ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ!
Μέχρι 15 μαθητές στο τμήμα!
Καθαριότητα, δωρεάν μαζικά τεστ, ενίσχυση του συστήματος υγείας!
Με μια πρωτοφανή αιφνίδια κίνηση η κυβέρνηση της ΝΔ και η υπουργός παιδείας επιδιώκει να εισάγει νέες εργασιακές σχέσεις γαλέρας στην εκπαίδευση –τον θεσμό του προσωρινού αναπληρωτή- καθώς και να εγκαθιδρύσει το σχολείο της τηλεκπαίδευσης, με εκπαιδευτικούς της τηλεκπαίδευσης και με τα παιδιά της τηλεκπαίδευσης.
Συγκεκριμένα, το κατάπτυστο άρθρο 24 που αφορά την εκπαίδευση και συμπεριλήφθηκε στο νομοσχέδιο για την υγεία αναφέρει: «… Η διάταξη του άρθρου 24 με την οποία παρέχεται η δυνατότητα να προσλαμβάνονται προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ή μέλη Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π., πλήρους ή μειωμένου ωραρίου, με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου τρίμηνης κατ’ ελάχιστον διάρκειας… …για να παρέχουν διδακτικό ή υποστηρικτικό έργο, κατά περίπτωση, δια ζώσης… …ή της ανάγκης παροχής τηλεκπαίδευσης που πιθανολογείται ότι θα προκύψουν, λόγω της πανδημίας.»
Μάλιστα, για να εκβιάσει σε αποδοχή αυτών των εξευτελιστικών συμβάσεων για τους εκπαιδευτικούς αλλά και για την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία και τα μορφωτικά δικαιώματα δίνει στο άρθρο 24 παρ.4 «…μοριοδότηση προσαυξημένη κατά μισό έκαστης περίπτωσης».
Και για να μην έχουμε αμφιβολία ότι καταπατούνται όλα τα κατοχυρωμένα δικαιώματα στο άρθρο 24 παρ.12 «…Κάθε θέμα σχετικό με την εφαρμογή του παρόντος, όπως το ωράριο των εκπαιδευτικών που προσλαμβάνονται καθορίζεται με απόφαση του υπουργού Παιδείας…»
Κατάφορη επίθεση στα εργασιακά δικαιώματα στην εκπαίδευση, ακόμα και σε αυτά του αναπληρωτή αποτελεί το συγκεκριμένο άρθρο 24. Είναι εξοργιστική η προσπάθεια της κυβέρνησης να εμπεδώσει τις πιο άθλιες σχέσεις εργασίας, αυτές των ολιγόμηνων συμβάσεων χωρίς δικαιώματα και προστασία στο όνομα του covid19. Να κρατήσει όμηρους χιλιάδες συμβασιούχους να τους μετατρέψει σε δια βίου απόκληρους!
Με το άρθρο 24 παρ.9 ξεκαθαρίζει ότι όποιος προσληφθεί ως προσωρινός αναπληρωτής (νέος όρος εργασίας στην εκπαίδευση) δεν είναι διαθέσιμος πια για άλλη πρόσληψη και άρα δεν δικαιούται να προσληφθεί ως αναπληρωτής ορισμένου χρόνου ακόμα κι αν έρθει η σειρά του! Εν ολίγοις θα τον διαγράψουν από τους πίνακες των προσλήψεων αναπληρωτών.
Και για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία ότι θεσμοθετείται το σχολείο της τηλεκπαίδευσης, στο άρθρο 24 παρ.3 αναφέρει ότι «…Κάθε θέμα σχετικό με την τηλεκπαίδευση όπως το ωράριο διδασκαλίας, ο ανώτατος αριθμός μαθητών κατά διαδικτυακό τμήμα και η τοποθεσία από την οποία θα παρέχεται καθορίζονται με απόφαση του υπουργού παιδείας…».
Είναι εμπαιγμός για το σύνολο της εκπαίδευσης και της κοινωνίας να υπάρχουν εκπαιδευτικοί με τρίμηνες συμβάσεις που μάλιστα θα παίρνουν το κόκκαλο της προσαυξημένης μοριοδότησης για να δεχτούν τις συνθήκες εργασίας της γαλέρας, των δούλων του 21ου αιώνα.
Είναι εξοργιστικό, μετά από 10 χρόνια αδιοριστίας, η κυβέρνηση, όπως και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις αντί να προχωρά σε μαζικούς μόνιμους διορισμούς ώστε να στελεχώσει τα σχολεία με το αναγκαίο προσωπικό και να καλύψει τις ανάγκες των παιδιών της φτωχολογιάς, βρίσκει την ευκαιρία να δημιουργήσει γενιές δούλων.
Όμως το πιο εξοργιστικό, αντιεκπαιδευτικό και αντιλαϊκό απ’ όλα είναι ότι ιδρύει το σχολείο της τηλεκπαίδευσης αντί να παίρνει τώρα μέτρα ώστε τα σχολεία και όλες οι δομές της εκπαίδευσης να ανοίξουν κανονικά με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας!
Το άρθρο 24 με όλες τις παραγράφους του αλλάζει συνολικά το τοπίο!
Θα έχουμε αόρατους εκπαιδευτικούς κυριολεκτικά, το ωράριο διδασκαλίας, ο αριθμός των μαθητών ανά διαδικτυακό μάθημα και ο τόπος αναμετάδοσης θα οριζονται με υπουργική απόφαση. Αυτό αλλάζει συνολικά το τοπίο στη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού. Για πρώτη φορά θα έχουμε εκπαιδευτικούς που δεν έχουν ποτέ καμιά επαφή με τους μαθητές τους, αλλά και μαθητές που δεν θα έχουν καμιά σχέση μεταξύ τους, καθώς οι διευθύνσεις θα ομαδοποιούν τους μαθητές όλου του ΠΥΣΔΕ τους. Εξαιρετικά επικίνδυνες εξελίξεις σε όλα τα επίπεδα, βραχυχρόνιες συμβάσεις εργασίας με χρονικό διάστημα που θα κρίνει το υπουργείο, άρα θα έχουμε κυριολεκτικά call workers στην εκπαίδευση (σε θέλω τόσο, τώρα φύγε, μπορεί και να σε ξαναχρειαστώ κ.ο.κ), πλήρης αποτυποποίηση του εκπαιδευτικού έργου (ωράριο, αριθμός μαθητών, χωρικός προσδιορισμός της παιδαγωγικής πρακτικής), όλα θα είναι ασαφή και ρευστά, παράκαμψη κατοχυρωμένων θεσμικών διαδικασιών για τη ρύθμιση των εργασιακών σχέσεων καθώς όλα συγκεντρώνονται στο υπουργείο χωρίς αντίστοιχη νομοθετική ρύθμιση, με μια απλή υπουργική απόφαση τα πάντα.
Να αντιδράσουμε τώρα μαχητικά κι αποφασιστικά!
- Δε θα παραδώσουμε τη ζωή μας και τη μόρφωση των παιδιών στο βωμό των οικονομικών συμφερόντων!
- Η ζωή μας, η μόρφωση, η υγεία πάνω από τα κέρδη των μεγαλοεπιχειρηματιών, των μεγαλοεργολάβων, των βαρόνων των ΜΜΕ!
- Δώστε λεφτά για την παιδεία, την υγεία, για την ενίσχυση των πληττόμενων τμημάτων των εργαζομένων και των ανέργων και όχι για τους εξοπλισμούς, τα θαλάσσια οικόπεδα του πολέμου και τα κέρδη του τουριστικού κεφαλαίου .
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη