Στη συζήτηση έλαβαν μέρος εκπρόσωποι και μέλη Δ.Σ από τα μουσικά σχολεία της Λαμίας, της Πάτρας, της Μυτιλήνης, της Αργολίδας, του Αλίμου, της Αθήνας, των Χανίων, των Τρικάλων, του Ιλίου, των Σερρών, της Τρίπολης, του Ηρακλείου, του Βόλου, του Πειραιά και τα καλλιτεχνικά σχολεία Περιστερίου, Γέρακα και Κερατσινίου. Παρέμβαση έγινε επίσης από τη διευθύντρια του μουσικού σχολείου Σερρών.
Κατά τη διάρκεια της ιδιαίτερα εποικοδομητικής συζήτησης παρουσιάστηκαν τα προβλήματα των σχολείων. Διαπιστώθηκε πως πολλά από αυτά αντιμετωπίζουν σοβαρά ζητήματα στον τρόπο λειτουργίας τους εξαιτίας των ανεπαρκών ή ακατάλληλων κτηριακών υποδομών, ενώ τα εκπαιδευτικά κενά σε μουσικά και καλλιτεχνικά μαθήματα εξακολουθούν σε πολλές περιπτώσεις να υφίστανται. Παρατηρήθηκε πως ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η μετακίνηση των μαθητών δεν είναι ασφαλής. Υπάρχουν περιπτώσεις υπεράριθμων δρομολογίων ενώ δεν γίνεται απολύμανση των λεωφορείων πριν την επιβίβαση των μαθητών κατά τις μεσημεριανές ώρες. Αυξημένη ανησυχία επίσης προκαλεί το δεδομένο πως δεν έχει προβλεφθεί αύξηση των δρομολογίων με αποτέλεσμα αυτά να έχουν 100% πληρότητα. Μοναδικό μέσο προστασίας των μαθητών κατά τη μετακίνησή τους παραμένει κατά συνέπεια η χρήση της μάσκας. Τονίστηκε πως η ύπαρξη τμημάτων με περισσότερους από δεκαπέντε μαθητές θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των μαθητών σε περίοδο πανδημίας.
Η συνολική εκτίμηση της κατάστασης κατά το πέρας της συζήτησης είναι πως οι συνθήκες λειτουργίας των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων και οι όροι με τους οποίους αυτά άνοιξαν δεν προάγουν την ουσιαστική και ασφαλή εκπαίδευση των παιδιών μας. Η έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού και η λογική της πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομισθίων για την κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και δεν προάγει τη συνέχεια στην παρεχόμενη εκπαίδευση. Τα προβλήματα στις κτηριακές και λοιπές υποδομές των σχολείων αλλά και η συχνή έλλειψη προσωπικού καθώς και η ύπαρξη τμημάτων με μεγάλο αριθμό μαθητών με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η τήρηση αποστάσεων μεταξύ τους, δε διασφαλίζουν την υγεία και ασφάλεια των μαθητών. Για τους παραπάνω λόγους οι γονείς των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων στέκονται στο πλευρό των μαθητών και υπερασπίζονται τις αγωνιστικές διεκδικήσεις τους.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη