Σύμφωνα με τις πάγιες και διαρκώς επιβεβαιωμένες από τις Γ. Σ. των μελών του συλλόγου μας θέσεις – διεκδικήσεις μας, τονίζουμε για άλλη μια φορά την άμεση αναγκαιότητα σύστασης οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες στο δημοτικό σχολείο.
Αυτή την στιγμή στην Π.Ε. δεν υπάρχουν καθόλου οργανικές θέσεις για δύο ειδικότητες εκπαιδευτικών που επί χρόνια προσφέρουν διδακτικό έργο στα Δημοτικά Σχολεία της Π.Ε., δηλ. τους εκπαιδευτικούς ΠΕ08 (Καλλιτεχνικών) και ΠΕ91 (Θεατρικής Αγωγής) με αποτέλεσμα, αν δεν αποτυπωθούν υπηρεσιακά οι οργανικές θέσεις των παραπάνω ειδικοτήτων να μην μπορούν να γίνουν και μόνιμοι διορισμοί ή μετατάξεις μονίμων εκπαιδευτικών (για όσες/όσους ενδιαφέρονται) από την δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Η πολιτική της αδιοριστίας, των περικοπών αλλά και οι νόμοι που ψηφίστηκαν τα τελευταία χρόνια έχουν επιδεινώσει και υποβαθμίσει τη δημόσια εκπαίδευση.
Θεωρούμε πως η έλλειψη οργανικών θέσεων αποτελεί μέγιστη απαξίωση για τον κλάδο μας, όλους τους εκπαιδευτικούς της Π.Ε. και ειδικότερα για τους εκπαιδευτικούς εικαστικών και θεατρικής αγωγής που επί χρόνια είναι καταδικασμένοι να εργάζονται σε συνθήκες επισφαλούς εργασίας ως αναπληρωτές καλύπτοντας οργανικά και όχι λειτουργικά κενά. Ταυτόχρονα, υποστηρίζουμε έναν ολότελα διαφορετικό τρόπο από το σημερινό κατακερματισμένο αναλυτικό πρόγραμμα, για την ένταξη όλων των διδακτικών αντικειμένων στην ενιαία διδασκαλία που θα υπηρετεί το παιδί και τις ανάγκες του και θα στηρίζεται στον/στην δάσκαλο/α και τις υπάρχουσες σήμερα ειδικότητες (επιπλέον ειδικότητες, πέραν των υπαρχουσών, στο δημοτικό σχολείο δεν χρειάζονται). Σε αυτό το πλαίσιο, τα μαθήματα της αισθητικής αγωγής, ειδικά στις μικρότερες ηλικίες, πρέπει να διαπερνούν τη διδασκαλία όλων των μαθημάτων, να εντάσσονται αρμονικά σε ένα ενιαίο αναλυτικό πρόγραμμα, σε ένα ενιαίο μορφωτικό σχέδιο, να διαπερνούν όλες τις διδακτικές ώρες, να προγραμματίζονται και να διδάσκονται, αξιοποιώντας: Την αυτοτελή διδασκαλία, τις εργαστηριακές ώρες, την παράλληλη διδασκαλία, τη συνδιδασκαλία και τους ομίλους ειδικών ενδιαφερόντων.
Στη βάση αυτή διεκδικούμε:
- την άμεση σύσταση Οργανικών θέσεων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για τις/τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων ΠΕ08 (Καλλιτεχνικών) και ΠΕ91(Θεατρικής Αγωγής) οι οποίες θα υπολογιστούν στη βάση των λειτουργικών αναγκών των σχολείων
- την επιπλέον σύσταση οργανικών θέσεων για τους συναδέλφους μας ΠΕ06 (Αγγλικής) και ΠΕ11(Φυσικής Αγωγής) οι οποίες θα υπολογιστούν στη βάση των λειτουργικών αναγκών των σχολείων, ώστε να καταλάβουν οργανικές θέσεις και όσοι/όσες από τους συναδέλφους μας (Αγγλικής και Φυσικής Αγωγής) παραμένουν στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ,
- Να ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ το προσοντολόγιο έκτρωμα – ν. 4589/2019. Μαζικοί Διορισμοί Εκπαιδευτικών - Διορισμός/Μονιμοποίηση εδώ και τώρα ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία!
- πλήρη εξίσωση των δικαιωμάτων μονίμων – αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη