Μεταφορά 4ου ΓΕΛ Πύργου: Ερωτήματα προς διερεύνηση
Ανακοίνωση της Ανεξάρτητης ριζοσπαστικής παρέμβασης καθηγητών Ηλείας

Θα θέλαμε να εκφράσουμε την ανησυχία μας για τις πρωτοβουλίες που φαίνεται να αναλαμβάνει ο Δήμος Πύργου για τη μεταφορά του 4ου ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ. Είναι μία απόφαση για την οποία όπως πληροφορηθήκαμε, δεν έχει καμία ενημέρωση η ίδια η σχολική κοινότητα.

Για άλλη μία φορά οι δημοτικές αρχές φαίνεται να αποφασίζουν για την τύχη ενός σχολείου ερήμην των εκπαιδευτικών που είναι οι καθ’ ύλην  αρμόδιοι να εκφράσουν άποψη για τέτοια ζητήματα.

Μια τέτοια απόφαση εγείρει μεγάλα ερωτήματα για τα οποία θα πρέπει οι αρμόδιοι να δώσουν άμεσα απαντήσεις, πριν προβούν σε οποιαδήποτε ενέργεια.

  • Πώς γίνεται να μιλούν για δυνατότητα μεταφοράς ενός σχολείου που βρίσκεται σε άρτιες σχολικές εγκαταστάσεις και να αδιαφορούν για παράδειγμα, για τις κτιριακές υποδομές και τη μεταφορά του 1ου ΓΕΛ  ΠΥΡΓΟΥ και του ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΥΡΓΟΥ, που εδώ και χρόνια στεγάζονται σε λυόμενες αίθουσες ελαφρού τύπου, των οποίων «η ημερομηνία λήξης τους» (το χρονικό όριο χρήσης τους) έχει παρέλθει προ πολλού; Ο Δήμος Πύργου ενώ ήδη έχει να επιλύσει άλλα σοβαρά ζητήματα σχολικής στέγης στη περιφέρειά του, με τις επικείμενες ενέργειές του θα δημιουργήσει εκ του μη όντος ένα ακόμα;
  • Με δεδομένες αυτές τις αδυναμίες και το γεγονός ότι   πολλοί μαθητές μας παραμένουν ακόμη σε αντιπαιδαγωγικές συνθήκες μάθησης, πώς  μπορεί κάποιοι να υπόσχονται νέο σχολείο σε μαθητές που χρησιμοποιούν άρτιες σχολικές εγκαταστάσεις; Μήπως ελλοχεύει μία προσωρινή μεταφορά του 4ο ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ για να ικανοποιηθούν αλλότριοι σκοποί (εξασφάλιση κτιριακών υποδομών για τη δημιουργία πανεπιστημιακής σχολής) και να έχουμε ένα νέο σχολείο σε συνθήκες «γαλέρας»;
  • Η ιδέα της μετατροπής του κτιρίου του παλαιού νοσοκομείου σε σχολείο έχει απορριφθεί στο παρελθόν ως μη πραγματοποιήσιμη. Θα θέλαμε οποιαδήποτε τέτοια πρόταση να έχει επιστημονική τεκμηρίωση και να γίνει με βάση τις ανάγκες ενός σχολείου και όχι με βάση τις δυνατότητες που αφήνει ένα ήδη διαμορφωμένο κτίριο. Και αν είναι υλοποιήσιμη μία τέτοια πρόταση να δούμε ποιες μαθητικές  ανάγκες  έχουν προτεραιότητα (γνωρίζουμε ότι μια τέτοια πρόταση στο παρελθόν είχε γίνει για την μεταφορά του 2ου ΕΠΑΛ ΠΥΡΓΟΥ).

Γενικά είμαστε αντίθετοι σε οποιαδήποτε απόφαση μεταφοράς του 4ου ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ και  σε κάθε είδους κινήσεις που γίνονται «επί χάρτου» σε κάποιο γραφείο μακριά από την καθημερινότητα των εκπαιδευτικών  και των μαθητών μας. Δεν θέλουμε η νυν δημοτική αρχή να εμφανίσει πατερναλιστικές συμπεριφορές όπως και αυτές που αντιμετωπίσαμε στο παρελθόν, τότε που ήθελαν να μετατρέψουν το 2Ο ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ σε parking αυτοκινήτων. Θέλουμε και εμείς να υπάρχει στην πόλη του Πύργου ένα πανεπιστήμιο με τις κατάλληλες υποδομές, όμως σε καμία περίπτωση αυτό να μη γίνει σε βάρος των μαθητών της.

Καλούμε:

  • Την δημοτική αρχή να έρθει σε άμεση συνεννόηση με την σχολική κοινότητα του 4ου ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ, για να ενημερώσει για τις πραγματικές διαθέσεις της και να ενημερωθεί για τις πραγματικές παιδαγωγικές ανάγκες του σχολείου.
  • την ΕΛΜΕ ΗΛΕΙΑΣ να είναι σε επιφυλακή για οποιαδήποτε εξέλιξη στο εν λόγω ζήτημα και να σταθεί δίπλα στον σύλλογο διδασκόντων του σχολείου.

Οι ανάγκες των μαθητών μας είναι πάνω από τις ανάγκες της αγοράς και  τους οποιουσδήποτε σχεδιασμούς τοπικών παραγόντων που δεν τις εξασφαλίζουν στο έπακρο!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aristoteleio panepistimio thessalonikis
ΑΠΘ: Σπουδαία διάκριση για το Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής και Ψηφιακής Καινοτομίας - Απέσπασε 3 βραβεία
Τρία βραβεία απέσπασε το Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής και Ψηφιακής Καινοτομίας του ΑΠΘ
ΑΠΘ: Σπουδαία διάκριση για το Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής και Ψηφιακής Καινοτομίας - Απέσπασε 3 βραβεία
Σχολικός Νοσηλευτής
Σχολικός Νοσηλευτής: Νέα Ομάδα Εργασίας από εκπροσώπους των υπουργείων Παιδείας και Υγείας
Ομάδα εργασίας Σχολικού Νοσηλευτή: Aπαρτίζεται από εκπροσώπους του Υπουργείου Υγείας και του Υπουργείου Παιδείας
Σχολικός Νοσηλευτής: Νέα Ομάδα Εργασίας από εκπροσώπους των υπουργείων Παιδείας και Υγείας