Thumbnail
Ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Γ. Σεφέρης

Αγαπητοί γονείς,

Σας καλούμε να συναντηθούμε την Πέμπτη 21Φεβρουαρίου στις 18.00 στο 1ο Δημ. Σχ. Ηρακλείου, να συζητήσουμε για τα νέα μέτρα που μπαίνουν στον ευαίσθητο χώρο της Ειδικής αγωγής και Εκπαίδευσης που κινούνται στη λογική της «ένταξης» των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο γενικό σχολείο χωρίς την αναγκαία επιστημονική υποστήριξη.

Έχετε εμπειρία από τις καθυστερήσεις στη διαμόρφωση εξατομικευμένων προγραμμάτων ειδικής αγωγής, από την έλλειψη συστηματικής παρακολούθησης λόγω των τεράστιων ελλείψεων που είχαν – διαχρονικά – επιβάλλει οι κυβερνήσεις στα ειδικά επιστημονικά κέντρα διάγνωσης, τα ΚΕΔΔΥ.

Το Υπουργείο Παιδείας, αντί να στελεχώσει όλες τις δομές και να λύσει αυτά τα προβλήματα, με βάση το νόμο 4547, καταργεί τα ΚΕΔΔΥ,  και αντί του εξειδικευμένου επιστημονικά προσωπικού που μέχρι τώρα είχε την ευθύνη της διάγνωσης, πλέον το παιδί παραπέμπεται ….. στο σύλλογο του σχολείου και σε μη ειδικούς!!!!

Στην ουσία οι εκπαιδευτικοί κατά βάση γενικής παιδείας αναλαμβάνουν την ευθύνη να κάνουν την πρώτη διάγνωση (;) και να διαμορφώσουν κι εφαρμόσουν βραχύχρονα Εξατομικευμένα Προγράμματα Εκπαίδευσης (Ε.Π.Ε.) σε μαθητές που χρήζουν ειδικής εκπαιδευτικής υποστήριξης! Δηλαδή οι εκπαιδευτικοί καλούνται να αντικαταστήσουν τη διεπιστημονική επιτροπή (!) και στη συνέχεια να εφαρμόσουν εκπαιδευτική παρέμβαση, χωρίς στην ουσία να έχουν στα χέρια τους επιστημονική διάγνωση!

Είναι προφανές ότι είναι αντιεπιστημονικό και αντιπαιδαγωγικό το κύριο βάρος της πρώτης διάγνωσης και παρέμβασης να πέφτει σε εκπαιδευτικούς που δεν έχουν το απαραίτητο επιστημονικό υπόβαθρο! Κάτι τέτοιο, εκτός των άλλων, μπορεί να οδηγήσει σε κινδύνους πρώτα και κύρια για το ίδιο το παιδί! Η διαδικασία της αξιολόγησης διάγνωσης είναι έργο διεπιστημονικής ομάδας η οποία πρέπει να χαράσσει και τους άξονες της εκπαιδευτικής παρέμβασης!

Επιπλέον, ο νόμος 4547 προβλέπει ότι ο Σύλλογος Διδασκόντων με τις Ομάδες Εκπαιδευτικής Υποστήριξης, αφού αιτιολογημένα (!) αποδείξει ότι πήρε όλα τα αναγκαία μέτρα και δεν υπήρχε κάποιο αποτέλεσμα, στέλνει τον μαθητή στο ΚΕΣΥ για ατομική αξιολόγηση και αξιολογική έκθεση-γνωμάτευση!  Κι επειδή ο χρόνος είναι πολύτιμος για την έγκαιρη εκπαιδευτική υποστήριξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες και η προαναφερόμενη διαδικασία είναι χρονοβόρα, στην ουσία εξαναγκάζονται οι οικογένειες των παιδιών αυτών να απευθύνονται στον ιδιωτικό τομέα για την απαραίτητη διάγνωση.

Έχετε κι άλλη επιλογή:

Αγώνας, από κοινού με τους εκπαιδευτικούς, για να μην περάσει η σφαγή των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών με ειδικές ανάγκες. Για αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν ειδική αγωγή.

Πρόσληψη του αναγκαίου επιστημονικού δυναμικού με μόνιμες εργασιακές σχέσεις και λειτουργία όλων των δομών που χρειάζονται για τη διάγνωση, την κατάρτιση των προγραμμάτων και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών.

Καμία νομιμοποίηση της αξιολόγησης στη διαχείριση της μιζέριας, σε μια αγοραία ειδική εκπαίδευση.

Σε αυτό το δρόμο σας καλούμε να βαδίσουμε.

Μπροστά οι σύγχρονες πραγματικές μας ανάγκες. Ούτε βήμα πίσω από το δικαίωμα στην ολοκληρωμένη μόρφωση και στη ζωή!!!

 

Διαβάστε περισσότερα: Με 50€ προκαταβολή αποκτήστε το ECDL με δάσκαλο σε ολιγομελή τμήματα

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»
«Μένουν για ολόκληρες χρονιές μαθητές χωρίς υποστήριξη» - Τι καταγγέλλουν σε επιστολή τους οι απόφοιτοι Τμημάτων Ειδικής Αγωγής
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»