Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
ο Σύλλογος Εκπ/κων Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Αμαρουσίου έχει πάρει σαφή θέση ενάντια στο νόμο του προσοντολογίου (ν.4589/2019) και απαιτεί το διορισμό όλων των αναπληρωτών - οι οποίοι καλύπτουν επί σειρά ετών πάγιες και διαρκείς ανάγκες της εκπαίδευσης - με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
Για άλλη μια χρονιά χιλιάδες εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε διαρκή ομηρία και αβεβαιότητα, αφού δεν έγιναν για δέκατη συνεχή χρονιά μόνιμοι διορισμοί εκπ/κών παρά τις τεράστιες ελλείψεις και κενά που υπάρχουν στη Δημόσια Εκπ/ση.
Η ανακοίνωση μάλιστα «κλειδωμένων» πινάκων, με βάση τους οποίους θα γίνουν οι φετινές προσλήψεις αναπληρωτών, τόσο στη Γενική Αγωγή όσο και στην Ειδική Αγωγή καταστρατηγεί κάθε έννοια δικαίου. Αρκετοί εκπαιδευτικοί για διάφορους λόγους δεν έχουν καταθέσει δήλωση, αν και τόσα χρόνια δούλευαν στην εκπαίδευση. Αυτοί οι συνάδελφοι σύμφωνα με τις διαρροές του Υπουργείου για κλειδωμένους πίνακες θα μείνουν για άλλη μια χρονιά άνεργοι, όπως και οι εκπαιδευτικοί που αποφοίτησαν από το Πανεπιστήμιο ή απέκτησαν τίτλους σπουδών τη φετινή χρονιά. Αυτό είναι πέρα για πέρα άδικο. Το Υπουργείο Παιδείας μεταθέτει τις ευθύνες του στον ΑΣΕΠ και το αντίστροφο, για το ζήτημα της κατάρτισης πινάκων με τελικούς αποδέκτες τους συναδέλφους μας και κατ’ επέκταση στα σχολεία.
Η αναλγησία των βάρβαρων αντιλαϊκών και αντιεκπαιδευτικών πολιτικών της κυβέρνησης της Ν. Δ., αλλά και όλων των προηγούμενων μνημονιακών κυβερνήσεων συνεχίζεται με πρώτα θύματα τις/τους αναπληρώτριες/-ες συναδέλφους μας και το Δημόσιο Σχολείο.
Στις 40.000 υπολογίζονται τα κενά σε εκπαιδευτικούς στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπ/ση λίγες ημέρες πριν ανοίξουν τα σχολεία και θα καλυφθούν (αν καλυφθούν όλα) με προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑΣ!
Ήρθε η ώρα να υψώσουμε φωνή αντίδρασης και αντίστασης.
Προτείνουμε στους Συλλόγους Εκπ/κών Π. Ε. & Ε.Λ.Μ.Ε. της Αττικής, στα Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. και της Ο.Λ.Μ.Ε. τη διοργάνωση πανεκπαιδευτικής κινητοποίησης στο ΥΠΑΙΘ το τελευταίο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη διεκδικώντας:
- Την κατάργηση του νόμου 4589/19 για το προσοντολόγιο. Να προσμετρηθεί όλη η προϋπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών της περυσινής (2018 – 2019) και φετινής (2019 – 2020) σχολικής χρονιάς.
- Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση ΤΩΡΑ αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. ΟΧΙ στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
- Καμιά απόλυση – κανένας αναπληρωτής χωρίς δουλειά. Πρόσληψη σε μία φάση, πριν την έναρξη των μαθημάτων, όλων των εκπαιδευτικών που εργάστηκαν τη φετινή και περυσινή σχολική χρονιά, όλων των αναπληρωτών που έχει ανάγκη η εκπαίδευση (δάσκαλοι, δάσκαλοι ειδικής αγωγής, νηπιαγωγοί, αγγλικών, γαλλικών, γερμανικών, φυσικής αγωγής, μουσικής, εικαστικών, θεατρικής αγωγής, πληροφορικής).
- Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.
- Δημιουργία οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες εκπαιδευτικών. Πρόσληψη – τοποθέτηση εκπαιδευτικών των υπαρχουσών ειδικοτήτων σε όλα τα σχολεία. Κατάργηση του ν. 3848/2010 του «νέου σχολείου» της Διαμαντοπούλου, του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και του ν. 4186/2013, του Αρβανιτόπουλου. Όχι στην ελαστική εργασία.
- Καμιά μείωση οργανικών θέσεων – οργανικές τοποθετήσεις για όλους τους εκπαιδευτικούς. Καμιά υποχρεωτική μετακίνηση εκπαιδευτικού.
- Υποστηρίζουμε την κάλυψη όλων των αναγκών με έναν/μία δάσκαλος/α ανά τμήμα και έναν/μία υπεύθυνος/η για κάθε 2 τμήματα ολοήμερου.
- Ίδρυση και απόδοση οργανικών θέσεων σε όλες τις ειδικότητες.
- Ένας δάσκαλος για κάθε τμήμα Υποδοχής (ΖΕΠ).
- Έναν εκπαιδευτικό για κάθε Τμήμα Ένταξης και έναν/μία εκπαιδευτικό για κάθε παιδί που χρειάζεται παράλληλη στήριξη.
