Thumbnail
Ολοι στη γενική συνέλευση (Πέμπτη 21/2, 7.30μμ 3ο Λύκειο)

ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ («ΟΜΑΔΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ», «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»), ΣΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ

ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΣΗ ΤΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ

ΟΧΙ ΣΤΙΣ «ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ» ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ»

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ

Συνάδελφοι, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ -αφού πέτυχε, με την ψήφιση του προσοντολογίου, τη βαθιά αντιδραστική τομή στις εργασιακές σχέσεις που επιτάσσει ο Ο.Ο.Σ.Α, ο ΣΕΒ και η ΕΕ- επιχειρεί τώρα, στο λιγοστό χρόνο μέχρι τις εκλογές, με συνοπτικές διαδικασίες, να συμπληρώσει το αντιλαϊκό έργο της, με την προώθηση των αντιδραστικών μέτρων που αφορούν στην «Αξιολόγηση», «Νέο Λύκειο», τις δομές και τις Ομάδες Εκπαιδευτικής Υποστήριξης. Στόχος των μέτρων αυτών είναι η κατάργηση και των υπολειμμάτων των εργασιακών, μορφωτικών και κοινωνικών κατακτήσεών μας, στη βάση της υπηρέτησης των αξιώσεων της εγχώριας ολιγαρχίας και των ιμπεριαλιστών κηδεμόνων της (ΕΕ-ΔΝΤ-ΝΑΤΟ), κόντρα «στον εχθρό λαό», στο όνομα του οποίου διαχειρίζεται την κρίση του καπιταλισμού ο δήθεν «αριστερός» (!) ΣΥΡΙΖΑ.

ΌΧΙ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ

Συνάδελφοι, το ΥΠΕΠΘ προσπάθησε να περάσει «στα ψιλά» -και με διαδικασίες fast track- ένα νέο αντιλαϊκό θεσμικό πλαίσιο που ανατρέπει θεμελιώδεις κατακτήσεις και δικαιώματα στον ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής, επιχειρώντας να προσδώσει στις «Ομάδες Εκπαιδευτικής Υποστήριξης» το χαρακτήρα μιας πρόσθετης «τυπικής και γραφειοκρατικής λειτουργίας». Όμως οι εκπαιδευτικοί, στο σύνολό τους, αντιλήφθηκαν έγκαιρα τη βάναυση προσβολή των δικαιωμάτων των παιδιών με αναπηρία και ειδικές ανάγκες, την απαξίωση των επιστημονικών αντικειμένων του αντίστοιχου τομέα. Έτσι, έχουν ήδη διαμορφώσει την αντίθεσή τους, τηρώντας, στη συντριπτική πλειονότητά τους, στάση άρνησης στην εφαρμογή της αντιλαϊκής εγκυκλίου, κόντρα στις παλινωδίες των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών και τις «αθώες» φωνές προσαρμογής του νέου κυβερνητικού συνδικαλισμού και των βετεράνων συνοδοιπόρων του.

Οι «Ομάδες Εκπαιδευτική Υποστήριξης» στόχο έχουν να λειτουργήσουν ως ανάχωμα στην πρόσβαση των μαθητών στις πραγματικές υποστηρικτικές δομές Ειδικής Αγωγής και τελικά να οδηγήσουν στον περιορισμό και την υπονόμευση των δικαιωμάτων τους στη μόρφωση. Φανερός στόχος και αυτής της «τομής» είναι η μείωση του αριθμού των Εκπαιδευτικών (επιστημονικού και βοηθητικού προσωπικού) στην Ειδική Αγωγή και η μετάθεση της μεγάλης αυτής ευθύνης στο σύλλογο διδασκόντων. Γιατί, βάσει αυτού του μέτρου, οι σύλλογοι πλέον. χωρίς να διαθέτουν τα προσόντα και τις αντικειμενικές δυνατότητες, θα υποκαταθιστούν τις διεπιστημονικές επιτροπές στη «διάγνωση» και τη «βραχυπρόθεσμη»(;) διαχείριση των μαθητών με ειδικές ανάγκες και στο τέλος, «ομολογώντας» την «ανεπάρκεια» τους, θα συνηγορούν… στην πρόσβαση των μαθητών στα ΚΕΣΥ. Πρόκειται για ένα αντιδραστικό θεσμικό πλαίσιο που -εκτός από τις προφανείς και κρυφές παγίδες που βάζει στην Ειδική Αγωγή και τους Εκπαιδευτικούς- επιβαρύνει τους συλλόγους διδασκόντων με ένα ακόμη φορτίο, επιτείνοντας το ήδη εντατικοποιημένο πρόγραμμά τους.

Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΗΣΗ ΤΟΥΣ

Ο «αριστερός» ΣΥΡΙΖΑ επαναφέρει την «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-Διαβάθμιση-Απόλυση, ντύνοντας την με νέες παραπλανητικές λέξεις και «αθώες» φράσεις, στοχεύοντας στον αποπροσανατολισμό της βάσης. Όμως οι εκπαιδευτικοί έχουν πλέον πολύ καθαρή εικόνα του αντιλαϊκού χαρακτήρα του μέτρου της Αξιολόγησης, με όποιους τίτλους και «επιχειρήματα» κι αν προωθείται από την κυβέρνηση Οι προσπάθειες των προηγούμενων κυβερνήσεων (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ) να επιβάλουν το ίδιο μέτρο με άλλη φόρμα, η πικρή εμπειρία που άφησε αυτή η επιβολή, σε συνδυασμό την αντίθεση που αναπτύχθηκε στους συλλόγους και τις παρακαταθήκες που αυτή άφησε σηματοδοτούν τη νέα αγωνιστική αντιπαράθεση του κλάδου στο ίδιο αντιδραστικό μέτρο. Γιατί με όποιες παραλλαγές κι αν προβάλλεται το περιεχόμενο της Αξιολόγησης παραμένει ίδιο και απαράλλαχτο: Κατηγοριοποίηση Σχολείων και Εκπαιδευτικών, Πειθάρχηση, Χειραγώγηση, Ανατροπή των Εργασιακών Σχέσεων, Άρση της Μονιμότητας και στο βάθος Εργασιακή Επισφάλεια και Απολύσεις. Με την Αξιολόγηση εξάλλου συνδέεται και το Προσοντολόγιο.

Για αυτούς τους λόγους οι εκπαιδευτικοί -στηριγμένοι στα συμπεράσματα των πολύχρονων αγώνων ενάντια σε αυτό το μέτρο που ακυρώνει θεμελιώδεις εργασιακές, εκπαιδευτικές, και δημοκρατικές κατακτήσεις- πρέπει να διαμορφώσουν όρους Αντίστασης και Ανατροπής στη πράξη των «νέων» σχεδίων της εφαρμογής της Αξιολόγησης, Η Αξιολόγηση, είτε αφορά την «Αυτοαξιολόγηση», είτε την «Αξιολόγηση»(!) των Διευθυντών και Υποδιευθυντών από τους εκπαιδευτικούς (που καλλιεργεί την αυταπάτη της «συμμετοχής» στη βάση με τη βούλα του δήθεν «αξιολογητή») είναι μέτρο αντιλαϊκό και ακυρωτικό των βασικότερων δημοκρατικών, εκπαιδευτικών και συλλογικών κατακτήσεων. Γι’ αυτό απαιτείται να Αντισταθούμε Μαζικά, Ενωτικά και Ανυποχώρητα, για να Αποκρούσουμε την επιβολή της.

Να πιάσουμε το αγωνιστικό νήμα του Γενάρη-Πρόγραμμα δράσης

Το προηγούμενο διάστημα ένα μαχητικό εκπαιδευτικό κίνημα τάραξε μετά από καιρό τα νερά της αδράνειας και της υποταγής απέναντι στην πολιτική της κοινωνικής βαρβαρότητας. Μπροστά σε αυτά που έρχονται, κόντρα στις αδιέξοδες λογικές του ατομικού δρόμου και των δικαστικών αιθουσών, να αντιτάξουμε τους αναγκαίους συλλογικούς αγώνες με αιτήματα αιχμής:

-Την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των μαθητών και των εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής. Υλοποιούμε την απόφαση της ΕΛΜΕ ενάντια στην συγκρότηση Ομάδων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης. Διεκδικούμε την κατάργηση του σχετικού νόμου και ανάπτυξη πραγματικών δομών υποστήριξης για όλα τα παιδιά.

-Κατάργηση όλου του αντιδραστικού πλαισίου για την Αξιολόγηση-Αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας και των Εκπαιδευτικών. Όχι στο «Νέο Λύκειο».

-Κατάργηση του Προσοντολογίου. Μαζικοί Διορισμοί μονίμων-Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων.-Μόνιμη σταθερή εργασία για όλους.

- Κάτω το Μισθολόγιο της Πείνας. Αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις-Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού και καταβολή των αναδρομικών.

- 48ωρη απεργία στις 14 και 15 Μαρτίου με συγκεντρώσεις την 1η μέρα σε όλες τις πόλεις και τη 2η μέρα στην Αθήνα. Νέες ΓΣ αποφασιστικής κλιμάκωσης του αγώνα και ΓΣ προέδρων στις 30/3.

Ο ΕΝΩΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΛΑΪΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΕΙ ΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΕ-ΔΝΤ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»