Thumbnail
Επιλογές υποδιευθυντών η πιο προβληματική και οπισθοδρομική διαδικασία επιλογής των τελευταίων ετών.

Η  δημιουργία 2ης θέσης υποδιευθυντή στις μεγάλες σχολικές μονάδες ήταν ένα θετικό βήμα, όμως  τελικά αποδείχθηκε το όχημα κατάργησης της  μόνης επιτυχημένης δημοκρατικής διαδικασίας επιλογής στελεχών εκπαίδευσης που υπήρξε τις τελευταίες δεκαετίες και οδήγησε σε ευτελισμό του συλλόγου διδασκόντων σε πολλές σχολικές μονάδες.

 Μέχρι τώρα οι υποψήφιοι υποδιευθυντές παρουσίαζαν την υποψηφιότητα τους στο σύλλογο διδασκόντων ο οποίος χωρίς αξιολογικές κρίσεις επί των τυπικών προσόντων, προχωρούσε στην επιλογή του υποδιευθυντή. Τα συμβούλια επιλογής με σεβασμό στις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων τις  έκαναν αποδεκτές και προχωρούσαν στις τοποθετήσεις.

Στις τωρινές κρίσεις όχι μόνο  δεν υπήρξε σαφές πλαίσιο για τη διαδικασία που έπρεπε να ακολουθηθεί, αλλά  δεν υπήρξε και καμιά ενημέρωση στους συναδέλφους  για τις υποψηφιότητες που είχαν κατατεθεί στη Διεύθυνση και αν αυτές τηρούσαν τις προϋποθέσεις για την διεκδίκηση της θέσης.

Πολλοί σύλλογοι που μπήκαν στη διαδικασία ψηφοφορίας με έκπληξη είδαν τα πρόσωπα που υπερψήφισαν να μην επιλέγονται και να γίνονται υποδιευθυντές άτομα που μειοψήφησαν και σε κάποιες περιπτώσεις άτομα που  πήραν μία ψήφο. 

Είναι  αμείλικτα τα ερωτήματα που υπάρχουν στη σκέψη των συναδέλφων.

  • Γιατί δεν υπήρξε επίσημη ενημέρωση στους συλλόγους διδασκόντων για τις υποψηφιότητες;
  • Γιατί δεν υπήρξαν ξεκάθαρες οδηγίες για τη διαδικασία όπως την προηγούμενη φορά;
  • Γιατί έβαλαν  τους συλλόγους διδασκόντων  να εκφράσουν άποψη, αφού η επιλογή θα γινόταν με βάση τα μετρήσιμα κριτήρια ;
  • Γιατί άφησαν τους συλλόγους να εκτεθούν προτείνοντας συναδέλφους που δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις επιλογής;

Σε πολλούς Συλλόγους  διδασκόντων με μέλη πάνω από 10 ,15 άτομα- πολλά από τα οποία είχαν περισσότερα τυπικά προσόντα από τους υποψηφίους, αλλά και από τα μέλη των μελών των υπηρεσιακών συμβουλίων επιλογής - ενώ εξέφρασαν την άποψη τους το υπηρεσιακό συμβούλιο την απέρριψε μετρώντας μόνο τα αντικειμενικά μετρήσιμα κριτήρια.

Μήπως στόχος ήταν η απαξίωση  των  συλλόγων διδασκόντων και της επιτυχημένης μέχρι τώρα στάσης του στις επιλογές των υποδιευθυντών;

Καταγγέλλουμε  το υπουργείο παιδείας και τη διοίκηση  για τον τρόπο που χειρίστηκαν την όλη διαδικασία.

Καταγγέλλουμε  τα υπηρεσιακά συμβούλια  επιλογής γιατί  ενώ είχαν τη δυνατότητα να σεβαστούν τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων τις αγνόησαν προσβάλλοντας χιλιάδες συναδέλφους   δείχνοντας το δρόμο που θα ακολουθείται σε όλες  τις επόμενες κρίσεις γυρίζοντας τον κλάδο  πολλά χρόνια πίσω. 

 

Προοδευτικά  Ρεύματα Εκπαιδευτικών

Η Ανεξάρτητη Δημοκρατική Προοδευτική Παράταξη

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aristoteleio panepistimio thessalonikis
ΑΠΘ: Σπουδαία διάκριση για το Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής και Ψηφιακής Καινοτομίας - Απέσπασε 3 βραβεία
Τρία βραβεία απέσπασε το Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής και Ψηφιακής Καινοτομίας του ΑΠΘ
ΑΠΘ: Σπουδαία διάκριση για το Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής και Ψηφιακής Καινοτομίας - Απέσπασε 3 βραβεία
Σχολικός Νοσηλευτής
Σχολικός Νοσηλευτής: Νέα Ομάδα Εργασίας από εκπροσώπους των υπουργείων Παιδείας και Υγείας
Ομάδα εργασίας Σχολικού Νοσηλευτή: Aπαρτίζεται από εκπροσώπους του Υπουργείου Υγείας και του Υπουργείου Παιδείας
Σχολικός Νοσηλευτής: Νέα Ομάδα Εργασίας από εκπροσώπους των υπουργείων Παιδείας και Υγείας