Θεσσαλονίκη: Παράσταση διαμαρτυρίας για τον υπολογισμό των κενών και πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις- 26/2
​​​​​​​ Σχετικά με την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας για τον υπολογισμό των κενών και πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις.

Το Υπουργείο Παιδείας, ακολουθώντας την πεπατημένη των προκατόχων του, εξέδωσε εγκύκλιο για τον προσδιορισμό κενών - πλεονασμάτων ενόψει των μεταθέσεων για το σχολικό έτος 2020 για την γενικά παιδεία και την ειδική αγωγή, αλλά και για τους διορισμούς στην ειδική αγωγή. 

Πρόκειται για απαράδεκτη τακτική του Υπουργείου με την οποία ,σε προθεσμίες σχεδόν ανύπαρκτες , ζητούσε  από τα ΠΥΣΔΕ να   διεκπεραιώσουν τη σοβαρή διαδικασία του προσδιορισμού κενών –πλεονασμάτων, επιδιώκοντας να ελαχιστοποιήσει τα κενά και τις μεταθέσεις.

Η παράταση που δόθηκε ,μετά από τις γενικευμένες αντιδράσεις του κλάδου , δεν αλλάζει ουσιαστικά τα δεδομένα ώστε να δοθεί χρόνος και δυνατότητα στους συλλόγους διδασκόντων να συνεδριάσουν και να τοποθετηθούν με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και ο υπολογισμός των κενών πλεονασμάτων να γίνει σύμφωνα με την πραγματικότητα, τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Είναι φανερό, τόσο από την ίδια την διαδικασία, όσο και από το περιεχόμενο που αυτή έχει, πως η κυβέρνηση παίρνει πιο άμεσα στα χέρια της την υπόθεση της διαμόρφωσης των κενών και των πλεονασμάτων στο πλαίσιο της συνολικότερης αντιεκπαιδευτικής πολιτικής.

Το υπουργείο επιδιώκει τα ΠΥΣΔΕ να προχωρήσουν  σε μια προσχηματική διαδικασία :

  • χωρίς την ενημέρωση και τη σύμφωνη γνώμη των συλλόγων.
  • στο πλαίσιο μιας σειράς αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων που ήδη έχουν προωθήσει οι μνημονιακές κυβερνήσεις, με βασική επιδίωξη την ελαχιστοποίηση των κενών και τη δημιουργία νέων «δεξαμενών» πλεοναζόντων εκπαιδευτικών. (αύξηση ωραρίου, κατάργηση του 3ωρου των υπεύθυνων εργαστηρίων, μη έγκριση των λεγόμενων ολιγομελών τμημάτων, στοίβαγμα μαθητών στα τμήματα, χωρίς μείωση του αριθμού των μαθητών όταν υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, μείωση των τμημάτων  στις πρώτες τάξεις Γυμνασίων-ΓΕΛ-ΕΠΑΛ, αρνητικές προϋποθέσεις λειτουργίας τμημάτων ξένων γλωσσών, χαρακτηρισμός μη παρακολουθούντων στα ΕΠΑΛ, ηλεκτρονικές εγγραφές, κ.ά.)
  • χωρίς τον υπολογισμό των κενών από τις συνταξιοδοτήσεις
  • χωρίς να δοθούν για τα τμήματα ένταξης οργανικές θέσεις με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και τις προσλήψεις των αναπληρωτών. Στην ειδική αγωγή με την πρόσφατη τροπολογία του υπουργείου τα ΠΥΣΔΕ κατέθεσαν προτάσεις κουτσουρεύοντας τα κενά και μειώνοντας  σημαντικά τις οργανικές θέσεις. Τώρα ζητάει από τις Διευθύνσεις να καταθέσουν ξανά στοιχεία για τις οργανικές θέσεις στα Τμήματα Ένταξης, αλλά ούτε και τώρα με τις οδηγίες που δίνει,  προβλέπει την κάλυψη των πραγματικών αναγκών.

Όλα αυτά πρακτικά σημαίνουν ότι το υπουργείο δεν καθορίζει τους διορισμούς με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων σε εκπαιδευτικό προσωπικό, ενώ δεν είναι στις προθέσεις του να δώσει για μεταθέσεις και διορισμούς στην ειδική αγωγή ούτε καν το σύνολο των κενών που καθόρισε στη βάση της απαράδεκτης ρύθμισης που εφάρμοσε. Οδηγούμαστε τυπικά σε ελάχιστες μεταθέσεις και στην απόγνωση χιλιάδων εκπαιδευτικών που παραμένουν εγκλωβισμένοι μακριά από τις οικογένειές τους για χρόνια. Θα οδηγήσουν στην εργασιακή ανασφάλεια τους εκπαιδευτικούς που είναι οργανικά υπεράριθμοι και στο απαράδεκτο καθεστώς διάθεσης στο ΠΥΣΔΕ.

Απαιτούμε

  • Ο υπολογισμός των κενών -πλεονασμάτων να γίνει να γίνει σύμφωνα με την πραγματικότητα τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, τις προσλήψεις των αναπληρωτών.
  • Να δοθούν όλες οι οργανικές θέσεις για μεταθέσεις και  διορισμούς στην ειδική αγωγή .
  • 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια!
  • Στα κενά να συμπεριληφθούν και οι προτάσεις των σχολείων για τα ολιγομελή τμήματα( Ο.Π.\ τομείς και ειδικότητες\ ξένες γλώσσες\ τμήματα  με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες/ΕΑΕ
  • Καμιά συγχώνευση- κατάργηση σχολείων και τμημάτων.
  • Επαναφορά του διδακτικού ωραρίου που ίσχυε έως το 2013.
  • Όχι στην κινητικότητα και τις υποχρεωτικές μετακινήσεις. Οργανικές θέσεις για όλους.

Άμεσα ζητάμε την ανάρτηση όλων των πινάκων οργανικών κενών και πλεονασμάτων Α΄, Β΄, Γ στις ιστοσελίδες των ΔΔΕ.

Οι αιρετοί εκπρόσωποι του κλάδου να ζητήσουν  από τα ΠΥΣΔΕ  να γίνουν οι υπηρεσιακές μεταβολές με βάση τις θέσεις του κλάδου. Σε διαφορετική περίπτωση, να μη νομιμοποιήσουν τη διαδικασία, να απέχουν από την επικύρωση των πινάκων και να μην τους υπογράψουν.

Προχωράμε σε παραστάσεις στις ΔΔΕ  και στη ΠΔΕ για την προώθηση των αιτημάτων μας.

Παράσταση διαμαρτυρίας των ΕΛΜΕ-Θ στην ΠΔΕ Κ.Μ

Τετάρτη 26/2, 2 μ.μ. 

ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες