ΨΗΦΙΣΜΑ 1
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ
Η Γενική Συνέλευση της Α΄Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ δηλώνει απερίφραστα ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί το καθεστώς της μισθολογικής εξαθλίωσης των εκπαιδευτικών, Μονίμων και Αναπληρωτών, ειδικά μάλιστα όταν είναι ο μοναδικός κλάδος του Δημοσίου που έχει τόσες αρνητικές επαγγελματικά ιδιαιτερότητες και τη στιγμή που στο «ενιαίο» μισθολόγιο, υπάρχουν τουλάχιστον 15 «ειδικά» μισθολόγια.
- Με το 1/3 περίπου των εκπαιδευτικών να μην έχει σταθερή έδρα εργασίας αλλά να μετακινείται σε 2, 3 ή περισσότερα σχολεία.
- Με ένα πολύ μεγάλο ποσοστό να βρίσκεται μακριά από την οικογενειακή εστία, χωρίς ουσιαστική ελπίδα να βρεθεί κάποια στιγμή κοντά στο σπίτι του.
- Που αναγκάζονται να διεκπεραιώνουν τα απογεύματα και τα βράδια από τα σπίτια τους ένα μεγάλο κομμάτι της δουλειάς τους.
- Που πρέπει να δαπανούν για αγορά βιβλίων ποσά χωρίς να λαμβάνουν κάποιο βοήθημα.
- Που αναγκάζονται να παραμένουν στις αίθουσες μέχρι τα 67 χρόνια.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
- Κανείς εκπαιδευτικός κάτω από 1000 ευρώ καθαρά.
- Πλήρη αποκατάσταση μισθών στις προ μνημονίων αμοιβές.
- Επαναφορά 13ου και 14ου μισθού.
- Να καταβληθούν ΑΜΕΣΑ τα επιδόματα Χριστουγέννων, Πάσχα και αδείας για το χρονικό διάστημα 2013-2018
- Πλήρη σύνταξη στους εκπαιδευτικούς στα 30 χρόνια εργασίας και χωρίς όριο ηλικίας.
ΨΗΦΙΣΜΑ 2
ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΗΡΥΞΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Η Γενική Συνέλευση της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ υιοθετεί πρόταση Συλλόγων Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης, δεκάδων Ε.Λ.Μ.Ε. της χώρας, καθώς και την ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΗΡΥΞΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ και προσυπογράφει το παρακάτω κείμενο:
1. Δηλώνουμε την αντίθεσή μας στους σχεδιασμούς για αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και για ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Η οποιαδήποτε απόπειρα εφαρμογής της αξιολόγησης χρειάζεται να βρει τον κλάδο ενωμένο και θωρακισμένο με το όπλο της απεργίας – αποχής.
2. Αποφασίζουμε απεργία – αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης στελεχών και αξιολόγησης/αυτοαξιολόγησης σχολικών μονάδων που προβλέπονται από το νόμο 4547/18 και την Υπουργική Απόφαση 1816 /ΓΔ4/11-1-2019 με τίτλο «Προγραμματισμός και αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων».
3. Καλούμε τα Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ να κηρύξουν ΑΜΕΣΑ απεργία-αποχή στη βάση και της αντίστοιχης απόφασης της ΑΔΕΔΥ και να προχωρήσουν σε όλα τα οργανωτικά μέτρα προετοιμασίας του κλάδου για τη μάχη αυτή.
ΨΗΦΙΣΜΑ 3
ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ζητούμε :
1. Την αναγνώριση της προϋπηρεσίας των συναδέλφων της Τεχνικής - Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε Δημόσια και Ιδιωτικά ΙΕΚ
2. Την καταβολή των χρημάτων που έχασαν όσοι παλαιότερα είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα
3. Τη δημιουργία Μητρώου Επιχειρήσεων για τη μαθητεία (ώστε να μην ψάχνουν για επιχειρήσεις οι ίδιοι οι συνάδελφοι)
4. Την κατοχύρωση επαγγελματικών δικαιωμάτων για τους αποφοίτους των Τεχνικών - Επαγγελματικών Λυκείων.
ΨΗΦΙΣΜΑ 4
ΓΙΑ ΑΡΙΘΜΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
- Σε όλη τη Β/θμια εκπαίδευση ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα να είναι 25 και στους 26 μαθητές να δημιουργείται 2ο τμήμα.
- Οι εκπαιδευτικοί που έχουν υπηρετήσει επί 15 χρόνια εκτός της περιοχής προτίμησής τους και του τόπου κατοικίας τους, να παίρνουν μετάθεση κατά προτεραιότητα, χωρίς τον υπολογισμό μορίων, στην περιοχή προτίμησής τους.
ΨΗΦΙΣΜΑ 5
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Η σχολική χρονιά δεν ξεκίνησε και δε συνεχίζεται για όλα τα παιδιά. Τα περισσότερα προσφυγόπουλα, αθώα θύματα των ιμπεριαλιστικών πολέμων, των ληστρικών επεμβάσεων και της ακραίας φτώχειας που μαστίζουν τις πατρίδες τους, βρίσκονται έξω από τις σχολικές τάξεις, αποκλεισμένα σε στρατόπεδα συγκέντρωσης στα νησιά και στην ηπειρωτική χώρα.
Πρόκειται για παραβίαση της Συνθήκης της Γενεύης για τους πρόσφυγες και της Διεθνούς Σύμβασης για τα δικαιώματα του παιδιού, η οποία κυρώθηκε από το ελληνικό κράτος με το νόμο 2101/1992 και σύμφωνα με την οποία κάθε παιδί, που βρίσκεται στη χώρα, έχει δικαίωμα στην εκπαίδευση (άρθρο28). Το κράτος υποχρεούται να παίρνει όλα τα νομοθετικά διοικητικά και άλλα μέτρα που είναι αναγκαία για την εφαρμογή αυτών των δικαιωμάτων (άρθρο 4).
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ:
- Την εγγραφή όλων των παιδιών προσφύγων και μεταναστών στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης.
- Την ίδρυση ολιγομελών τάξεων υποδοχής με υποστηρικτικές δομές, διορισμούς εκπαιδευτικών για την άμεση στελέχωση τους.
- Μέριμνα για τη δωρεάν μεταφορά των παιδιών προς τα σχολεία φοίτησής τους.
- Στέγαση με αξιοπρεπείς συνθήκες υγιεινής όπως αρμόζει σε όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους, ένταξη στον κοινωνικό ιστό.
- Ελεύθερη και δωρεάν πρόσβαση στα δημόσια νοσοκομεία-χορήγηση ΑΜΚΑ.
ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ (14 ΝΟΕΜΒΡΊΟΥ 2019 )
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη