Thumbnail
Όλοι – όλες στην κινητοποίηση Μ. Δευτέρα 22 Απρίλη 17:30μμ στα Προπύλαια και πορεία προς τη Βουλή!

 Είμαστε εργαζόμενοι κι όχι πελάτες δικηγορικών γραφείων!

Να δώσουμε τέλος στον εμπαιγμό και τα παιχνίδια που παίζονται στις πλάτες μας!

Να αποσυρθεί τώρα το αντιεκπαιδευτικό σχέδιο νόμου για το Λύκειο

Μόνο ως προκλητική μπορεί να θεωρηθεί η πρόσφατη πολιτική απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για διορισμό μόνο όσων εκπαιδευτικών προσέφυγαν στα δικαστήρια! Συνεχίζοντας με τον πιο αποκαλυπτικό τρόπο τη λογική του διαίρει και βασίλευε, η κυβέρνηση επιλέγει μετά τις μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών ενάντια στο προσοντολόγιο-έκτρωμα των απολύσεων και της ανθρωποφαγίας, να ενισχύσει για ακόμη μία φορά τη λογική του αλληλοσπαραγμού και της διάσπασης των ενιαίων συμφερόντων των εκπαιδευτικών. Οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί δηλώσαμε καθαρά και αδιαπραγμάτευτα: δεν θα παζαρέψουμε ούτε έναν/μία συνάδελφό/ισσά μας! Απαιτούμε μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών και τον άμεσο διορισμό/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση ΤΩΡΑ αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.

Η υποκριτική επίκληση των νομοθετικών περιορισμών, όπως μας έχει συνηθίσει η κυβέρνηση, προκαλεί μόνο την οργή μας! Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι είναι ζήτημα πολιτικής βούλησης η αναθεώρηση του νομικού πλαισίου και κυρίως απαιτείται αλλαγή των προτεραιοτήτων. Την ώρα που δισεκατομμύρια δαπανώνται για πολεμικούς εξοπλισμούς και ελαφρύνσεις στο κεφάλαιο, οι πενιχροί υποσχόμενοι διορισμοί μετατίθενται από δεκαπενθήμερο σε δεκαπενθήμερο και επιδιώκεται να χρησιμοποιηθούν ως μέσο πίεσης για την εφαρμογή του νόμου 4589/19. Την ίδια στιγμή, ξεπερνά κάθε όριο η νομιμοποίηση του διορισμού εκπαιδευτικών από τα δικαστήρια κι όχι από την πολιτική ηγεσία, όποια κι αν είναι αυτή κάθε φορά, του υπουργείου παιδείας! Αλήθεια, ποια λογική προτάσσει ότι όταν το δικαστήριο δικαιώνει το αίτημαγια μονιμοποίηση εκπαιδευτικών, αυτό ισχύει μόνο για όσους έχουν προσφύγει;

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η χρόνια αδιοριστία, οι αλλεπάλληλοι διαγωνισμοί του ΑΣΕΠ, η περικοπή χιλιάδων θέσεων εργασίας, η ανεργία ή ο φόβος της, αποτελούν πλευρές που οδήγησαν κάποιους εκπαιδευτικούς στη δικαστική διεκδίκηση. Άλλωστε, το υπουργείο παιδείας εδώ και καιρό έχει ανοίξει λογαριασμούς με κάθε λογής δικηγορικά γραφεία,νομιμοποιώντας όλες τις αντιπαραθετικές ομάδες συμφερόντων που έχουν συγκροτηθεί τα τελευταία χρόνια, οι οποίες δε διστάζουν κάποιες φορές να στραφούν απέναντι και να αμφισβητήσουν μέχρι κ τη δουλειά όσων βρίσκονται στο δημόσιο σχολείο τα τελευταία 10 και πλέον χρόνια!

Να μην επιτρέψουμε την ανθρωποφαγία στο εσωτερικό του κλάδου! Οι θυσίες όσων έχουν εργαστεί στο δημόσιο σχολείο, η αυτονόητη προσμονή όσων βλέπουν τα ονόματά τους καρφωμένα στις λίστες και εκτός των προσλήψεων κάθε χρόνο, επιβάλλουν το εκπαιδευτικό κίνημα να αντιστρέψει τη συζήτηση. Να διεκδικήσουμε ξανά με όρους συλλογικής και εργατικής αλληλεγγύης και αξιοπρέπειας το δικαίωμα όλων στη μόνιμη και σταθερή εργασία, να αμφισβητήσουμε τους κόφτες στην εκπαίδευση μιλώντας στη βάση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και τις ανάγκες του δημόσιου σχολείου!

Απαιτούμε:

  • Μείωση της αναλογίας των μαθητών ανά τμήμα σε 1:15 στο Νηπιαγωγείο και στις Α’ και Β’ τάξεις  και 1/20  από Γ’ έως Στ΄. Καμιά συγχώνευση – κατάργηση τμήματος, σχολείου και νηπιαγωγείου.
  • Κάλυψη όλων των αναγκών με:

-Ίδρυση και απόδοση οργανικών θέσεων σε όλες τις ειδικότητες

-Έναν/μία δάσκαλος/α ανά τμήμα  και έναν/μία υπεύθυνος/η για κάθε 2 τμήματα ολοήμερου

-Ένα δάσκαλος για κάθε τμήμα Υποδοχής (ΖΕΠ)

-Έναν εκπαιδευτικός για κάθε Τμήμα Ένταξης, δημιουργία Τ.Ε. σε κάθε νηπιαγωγείο και δημοτικό σχολείο. Έναν/μία εκπαιδευτικό για κάθε παιδί που χρειάζεται παράλληλη στήριξη

-Επιπλέον οργανικές κάθε ΠΕ για δυνατότητα κάλυψης έκτακτων απουσιών και για την ένταξη όλων των προσφυγόπουλων στα πρωινά σχολεία

-Δημιουργία οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες εκπαιδευτικών. Πρόσληψη/τοποθέτηση εκπαιδευτικών των υπαρχουσών ειδικοτήτων σε όλα τα σχολεία.

  • Εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά ηλικίας 4-6, σε όλη τη χώρα από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη και αποκλειστικά στο δημόσιο, δίχρονο, υποχρεωτικό, Νηπιαγωγείο  με όλες τις υποστηρικτικές Δομές σε πλήρη ανάπτυξη.
  • Όχι στην κινητικότητα και τις υποχρεωτικές μετακινήσεις. Οργανικές θέσεις για όλους.
  • 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  • Επαναφορά του διδακτικού ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα.
  • Επαναλειτουργία με ουσιαστικούς όρους της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και της Ενισχυτικής Διδασκαλίας σε όλα τα σχολεία, με διορισμούς εκπαιδευτικών και προσλήψεις αναπληρωτών.
  • Ένταξη όλων των παιδιών των προσφύγων στο πρωινό σχολείο με πρόβλεψη για τη δωρεάν μεταφορά τους στα σχολεία, ίδρυση ολιγομελών τάξεων υποδοχής και τμημάτων ένταξης παντού, πρόσθετες υποστηρικτικές δομές για τις ευπαθείς ομάδες. Κάθε παιδί που δεν γνωρίζει τη γλώσσα να υπολογίζεται ως τρία παιδιά ώστε να μειώνεται ο αριθμός των μαθητών σε αυτά τα τμήματα αντίστοιχα.

Παλεύουμε για:

Την κατάργηση του νόμου 4589/19 για το προσοντολόγιο.Να προσμετρηθείόλη η προϋπηρεσία της περσινής και φετινής σχολικής χρονιάς.

Μαζικούς μόνιμους διορισμούςεκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση ΤΩΡΑ αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. ΟΧΙ στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Να μην ψηφιστούν οι αντιεκπαιδευτικές αλλαγές για τη Γ Λυκείου και το σύστημα πρόσβασης. Όχι στην αντιδραστική αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης με τους νόμους Γαβρόγλου. Κατάργηση των προηγούμενων νόμων 4186/2013 και 3848/2010. Όχι στο σχολείο των αποκλεισμών, των εξεταστικών και ταξικών φραγμών. Όχι στην υποβάθμιση της τεχνικής εκπαίδευσης σε κατάρτιση και μαθητεία.

Αγωνιζόμαστε για Ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό σχολείο και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση για όλα τα παιδιά 4 έως 6 αποκλειστικά  στο δημόσιο Νηπιαγωγείο στα πλαίσια του 14χρονου εκπαιδευτικού σχεδιασμού, για το σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών.  Με στόχο τη βαθιά και ολοκληρωμένη γνώση, την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης κόντρα στις δεξιότητες και τον κατακερματισμό της γνώσης.

Κατάργηση του αντιασφαλιστικού νόμου – λαιμητόμου και όλων των αντιασφαλιστικών/αντισυνταξιοδοτικών νόμων. Έκτακτες κρατικές επιχορηγήσεις για τα ταμεία – πίσω τα κλεμμένα. Θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος στα 25 χρόνια υπηρεσίας για όλους.  Πλήρης σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας και 60 έτη ηλικίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κοζαν
Φοιτητικοί Σύλλογοι Κοζάνης κατά Πιερρακάκη: «Ήλθον – είδον και Απήλθον»
Ανακοίνωση των φοιτητικών συλλόγων Κοζάνης για το γεγονός πως ενώ ήθελαν να του εκφράσουν τα αιτήματα τους εκείνος τους «υποδέχτηκε με μπράβους»
Φοιτητικοί Σύλλογοι Κοζάνης κατά Πιερρακάκη: «Ήλθον – είδον και Απήλθον»
ploia-apergia.jpg
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια
taksi
Περιφέρεια Θεσσαλίας: Νέο χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα για εκπαιδευτικές υποδομές και εξοπλισμό
Η παρούσα πρόσκληση έχει ως στόχο την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής και τη χωρίς αποκλεισμούς ανάπτυξη, μέσω της αναβάθμισης των εκπαιδευτικών...
Περιφέρεια Θεσσαλίας: Νέο χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα για εκπαιδευτικές υποδομές και εξοπλισμό