ekpaideusi 1280
Όπως σημειώνει η ΟΙΕΛΕ, αναφορικά με την ανακοίνωση για το κλείσιμο δημοτικών και νηπιαγωγείων και την επέκταση της τηλεκπαίδευσης, «το ωράριο 2-5 (ή 2-4:20 για τα νηπιαγωγεία), είναι ακατάλληλο» για τους μαθητές

Για «ομολογία πλήρους αποτυχίας της κυβερνητικής πολιτικής» κάνει λόγο η ΟΙΕΛΕ, αναφορικά με την ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας, για το κλείσιμο δημοτικών και νηπιαγωγείων. Μάλιστα, η Ομοσπονδία χαρακτηρίζει ως «αντιπαιδαγωγικά και αντικοινωνικά τα μέτρα Κεραμέως», καθώς Νίκη Κεραμέως και ΙΕΠ «"φυλακίσουν" μικρούς μαθητές μπροστά σε μια οθόνη από τις 9 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα».

Σε σχετική ανακοίνωση σημειώνεται ότι «η φύση των μέτρων υποδηλώνει ότι οι εισηγητές τους δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση με την Παιδεία, τα παιδιά και τις ανάγκες τους, τα προβλήματα της ελληνικής οικογένειας»

Επιπλέον, η ΟΙΕΛΕ τονίζει ότι «η πρόθεση της κ. Κεραμέως και του επιτελείου της στο Υπουργείο και στο ΙΕΠ να "φυλακίσουν" μικρούς μαθητές μπροστά σε μια οθόνη από τις 9 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα», συνιστά «μια επικίνδυνη για μια σειρά λόγων και ακραία αντιεπιστημονική-αντιπαιδαγωγική πρόταση».

Αναφορικά με την ιδιωτική εκπαίδευση, η ΟΙΕΛΕ σημειώνει: «Οι ρυθμίσεις αυτές θα ισχύσουν επακριβώς και για τα ιδιωτικά σχολεία ή μήπως οι "εκλεκτοί" της έχουν το πράσινο φως για να κάνουν ό, τι τους καπνίσει εις βάρος μαθητών και γονέων, εις βάρος της ισονομίας ανάμεσα σε όλα τα παιδιά, ανεξαρτήτως του σε ποιο σχολείο φοιτούν;»

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Ομολογία τραγικής αποτυχίας της κυβερνητικής πολιτικής για την αντιμετώπιση της πανδημίας στην εκπαίδευση, αλλά και ευρύτερα στην κοινωνία, αποτελεί η σημερινή απόφαση της Υπουργού Παιδείας για το κλείσιμο δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων. Η δε φύση των μέτρων υποδηλώνει ότι οι εισηγητές τους δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση με την Παιδεία, τα παιδιά και τις ανάγκες τους, τα προβλήματα της ελληνικής οικογένειας.

Προκαλεί καταρχάς κατάπληξη η πρόθεση της κ. Κεραμέως και του επιτελείου της στο Υπουργείο και στο ΙΕΠ να «φυλακίσουν» μικρούς μαθητές μπροστά σε μια οθόνη από τις 9 το πρωί (έναρξη μαθημάτων της εκπαιδευτικής τηλεόρασης) μέχρι τις 5 το απόγευμα (λήξη της τηλεκπαίδευσης). Πρόκειται για μια επικίνδυνη για μια σειρά λόγων και ακραία αντιεπιστημονική-αντιπαιδαγωγική πρόταση που κάνει κάθε πολίτη να αναρωτιέται, εάν οι εμπνευστές της έχουν μπει ποτέ σε τάξη, εάν έχουν μικρά παιδιά, αν γενικώς έχουν οποιαδήποτε επαφή με την παιδαγωγική διαδικασία.

Περαιτέρω, το ωράριο 2-5 (ή 2-4:20 για τα νηπιαγωγεία), είναι ακατάλληλο. Τόσο διότι στις μεσημεριανές ώρες οι μαθητές, ιδίως οι πιο μικροί, είναι ήδη κουρασμένοι και δεν μπορούν να αποδώσουν, όσο και διότι η διάρκεια της διδακτικής ώρας (30 λεπτά και μάλιστα για 4 ή 5 διδακτικές ώρες ανάλογα το πρόγραμμα) είναι εξαντλητική. Ένας συνδυασμός ασύγχρονης και σύγχρονης διδασκαλίας θα ήταν, ιδίως για τα παιδιά των μικρότερων τάξεων, πιο πρόσφορος και εφαρμόσιμος. Επίσης, οι προτεινόμενες ώρες είναι ευλόγως δύσκολες για τις οικογένειες και τους γονείς, εργαζόμενους ή μη.

Εμείς, πάντως, ρωτάμε ευθέως την Υπουργό Παιδείας: οι ρυθμίσεις αυτές θα ισχύσουν επακριβώς και για τα ιδιωτικά σχολεία ή μήπως οι «εκλεκτοί» της έχουν το πράσινο φως για να κάνουν ό, τι τους καπνίσει εις βάρος μαθητών και γονέων, εις βάρος της ισονομίας ανάμεσα σε όλα τα παιδιά, ανεξαρτήτως του σε ποιο σχολείο φοιτούν;

Θα είχαμε, άραγε, φτάσει έως εδώ εάν η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας είχαν μπει στον κόπο να κάνουν διάλογο με τις συλλογικότητες της εκπαίδευσης και τους φορείς της κοινωνίας που από τα τέλη του καλοκαιριού έκρουαν τον κώδωνα του κινδύνου για τη λήψη μέτρων εν όψει του δεύτερου κύματος της πανδημίας; Θα αναγκαζόμασταν σήμερα να κλείσουμε σχολεία, αν είχαν εφαρμοστεί οι προτάσεις μας, ιδίως αυτές για την εκ περιτροπής διδασκαλία με συγκεκριμένο αριθμό μαθητών που και τις συνθήκες υγιεινής διασφάλιζαν, και αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας στους δρόμους προκαλούσαν, και το δίκτυο μετάδοσης της τηλεκπαίδευσης προστάτευαν από την υπερφόρτωση και την κατάρρευση;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 01/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

EKPA metaptixiaka
ΕΚΠΑ: Αναγόρευση του κ. Ανδρέα Δρακόπουλου σε επίτιμο διδάκτορα και απόδοση τίτλου Μεγάλου Ευεργέτη του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
  Η τελετή θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 4 Ιουλίου 2024 και ώρα 19.00 στη Μεγάλη Αίθουσα του Πανεπιστημίου Αθηνών (κεντρικό κτήριο, Πανεπιστημίου 30)
ΕΚΠΑ: Αναγόρευση του κ. Ανδρέα Δρακόπουλου σε επίτιμο διδάκτορα και απόδοση τίτλου Μεγάλου Ευεργέτη του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος