Α ΕΛΜΕ Κορινθίας: Ψήφισμα διαμαρτυρίας των Καθηγητών του 2ου ΕΠΑΛ Λουτρακίου
Ψήφισμα διαμαρτυρίας

Η Γενική Συνέλευση της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας στις 9-5-2019, ενέκρινε ομόφωνα το παρακάτω ψήφισμα διαμαρτυρίας των Καθηγητών του 2ου ΕΠΑΛ Λουτρακίου:                                         

                                             Ψήφισμα διαμαρτυρίας

για τη μη έγκριση της λειτουργίας της  ειδικότητας του "Τεχνικού Τεχνολογίας Τροφίμων "  στη Γ΄ τάξη του Τομέα Γεωπονίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος, στο 2ο ΕΠΑΛ  Λουτρακίου για το σχ. έτος 2019-2020, παρόλο που υπάρχει η εργαστηριακή υποδομή, διότι  η ειδικότητα αυτή λειτουργούσε  στο 2ο ΕΠΑΛ Λουτρακίου για πολλά χρόνια  και υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από  τους μαθητές. Δεν υπάρχει άλλο κοντινό ΕΠΑΛ με την ειδικότητα αυτή  και οι μαθητές θα αναγκαστούν να αφήσουν τα όνειρα τους.

Παρακαλούμε το Υπουργείο για την επανεξέταση  του θέματος και να εγκρίνει την λειτουργία της ειδικότητας.

                                                                            Καθηγητές του 2ου ΕΠΑΛ  Λουτρακίου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

στυλό
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
Δημοσιοποίηση οργανικών κενών και πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘΑ για το 2025-2026- ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
βιβλία
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων