥΔΗ ΑΝΝΑ1o ΕΠΑΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ  
ΜΑΧΑΙΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣΓΥΜΝ. ΒΑΡΔΑΣ  
ΜΕΪΜΕΤΕΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ6ο ΓΥΜΝ ΑΓΡΙΝΙΟΥ  
ΜΗΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ1ο ΓΕΛ. ΠΑΤΡΑΣ  
ΜΗΣΙΑΚΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ3ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ  
ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΟΥΛΑ1ο ΓΥΜΝ. ΠΥΡΓΟΥ  
ΜΙΧΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ2ο ΓΥΜΝ. ΑΙΓΙΟΥ  
ΜΟΥΡΤΟΥ ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ1ο ΓΕΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ  
ΜΠΑΛΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ3ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ  
ΜΠΑΞΕΒΑΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ1ο ΕΠΑΛ ΠΥΡΓΟΥ  
ΜΠΑΡΑΚΙΤΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ8ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ  
ΜΠΑΡΛΙΓΚΑ ΑΝΝΥΓΕΛ. ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ  
ΜΠΕΛΟΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣΓΕΛ ΠΕΛΟΠΙΟΥ  
ΜΠΙΣΣΑ ΕΛΙΣΑΒΕΤ2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ  
ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣΓΥΜΝ. ΛΑΠΠΑ  
ΜΠΟΥΡΔΑΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣΓΥΜΝ. ΧΑΛΑΝΡΙΤΣΑΣ  
ΜΠΟΥΣΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ2ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ  
ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑΠΕΙΡ. ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ  
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ18ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ  
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ3ο ΓΥΜΝ. ΠΥΡΓΟΥ  
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ3ο ΓΥΜΝ. ΠΥΡΓΟΥ  
ΝΤΑΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗΓΥΜΝ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΙΟΥ  
ΝΤΑΦΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ13ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ  
ΝΤΙΡΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ7ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ  
ΝΤΟΥΚΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΛΥΚ. ΡΙΟΥ  
ΞΥΝΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ2ο ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ  
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ2ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ  
ΠΑΪΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ16ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ  
ΠΑΜΠΟΡΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ3ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ  
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΝΑ9ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ  
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ1ο ΓΥΜΝ. ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ  
ΠΑΝΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ1ο ΓΥΜΝ. ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ  
ΠΑΝΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑΝΑ2ο ΓΥΜΝ. ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ  
ΠΑΠΑΔΕΑΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ2ο ΓΕΛ ΑΙΓΙΟΥ[ΑΠ. Α' ΑΧΑΪΑΣ]  
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣΕΠΑΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ  
ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ  
ΠΑΠΑΧΑΤΖΗΣ ΗΛΙΑΣΓΕΛ ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ  
ΠΑΠΠΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣΓΥΜΝ. ΑΓ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ  
ΠΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣΕΕΕΕΚ ΑΓΡΙΝΙΟΥ  
ΠΕΤΣΟΥΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ11ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ  
ΠΙΤΣΑΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ2ο ΓΕΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ  
ΠΟΛΙΤΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ  
ΠΥΛΑΡΙΝΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ5ο ΓΕΛ. ΠΑΤΡΑΣ  
ΡΟΥΛΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΜΟΥΣ. ΓΥΜ. ΑΓΡΙΝΙΟΥ  
ΣΑΚΕΛΛΑΡΗ ΒΑΣΩ1ο ΕΠΑΛ ΠΥΡΓΟΥ  
ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣΓΥΜΝ. ΛΕΧΑΙΝΩΝ  
ΣΑΜΠΑΖΙΩΤΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣΓΥΜΝ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ  
ΣΑΡΡΗ ΑΡΓΥΡΩΓΥΜΝ. ΠΕΛΟΠΙΟΥ  
ΣΑΡΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ1ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ  
ΣΑΦΟΥΡΗ ΜΑΡΘΑ2ο ΓΥΜΝ. ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ  
ΣΙΑΚΟΒΕΛΗ ΑΙΜΙΛΙΑΓΕΛ. Κ. ΑΧΑΙΑΣ  
ΣΙΑΧΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΑΣ5ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ 
ΣΚΑΠΕΤΟΥΛΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑΓΥΜΝ. ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ 
ΣΟΓΙΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ1ο ΕΠΑΛ ΑΙΓΙΟΥ 
ΣΠΑΗΣ ΚΩΣΤΑΣΓΕΛ ΒΟΥΝΑΡΓΟΥ 
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣΕΠΑΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ 
ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣΕΣΠ. ΓΥΜΝ. ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ 
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΥ ΣΟΦΙΑ18ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ 
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ12ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ 
ΣΤΟΥΜΠΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ1ο ΕΠΑΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ 
ΣΦΗΚΑ ΜΑΡΙΑ1ο ΓΥΜΝ. ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ 
ΤΑΜΠΑΚΗΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣΓΕΛ ΜΑΤΑΡΑΓΚΑΣ 
ΤΕΚΤΟΝΙΔΟΥ ΔΟΜΝΑ3ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ 
ΤΟΓΙΑ ΚΩΣΤΟΥΛΑ3ο ΓΥΜΝ. ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ 
ΤΟΥΛΑΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ2ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ 
ΤΣΑΚΩΝΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΓΕΛ ΖΑΧΑΡΩΣ 
ΤΣΑΡΜΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΗΝΑ1ο ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ 
ΤΣΙΛΙΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ1ο ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ 
ΦΙΛΙΠΠΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ14ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ 
ΦΟΥΚΑ ΜΑΡΙΑΓΥΜΝ. ΦΑΡΩΝ 
ΦΡΑΓΚΟΥΛΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑΓΥΜΝ. ΟΒΡΥΑΣ 
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣΜΟΥΣ. ΓΥΜΝ. ΑΓΡΙΝΙΟΥ 
ΧΑΣΙΩΤΗ ΕΛΠΙΝΙΚΗ1ο ΓΥΜΝ. ΠΑΡΑΛΙΑΣ 
ΧΛΩΜΟΥΔΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ3ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ 
ΧΟΥΡΧΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ1ο ΓΥΜΝ. ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ 
ΧΟΥΣΑΚΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑΓΕΛ. ΛΑΠΠΑ 
VAN HATTEM GERART1ο ΓΥΜΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ 
           

http://eparemvasiax.wordpress.com

άραγμα στην ενημέρωση (πατήστε εδώ)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκαλοι
Η παραίτηση ενός διευθυντή σχολείου και η αστοχία της "είδησης" της παραίτησης
Εκπαιδευτική πολιτική που στρεβλώνει τις σχέσεις και μεταξύ των εκπαιδευτικών και με τα παιδιά, που μαραίνει την όποια ζωντάνια, αλήθεια, αυθορμησία,...
Η παραίτηση ενός διευθυντή σχολείου και η αστοχία της "είδησης" της παραίτησης