ΕΛΜΕ Ζακύνθου: «Το Υπ. Παιδείας να ανακαλέσει τώρα την εγκύκλιο σε σχέση με τις fast track υπηρεσιακές μεταβολές»
Καταγγελία των εκπαιδευτικών της ΕΛΜΕ Ζακύνθου σχετικά με τις υπηρεσιακές μεταβολές

Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ καταγγέλλει ότι μετά την κατάθεση και ψήφιση του νομοσχεδίου για την εκπαίδευση μέσα στο καλοκαίρι και το πρόσφατο τσάκισμα των όποιων δικαιωμάτων είχαν απομείνει για τους εκπαιδευτικούς στην Ιδιωτική Εκπαίδευση, που απέσπασε τα εγκώμια των σχολαρχών, μετά τη, μέσα σε μια νύχτα, κατάργηση Διευθυντών Εκπαίδευσης, το Υπουργείο Παιδείας (ΥΠΑΙΘ) ξαναχτυπά με τη  γνωστή τακτική του κλέφτη που χτυπά μέσα στη νύχτα. Με πρόσχημα την ορθή λειτουργία των σχολείων το Σεπτέμβρη ζητά από τα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ να συνεδριάσουν μέσα στο καλοκαίρι και να ολοκληρώσουν έως της 14/08 (!!) τις υπηρεσιακές μεταβολές όλων των εκπ/κών, με τις υπηρεσίες να υπολειτουργούν και τα σχολεία να είναι κλειστά!

Η τακτική του Υπουργείου πλέον δεν ξαφνιάζει κανέναν,  παίρνει επάξια τη σκυτάλη από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ που μέσα σε Χριστούγεννα – Πάσχα – Καλοκαίρι  ξεδίπλωσε όλη την αντιεκπαιδευτική της βεντάλια. Είναι προκλητικό να μιλάει για ορθή λειτουργία των σχολείων προσπαθώντας να  εξαπατήσει όλη την κοινωνία το ίδιο Υπουργείο που:

1.   Δεν έχει λάβει κανένα μέτρο και κανέναν σχεδιασμό ενόψει ανοίγματος των σχολείων το Σεπτέμβρη, μέτρα για την ασφάλεια μαθητών, εκπαιδευτικών και λοιπού προσωπικού με το ενδεχόμενο για δεύτερο κύμα πανδημίας να είναι πιθανό.

2.   Αντίθετα, κόντρα στις υποδείξεις των επιστημόνων, αυξάνει των αριθμό μαθητών ανά τμήμα σε Δημοτικά και Νηπιαγωγεία και καθιστά δυσκολότερο το σχηματισμό τμημάτων στα ολιγοθέσια σχολεία.

3.   Επίσης, διατηρεί τα  απαράδεκτα υψηλά όρια μαθητών ανά τμήμα σε Γυμνάσια και Λύκεια (27 + 10% με απόφαση προϊσταμένου), πράγμα που οδηγεί σε αυξημένο συγχρωτισμό, καταπατώντας κάθε επιστημονική σύσταση.

4.   Συντηρεί στην ανεργία – μισή δουλειά τους χιλιάδες αναπληρωτές συναδέλφους. Αν το Υπουργείο πράγματι ενδιαφερόταν για να λειτουργήσουν κανονικά τα σχολεία το Σεπτέμβρη, αντί να κοροϊδεύει μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, θα μπορούσε να έχει προχωρήσει σε μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών χωρίς όρους και προϋποθέσεις, μια και ακριβώς λόγω των εκτάκτων συνθηκών και το τελευταίο επιχείρημα περί μη αναγκαιότητάς τους καταρρέει με πάταγο ακόμα και για τους πιο επιφυλακτικούς.

5.   Δεν έχει προχωρήσει σε μονιμοποιήσεις καθαριστριών, αντίθετα πετάει το μπαλάκι στους Δήμους, μεταφέροντας εκεί όλη την ευθύνη για την καθαριότητα των σχολείων, ενισχύοντας  μάλιστα την επέκταση των ελαστικών σχέσεων εργασίας με συμβάσεις ΙΔΟΧ (πρόσφατη τροπολογία υπουργείου εσωτερικών).

Εξίσου σαθρό και ανυπόστατο, είναι και το επιχείρημα ότι πριν το άνοιγμα των σχολείων θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί οι υπηρεσιακές μεταβολές του μονίμου προσωπικού. Την ώρα που δεν έχει ξεκαθαριστεί ο αριθμός τμημάτων, που τα σχολεία είναι κλειστά και οι σύλλογοι διδασκόντων δεν έχουν συνεδριάσει προκειμένου να κατανείμουν τις ώρες στο υπάρχον προσωπικό,  την ώρα που μεγάλο μέρος των αδειών γίνεται γνωστό το Σεπτέμβρη, ώστε να ξεκαθαριστούν οι ανάγκες σε ειδικότητες και διδακτικά αντικείμενα ανά σχολείο, οι πραγματικές υπεραριθμίες όπου προκύψουν (κάποιος που θα κριθεί υπεράριθμος τώρα πιθανά το Σεπτέμβρη να μην ήταν!!!) το Υπουργείο ζητά από τα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, ερήμην των άμεσα ενδιαφερομένων δηλαδή των συναδέλφων, την αδυναμία των πρωτοβάθμιων σωματείων (ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ) να παρέμβουν, να κάνουν κατανομή ωρών και αντικειμένων στο προσωπικό!  Πόσο μάλλον όταν υπάρχουν Διευθύνσεις που δεν έχουν ολοκληρώσει ακόμη τη διαδικασία των εσωτερικών αποσπάσεων έχοντας καταληκτική ημερομηνία έως και την 14/08! Ασφαλώς ο οικογενειακός προγραμματισμός των συναδέλφων, των διοικητικών υπαλλήλων, είναι «ψιλά γράμματα» για το Υπουργείο, που θα τους καλέσει να κάνουν αιτήσεις για τοποθετήσεις, υπεραριθμίες κτλ μέσα στη μέση του καλοκαιριού!

Είναι κατανοητή η  βιασύνη κυβέρνησης και Υπουργείου γιατί έχει «ανοίξει» πολλές δουλειές για το Σεπτέμβρη,  με  την εφαρμογή της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης και όλων των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων.

Αυτή η fast - track διαδικασία που το Υπουργείο θέλει να υλοποιήσει (διαδικασία η οποία οι συνάδελφοι γνωρίζουν ότι γίνεται το Σεπτέμβρη, μετά το άνοιγμα των σχολείων και την κατανομή αντικειμένων και ωρών) είναι σίγουρο ότι θα γίνει εν αγνοία πολλών συναδέλφων και έξω από κάθε ηθική και δεοντολογία! Είναι ξεκάθαρο ότι η όλη διαδικασία, εάν πραγματοποιηθεί, θα δημιουργήσει μεγαλύτερα προβλήματα από όσα υποτίθεται ότι επιδιώκει να λύσει.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ καλεί το Υπουργείο Παιδείας να ανακαλέσει άμεσα την εγκύκλιο και να προχωρήσει στις υπηρεσιακές μεταβολές μετά το άνοιγμα των σχολείων και αφού συνεδριάσουν οι σύλλογοι διδασκόντων, έτσι  ώστε να υπάρχει η εικόνα των πραγματικών αναγκών στα σχολεία.

Καλούμε επίσης τις Ομοσπονδίες ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να καταγγείλουν την απαράδεκτη μεθόδευση-απόφαση του Υπουργείου.

Καλούμε όλους τους αιρετούς να καταγγείλουν τη συγκεκριμένη διαδικασία και να απαιτήσουν με κάθε τρόπο από τα  ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ να μην την εφαρμόσουν.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»