Συμμαχία Εν. Αγων. Κιν. Δυτ. Ελλάδας: ΠΥΣΔΕ – ΑΠΥΣΔΕ: Ο ρόλος τους και η στάση μας – Ψηφοδέλτιο για ΑΠΥΣΔΕ Δυτ. Ελλ.
ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΕΝΙΑΙΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Ενάντια στις αυθαιρεσίες, τα ρουσφέτια, τη συνδιαχείριση, την υποταγή.
Υπερασπίζουμε την αξιοπρέπεια μας με αγωνιστικές ΕΛΜΕ και αιρετούς αγωνιστές
Με αγωνιστική συνεννόηση εκλέγουμε αιρετούς αγωνιστές
Ανένταχτοι συνάδελφοι και οι κινήσεις: Εκπαιδευτική Παρέμβαση Αχαΐας, Ενιαία Αγωνιστική Κίνηση Ηλείας, Ενωτικό Αριστερό σχήμα Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας, Συμμαχία Καθηγητών Β΄ Αιτωλοακαρνανίας, Συνεργασία Καθηγητών Β΄ Αχαΐας, ΡΑΣ Β΄ Αιτωλοακαρνανίας, Ανεξάρτητη Συνεργασία Καθηγητών Α’ Αιτωλοακαρνανίας, Αριστερή Πρωτοβουλία Β΄ Αχαΐας αποφασίσαμε με βάση τη θετική εμπειρία της δράσης των αιρετών μας στα Υ. Σ. και των σχημάτων μας στην υπεράσπιση της αξιοπρέπειας και εργασιακών δικαιωμάτων του καθηγητή να συνεχίσουμε τη στήριξη της Συμμαχίας των Ενιαίων Αγωνιστικών Κινήσεων και των ανεξάρτητων αριστερών ψηφοδελτίων που έχουν δράση στους νομούς μας.
Η τρόικα εσωτερικού και εξωτερικού κατεδαφίζουν την κοινωνία και την Παιδεία
Η κυβερνητική τρόικα, ακολουθώντας πιστά τις επιταγές της τρόικας και τις απαιτήσεις του διεθνούς και ελληνικού κεφαλαίου, συνεχίζει εγκληματικά τη λεηλασία όσων έχουν απομείνει από το λαϊκό εισόδημα, από τα εργατικά δικαιώματα και το δημόσιο πλούτο. Επικαλείται την αποφυγή της χρεοκοπίας, αλλά στην πράξη επιταχύνει τη χρεοκοπία των μισθωτών και των συνταξιούχων, τη χρεωκοπία των ανθρώπων που αποτελούν τη χώρα.
ΟΧΙ λοιπόν στην Τρόικα και τους επόπτες της. Να νικήσουμε τους πολιτικούς υπηρέτες της «ευρωζώνης», να δημιουργηθούν οι όροι για μια νέα Ελλάδα, σε μια νέα Μεσόγειο, σε μια νέα Ευρώπη. Μια Ευρώπη ένωση ανθρώπων και λαών και όχι κεφαλαίων, αντάξια των μεγάλων κοινωνικών αγώνων που γέννησε.
Γι΄αυτό χρειάζεται να ξαναπιάσουμε το νήμα των μεγάλων κινητοποιήσεων και να αγωνιστούμε για:
• Να μην ψηφιστούν τα εφιαλτικά μέτρα των 20 δισ.
• Να ακυρωθούν τα μνημόνια, η δανειακή σύμβαση και όλο το νομοθετικό πλαίσιο που σκλαβώνει το λαό στην δικτατορία του κεφαλαίου (ΔΝΤ, Πολυεθνικές, Χρηματιστηριακό κεφάλαιο), της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΚΤ, Κομισιόν).
Να φτάσουμε στην αποδέσμευση της χώρας από την Τρόικα και τα επαχθή δάνεια, με τη μονομερή διαγραφή του χρέους, τη σύγκρουση και ρήξη με τις πολιτικές της Ευρωζώνης και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε μια άλλου τύπου Συνομοσπονδία ανεξάρτητων χωρών με τον κόσμο της εργασίας και του πολιτισμού στο προσκήνιο.
Τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής και στην Παιδεία είναι ήδη εμφανή στους πολλούς: Λιγότερη, φτωχότερη και πιο υποβαθμισμένη δημόσια εκπαίδευση σε όλες της βαθμίδες της, με αναπόφευκτα τραγικές συνέπειες για τη νέα γενιά και την κοινωνία.
- Με κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό και σοβαρότατες ελλείψεις σε παρεχόμενες υπηρεσίες ξεκινά η φετινή σχολική χρονιά. 225 οι διορισμοί σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, 5.000 ο αριθμός όσων συνταξιοδοτήθηκαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Η χειρότερη αναλογία αποχωρήσεων – προσλήψεων εκπαιδευτικών των τελευταίων χρόνων. Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση διορίστηκαν μόλις πέντε (5) δάσκαλοι σε όλη τη χώρα! Αντί για διορισμούς προσλαμβάνονται αναπληρωτές που καλύπτουν οργανικές θέσεις.
- Τα σχολεία στενάζουν κάτω από την πολιτική της λιτότητας και των περικοπών. Λείπουν ακόμη και τα στοιχειώδη για τη λειτουργία τους. Τα κονδύλια για τις σχολικές επιτροπές των δήμων δεν υπάρχουν. Τα σχολεία δεν θα μπορέσουν να καλύψουν ούτε τις άμεσες στοιχειώδεις τους ανάγκες σε ηλεκτρικό ρεύμα, νερό, πετρέλαιο θέρμανσης, τηλεπικοινωνία, χαρτί εκτυπώσεων, κλπ Πολλά σχολεία απειλούνται λόγω απλήρωτων λογαριασμών με διακοπή των παραπάνω παροχών.
- Σχολεία συγχωνεύονται και καταργούνται. Κλείνουν διαπολιτισμικά, μουσικά, αθλητικά, καλλιτεχνικά σχολεία. Στις σχολικές βιβλιοθήκες βάλανε ήδη λουκέτο. Οι σχολικές τάξεις υπερφορτώνονται. Πανεπιστήμια και ΤΕΙ συρρικνώνονται, ερευνητικά κέντρα κλείνουν. Κι όλα αυτά υπέρ της «εξοικονόμησης» πόρων. Κάτω από το 2,6% έφτασαν οι δαπάνες για την παιδεία και θα μειωθούν ακόμη περισσότερο με τα νέα μέτρα.
- Ιδιώτες εισβάλουν σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Επιδιώκουν ακόμη και την εκμετάλλευση σχολικών υποδομών (π.χ. ΣΕΚ) μέσω προγραμμάτων ΣΔΙΤ. Στην τεχνική εκπαίδευση το 4ο έτος ειδίκευσης – κατάρτισης να παραμείνει στα ΕΠΑΛ κι όχι να παραχωρηθούν στα ΙΕΚ.
- Τα νέα μέτρα θα εξαθλιώσουν ακόμα περισσότερο τους εκπαιδευτικούς: αλλαγές στα εργασιακά (π.χ. αύξηση ωραρίου), σύνδεση μισθού – βαθμού, πρακτικές τύπου εφεδρείας και υπό τη δαμόκλειο σπάθη της «αξιολόγησης», συνεχείς περικοπές στις αποδοχές, παντελής έλλειψη δομών εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής στήριξης επιτείνουν την κατάσταση διάλυσης στην δημόσια εκπαίδευση. Δε συμμετέχουμε σε διαδικασίες αξιολόγησης που σκοπό έχουν να δικαιολογήσουν τα ήδη ειλημμένα μέτρα απολύσεων, εφεδρείας και ελέγχου των εκπαιδευτικών.
Φτωχότερη παιδεία σημαίνει μεγαλύτερη αμορφωσιά. …
- Ορθώνουν νέα εμπόδια στον αγώνα για μόρφωση. Η παιδεία από δικαίωμα μετατρέπεται σε προνόμιο για όσους έχουν, η ουσιαστική μόρφωση περιορίζεται σε μια μικρή ελίτ
- Σταμάτησαν τα περισσότερα προγράμματα στήριξης των παιδιών που συναντούν δυσκολίες στο σχολείο. Τα μαθήματα αλληλεγγύης, που ξεκίνησαν δωρεάν οι εκπαιδευτικοί σε πολλά σχολεία, δεν φτάνουν για να καλύψουν τις πολλές ανάγκες που δημιούργησε η κυβερνητική αναλγησία.
- Χτίζουν το «νέο Λύκειο» χωρίζοντας νωρίς -νωρίς τα πρόβατα από τα ερίφια. Τελειώνοντας το Γυμνάσιο γίνεται το ξεσκαρτάρισμα: Γενικό ή Τεχνολογικό Λύκειο. Στόχος τους, να σπρώξουν περισσότερα παιδιά σε μια τεχνική εκπαίδευση που την κρατούν υποβαθμισμένη, χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα και προοπτική. Και μετά να τα παραδώσουν, φθηνό εργατικό δυναμικό, στην «αγορά εργασίας».
- Και το Γενικό Λύκειο; Ένας ατέλειωτος μαραθώνιος εξετάσεων από την πρώτη τάξη, που εύκολα θα αποθαρρύνει όσες και όσους δεν έχουν ισχυρή οικογενειακή υποστήριξη και φροντιστήριο πίσω τους για έναν αγώνα μακράς διάρκειας και αντοχής.
- Στη θέση της γενικής μόρφωσης, που τη χρειάζεται κάθε πολίτης μιας σύγχρονης κοινωνίας, θα διδάσκονται στο Λύκειο κάποιες αποσπασματικές γνώσεις χωρίς συνοχή. Φυσικές και κοινωνικές επιστήμες, τέχνη και πολιτισμός θα είναι κάποιες από τις «επιλογές» στο «νέο Λύκειο».
Δεν θα τους αφήσουμε να ρημάξουν τα όνειρα μας. Για μας η παιδεία αποτελεί καθολικό ανθρώπινο δικαίωμα και κοινωνικό αγαθό. Είναι υποχρέωση της πολιτείας να παρέχει δημόσια δωρεάν εκπαίδευση ισότιμα σε όλους, με στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του νέου ανθρώπου. Η άρση των ταξικών φραγμών, η απάλειψη των κάθε λογής διακρίσεων και η δωρεάν παροχή δημόσιας παιδείας υψηλού επιπέδου αποτελούν στόχους της εκπαιδευτικής αριστεράς και των συνδικαλιστικών της εκφράσεων.
Κάθε σχολείο να γίνει κυψέλη αγώνα και αλληλεγγύης , εστία αντίστασης, για να μην περάσουν τα νέα μέτρα για να ανατραπεί αυτή η πολιτική.
Όλες και όλοι πρέπει να ξεσηκωθούμε. Τα σχολεία, τα πανεπιστήμια, πρέπει να γίνουν χώροι προβληματισμού για τα σημερινά αδιέξοδα και οργάνωσης ενός μεγάλου κινήματος αλληλεγγύης, αντίστασης και ανατροπής.
Οι μαζικοί και ενωτικοί αγώνες στους δρόμους, στις πλατείες, στους χώρους εργασίας, στις σχολές και στα σχολεία είναι αυτοί που ανοίγουν δρόμους.
ΠΥΣΔΕ – ΑΠΥΣΔΕ: Ο ρόλος τους και η στάση μας
Μέσα στα πλαίσια της ακολουθούμενης κυβερνητικής πολιτικής υποβαθμίστηκε ακόμη περισσότερο ο ρόλος των υπηρεσιακών συμβουλίων και των αιρετών που συμμετέχουν σ΄αυτά.
- Καταργήθηκαν οι εκπαιδευτικές άδειες.
- Καταργήθηκε η συμμετοχή των αιρετών στα πειθαρχικά συμβούλια και δημιουργήθηκαν νέα με τη συμμετοχή δικαστικών.
- Αφαιρέθηκαν αρμοδιότητες τους και ανατέθηκαν απευθείας στους διευθυντές διευθύνσεων και περιφερειών.
Πέρα όμως από την υποβάθμισή τους επιδιώκεται και η μεγαλύτερη ακόμα σύνδεσή τους με την εφαρμογή της κυβερνητικής πολιτικής
- Επιδιώκεται, δηλαδή, τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να αποτελέσουν τον ιμάντα της προώθησης και νομιμοποίησης αντιεκπαιδευτικών σχεδίων. Ήδη χρησιμοποιούνται για τη βίαιη μετακίνηση εκπαιδευτικών από βαθμίδα σε βαθμίδα εκπαίδευσης , αλλά και από περιοχή σε περιοχή μέσα στην περιφέρεια , φέρνοντας σε απόγνωση συναδέλφους που αναγκάζονται μέσα σ΄αυτή την οικονομική κρίση να διανύουν εκατοντάδες χιλιόμετρα το μήνα για να πάνε στα σχολεία τους.
- Η επιβολή των μέτρων της εφεδρείας και των απολύσεων στους εκπαιδευτικούς είναι σίγουρο ότι θα επιδιωχθεί χρησιμοποιώντας τα Υπηρεσιακά Συμβούλια για την επιλογή των προς απόλυση εκπαιδευτικών.
Είναι σαφές ότι φοβούνται και προσπαθούν να μειώσουν την παρουσία του συνδικαλιστικού κινήματος στα όργανα αυτά. Ιδιαίτερα δε θέλουν την παρουσία των αιρετών που μαζί με τις ΕΛΜΕ διεκδικούν και προσπαθούν να αποτρέψουν τις ακολουθούμενες πολιτικές ,καταγγέλλοντας τις αυθαιρεσίες των διοικήσεων. Γι΄αυτό σήμερα ακόμα περισσότερο είναι αναγκαία η παρουσία και η ενίσχυση των ψηφοδελτίων των Ενιαίων Αγωνιστικών κινήσεων και της Συμμαχίας. Οι αιρετοί αυτών των ψηφοδελτίων , προσπάθησαν όλα τα χρόνια που ο κλάδος τους τίμησε με τη θέση του αιρετού , να ανταποκριθούν σε έναν άλλο ρόλο του αιρετού, που βασίζεται στη διαφάνεια και τη δημοκρατία στις αποφάσεις και στη σύνδεση με το κίνημα, στη σύγκρουση με τις αυθαιρεσίες των διοικήσεων.
Με τις ΕΛΜΕ μπροστά παρεμβαίνουμε στα Υπηρεσιακά Συμβούλια
Χωρίς να έχουμε αυταπάτες για το ρόλο των Υ.Σ. όλο το προηγούμενο διάστημα, δεν αφήσαμε στο απυρόβλητο καμιά διοίκηση. Με την καθοριστική συμβολή των ΕΛΜΕ και των αιρετών των Κινήσεών μας στο ΑΠΥΣΔΕ και στα ΠΥΣΔΕ Αχαΐας και Ηλείας προσπαθήσαμε να υπερασπίσουμε την αξιοπρέπεια και τα δικαιώματα του καθηγητή. Συμβάλλαμε με θετικά αποτελέσματα: κατοχύρωση τηςδιαφάνειας στις τοποθετήσεις νεοδιόριστων και αναπληρωτών, στην τοποθέτηση μετατιθέμενων και αποσπασμένων συναδέλφων , στις κρίσεις στελεχών διοίκησης , δικαίωσηδιωκόμενων συναδέλφων. Σήμερα οφείλουμε να ενισχύσουμε την παρέμβαση μας στα Υ.Σ., να προτάξουμε στις διεκδικήσεις μας τα προβλήματα από την καθημερινή ζωή σχολείων και καθηγητών, να κατοχυρώσουμε στην πράξη να δημοσιοποιούνται τα πάντα, να υπάρχουν κριτήρια παντού, να απαιτήσουμε αντί των αποσπάσεων στα γραφεία να γίνουν προσλήψεις σε θέσεις διοικητικού προσωπικού σε σχολεία και γραφεία, οι αιρετοί να συμμετέχουν με αποφάσεις του κλάδου στα Υ.Σ.
Μαχητική, ανυπότακτη και θαρραλέα παρουσία στα Y. Σ.
Αποφασίσαμε να διεκδικήσουμε ξανά την ψήφο των συναδέλφων στα πλαίσια των συλλογικών αρχών που έχουμε διατυπώσει και καθορίζουν τη δράση μας: Κατάργηση απόρρητου, δημοσιοποίηση, αντιδιαχειριστική στάση, σύνδεση με τις ΕΛΜΕ, εναλλαγή. Μια μαχητική, ανυπότακτη και θαρραλέα παρουσία στα Y.Σ., από κοινού με ένα εφάμιλλο εκπαιδευτικό κίνημα, μπορούν να ορθώνουν σοβαρά εμπόδια στο διοικητικό – κρατικό αυταρχισμό, ιδιαίτερα σήμερα που κύρια πλευρά του θα έχει την εφαρμογή της αξιολόγησης με στόχο τις απολύσεις.
ΓΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ – ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΗ – ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ
στηρίζουμε – ψηφίζουμε
ΓΙΑ ΠΥΣΔΕ ΕΝΙΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΓΙΑ ΑΠΥΣΔΕ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΕΝΙΑΙΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ
ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΕΝΙΑΙΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ |
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ | ΣΧΟΛΕΙΟ | |||||||||
ΑΗΔΟΝΙΔΗΣ ΗΛΙΑΣ | ΜΟΥΣ.ΓΥΜ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΑΓΓΕΛΟΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 10ο ΓΥΜ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ | ΓΥΜ. Ν. ΦΙΓΑΛΕΙΑΣ | |||||||||
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ | 1ο ΓΥΜΝ. ΑΙΓΙΟΥ[ ΑΠ. ΓΕΛ ΔΑΦΝΗΣ] | |||||||||
ΑΜΠΛΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 16ο ΓΥΜ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | ΓΥΜΝ. ΑΝΔΡΙΤΣ. | |||||||||
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΛΑΜΠΡΙΝΗ | ΓΕΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ | |||||||||
ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | ΓΥΜΝ. ΒΑΡΘΟΛ. | |||||||||
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 2ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | ΜΟΥΣ. ΣΧ. ΒΑΡΘΟΛ. | |||||||||
ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ | 1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ | |||||||||
ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 4ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΑΣΜΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ | 2ο ΓΥΜΝ. ΠΥΡΓΟΥ | |||||||||
ΑΣΠΡΟΓΕΡΑΚΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑ | ΕΕΕΕΚ ΑΧΑΪΑΣ | |||||||||
ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΑΤΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ | ΓΕΛ. ΒΡΑΧΝΕΙΚΩΝ | |||||||||
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | ΓΕΛ ΚΑΡΑΤΟΥΛΑ | |||||||||
ΒΟΓΙΑΝΤΖΗΣ ΝΙΚΟΣ | ΠΕΙΡ. ΓΥΜ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΒΟΛΤΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 2η ΕΠΑΣ ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΒΡΥΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 1ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΛ. | |||||||||
ΓΑΪΤΑΝΙΔΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΛΑ | ΕΣΠ. ΓΥΜΝ. ΠΥΡΓΟΥ | |||||||||
ΓΑΛΑΖΙΟΣ ΑΝΤΡΕΑΣ | 7ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΓΑΛΑΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | 3ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΓΕΩΡΓΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ | 2ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | 2ο ΕΠΑΛ AMAΛ. | |||||||||
ΓΙΑΝΝΟΥΛΟΥ ΝΑΤΑΣΑ | 1ο ΓΕΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ | |||||||||
ΓΙΑΝΟΥΤΣΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 6ο ΓΥΜ. ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΓΚΑΝΑΒΑΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 1ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΓΚΕΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ | |||||||||
ΓΚΙΖΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ | ΓΕΛ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ | |||||||||
ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ | ΓΥΜΝ. ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ | |||||||||
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | ΓΥΜΝ. ΛΑΛΑ | |||||||||
ΔΕΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 21ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 3ο ΓΥΜΝ. ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ | |||||||||
ΔΗΜΟΒΑΣΙΛΗ ΒΕΝΕΤΙΑ | 3ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | 20ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΔΗΜΟΥΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 3ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 1ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΔΙΠΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | ΓΥΜΝ. ΛΕΧΑΙΝΩΝ | |||||||||
ΔΟΞΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ | 1ο ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ | |||||||||
ΕΥΘΥΜΙΟΥ – ΜΑΝΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑ | 12ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΖΑΓΚΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | 1ο ΓΥΜ. ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΖΑΡΑΒΙΝΑΣ ΜΙΧΑΗΛ | ΓΕΛ ΘΕΡΜΟΥ | |||||||||
ΖΕΝΖΕΦΥΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 2η ΕΠΑΣ ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΖΗΡΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ΕΠΑΛ ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ | |||||||||
ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ | ΓΕΛ ΛΑΛΑ | |||||||||
ΚΑΒΑΛΛΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 1ο ΓΥΜ. ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | ΓΕΛ ΑΣΤΑΚΟΥ | |||||||||
ΚΑΛΛΙΜΑΝΗ ΑΘΗΝΑ | 8ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΚΑΛΟΥ – ΒΕΝΑΡΔΑΤΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ | ΕΠΑΛ ΒΟΝΙΤΣΑΣ | |||||||||
ΚΑΜΖΕΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 1ο ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΚΑΝΑΚΑΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΓΥΜΝ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ | |||||||||
ΚΑΝΙΣΤΡΑ ΕΦΗ | 7ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΚΑΡΑΒΟΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΓΕΛ. Κ. ΑΧΑΙΑΣ | |||||||||
ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΓΕΛ.ΡΙΟΥ | |||||||||
ΚΑΡΑΚΩΣΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 3ο ΓΥΜ. ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ | |||||||||
ΚΑΡΑΜΗΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΓΕΛ ΘΕΡΜΟΥ | |||||||||
ΚΑΡΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΖΑΧΑΡΙΑΣ | ΕΣΠ. ΓΥΜΝ. ΑΓΡ. | |||||||||
ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗ ΕΥΔΟΚΙΑ | ΓΥΜΝ ΛΑΜΠΕΙΑΣ | |||||||||
ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 6ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΚΛΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | ΓΕΛ ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ | |||||||||
ΚΟΚΟΛΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ | 6ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΚΟΛΟΒΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 5ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΚΟΜΠΟΛΙΤΗ ΜΑΡΙΑ | 11ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΚΟΝΤΖΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | 2ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΚΟΝΤΟΜΕΡΚΟΣ ΝΙΚΟΣ | 3ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΚΟΠΑΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ | ΓΕΛ. Κ. ΑΧΑΙΑΣ | |||||||||
ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ | 8ο ΓΕΛ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΚΟΤΣΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΦΙΟΝΑ) | ΓΥΜΝ. ΒΑΡΔΑΣ | |||||||||
ΚΟΥΒΕΛΑ ΔΙΑΜΑΝΤΩ | 3ο ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ | |||||||||
ΚΟΥΛΟΥΡΙΩΤΗ ΕΙΡΗΝΗ | ΓΕΛ ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ | |||||||||
ΚΟΥΡΗ ΗΡΑ – ΕΙΡΗΝΗ | 1ο ΓΕΛ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΚΟΥΣΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 2ο ΓΥΜΝ. ΜΕΣΟΛ. | |||||||||
ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΜΑΡΙΑ | 1ο ΓΥΜΝ. ΠΥΡΓΟΥ | |||||||||
ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΙΝΑ ΙΩΑΝΝΑ | ΓΥΜ. ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ | |||||||||
ΚΡΙΑΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 2ο ΓΕΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ | |||||||||
ΚΥΡΓΙΟΥ ΣΒΕΤΛΑΝΑ | 18ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ | ΕΠΑΛ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ | |||||||||
ΚΩΣΤΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΓΕΛ. ΒΡΑΧΝΕΙΚΩΝ | |||||||||
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΓΥΜΝ. Κ. ΑΧΑΙΑΣ | |||||||||
ΛΑΖΑΝΑΣ ΑΛΕΞΗΣ | 13ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ | ΓΥΜΝ. ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ | |||||||||
ΛΕΥΘΕΡΙΩΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ | ΓΥΜΝ. ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ | |||||||||
ΛΙΑΓΚΟΥΡΑ ΑΛΕΞΙΑ | ΓΥΜΝ. ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ | |||||||||
ΛΙΟΥΣΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | 1ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΛΥΓΚΑΣ ΚΩΝΣΤ/ΝΟΣ | 4ο ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ | |||||||||
ΜΑΝΔΕΛΟΥ ΜΑΡΙΑ | ΕΠΑΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ | |||||||||
ΜΑΝΕΣΙΩΤΗ ΠΕΝΤΖΕΧΡΗ (ΤΖΟΥΛΙΑ) | 1ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ | |||||||||
ΜΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΓΕΛ ΘΕΡΜΟΥ | |||||||||
ΜΑΥΡΟΥΔΗ ΑΝΝΑ | 1o ΕΠΑΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ | |||||||||
ΜΑΧΑΙΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ΓΥΜΝ. ΒΑΡΔΑΣ | |||||||||
ΜΕΪΜΕΤΕΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ | 6ο ΓΥΜΝ ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΜΗΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 1ο ΓΕΛ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΜΗΣΙΑΚΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 3ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΟΥΛΑ | 1ο ΓΥΜΝ. ΠΥΡΓΟΥ | |||||||||
ΜΙΧΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ | 2ο ΓΥΜΝ. ΑΙΓΙΟΥ | |||||||||
ΜΟΥΡΤΟΥ ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ | 1ο ΓΕΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ | |||||||||
ΜΠΑΛΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ | 3ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΜΠΑΞΕΒΑΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 1ο ΕΠΑΛ ΠΥΡΓΟΥ | |||||||||
ΜΠΑΡΑΚΙΤΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ | 8ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΜΠΑΡΛΙΓΚΑ ΑΝΝΥ | ΓΕΛ. ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ | |||||||||
ΜΠΕΛΟΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | ΓΕΛ ΠΕΛΟΠΙΟΥ | |||||||||
ΜΠΙΣΣΑ ΕΛΙΣΑΒΕΤ | 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ | |||||||||
ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | ΓΥΜΝ. ΛΑΠΠΑ | |||||||||
ΜΠΟΥΡΔΑΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | ΓΥΜΝ. ΧΑΛΑΝΡΙΤΣΑΣ | |||||||||
ΜΠΟΥΣΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | 2ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ | ΠΕΙΡ. ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 18ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ | 3ο ΓΥΜΝ. ΠΥΡΓΟΥ | |||||||||
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ | 3ο ΓΥΜΝ. ΠΥΡΓΟΥ | |||||||||
ΝΤΑΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ | ΓΥΜΝ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΙΟΥ | |||||||||
ΝΤΑΦΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 13ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΝΤΙΡΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | 7ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΝΤΟΥΚΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΛΥΚ. ΡΙΟΥ | |||||||||
ΞΥΝΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | 2ο ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ | |||||||||
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | 2ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΠΑΪΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 16ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΠΑΜΠΟΡΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | 3ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΝΑ | 9ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ | 1ο ΓΥΜΝ. ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ | |||||||||
ΠΑΝΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 1ο ΓΥΜΝ. ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ | |||||||||
ΠΑΝΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑΝΑ | 2ο ΓΥΜΝ. ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ | |||||||||
ΠΑΠΑΔΕΑΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ | 2ο ΓΕΛ ΑΙΓΙΟΥ[ΑΠ. Α' ΑΧΑΪΑΣ] | |||||||||
