ΔΟΕ: Άνιση η μεταχείριση αναπληρωτών - Απαράδεκτη η καθυστέρηση πληρωμών
Για την άνιση μεταχείριση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και την καταβολή της μισθοδοσίας τους

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., από το 2012 μέχρι σήμερα, έχει αναδείξει ως κορυφαίο και κομβικό αίτημα του κλάδου τον διορισμό όλων των μόνιμων εκπαιδευτικών που έχει ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση, σύμφωνα με τις θέσεις του συνδικαλιστικού κινήματος για τη δομή και τη λειτουργία του σχολείου (πλήρης λειτουργία ολοήμερου για όλους τους μαθητές, ανάπτυξη και στελέχωση όλων των υποστηρικτικών δομών και της Ειδικής Αγωγής, μείωση του αριθμού των μαθητών σε 15 για τα τμήματα νηπιαγωγείου και 20 δημοτικού κλπ.). Για την ενίσχυση του αγώνα αυτού κατέθεσε και σχετική αναφορά στην Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, αναδεικνύοντας τόσο την απαράδεκτη επανάληψη συμβάσεων ορισμένου χρόνου για την κάλυψη πάγιων αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό όσο και το, επίσης απαράδεκτο, φαινόμενο της άνισης μεταχείρισης των συμβασιούχων-αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε επίπεδο δικαιωμάτων σε σχέση με τους μόνιμους συναδέλφους.

Οι, μόνιμα, αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που υπηρετούν με αυταπάρνηση τη Δημόσια Εκπαίδευση, διαρκώς μετακινούμενοι σε όλη την επικράτεια με απίστευτο κόστος μετακινήσεων και διαμονής (που σε πληθώρα περιπτώσεων αποτελεί και αυτή ζητούμενο), πέρα από τα μειωμένα εργασιακά δικαιώματα αντιμετωπίζουν, δυστυχώς και σοβαρά προβλήματα διαβίωσης. Αντιμετωπίζονται ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας και το, αυτονόητο για κάθε εργαζόμενο, η σταθερή ημερομηνία πληρωμών, εξαρτάται από τον βαθμό έγκαιρης ανταπόκρισης της, εκάστοτε, πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. κάτι που δημιουργεί κλίμα αβεβαιότητας και απαξίωσης για τους ίδιους και το πολύτιμο έργο τους.

Επαναλαμβάνεται, δυστυχώς, με εξαιρετική συχνότητα το τραγικό φαινόμενο να μην υπάρχει σταθερή ημερομηνία πληρωμών για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, γεγονός που προκαλεί ανυπέρβλητα προβλήματα προγραμματισμού ή/και ακόμη επιβίωσής τους.

Η ευθύνη για όλα τα παραπάνω βαραίνει αποκλειστικά και διαχρονικά όλες τις πολιτικές ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας που αντί της πραγματοποίησης των, απόλυτα απαραίτητων, διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών έχουν συνειδητά επιλέξει τη μονιμοποίηση του θεσμού της αναπλήρωσης με μειωμένα δικαιώματα.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. απαιτεί :

  • Την άμεση πραγματοποίηση του διορισμού όλων των μόνιμων εκπαιδευτικών που έχει ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση (με το μέγεθος να αποτυπώνεται στον αριθμό των επαναλαμβανόμενων προσλήψεων για πάγιες ανάγκες) , σύμφωνα με τις θέσεις του συνδικαλιστικού κινήματος για τη δομή και τη λειτουργία του σχολείου.

  • Την αποκατάσταση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών (εργασιακών, υγειονομικής περίθαλψης, αδειών…) σε ισότιμη βάση με τους μόνιμους συναδέλφους.

  • Τη λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση των απαράδεκτων συνθηκών εξεύρεσης στέγης (ιδιαίτερα στις περιοχές με υψηλή τουριστική ανάπτυξη).

  • Τη δυνατότητα ηλεκτρονικής ανάληψης υπηρεσίας για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ώστε να μην υπόκεινται σε περαιτέρω ταλαιπωρία στην έναρξη κάθε σχολικού έτους (ιδιαίτερα σε περιοχές όπου απαιτούνται πολλαπλές μετακινήσεις π.χ. Κυκλάδες).

  • Τη διασφάλιση της έγκαιρης και σταθερής ημερομηνίας καταβολής της μισθοδοσίας τους σε πάγια βάση (το αργότερο μέχρι την πρώτη μέρα του επόμενου μήνα).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ikoniki pragmatikotita
Ψυχολογία και Βιντεοπαιχνίδια: Πώς επηρεάζονται οι μαθητές από τον ψηφιακό κόσμο;
Τι λένε οι ειδικοί για τη συναισθηματική ανάπτυξη, την αυτοεικόνα και την εξάρτηση από τα παιχνίδια
Ψυχολογία και Βιντεοπαιχνίδια: Πώς επηρεάζονται οι μαθητές από τον ψηφιακό κόσμο;
Γλώσσα - Συζήτηση
Κι όμως, αυτή η λέξη που λες κάθε μέρα… έχει ελληνικό όνομα!
Την επόμενη φορά που θα πεις «κάναμε update στο app», δοκίμασε να πεις «έγινε ενημέρωση στην εφαρμογή». Ίσως εκπλαγείς με το πόσο φυσικά ακούγεται!
Κι όμως, αυτή η λέξη που λες κάθε μέρα… έχει ελληνικό όνομα!