Thumbnail
Ανακοίνωση

Οι απαντήσεις που έδωσε ο κ. Μηλιαράκης στις ανακοινώσεις μας και η αγωνιώδης προσπάθειά του να καταφύγει σε προσωπικές επιθέσεις, χρησιμοποιώντας το ψέμα και τη συκοφαντία, απλά επιβεβαιώνουν τους ισχυρισμούς μας ότι έχει χάσει κάθε επαφή με τους εκπαιδευτικούς και τις ανάγκες των σχολείων. 

Ο κ Μηλιαράκης προσπάθησε να υποβαθμίσει τις καταγγελίες του Συλλόγου μας ως μια αντιπαράθεση μεταξύ αυτού και του προέδρου του ΣΕΠΕ Χανίων,  Σεραφείμ Ρίζου. Χρειάζεται να τονίζουμε ότι τα κείμενα των καταγγελιών μας ήταν αποτέλεσμα συλλογικών και ομόφωνων αποφάσεων του ΔΣ του Συλλόγου μας. Γράφτηκαν έπειτα από απαίτηση, είτε από παρατηρήσεις και παράπονα συναδέλφων. 

Το πιο φτηνό όμως τρυκ που  χρησιμοποίησε ο κ Μηλιαράκης, στην προσπάθειά του να πλήξει το κύρος της συνδικαλιστικής εκπροσώπησης των εκπαιδευτικών, ήταν το χιλιοπαιγμένο   έργο της  επίπλαστης αντιπαράθεσης ανάμεσα στις ανάγκες και τα συμφέροντα των  εκπαιδευτικών με αυτά των μαθητών και των σχολείων.

Φαίνεται ότι η μνήμη του δεν τον βοηθάει. Μπορούμε να του θυμίσουμε ορισμένες από τις αντιπαραθέσεις μας για να δούμε ποιος λειτουργεί ενάντια στα συμφέροντα τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών και ποιος τα υπερασπίζει και τα δύο: 

●Ο κ. προϊστάμενος πήρε αποφάσεις για το κλείσιμο τα σχολείων στο Σφακοπηγάδι, στην  Αγυιά και το 24ο Νηπιαγωγείο Χανίων ενώ ο Σύλλογός μας τα υπεράσπισε. 

●Πριν από λίγους μήνες όταν ως ΣΕΠΕ ζητούσαμε μαζί με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς του 17ου Νηπιαγωγείου να ιδρυθεί δεύτερο τμήμα ένταξης, γιατί στο μοναδικό τμήμα του σχολείου φοιτούν 8 παιδιά που χρειάζονται ειδική αγωγή και εκπαίδευση, κάτι που είναι ανεπίτρεπτο, οι απαντήσεις του κ. προϊσταμένου ήταν επίμονα αρνητικές. 

●Ενώ από τη δική μας τη μεριά επιμέναμε ότι τα πληθωρικά τμήματα πρέπει να χωρίζονται ο κ. Μηλιαράκης επέμεινε στη μέχρι τέλους εφαρμογή του νόμου με αποτέλεσμα να μην χωρίζονται τμήματα με 24 και 25 μαθητές.  
●Ο ΣΕΠΕ Χανίων επέμεινε ότι οι 3μελεις επιτροπές, που προέβλεπε το ΠΔ 79, δεν έπρεπε να λειτουργήσουν, γιατί θα οδηγούσαν σε μαζικές συγχωνεύσεις τμημάτων στην Α Δημοτικού, όταν ο κ. Μηλιαράκης προσπάθησε να τις λειτουργήσει. 

●Ο κ. Μηλιαράκης ισχυρίζεται ότι δεν μπορεί να πάρει απόφαση  να κλείσει ένα σχολείο, ακόμη και όταν πρόκειται για ανθρωπιστικούς λόγους. Όμως φέτος με δική του ευθύνη έκλεισαν όλα τα νηπιαγωγεία στα οποία τύχαινε η νηπιαγωγός να πάρει αναρρωτική άδεια. Η αιτία είναι ότι δεν είχε φροντίσει ο ίδιος να υπάρχει ούτε μία επιπλέον συναδέλφισσα/ος νηπιαγωγός στη διάθεση της διεύθυνσης ΠΕ, ώστε να καλύπτονται τέτοιου είδους κενά. Αξίζει να σημειωθεί ότι υπήρξαν νηπιαγωγεία που έμειναν κλειστά με αυτό τον τρόπο πάρα πολλές μέρες. 

●Μόλις λίγες μέρες πριν προσπάθησε να χρησιμοποιήσει τα κτηριακά προβλήματα του 2ου νηπιαγωγείου για ναυπαινιχθεί  συγχωνεύσεις τμημάτων στο 2ο Δημοτικό και αναγκάστηκε αμέσως να ανακαλέσει έπειτα από παρέμβασή μας. 

Είμαστε στη δυσάρεστη θέση να μεταφέρουμε ότι στη συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, υπάρχει διάχυτο το αίσθημα ότι σε όλες τις περιπτώσεις κρίσεων στα σχολεία όχι μόνο μένουν ανυπεράσπιστοι από τη διοίκηση, αλλά αντίθετα χρησιμοποιούνται τα όποια γεγονότα ώστε να  υπάρξουν επιπλέον επιθέσεις προς τους εκπαιδευτικούς.

Αυτό είναι το κοινό μοτίβο της συμπεριφοράς της  διοίκησης σε όλες τις περιπτώσεις που καταγγείλαμε από το 1ο Μουρνιών έως το Κολυμπάρι και από την Παλαιόχωρα έως το 1ο ΔΣ. Το ίδιο συνέβη και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις στο παρελθόν.  

Ο ΣΕΠΕ Χανίων δεν αντιμετωπίζει τους εκπαιδευτικούς ως αναλώσιμους. Υπερασπίζει και θα υπερασπίζει τα δικαιώματά τους ως εργαζόμενους και ως λειτουργούς της δημόσιας εκπαίδευσης, την ίδια στιγμή που υπερασπίζει το δημόσιο σχολείο ενάντια σε όλες τις νεοφιλελεύθερες επιθέσεις που δέχεται τα τελευταία χρόνια. 

Ως Σύλλογος όταν φωνάζουμε το σύνθημα «οι εκπαιδευτικοί δεν είναι συντεχνία, παλεύουν για δημόσια και δωρεάν παιδεία» το εννοούμε και το εφαρμόζουμε στην καθημερινή μας εκπαιδευτική και συνδικαλιστική πρακτική.

Λυπούμαστε αλλά η στάση της διεύθυνσης ΠΕ να προσπαθεί να εφαρμόσει μέχρι κεραίας τις κυβερνητικές, αντιεκπαιδευτικές πολιτικές  επιλογές την έχουν οδηγήσει στην άλλη πλευρά.  

ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»