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΕΠΑΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ | |||||||||
ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ | |||||||||
ΠΑΠΑΧΑΤΖΗΣ ΗΛΙΑΣ | ΓΕΛ ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ | |||||||||
ΠΑΠΠΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΓΥΜΝ. ΑΓ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ | |||||||||
ΠΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | ΕΕΕΕΚ ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΠΕΤΣΟΥΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 11ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΠΙΤΣΑΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ | 2ο ΓΕΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ | |||||||||
ΠΟΛΙΤΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ | |||||||||
ΠΥΛΑΡΙΝΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ | 5ο ΓΕΛ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΡΟΥΛΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ΜΟΥΣ. ΓΥΜ. ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΣΑΚΕΛΛΑΡΗ ΒΑΣΩ | 1ο ΕΠΑΛ ΠΥΡΓΟΥ | |||||||||
ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ | ΓΥΜΝ. ΛΕΧΑΙΝΩΝ | |||||||||
ΣΑΜΠΑΖΙΩΤΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ | ΓΥΜΝ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ | |||||||||
ΣΑΡΡΗ ΑΡΓΥΡΩ | ΓΥΜΝ. ΠΕΛΟΠΙΟΥ | |||||||||
ΣΑΡΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | 1ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΣΑΦΟΥΡΗ ΜΑΡΘΑ | 2ο ΓΥΜΝ. ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ | |||||||||
ΣΙΑΚΟΒΕΛΗ ΑΙΜΙΛΙΑ | ΓΕΛ. Κ. ΑΧΑΙΑΣ | |||||||||
ΣΙΑΧΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΑΣ | 5ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΣΚΑΠΕΤΟΥΛΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ | ΓΥΜΝ. ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ | |||||||||
ΣΟΓΙΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 1ο ΕΠΑΛ ΑΙΓΙΟΥ | |||||||||
ΣΠΑΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | ΓΕΛ ΒΟΥΝΑΡΓΟΥ | |||||||||
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΕΠΑΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ΕΣΠ. ΓΥΜΝ. ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ | |||||||||
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΥ ΣΟΦΙΑ | 18ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 12ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΣΤΟΥΜΠΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | 1ο ΕΠΑΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ | |||||||||
ΣΦΗΚΑ ΜΑΡΙΑ | 1ο ΓΥΜΝ. ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ | |||||||||
ΤΑΜΠΑΚΗΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣ | ΓΕΛ ΜΑΤΑΡΑΓΚΑΣ | |||||||||
ΤΕΚΤΟΝΙΔΟΥ ΔΟΜΝΑ | 3ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΤΟΓΙΑ ΚΩΣΤΟΥΛΑ | 3ο ΓΥΜΝ. ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ | |||||||||
ΤΟΥΛΑΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ | 2ο ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΤΣΑΚΩΝΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ | ΓΕΛ ΖΑΧΑΡΩΣ | |||||||||
ΤΣΑΡΜΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΗΝΑ | 1ο ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ | |||||||||
ΤΣΙΛΙΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | 1ο ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΦΙΛΙΠΠΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 14ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΦΟΥΚΑ ΜΑΡΙΑ | ΓΥΜΝ. ΦΑΡΩΝ | |||||||||
ΦΡΑΓΚΟΥΛΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ | ΓΥΜΝ. ΟΒΡΥΑΣ | |||||||||
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΜΟΥΣ. ΓΥΜΝ. ΑΓΡΙΝΙΟΥ | |||||||||
ΧΑΣΙΩΤΗ ΕΛΠΙΝΙΚΗ | 1ο ΓΥΜΝ. ΠΑΡΑΛΙΑΣ | |||||||||
ΧΛΩΜΟΥΔΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ | 3ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ | |||||||||
ΧΟΥΡΧΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 1ο ΓΥΜΝ. ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ | |||||||||
ΧΟΥΣΑΚΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | ΓΕΛ. ΛΑΠΠΑ | |||||||||
VAN HATTEM GERART | 1ο ΓΥΜΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ | |||||||||
http://eparemvasiax.wordpress.com
άραγμα στην ενημέρωση (πατήστε εδώ)
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη