Με ένα ανελλήνιστο “proxorame” ως προμετωπίδα των πεπραγμένων της του πρώτου εξαμήνου, η υπουργός Παιδείας κ. Ν. Κεραμέως εξέθεσε στον πρωθυπουργό τον πιο ανήκουστο απολογισμό που έχει παρουσιαστεί ποτέ στον τομέα της εκπαίδευσης.
Έναν απολογισμό που πιστοποιεί τη γύμνια που χαρακτηρίζει το έργο της αλλά και τις ιδεοληψίες που κατευθύνουν τις επιλογές της, σε βάρος πάντα της δημόσιας εκπαίδευσης.
Για να καλύψει την πλήρη ανεπάρκεια της εκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης η κ. Κεραμέως επιστρατεύει στον απολογισμό της φτηνές λαθροχειρίες, που νομίζει πως θα εξαπατήσουν τον ελληνικό λαό, όταν είναι πασιφανής η αδράνεια και η ανικανότητά της να αντιμετωπίσει τα καυτά προβλήματα που ταλανίζουν την εκπαίδευση και που ολοένα οξύνονται.
Ένα από αυτά τα τεχνάσματα είναι η οικειοποίηση και ο σφετερισμός μέτρων που είχαν ξεκινήσει, θεμελιωθεί και δρομολογηθεί από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Τέτοια μέτρα είναι π.χ. οι 4.500 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή και οι αντίστοιχοι διορισμοί στη γενική εκπαίδευση, η καθιέρωση της υποχρεωτικής δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης, η ένταξη νέων θεματικών στο σχολικό πρόγραμμα (υγιεινή διατροφή, εξαρτήσεις, τρόπος ζωής) κ.λπ.. Έτσι, ενώ τέλος Ιανουαρίου εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία ακόμα και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, η κυβέρνηση βαυκαλίζεται με την προοπτική να αντιμετωπίσει αυτά τα προβλήματα τους... επόμενους μήνες.
Ταυτόχρονα, για να καλύψει την ένδεια κυβερνητικού έργου βαφτίζει ξεδιάντροπα ως κυβερνητικό έργο επουσιώδεις ως και ασήμαντες συναντήσεις με ποικίλους παράγοντες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι πραγματικά εξοργιστικό, τη στιγμή που η πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής χρειάστηκε μήνες για να πραγματοποιηθεί και το πρώτο εκπαιδευτικό νομοσχέδιο ψηφίστηκε μόλις αυτό το μήνα, η κ. Κεραμέως να προβάλλει ως “σημαντικό” κυβερνητικό έργο εθιμοτυπικές συναντήσεις, λογύδρια ρουτίνας, ακόμα και ανούσια ευχολόγια.
Το πιο εξοργιστικό είναι ότι η κ. Κεραμέως επιστρατεύει τα πάντα στην εναγώνια προσπάθειά της να εξωραϊσει τις καταστροφικές επιλογές της κυβέρνησης για τη δημόσια εκπαίδευση, επιλογές που μας οδηγούν δεκαετίες πίσω. Διαστρέφοντας πλήρως την πραγματικότητα, προβάλλει ως θετικά μέτρα τη σύνδεση της χρηματοδότησης των πανεπιστημίων με την αξιολόγηση, την κατάργηση του ασύλου, την αναστολή λειτουργίας της Νομικής Σχολής στην Πάτρα και των 37 νέων τμημάτων, την ψήφιση του άρθρου 50 του τελευταίου νόμου, που εξισώνει τους κάθε λογής τυχάρπαστους τίτλους σπουδών με πανεπιστημιακά πτυχία, την κατάργηση των διετών τμημάτων επαγγελματικής εξειδίκευσης στα πανεπιστήμια και την ακύρωση των “πράσινων” σχολών, που άνοιγαν μια ευοίωνη προοπτική προς την ελεύθερη πρόσβαση στα πανεπιστήμια.
Αποκορύφωμα, η προσπάθειά της κυβέρνησης να παρουσιάσει ως δήθεν φιλολαϊκή πολιτική το σχέδιό της να επεκτείνει σε όλη τη χώρα ένα δίκτυο πρότυπων-πειραματικών σχολείων, όταν είναι φανερό ότι πρόκειται για μια ωμή ταξική πολιτική διαχωρισμού των παιδιών στην εκπαίδευση, που θα λειτουργήσει σε βάρος των πιο παραγκωνισμένων στρωμάτων της ελληνικής κοινωνίας.
“Proxorame”, λοιπόν, κατά την κ. Κεραμέως με ταχύ βηματισμό,. “Proxorame” ολοταχώς προς πίσω.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη