tilekpaideusi
Για διπλό Βατερλώ Κυβέρνησης και Κεραμέως σε εκλογές αιρετών και τηλεκπαίδευση κάνει λόγο η Αγωνιστική Παρέμβαση Πειραιά, κατηγορώντας την τοπική ΔΑΚΕ για «ανορθογραφία» και στήριξη της Κεραμέως

Για «διπλό Βατερλώ Κυβέρνησης και Κεραμέως» κάνει λόγο η Αγωνιστική Παρέμβαση Πειραιά, αναφορικά με την ηλεκτρονική ψηφοφορία στις εκλογές των αιρετών για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, καθώς και για τα τεράστια προβλήματα που αντιμετώπισαν μαθητές και εκπαιδευτικοί κατά την πρώτη ημέρα εφαρμογής της Τηλεκπαίδευσης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Αγωνιστικής Παρέμβασης Πειραιά:

Το διπλό Βατερλώ Κυβέρνησης & Κεραμέως και η «ανορθογραφία» της ΔΑΚΕ στον Πειραιά!

Στις 15/10/2020 η Κεραμέως, δήλωσε: “Η ηλεκτρονική ψηφοφορία θα γίνει και τότε θα μετρήσουμε ποιοι θα πάνε με την ΟΛΜΕ και ποιοι με το Υπουργείο”. Το Σάββατο 7/11/2020 ο κόσμος της εκπαίδευσης έδωσε ένα γερό ράπισμα στην υπουργό της βίας, των καμερών, της μάσκας και του παγουρίνου.  Παρά τις αλλεπάλληλες και ακραία αντιδημοκρατικές μεθοδεύσεις που συνιστούν εκλογικό πραξικόπημα. Χαρακτηριστικά είναι τα “εντέλλεσθε” της τελευταίας στιγμής προς τις εφορευτικές επιτροπές, τα διαρκή μηνύματα, έως και ελάχιστες ώρες πριν κλείσουν οι ηλεκτρονικές κάλπες, από τα ηλεκτρονικά συστήματα που “υπενθύμιζαν” στους εκπαιδευτικούς την ηλεκτρονική ψηφοφορία. Αλλά και οι υπόγειες πιέσεις προϊσταμένων, διοικητικών μηχανισμών και ορισμένων ελάχιστων θλιβερών νεροκουβαλητών της κυβερνητικής πολιτικής που είχαν το θράσος να εμφανίζονται ως “ανεξάρτητοι” υποψήφιοι. Το αποτέλεσμα ήταν η συντριπτική πολιτική ήττα της υπουργού αφού τα ποσοστά συμμετοχής δείχνουν πως οι εκπαιδευτικοί της γύρισαν την πλάτη. Τα ποσοστά αποχής εκτοξεύτηκαν στο 92%. Σε σύνολο 179.729. εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αυτοί που έκανε αποχή ήταν 166.561, ενώ αυτοί που ψήφισαν ήταν  13.168!

Παρόλα αυτά δεν πρέπει να μας διαφύγει η «ανορθογραφία» στον Πειραιά, όπου η ο σκληρός πυρήνας της κυβερνητικής ΔΑΚΕ κινητοποιήθηκε και στρατεύτηκε κομματικά στο πλευρό της Ν. Κεραμέως. Έτσι η συμμετοχή κυμάνθηκε από 10,3% έως 12,3%. Συγκεκριμένα για το ΠΥΣΔΕ ψήφισαν 455 ή ποσοστό 12,3%. Η ΔΑΚΕ πήρε 366 ψήφους, περίπου το 57% των ψήφων συγκριτικά με το 2018! Δηλαδή περίπου 6 στους 10 ψηφοφόροι της ΔΑΚΕ ψήφισαν ηλεκτρονικά παρά την απόφαση κεντρικά της ΔΑΚΕ για αποχή. Ότι η ΔΑΚΕ στον Πειραιά στρατεύεται και υποστηρίζει ακόμα και τα πιο ακραία μέτρα της κυβέρνησης δεν αποτελεί έκπληξη. Το διαπιστώσαμε πρόσφατα –γα να μην ανατρέξουμε στο μαύρο παρελθόν στελεχών της και το ρόλο της πέμπτης φάλαγγας που έπαιξαν στη διάρκεια των μεγάλων αγώνων του κλάδου, όπως πχ. το 1990 – με τη εφαρμογή της κατάπτυστης Υπουργικής Απόφασης για τηλεκπαίδευση σε υπό κατάληψη σχολεία. Διευθυντές, «πρωτοκλασάτα» στελέχη της ΔΑΚΕ που κατά καιρούς έχουν εκλεγεί σε συνδικαλιστικά όργανα του κλάδου πρωτοστάτησαν στη βίαιη επιβολή της τηλεκπαίδευσης, χωρίς απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων και για να σπάσουν τις μαθητικές καταλήψεις χρησιμοποίησαν ακόμα και τροχούς!

Χαιρετίζουμε την αποφασιστική και σθεναρή στάση της αποχής που κράτησε η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί με τη στάση τους επιβεβαιώνουν ότι δεν ευθυγραμμίζονται, ούτε αποδέχονται την κυβερνητική πολιτική. Ο κλάδος σχεδόν καθολικά απέρριψε την πολιτική της κυβέρνησης που, αντί να λάβει μέτρα για την ασφαλή λειτουργία τους, κλείνει τα σχολεία και στερεί από τα παιδιά το δικαίωμά τους στη μόρφωση, που προωθεί το ηλεκτρονικό φακέλωμα, που ετοιμάζει τη νέα επίθεση ενάντια στα σωματεία, τις Γενικές Συνελεύσεις, την απεργία και τα συνδικαλιστικά δικαιώματα!

Ως Αγωνιστική Παρέμβαση θεωρούμε αυτονόητο ότι όσοι ανακηρυχθούν “εκλεγμένοι” αιρετοί σε ΠΥΣΔΕ – ΑΠΥΣΔΕ – ΚΥΣΔΕ οφείλουν να υποβάλλουν τις παραιτήσεις τους αμέσως. Καλούμε όλες τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ να μην νομιμοποιήσουν κανένα “εκλογικό” αποτέλεσμα και να μην αναγνωρίσουν κανέναν “εκλεγμένο” ως αιρετό εκπρόσωπο του κλάδου.

Σε νέο φιάσκο για το ΥΠΑΙΘ εξελίχθηκε σήμερα 9/11 η 1η ημέρα εφαρμογής της «τηλεκπαίδευσης»! Από τη 2η κιόλας ώρα το πολυδιαφημισμένο σύστημα της Cisco Webex κατάρρευσε πλήρως, πετώντας έξω μαθητές και καθηγητές, ακυρώνοντας την προπαγάνδα του Υπουργείου και της Ν. Κεραμέως που θα έπρεπε να είχε ήδη παραιτηθεί.

Το γεγονός ότι τηλεκπαίδευση δεν είναι εκπαίδευση είναι δεδομένο για την εκπαιδευτική κοινότητα. Η σημερινή παρωδία όμως φέρνει στην επιφάνεια πολλά και αμείλικτα ερωτήματα:

· Μπορούμε στ’ αλήθεια να μιλάμε για υποχρεωτικότητα και απουσίες; Μπορούμε στα σοβαρά να μιλάμε για προχώρημα ύλης και τράπεζα θεμάτων; Με δεδομένη την έλλειψη του απαραίτητου εξοπλισμού για ένα μεγάλο τμήμα της εκπαιδευτικής κοινότητας: Laptop και οθόνες, σύνδεση στο Internet.

· Τι προβλέπει η σύμβαση που υπέγραψε το ελληνικό δημόσιο με τη Cisco; Γιατί ποτέ δεν είδε το φως της δημοσιότητας; Τι είδους συνεργασία προβλέπει με το ΠΣΔ και τι συνεπάγεται αυτό για τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών; Αιδώς Αργείοι!

Τώρα είναι η ώρα το εκπαιδευτικό κίνημα να συγκρουστεί αποφασιστικά με την κυβερνητική πολιτική που διαλύει τη Δημόσια Δωρεάν Παιδεία, που βάζει λουκέτα στα σχολεία για να συγκαλύψει τα εγκληματικά της αδιέξοδα, που προωθεί το ακραία ταξικό μέτρο της “τηλεκπαίδευσης”.

Αγωνιζόμαστε – διεκδικούμε ανοιχτά και ασφαλή σχολεία για όλους!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

· Να πάρει τώρα μέτρα το ΥΠΑΙΘ ώστε τα σχολεία να μείνουν ανοικτά! Με 15 μαθητές στο τμήμα, μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, μαζικά δωρεάν τεστ για όλους, προσλήψεις προσωπικού στην καθαριότητα, εξοπλισμό των σχολείων με υγειονομικά μέσα, αύξηση των κονδυλίων για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών στην εκπαίδευση.

· Η τηλεκπαίδευση να μην νομιμοποιηθεί και να μην μετατραπεί σε μόνιμη συνθήκη για κανέναν. Να καταργηθεί η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που την καθιστά υποχρεωτική.

Για όσο διάστημα διαρκεί η υποχρεωτική επιβολή της ΕΑΕ απαιτούμε

· Η ΕΑΕ να μην έχει χαρακτηριστικά υποχρεωτικότητας για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Καμία καταχώρηση ύλης, καμία συνέχιση της ύλης!

· Κανένας μαθητής να μην λαμβάνει απουσίες επειδή δεν συμμετέχει στην τηλεκπαίδευση.

· Καμιά Τράπεζα Θεμάτων δεν μπορεί να ισχύσει – να αποσυρθεί τώρα το αντιεκπαιδευτικό μέτρο!

· Δραστική αναπροσαρμογή της διδακτέας ύλης! Καμία ύλη να μην θεωρείται διδαχθείσα στην τηλεκπαίδευση, αλλά μόνο στην τάξη.

· Καμία και κανένας να μην εργάζεται με δικά του μέσα. Το κόστος του εξοπλισμού αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του υπουργείου και όχι των εκπαιδευτικών και των μαθητών.

Καλούμε τώρα

· Την ΟΛΜΕ και τις ΕΛΜΕ να καλέσουν άμεσα Γενικές Συνελεύσεις του κλάδου, στα προαύλια των σχολείων, προκειμένου οι αντιδράσεις να πάρουν οργανωμένη μορφή

· Την ΟΛΜΕ να κηρύξει απεργία – αποχή με κεντρικό αίτημα “Ανοιχτά και Ασφαλή Σχολεία για όλους!” Οργανώνουμε επαναλαμβανόμενες μορφές συλλογικής διαμαρτυρίας, όπως πανελλαδική αποχή από την τηλεκπαίδευση· Το ΔΣ της ΟΛΜΕ να καλύψει συνδικαλιστικά τους συναδέλφους που δεν θα υλοποιήσουν την ΕΑΕ του ΥΠΑΙΘ, είτε λόγω έλλειψης τεχνολογικού εξοπλισμού, είτε γιατί δεν έχουν τον κατάλληλο χώρο και δεν τους παρέχεται η δυνατότητα  να την πραγματοποιήσουν. 

Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ συμμετέχει στην ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Σχολική αίθουσα
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»
Καταγγελία για τους χειρισμούς του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας - Αυθαίρετες ενέργειες και παράβαση διαδικασιών
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»