κατάληψη
«Τα ΜΜΕ και μερίδα γονέων ρίχνουν όλη την προσοχή τους στο θέμα της μάσκας με αποτέλεσμα να δημιουργείται διχόνοια και "κοινωνικός αυτοματισμός"», όμως οι καταλήψεις στην περιοχή γίνονται για τήρηση αποστάσεων στα σχολεία, μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα στους 15, πρόσληψη καθαριστριών κλπ, σύμφωνα με την Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Σπάτων-Αρτέμιδας

Για τις καταλήψεις σε Γυμνάσια και Λύκεια της περιοχής εξέδωσε η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Σπάτων-Αρτέμιδας.

Πιο αναλυτικά αναφέρεται:

Στα Γυμνάσια και στα Λύκεια του Δήμου μας αυτές τις μέρες πραγματοποιήθηκαν καταλήψεις, γενικά με σωστά αιτήματα, για τα οποία αγωνιζόμαστε επίσης όλοι οι σύλλογοι γονέων, όπως η τήρηση αποστάσεων στα σχολεία, η μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα στους 15, η πρόσληψη καθαριστριών, η κατασκευή στεγάστρων στα προαύλια κ.α.

Η ανησυχία όλων μας, γονιών μαθητών, εκπαιδευτικών είναι απόλυτα δικαιολογημένη. Η κυβέρνηση και ο Δήμος είχαν τόσους μήνες καιρό, προκειμένου να προετοιμαστούν να ανοίξουν με ενισχυμένα μέτρα ασφάλειας τα σχολεία. Όχι μόνο δεν έκαναν τίποτα απολύτως, όχι μόνο έκαναν λάστιχο τα υγειονομικά πρωτόκολλα με τον τρόπο που άνοιξε ο τουρισμός το καλοκαίρι, αλλά τώρα που ένα δεύτερο, πιο ισχυρό κύμα πανδημίας είναι παρών, συνεχίζουν να κάνουν λάστιχο τα υγειονομικά πρωτόκολλά στην παιδεία, να «νίπτουν τα χέρια τους πολύ σχολαστικά» και να φορτώνουν τα πάντα στην καμπούρα της ατομικής ευθύνης.

Τα ΜΜΕ, όπως και μια μερίδα γονέων, ρίχνουν όλη την προσοχή τους στο θέμα της μάσκας με αποτέλεσμα να δημιουργείται διχόνοια και «κοινωνικός αυτοματισμός». Σε μερικές περιπτώσεις τα αιτήματα των μαθητών είχαν να κάνουν με το θέμα της μάσκας. Είναι προφανές ότι η μάσκα είναι απαραίτητη σε όλες τις κοινωνικές εκδηλώσεις, κατά συνέπεια και στα σχολεία. Δε μας φιμώνουν, όπως κάποιοι ισχυρίζονται γιατί ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΩΝΗ και διεκδικούμε πιο φωναχτά από ποτέ άλλοτε τα αυτονόητα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

Οι καταλήψεις στα σχολεία πραγματοποιούνται ενώ δεν έχουν εκλεγεί ακόμα τα 15μελή με αποτέλεσμα να ξεκινάν με πρωτοβουλία μεμονωμένων μαθητών. Πάρα πολλές φορές στο παρελθόν έχουμε τονίσει ότι πρέπει να παιδιά να ακολουθούν δημοκρατικές διαδικασίες. Να αναλαμβάνουν την πρωτοβουλία τα μαθητικά συμβούλια (είναι ακόμα σε ισχύ τα μαθητικά συμβούλια που έχουν εκλεγεί πέρσι) και να αναλαμβάνουν την ευθύνη όλοι οι  μαθητές με καθολική ψηφοφορία. Ο ρόλος μας ως γονείς δεν είναι να τρομοκρατούμε ή να ερχόμαστε σε αντιπαράθεση με τους μαθητές. Ο ρόλος μας είναι να τους προστατεύουμε και να τους βοηθάμε να λειτουργούν με δημοκρατικό τρόπο. Σε κάθε περίπτωση η αστυνομία δεν έχει κανένα ρόλο να επεμβαίνει στα θέματα των κινητοποιήσεων των μαθητών.

Οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές δεν είμαστε και δεν πρέπει να αφήσουμε κανέναν να μας βάλει σε αντίπαλα στρατόπεδα. Δεν πρέπει να αφήσουμε κανέναν να θέτει στο απυρόβλητο τις τεράστιες ευθύνες κυβέρνησης και Δήμου για τα χάλια των υποδομών και την ανυπαρξία μέτρων ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων και να θέσει στο επίκεντρο της προσοχής μας τον «κοινωνικό αυτοματισμό».

Θα είμαστε σταθερά δίπλα στα παιδιά μας και ο ρόλος μας είναι να τα προστατεύουμε και να αγωνιζόμαστε μαζί τους για:

  • Καμιά τάξη με περισσότερους από 15 μαθητές/10 μαθητές όπου οι τάξεις στεγάζονται σε κοντέινερ ή όπου δεν υπάρχει φυσικός αερισμός. Για το σκοπό αυτό ζητάμε να εξασφαλιστούν κατάλληλοι χώροι και να προσληφθεί το απαραίτητο μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό.
  • Εξασφάλιση όλου του απαραίτητου αριθμού μόνιμων εργαζομένων στην καθαριότητα των σχολείων.
  • Πρόσληψη τραπεζοκόμων για την ασφαλή λειτουργία του ολοήμερου και σχολικών φυλάκων.
  • Διπλασιασμός του αριθμού σχολικών λεωφορείων ώστε να τηρούνται στα σχολικά οι απαραίτητες αποστάσεις
  • Εξασφάλιση κονδυλίων στις σχολικές επιτροπές
  • Ένταξη των σχολείων του Δήμου μας σε προγράμματα σχολικών γευμάτων.
  • Διενέργεια μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ σε όλους εκπαιδευτικούς και σε μαθητές.
  • Δημιουργία Σχολιατρικής Υπηρεσίας  για τον έλεγχο λειτουργίας των σχολείων και τη διαχείριση των κρουσμάτων.
  • Στέγαστρα στα σχολεία για να μη συνωστίζονται στους διαδρόμους τις βροχερές ημέρες

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

georgiadis
Γεωργιάδης για ΣΥΡΙΖΑ: «Η εκλογή Πολάκη θα είναι ένα χαρμόσυνο δώρο για όλους εμάς τους αντιπάλους τους»
«Η εκλογή Πολάκη θα οδηγήσει τον ΣΥΡΙΖΑ σε ένα νέο σπιράλ διασπάσεων»
Γεωργιάδης για ΣΥΡΙΖΑ: «Η εκλογή Πολάκη θα είναι ένα χαρμόσυνο δώρο για όλους εμάς τους αντιπάλους τους»
απθ
ΑΠΘ: Δεν επισκευάστηκε το ασανσέρ που έπεσε, αλλά «χάλασαν» και τα υπόλοιπα
Αντί να φτιαχτεί το ασανσέρ που έπεσε στο ΑΠΘ, «χάλασαν» και τα άλλα - Τι αναφέρει ανακοίνωση για τα ασανσέρ
ΑΠΘ: Δεν επισκευάστηκε το ασανσέρ που έπεσε, αλλά «χάλασαν» και τα υπόλοιπα