Πανεπιστημιακό Τμήμα Δραματικής Τέχνης και επαναφορά Θεατρικής Αγωγής στα Δημοτικά ζητούν οι εργαζόμενοι στα θεάματα
Μεθαύριο κάνουν παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας

Την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020 και ώρα 11:00, η Επιτροπή Θεάτρου του Σωματείου Εργαζομένων Θεάματος θα πραγματοποιήσει παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας για την προώθηση των αιτημάτων:

  1. Δημιουργία Τμήματος Δραματικής Τέχνης σε Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα
  1. Υλοποίηση Προγράμματος Εξομοίωσης αποφοίτων Ανώτερων Σχολών Δραματικής Τέχνης του Ν. 1158/1981 και των Π.Δ. 370/1983 και 336/1989, με τους πτυχιούχους του Ανώτατου Τμήματος Δραματικής Τέχνης
  1. Νομοθετική ρύθμιση ποσόστωσης διορισμού μόνιμων εκπαιδευτικών και πρόσληψης αναπληρωτών ανάμεσα στους κλάδους ΠΕ91.01 και ΠΕ91.02, για τη διδασκαλία του μαθήματος «Θεατρική Αγωγή» στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
  1. Επαναφορά μαθήματος «Θεατρική Αγωγή» στην Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού

 

Το Δ.Σ. της Επιτροπής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

στυλό
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
Δημοσιοποίηση οργανικών κενών και πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘΑ για το 2025-2026- ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
βιβλία
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων