Thumbnail
“Για την περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών που παίρνουν μέρος στην ενισχυτική διδασκαλία από τους εκπαιδευτικούς του πρωινού ωραρίου.”

Με το υπ' αριθμόν έγγραφο 20116/Δ2/11-02-2019 έγγραφο της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, ζητείται από τους εκπαιδευτικούς να συμπληρώσουν δελτία περιγραφικής αξιολόγησης για τους μαθητές που παίρνουν μέρος στην Ενισχυτική Διδασκαλία.

Προκύπτουν πολλά ερωτηματικά, ωστόσο, από το γεγονός ότι η περιγραφική αξιολόγηση ζητείται, όχι από τους συναδέλφους που διδάσκουν στην Ενισχυτική Διδασκαλία, αλλά από τους συναδέλφους του πρωινού ωραρίου!

Τι δουλειά έχουν οι συνάδελφοι του πρωινού ωραρίου να αξιολογούν τους μαθητές τους, για την ανταπόκρισή τους στο Πρόγραμμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας, όπου μάθημα κάνει και είναι υπεύθυνος άλλος εκπαιδευτικός;

Οι εκπαιδευτικοί του πρωινού ωραρίου αξιολογούν την πρόοδο των μαθητών τους έτσι και αλλιώς, με τις συνήθεις διαδικασίες, στα πλαίσια του μαθήματός τους.

Φέτος καλούνται για πρώτη φορά να συμπληρώσουν επιπλέον έντυπα, που θα χρησιμοποιηθούν για να συνταχθεί η Έκθεση για τα "αποτελέσματα εφαρμογής του Προγράμματος Ενισχυτικής Διδασκαλίας". 

Αλλά τι πάει να πει τελικά "αποτελέσματα από την εφαρμογή της Ενισχυτικής Διδασκαλίας";

Πώς μπορούν να μετρηθούν τα "εκπαιδευτικά αποτελέσματα"; Και για ποιο σκοπό; Για να αξιολογηθεί μία παιδαγωγική διαδικασία, εξ' ορισμού σύνθετη και πολυπαραγοντική; Για να αξιολογηθούν έμμεσα και οι συνάδελφοι που συμμετέχουν σε αυτή; Και τι θα σημάνει, αν για το Υπουργείο τα "αποτελέσματα δεν είναι καλά"; Ότι απέτυχε η Ενισχυτική, το μάθημα και οι εκπαιδευτικοί που το έκαναν; Πώς θα "μετρηθεί" η πρόοδος π.χ. ενός παιδιού, που μία πάει και μία δεν πάει στην Ενισχυτική;

Κάτι τέτοιο είναι απαράδεκτο! Δεν έχουν καμία δουλειά οι εκπαιδευτικοί να μετατραπούν άμεσα ή έμμεσα σε αξιολογητές της δουλειάς άλλων συναδέλφων.

Αυτό που πρέπει να κάνει το Υπουργείο είναι να ξεκινά άμεσα την Ενισχυτική Διδασκαλία, που βοηθά αποδεδειγμένα χιλιάδες μαθητές, από την αρχή της χρονιάς και όχι πριν τα Χριστούγεννα! Να επαναφέρει την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (ΠΔΣ) στα Λύκεια, που έχει σταματήσει παντελώς. Να εργάζονται στην Ενισχυτική Διδασκαλία και στην ΠΔΣ, μόνιμοι εκπαιδευτικοί, όχι συμβασιούχοι, διορίζοντας τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που σήμερα εργάζονται σαν συμβασιούχοι-αναπληρωτές και στην Ενισχυτική Διδασκαλία!

Απαιτούμε από το Υπουργείο να αποσύρει το συγκεκριμένο έγγραφο.

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς να μην το συμπληρώσουν, καλύπτοντάς τους συνδικαλιστικά, με βάση τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ για αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης.

Διαβάστε επίσης στο alfavita.gr

Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών: Λάβε 4 μόρια με ECDL εξ αποστάσεως

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ληστεία σε ζαχαροπλαστείο
Τρόμος σε ζαχαροπλαστείο στη Νέα Σμύρνη: Εισέβαλαν με όπλα και πήραν τις εισπράξεις
Ληστεία σε ζαχαροπλαστείο στη Νέα Σμύρνη: Απείλησαν την υπάλληλο και διέφυγαν με τις εισπράξεις
Τρόμος σε ζαχαροπλαστείο στη Νέα Σμύρνη: Εισέβαλαν με όπλα και πήραν τις εισπράξεις
erasmus
Συμμετοχή του 16ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης σε πρόγραμμα του Erasmus+ στη Σερβία
Μαθητική κινητικότητα του 16ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης στο Δημοτικό Σχολείο Jajinci της Σερβίας στο πλαίσιο της Εκπαιδευτικής...
Συμμετοχή του 16ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης σε πρόγραμμα του Erasmus+ στη Σερβία
Σαντορίνη
Νέα στοιχεία για τη σεισμική και ηφαιστειακή δραστηριότητα στη Σαντορίνη - Τα πρώτα ευρήματα του ΑΠΘ
Τα στοιχεία του ΑΠΘ με τη Χρήση Δορυφορικών Δεδομένων Ραντάρ COSMO-SkyMed σε συνεργασία με την ASI
Νέα στοιχεία για τη σεισμική και ηφαιστειακή δραστηριότητα στη Σαντορίνη - Τα πρώτα ευρήματα του ΑΠΘ
Συνθήματα για τη Χρυσή Αυγή σε σχολείο
Φασιστικά συνθήματα σε πρότυπο σχολείο στον Ταύρο: «Στόχος τους η επαναφορά μαύρων περιόδων της πρόσφατης ιστορίας»
«Μόνο στόχο έχουν την μνημόνευση και επαναφορά μαύρων περιόδων της πρόσφατης ιστορίας της ανθρωπότητας που οδήγησαν στο θάνατο χιλιάδων αθώων και...
Φασιστικά συνθήματα σε πρότυπο σχολείο στον Ταύρο: «Στόχος τους η επαναφορά μαύρων περιόδων της πρόσφατης ιστορίας»