Έγκριση ολιγομελών τμημάτων- Παράσταση διαμαρτυρίας 11/9 στην ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας
Ουσιαστικά μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων

Ανακοίνωση της Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Λίγες μέρες πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς και ενώ η πανδημία  βρίσκεται σε εξέλιξη  με αυξανόμενα καθημερινά  κρούσματα και στη χώρα μας, Υπουργείο και η Περιφέρεια δεν προχωρούν στην έγκριση των λεγόμενων ολιγομελών τμημάτων των σχολείων! Για άλλη μια χρονιά τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών αντιμετωπίζονται ως κόστος για την κυβέρνηση και παραμερίζονται μπροστά στην υλοποίηση των «δημοσιονομικών στόχων».

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΟΛΙΓΟΜΕΛΩΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ!

Σε μία περίοδο  που για να λειτουργήσουν με ασφάλεια τα σχολεία κανένα τμήμα δε θα έπρεπε να είχε περισσότερους από 15 μαθητές, επιμένουν στην εφαρμογή  αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων  με τις οποίες κατασκεύασαν τα ολιγομελή τμήματα, σε βάρος του δημόσιου σχολείου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

  • σε 13 ΓΕΛ,  15 ολιγομελή σε Ομάδες Προσανατολισμού της Β΄ και Γ΄ Λυκείου δεν έχουν εγκριθεί (2ο ΓΕΛ Αγ. Αθανασίου, 3ο ΓΕΛ Εχεδώρου, 3ο Γ/Σ Λαγκαδά, 3ο Γ/Σ – Λ.Τ., ΓΕΛ Ασσήρου, ΓΕΛ Καλινδίων, 2ο ΓΕΛ Πολίχνης, 4ο Γ.Σ. ¨Λαγκαδά – Λ.Τ., 5ο Γ.Σ. – Λ.Τ. Ωραιοκάστρου, ΓΕΛ Αγίου Γεωργίου).
  • σε 6 ΕΠΑΛ, 7 τομείς και ειδικότητες δεν έχουν εγκριθεί (1ο ΕΠΑΛ  Ευόσμου, 1ο ΕΠΑΛ  Κουφαλίων, 1ο ΕΠΑΛ Πολίχνης, 1ο ΕΠΑΛ Κορδελιού, 1ο ΕΠΑΛ Νεάπολης,  ΕΠΑΛ Αγίου Αθανασίου).
  • στις 3 Σ.Μ.Ε.Α.Ε. 9 τμήματα δεν έχουν εγκριθεί (ΕΕΕΕΚ Κορδελιού, ΕΝΕΕΓΥ-Λ. ΙΝΑΑ, ΕΕΕΕΚ Παύλου Μελά, ΕΕΕΕΚ Αγίου Αθανασίου)

Εδώ και ένα μήνα, δεν έχει δοθεί καμία απάντηση από το Υπουργείο Παιδείας για συμπληρωματική έγκρισή τους. Η μη έγκρισή τους υπονομεύει τη λειτουργία και το μέλλον των σχολείων  και  συνιστά ευθεία επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στις επιλογές τους . Η στάση του αυτή εκπορεύεται από την πολιτική  των περικοπών και της λιτότητας , του δημοσιονομικού κόφτη και της εξοικονόμησης προσωπικού, που έχουν επιβάλει στο δημόσιο σχολειό κυβέρνηση- ΕΕ –ΟΟΣΑΕίναι η ίδια πολιτική που στο όνομα της «διαχείρισης» της πανδημίας χωρίς κανένα κόστος,  οδηγεί στο άνοιγμα των σχολείων δίχως ουσιαστικά μέτρα ασφαλούς λειτουργίας και  στήριξης των σχολείων.

Η εκπαιδευτική κοινότητα: εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς να μην επιτρέψει να αντιμετωπίζονται οι μαθητές μας ως αριθμοί και να καταργούνται οι μορφωτικές ανάγκες και τα δικαιώματά τους!

Απαιτούμε

  • Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα των Ομάδων Προσανατολισμού στα ΓΕΛ και των Τομέων και Ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ και στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε.
  • Να δεσμευθεί το Υπουργείο και ο ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας ότι δεν θα αποδυναμωθεί κανένα σχολείο, ιδιαίτερα σε συνθήκες Κορονοϊού.
  • Να ικανοποιηθούν τώρα όλα τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων. (15  μαθητές στο τμήμα, προσλήψεις των αναγκαίων εκπαιδευτικών και καθαριστ(ρι)ών, κατάλληλες κτιριακές υποδομές, εύρεση\ διαμόρφωση νέων σχολικών χώρων, επαναλαμβανόμενα τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, αύξηση των δαπανών για την παιδεία, ενίσχυση σχολικών επιτροπών για εξασφάλιση μέσων προστασίας)

Καλούμε όλους τους συναδέλφους, τους γονείς και τους μαθητές, ιδιαίτερα των σχολείων που έχουν σχετικά αιτήματα, να ενισχύσουν με την παρουσία τους στις παραστάσεις τη διεκδίκηση των αιτημάτων μας.

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11-9  ΣΤΗΝ ΠΔΕ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ  2 .30 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα