Thumbnail
Ανακοίνωση της Α ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Η κυβέρνηση, με το νόμο με τον ψευδεπίγραφο τίτλο "Δομές Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου" ουσιαστικά κατάργησε τις προηγούμενες Δομές (ΚΕΔΔΥ, ΠΛΗΝΕΤ, ΓΡΑΣΕΠ, ΚΕΣΥΠ). Είναι νόμος προώθησης της αντιδραστικής αξιολόγησης του σχολείου (δείκτες, κατηγοριοποίηση των σχολείων και ανταγωνισμός μεταξύ τους), ένα ακόμα ένα ακόμα εργαλείο για να γίνονται συνένοχοι εκπαιδευτικοί, εργαζόμενοι γονείς και μαθητές σε μια αντί-εκπαιδευτική πολιτική που καλύπτει τσάτρα-πάτρα το minimum των αναγκών θεωρώντας ουσιαστικά την ολόπλευρη μόρφωση πολυτέλεια για τα παιδιά των εργαζόμενων. Αποτελεί ένα ακόμα κρίκο στην αλυσίδα των αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων, όπως και το Νέο Λύκειο, με τη μετατροπή του σε εξεταστικό κέντρο-φροντιστήριο και τον εξοβελισμό μαθημάτων από αυτό.

Απόδειξη αυτών που έχει επισημάνει η ΕΛΜΕ, αποτελεί και το νέο επεισόδιο στη λειτουργία των Κ.Ε.Σ.Υ. στην Ανατολική Θεσσαλονίκη, με την προχειρότητα και τη βιασύνη να φανερώνουν την ένδεια προγραμματισμού και την αδιαφορία για τις πραγματικές ανάγκες τόσο των σχολείων όσο και ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας.

Στον προγραμματισμό δράσης των Κ.Ε.Σ.Υ. περιγράφονται όλες οι ενέργειες σχετικά με τη διερεύνηση, υποστήριξη, αξιολόγηση μαθητών καθώς και οι ενέργειες υποστήριξης εκπαιδευτικών, σχολικών μονάδων και τοπικής κοινωνίας. Οι υποκριτικές διακηρύξεις  του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για τις τα Κ.Ε.Σ.Υ. θρυμματίζονται μπροστά στις τρομακτικές ελλείψεις των υλικοτεχνικών υποδομών που απαιτούνται για την άσκηση του έργου τους.

 Συγκεκριμένα:

  • Με απόφασή του το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δημιούργησε δύο Κ.Ε.Σ.Υ. στην περιοχή της Ανατολικής Θεσσαλονίκης, το ένα στο χώρο του πρώην ΚΕΔΔΥ, στην περιοχή της Θέρμης και το άλλο στην οδό Ταντάλου (περιοχή Βαρδάρη) για την διερεύνηση εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών αναγκών, τη διενέργεια εκπαιδευτικών αξιολογήσεων και την υλοποίηση δράσεων Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
  • Μέχρι στιγμής το 2ο Κ.Ε.Σ.Υ. της οδού Ταντάλου δεν έχει παραδοθεί ως χώρος και δεν έχει στελεχωθεί με το αντίστοιχο προσωπικό πλην των εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό οι οποίοι (πριν ακόμη από την οριστική τους απόσπαση στα Κ.Ε.Σ.Υ.) οικιοθελώς προσέφεραν προσωρινά αλλά απρόσκοπτα τις υπηρεσίες Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο χώρο του πρώην ΚΕΣΥΠ ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ στο κέντρο της πόλης.
  • Στη συνέχεια με έγγραφό του στις 05-03-2019 ο κ. Γαβρόγλου ζητά από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να διαθέσει τους αποσπασθέντες εκπαιδευτικούς από Κ.Ε.Σ.Υ. που δεν έχουν χώρο εξοπλισμένο (!) και ως εκ τούτου δεν έχει υπάρξει απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης για ανάθεση σχολικών μονάδων, στο αντίστοιχο 1ο ΚΕΣΥ της ίδιας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.
  • Στις 06-03-2019 ο  Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας αποσπά στο 1ο Κ.Ε.Σ.Υ. Α΄ Θεσσαλονίκης που βρίσκεται στη Θέρμη, μέχρι την έκδοση απόφασης για ανάθεση σχολικών μονάδων στα δύο Κ.Ε.Σ.Υ. της Ανατολικής Θεσσαλονίκης, τρείς εκπαιδευτικούς.

     Το αποτέλεσμα αυτής της απόφασης θα είναι οι μαθητές των σχολείων του Δήμου Θεσσαλονίκης να στερούνται εκτός των άλλων ακόμη και τις υπηρεσίες  Επαγγελματικού Προσανατολισμού και να υποχρεώνονται να μετακινηθούν στη Θέρμη με συνέπεια ακόμη πιο χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία μετακίνησης για τους ίδιους και τις οικογένειές τους!

ΘΕΤΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΚΡΙΣΙΜΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ!

  • Ποιος έχει την ευθύνη για την επιλογή του χώρου και την καθυστέρηση εξοπλισμού του  Κ.Ε.Σ.Υ. της οδού Ταντάλου;
  • Πότε προβλέπεται να στελεχωθεί με το αντίστοιχο επιστημονικό και διοικητικό προσωπικό;
  • Ποιος θα δώσει απαντήσεις στα προβλήματα που σχετίζονται τόσο με την δυσκολία εξυπηρέτησης του μαθητικού πληθυσμού λόγω της απομακρυσμένης περιοχής του Κ.Ε.Σ.Υ. Θέρμης, του μεγάλου αριθμού μαθητών που θα χρειαστεί να εξυπηρετηθεί αποκλειστικά εκεί καθώς και ζητήματα που αφορούν την καταλληλότητα των χώρων;
  • Πότε θα υπάρξει απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης για ανάθεση σχολικών μονάδων στο 1ο Κ.Ε.Σ.Υ.  Α΄ Θεσσαλονίκης;
  • Ποιος τελικά πληρώνει την τσαπατσουλιά και την προχειρότητα της στελέχωσης και υλικοτεχνικής οργάνωσης και υποστήριξης των Κ.Ε.Σ.Υ.;

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!

       

Διαβάστε επίσης στο alfavita.gr

Μοριοδοτούμενο εξ αποστάσεως σεμινάριο του Παν.Πελοποννήσου: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης

Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών: Λάβε 4 μόρια με ECDL εξ αποστάσεως

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κοζαν
Φοιτητικοί Σύλλογοι Κοζάνης κατά Πιερρακάκη: «Ήλθον – είδον και Απήλθον»
Ανακοίνωση των φοιτητικών συλλόγων Κοζάνης για το γεγονός πως ενώ ήθελαν να του εκφράσουν τα αιτήματα τους εκείνος τους «υποδέχτηκε με μπράβους»
Φοιτητικοί Σύλλογοι Κοζάνης κατά Πιερρακάκη: «Ήλθον – είδον και Απήλθον»
ploia-apergia.jpg
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια
taksi
Περιφέρεια Θεσσαλίας: Νέο χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα για εκπαιδευτικές υποδομές και εξοπλισμό
Η παρούσα πρόσκληση έχει ως στόχο την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής και τη χωρίς αποκλεισμούς ανάπτυξη, μέσω της αναβάθμισης των εκπαιδευτικών...
Περιφέρεια Θεσσαλίας: Νέο χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα για εκπαιδευτικές υποδομές και εξοπλισμό