- Επιπλέον οργανικές κάθε ΠΕ για δυνατότητα κάλυψης έκτακτων απουσιών και για την ένταξη όλων των προσφυγόπουλων στα πρωινά σχολεία
- Επαναλειτουργία με ουσιαστικούς όρους της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και της Ενισχυτικής Διδασκαλίας σε όλα τα σχολεία, με διορισμούς εκπαιδευτικών και προσλήψεις αναπληρωτών.
- Ένταξη όλων των παιδιών των προσφύγων στο πρωινό σχολείο με πρόβλεψη για τη δωρεάν μεταφορά τους στα σχολεία, ίδρυση ολιγομελών τάξεων υποδοχής και τμημάτων ένταξης παντού, πρόσθετες υποστηρικτικές δομές για τις ευπαθείς ομάδες. Κάθε παιδί που δεν γνωρίζει τη γλώσσα να υπολογίζεται ως τρία παιδιά ώστε να μειώνεται ο αριθμός των μαθητών σε αυτά τα τμήματα αντίστοιχα.
- Υπερασπιζόμαστε τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το πτυχίο. Υπερασπιζόμαστε την ενότητα των εκπαιδευτικών και των εργασιακών τους δικαιωμάτων.
- Όχι στο «πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας». Όλες οι απαραίτητες σπουδές στις επιστήμες της αγωγής και τα επιστημονικά πεδία να ολοκληρώνονται εντός του κύκλου των βασικών προπτυχιακών σπουδών και να εξασφαλίζουν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα.
- Εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά ηλικίας 4-6, σε όλη τη χώρα από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη και αποκλειστικά στο δημόσιο, δίχρονο, υποχρεωτικό, Νηπιαγωγείο με όλες τις υποστηρικτικές Δομές σε πλήρη ανάπτυξη.
- Αύξηση των δαπανών για την εκπαίδευση στο 5% του ΑΕΠ – 15% του προϋπολογισμού.
- Ετήσια επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα. Επαναλειτουργία της μετεκπαίδευσης.
- Μείωση της αναλογίας των μαθητών ανά τμήμα σε 1:15 στο Νηπιαγωγείο και στις Α΄ και Β΄ τάξεις και 1:20 από Γ΄ έως Στ΄. Καμιά συγχώνευση – κατάργηση τμήματος σχολείου και νηπιαγωγείου.
- Λέμε όχι στο μνημονιακό σχολείο είτε με την παλιά είτε με τη νέα του μορφή. Όχι στο φθηνό και ευέλικτο σχολείο της αγοράς, του κατακερματισμού της γνώσης και των αντικειμένων, των ταξικών φραγμών.
- Αγωνιζόμαστε για Ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό σχολείο και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση για όλα τα παιδιά 4 έως 6 αποκλειστικά στο δημόσιο Νηπιαγωγείο στα πλαίσια του 14χρονου εκπαιδευτικού σχεδιασμού, για το σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών. Με στόχο τη βαθιά και ολοκληρωμένη γνώση, την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης κόντρα στις δεξιότητες και τον κατακερματισμό της γνώσης. Με δυνατότητα επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης, συνεργατικής διδασκαλίας και συνδιδασκαλίας, με αντισταθμιστική εκπαίδευση (ενισχυτική διδασκαλία, Τάξεις υποδοχής, Τμήματα Ένταξης, παράλληλη στήριξη). Με τη λειτουργία δημιουργικών δραστηριοτήτων (χορωδία, αθλητική, εικαστική, θεατρική ομάδα, εργαστήριο πληροφορικής κ.ά.) ώστε να καλύπτονται ολόπλευρα οι ανάγκες των μαθητών και όλοι οι εκπαιδευτικοί να μείνουν στο σχολείο, να αποκτούν ουσιαστική σχέση με αυτό και με τους μαθητές του.
- Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση ΤΩΡΑ αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. ΟΧΙ στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
- Καμιά απόλυση – κανένας αναπληρωτής χωρίς δουλειά. Πρόσληψη σε μία φάση, πριν την έναρξη των μαθημάτων, όλων όσων εργάστηκαν και έχει ανάγκη η εκπαίδευση (δάσκαλοι, δάσκαλοι ειδικής αγωγής, νηπιαγωγοί, αγγλικών, γαλλικών, γερμανικών, φυσικής αγωγής, μουσικής, εικαστικών, θεατρικής αγωγής, πληροφορικής).
- Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.
- Όχι στην ελαστική εργασία.
- Υπερασπιζόμαστε τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το πτυχίο. Υπερασπιζόμαστε την ενότητα των εκπαιδευτικών και των εργασιακών τους δικαιωμάτων.
- Πλήρης εξομοίωση όλων των αδειών σε σχέση με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς (κανονικές, αναρρωτικές, μητρότητας, επαπειλούμενης κύησης, φοιτητικές κ.λπ.) με αποδοχές, προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και των ενσήμων.
- Επίδομα ανεργίας για όλους μετά τη λήξη της σύμβασής τους, χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Αναγνώριση των μεταπτυχιακών - διδακτορικών τίτλων και προσμέτρηση στη μισθοδοσία, όπως και στους μόνιμους. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των αναπληρωτών με αναγνώριση του συνόλου της προϋπηρεσίας τους και πέρα από τα 7 έτη.
- Κατάργηση της ελαστικής εργασίας, της ωρομισθίας και του θεσμού των ΑΜΩ (αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου).
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη