Thumbnail
Τρίτη 9/6/2020: οι εκπαιδευτικοί προχωράμε σε 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ (3ωρη στάση εργασίας τις πρώτες ώρες του πρωινού ωραρίου και για τις υπόλοιπες ώρες 3ωρη από τη Δ.Ο.Ε

      Μετά τα «χειροκροτήματα» και τα «ευχαριστώ» η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας δείχνουν ποιοι ήταν οι πραγματικοί τους στόχοι μέσα στην πανδημία. Θέλουν να τσακίσουν το ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, να φτιάξουν τα σχολεία των «λίγων κι εκλεκτών», να μετατρέψουν τους εκπαιδευτικούς από παιδαγωγούς σε υποταγμένους και φοβισμένους υπαλλήλους.  Να λοιπόν ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΡΓΩ:

  • ΑΠΕΡΓΩ γιατί δε δέχομαι να γίνω γρανάζι στα σχέδια της Κυβέρνησης να βάλει κάμερες στις αίθουσες, να παγιωθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, να περικοπούν χιλιάδες θέσεις εργασίας και το μάθημα να μετατραπεί σε μια αφυδατωμένη και απρόσωπη διαδικασία. Γιατί θέλω να προστατεύσω την παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές μου, αλλά και τα προσωπικά μας δεδομένα τα οποία η Κυβέρνηση παρέδωσε σε μια νύχτα στην ιδιωτική εταιρεία Webex. Οι τάξεις μας δεν θα μετατραπούν ΠΟΤΕ σε ριάλιτι!!
  • ΑΠΕΡΓΩ γιατί η Κυβέρνηση φέρνει για ψήφιση ένα ακόμη αντιδραστικό – αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο, κρίκο στη μεγάλη αλυσίδα των νόμων που ψήφισαν προηγούμενες Κυβερνήσεις οι οποίες στα πλαίσια των εκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων θέλουν να ξεφορτωθούν τη δημόσια εκπαίδευση  και τσακίζουν μορφωτικά - εργασιακά μας δικαιώματα.
  • ΑΠΕΡΓΩ γιατί με το πολυνομοσχέδιο, αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα σε 25 παιδιά, όταν οι ίδιες οι εξελίξεις και εν μέσω πανδημίας δικαιώνουν το αίτημα για 15 παιδιά σε Νηπ/γείο, Α – Β Δημοτικού και 20 μαθητές/τάξη στις υπόλοιπες. Γιατί με την πανδημία όλοι καταλάβαμε ότι κάθε άλλη ρύθμιση είναι επικίνδυνη για την υγεία και τα μορφωτικά δικαιώματα μαθητών-εκπαιδευτικών.
  • ΑΠΕΡΓΩ γιατί η αντιδραστική Τράπεζα Θεμάτων μετατρέπει το σχολείο σε μια εξοντωτική «εξεταστική αρένα» και τη ζωή του μαθητή, λάστιχο. Οι γονείς θα πρέπει να βάλουν βαθειά το χέρι στην τσέπη για να καταφέρουν να μορφώσουν τα παιδιά τους σε όφελος των ιδιωτικών σχολείων και των φροντιστηρίων.
  • ΑΠΕΡΓΩ γιατί είμαι ενάντια στις αντιδραστικές αλλαγές στο περιεχόμενο του Σχολείου, με την εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών από το Νηπιαγωγείο και τα «εργαστήρια δεξιοτήτων» στο Δημοτικό. Κομματιάζουν τη γνώση σε μικρά, ασύνδετα, ετερόκλητα αντικείμενα με στόχο να εμποδίσουν την καλλιέργεια της κριτικής ολόπλευρης μόρφωσης και τη δυνατότητα των παιδιών να αξιοποιήσουν σωστά τις διάφορες ικανότητές τους.
  • ΑΠΕΡΓΩ γιατί ΤΩΡΑ είναι αναγκαίοι οι μόνιμοι, μαζικοί διορισμοί/μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών με μοναδικό κριτήριο το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Να μην παγιωθεί ο νόμος «σφαγείο» των αναπληρωτών, ο ν. Γαβρόγλου, που οδηγεί στο συνεχές κυνήγι προσόντων, που τσακίζει την προϋπηρεσία και εισάγει νέες τιμωρητικές διατάξεις.
  • ΑΠΕΡΓΩ γιατί η «αριστεία» τους, αφορά τους λίγους, οδηγεί στην ακόμα μεγαλύτερη κατηγοριοποίηση μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων.
  • ΑΠΕΡΓΩ γιατί το «αποκεντρωμένο» σχολείο σημαίνει το ολοκληρωτικό πέρασμά της Α/θμιας εκπαίδευσης στους Δήμους, δηλαδή χειροτέρευση των όρων λειτουργίας των σχολείων αλλά και των εργασιακών μας σχέσεων.
  • ΑΠΕΡΓΩ γιατί η αντιδραστική αξιολόγηση θέλει τον εκπαιδευτικό να υλοποιεί όλες τις παραπάνω κατευθύνσεις! Να δουλεύει για την «αυτονομία» της σχολικής μονάδας, να ψάχνει οικονομικούς πόρους για το σχολείο, να κρίνεται από τις επιδόσεις των μαθητών και την οικονομική συνδρομή των γονιών. Η Αξιολόγησή τους είναι μια ΑΠΑΤΗ. Μας θέλουν σκυφτούς γραφιάδες και όχι ελευθερόφρονες παιδαγωγούς. ΘΕΛΟΥΝ μέσω της αξιολόγησης να φορτώσουν στις πλάτες μας όλα τα κακά της εκπαίδευσης!! Να γιατί ξαμόλησαν τα εξωνημένα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια τους ξανά στα κανάλια της διαπλοκής να βρίζουν, να συκοφαντούν και να ασχημονούν σε βάρος μας.  
  • ΑΠΕΡΓΩ γιατί η Κυβέρνηση δεν αναλαμβάνει  την ευθύνη για την ασφαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων! Κρύβεται και δεν παίρνει κανένα μέτρο (μονιμοποίηση καθαριστριών, αναλώσιμα, κλπ) βάζοντας σε κίνδυνο την υγεία μαθητών, εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους.
  • ΑΠΕΡΓΩ γιατί αγωνίζομαι για τα παιδιά μου, τους μαθητές μου, για να μη ζήσουν στον 21ο αιώνα σα δούλοι. Αγωνίζομαι για μια άλλη ζωή με κοινωνική δικαιοσύνη, δημοκρατία, για μια ζωή με δικαιώματα. Αγωνίζομαι για να καταργηθούν τώρα όλες οι Π.Ν.Π και οι αντιλαϊκοί νόμοι οι οποίοι ψηφίστηκαν εν μέσω πανδημίας για να σαρώσουν ΟΛΟ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ!!

     Συνάδελφοι/ισσες, ό,τι έχουμε καταφέρει το έχουμε πετύχει με τους αγώνες μας. Το αποδείξαμε με τα μαχητικά συλλαλητήρια τόσο μέσα στην πανδημία όσο και στη συνέχεια. Το αποδείξαμε με την καθολική άρνηση των σχολείων να τοποθετήσουν κάμερες μέσα στην τάξη. Το έχουμε αποδείξει 35 χρόνια τώρα με τους αγώνες μας να μην περάσει η αξιολόγηση και ο νεοεπιθεωρητισμός, οι περικοπές και η λιτότητα.

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΡΙΤΗ 9 ΙΟΥΝΗ και ΣΤΟ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ 1.00 μ.μ. στα ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ

ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ-ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ! ΚΑΜΙΑ ΚΑΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΜΑΣ!

 

                                         ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

  Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΧΣΡΗΣΤΟΣ ΡΕΠΠΑΣ                                                                           ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΛΥΚΟΥΡΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.