Η «εξ αποστάσεως» αποτελεί για το ΥΠΑΙΘ ένα πολυ-εργαλείο επιβολής αντιδραστικών μέτρων που θα οδηγήσει στη διάλυση του ήδη απαξιωμένου δημόσιου, υποχρεωτικού, δωρεάν σχολείου για όλα τα παιδιά αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Αγωνιστική Παρέμβαση Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, προσθέτοντας πως η απάντηση της κυβέρνησης απέναντι στις διεκδικήσεις των μαθητών και του εκπαιδευτικού κινήματος είναι η καταστολή και ο αυταρχισμός.
Αναφερόμενη στην υπουργό Παιδείας, η Αγωνιστική Παρέμβαση αναφέρει ότι «αφού απέτυχαν οι εισαγγελείς, οι “αγανακτισμένοι γονείς” και οι καλοταϊσμένοι κονδυλοφόροι των ΜΜΕ, ρίχνει το μπαλάκι στους εκπαιδευτικούς με εντολές από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης(!!!). Την ίδια στιγμή η δήλωση αυτή φανερώνει τον πανικό της κυβέρνησης και της Υπουργού Παιδείας από το ρεύμα των μαθητικών κινητοποιήσεων που φουντώνει καθημερινά».
Ακολουθεί η ανακοίνωση:
Δε θα συμμορφωθούμε προς τας υποδείξεις!
Είμαστε εκπαιδευτικοί και όχι οι χωροφύλακες των παιδιών μας!
Να σταματήσουν οι απειλές για την κατάληψη των μαθητών στο Πειραματικό
Όχι στην τιμωρητική εξ αποστάσεως σε 7ο ΕΠΑΛ και 14ο Εσπ. ΕΠΑΛ
Η δήλωση της Υπουργού Παιδείας για τηλεκπαίδευση στους μαθητές των κατειλημμένων σχολείων αποτελεί μια αδίστακτη προσπάθεια της κυβέρνησης να βάλει τους εκπαιδευτικούς σε ρόλο χωροφύλακα και απεργοσπάστη απέναντι στους αγώνες των μαθητών. Αφού απέτυχαν οι εισαγγελείς, οι “αγανακτισμένοι γονείς” και οι καλοταϊσμένοι κονδυλοφόροι των ΜΜΕ ρίχνει το μπαλάκι στους εκπαιδευτικούς με ¨εντολές” από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης(!!!). Την ίδια στιγμή η δήλωση αυτή φανερώνει τον πανικό της κυβέρνησης και της Υπουργού Παιδείας από το ρεύμα των μαθητικών κινητοποιήσεων που φουντώνει καθημερινά.
Τα προβλήματα στα σχολεία προκαλούν ασφυξία. Μαθητές εκπαιδευτικοί στοιβαγμένοι σε τμήματα 26 και 27 μαθητών, κανένα υγειονομικό πρωτόκολλο δεν μπορεί να τηρηθεί. Τα διαρκή κρούσματα στα σχολεία, οι έντονες διευθυντικές πιέσεις για «εξ αποστάσεως» και ανοιχτές κάμερες στις τάξεις όταν χιλιάδες διδακτικές ώρες χάνονται εξαιτίας των κενών και της αδιοριστίας. κάνουν την καθημερινότητα στα σχολεία αφόρητη για όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Η ανεργία και η φτώχεια που πλήττει τις λαϊκές οικογένειες από τα απανωτά αντεργατικά μέτρα της κυβέρνησης έχει δραματικές συνέπειες στα παιδιά. Τα αιτήματά τους σωστά και δίκαια! Απαιτούν 15άρια τμήματα, μέτρα υγιεινής και καθαριότητας στα σχολεία, να μην εφαρμοστεί η λαιμητόμος της τράπεζας θεμάτων και τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα του ΥΠΑΙΘ.
Η απάντηση της κυβέρνησης απέναντι στις διεκδικήσεις των μαθητών και του εκπαιδευτικού κινήματος είναι η καταστολή και ο αυταρχισμός. με καινούριο όπλο στη φαρέτρα της την εξ αποστάσεως και τις απουσίες σε αυτή μαζί με την αναπλήρωση σε γιορτές, αργίες κλπ. Καλεί τους εκπαιδευτικούς να υλοποιήσουν τη διαβόητη πλέον «εξ αποστάσεως» και μάλιστα υποχρεωτικά, κουνώντας αυστηρά το δάχτυλο ώστε να συμμορφωθούν «προς τας υποδείξεις». Αποδεικνύεται τελικά πως η «εξ αποστάσεως» αποτελεί για το ΥΠΑΙΘ ένα πολυ-εργαλείο επιβολής αντιδραστικών μέτρων που θα οδηγήσει στη διάλυση του ήδη απαξιωμένου δημόσιου, υποχρεωτικού, δωρεάν σχολείου για όλα τα παιδιά, στην παράδοση του στις εταιρείες και την πλήρη καθυπόταξη όλων των ζωντανών του στοιχείων, μαθητών και εκπαιδευτικών.
Ήδη από πέρσι το Μάη θεωρούσαμε πως η κατάπτυστη τροπολογία Κεραμέως για την γενίκευση της εξ αποστάσεως και τη ζωντανή μετάδοση του μαθήματος βαφτίζει «απρόβλεπτο γεγονός» κάθε περίπτωση που θα αναδεικνύεται η αδιαφορία ή η ευθύνη του κράτους για τη δυσλειτουργία του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος. “Απρόβλεπτο γεγονός” θα αποτελεί η έλλειψη εκπαιδευτικών και τα χιλιάδες κενά ιδιαίτερα στις απομακρυσμένες περιοχές. Απρόβλεπτο γεγονός θα αποτελεί η αδυναμία του κράτους να παράσχει κατ΄οίκον διδασκαλία σε μαθητές που αδυνατούν λόγω προβλημάτων υγείας να παρακολουθήσουν τα σχολεία. Απρόβλεπτο γεγονός θα είναι οι απεργίες και οι κινητοποιήσεις των μαθητών απέναντι στα αντιεκπαιδευτικά, αντεργατικά μέτρα που προετοιμάζονται, και ανοίγει ο δρόμος για δημιουργία απεργοσπαστικού μέτρου. Η κυβέρνηση θωρακίζει το κράτος απέναντι στο νέο τσουνάμι μέτρων που ετοιμάζει για τις επιπτώσεις της κρίσης που θα κληθούν να πληρώσουν οι εργαζόμενοι.
-Η ΟΛΜΕ πήρε θέση ήδη! Καλούμε τον κλάδο να καταγγείλει απερίφραστα τα αντιδημοκρατικά καταστολής καταστολής και ποινικοποίησης των μαθητικών κινητοποιήσεων και μετατρέπει τους εκπαιδευτικούς σε χωροφύλακες των μαθητών. Δεν νομιμοποιείται κανένας διευθυντής να βγάλει πρόγραμμα και να καλέσει τους συναδέλφους να προχωρήσουν σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση με βάση δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας. Να σταματήσει άμεσα η διαδικασία πιέσεων από τις διευθύνσεις στο 7ο ΕΠΑΛ και το 14ο Εσπερινό ΕΠΑΛ για την τιμωρητική εφαρμογή της εξ αποστάσεως για τους μαθητές. Να σταματήσουν οι απειλές για εισαγγελέα από τη διεύθυνση του Πειραματικού όπως καταγγέλλουν οι μαθητές. Οι μαθητικοί αγώνες δεν είναι «παράνομοι», αλλά δίκαιοι, τα αιτήματα των παιδιών είναι αυτονόητες διεκδικήσεις. Η εκπαιδευτική κοινότητα δεν μπορεί να αναλάβει ρόλο καταστολής για να στηρίξει την πολιτική ηγεσία του υπουργείου και την αντιεκπαιδευτικής πολιτική της! Είναι επείγον να πάρει θέση η Α’ ΕΛΜΕ, να στηρίξει τους συναδέλφους και τους μαθητές που αγωνίζονται και να βρεθεί στο πλευρό τους.
-Να προκηρυχθούν τις επόμενες μέρες νέες Γ.Σ και Γ.Σ Προέδρων για να αποφασίσουμε πολύμορφο αγωνιστικό σχέδιο αγώνα με κινητοποιήσεις με απεργία τις πρώτες μέρες του Οκτώβρη και κλιμάκωση. Να μπει τέλος στην αδράνεια της πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ που έχει εγκαταλείψει τον κλάδο, αφήνοντας το δρόμο ανοιχτό στην κυβέρνηση να προωθεί ανενόχλητη την αντιλαϊκή, αντι εκπαιδευτική πολιτική της.
ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ Δευτέρα 5/10 ,12μ Άγαλμα Βενιζέλου
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη