Συνάδελφοι,
Με την παράσταση διαμαρτυρίας στη ΔΔΕ Μαγνησίας (4-10-2019) απαιτούσαμε να καλυφθούν τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία της Μαγνησίας. Φθάσαμε τέλη Οκτώβρη και τα κενά παρέμειναν τα ίδια με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η εύρυθμη λειτουργία σε όλα τα σχολεία της Μαγνησίας και να υπολειτουργούν τα τμήματα Ένταξης. Γιαυτό το λόγο έγινε από το ΔΣ της ΕΛΜΕ παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλιας (23-10-2019).
Το ΔΣ έθεσε τα ζητήματα των μονίμων διορισμών ως πρωταρχικό αίτημα, των 4.500 διορισμών στην Ειδική Αγωγή, τα λειτουργικά κενά – προσλήψεις αναπληρωτών, την έγκριση τμήματος μαθητείας στην κομμωτική και προσλήψεις αναπληρωτών για τα 10 εγκεκριμένα τμήματα ΖΕΠ στο νομό Μαγνησίας.
Συνολικά τα κενά σε όλη την επικράτεια για όλες τις δομές της εκπαίδευσης παραμένουν πολλά με ευθύνη της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας. Δηλαδή η “κανονικότητα” και οι συνθήκες “ομαλότητας” στα σχολεία από την 1η του Σεπτέμβρη γίνονται πράξη από την Υπουργό Παιδείας κ. Κεραμέως. Το πρόβλημα όμως είναι ότι τέλη Οκτώβρη οι μαθητές έχουν χάσει χιλιάδες διδακτικές ώρες λόγω των εκπαιδευτικών κενών, κάτι που βεβαίως το έχουμε δει να συμβαίνει κι άλλες φορές τα τελευταία χρόνια και επιτέλους πρέπει το Υπουργείο Παιδείας να αντιμετωπίσει άμεσα το πρόβλημα με την πρόσληψη αναπληρωτών .
Αντί όμως το Υπουργείο να κάνει αυτό, βρήκε το γνωστό μαγικό τρόπο να καλύψει τα κενά. Κατόπιν εντολής Υπουργείου ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Θεσσαλίας με έγγραφο “αυστηρή προειδοποίηση – άμεση επιβεβαίωση δεδομένων myschool” προς τις ΔΔΕ Θεσσαλίας (22-10-2019), ζητά το κλείσιμο τμημάτων για να γίνουν τάξεις των 27 μαθητων σε κάποιες σχολικές μονάδες του νομού Μαγνησίας (δηλαδή 54 μαθητές αντί για 55 για να γίνουν 3 τμήματα).
Ο σκοπός προφανής. Εξοικονόμηση προσωπικού δημιουργώντας τεχνητά περισσεύματα και όχι προσλήψεις αναπληρωτών.
Το έγγραφο αυτό έρχεται μετά από 50 ημέρες λειτουργίας των σχολείων, όπου έχουν τελειώσει μετεγγραφές σε γυμνάσια και λύκεια, έχουν εγκριθεί τα ολιγομελή τμήματα σε ομάδες προσανατολισμού και τομείς στα ΕΠΑΛ (και σωστά εγκρίθηκαν) και πλέον τα σχολεία λειτουργούν με τα καθορισμένα τμήματά τους από το Σεπτέμβρη.
Απαιτούμε
- Να λειτουργήσουν οι σχολικές μονάδες όπως διαμορφώθηκαν τα τμήματά τους το Σεπτέμβρη με ευθύνη του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ο οποίος είναι ο καθ΄ύλην αρμόδιος από το νόμο για τον καθορισμό των τμημάτων. Με βάση αυτά έγιναν από το ΠΥΣΔΕ οι τοποθετήσεις εκπαιδευτικών (μονίμων, αποσπασμένων, αναπληρωτών).
Απαιτούμε
- Την κάλυψη των κενών με την πρόσληψη αναπληρωτών και όχι με την συσσώρευση 27 μαθητών στα τμήματα που είναι σε βάρος της μορφωτικής και παιδαγωγικής διαδικασίας (αυτή τη διαδικασία ζητήσαμε να λάβει υπόψη του ο Περιφερειακός Διευθυντής κ. Δοδοντσάκης).
Άλλωστε η θέση του κλάδου είναι γνωστή:
20 μαθητές ανά τμήμα, 15 μαθητές στα μαθήματα κατεύθυνσης, 10 μαθητές στα εργαστήρια.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη