Εκπαιδευτικοί για απεργία: «Δεν έχουμε άλλο δρόμο»
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π. Ε. Αμαρουσίου στέλνει ερωτηματολόγιο για την καταγραφή των ψηφιακών υποδομών και ελλείψεων των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων του Συλλόγου και δηλώνει πως θα συμμετάσχει στην προγραμματισμένη απεργία της 26ης Νοεμβρίου

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π. Ε. Αμαρουσίου καλεί όλους τους εκπαιδευτικούς στην προγραμματισμένη απεργία της 26ης Νοεμβρίου και δηλώνει πως η 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση που κήρυξαν ΑΔΕΔΥ και ΕΚΑ πρέπει να μετατραπεί σε ημέρα μαζικού αγώνα των εργαζομένων ενάντια στα αντεργατικά σχέδια της κυβέρνησης που βάζουν ταφόπλακα στα εργασιακά – συνδικαλιστικά – δημοκρατικά δικαιώματα και τις κατακτήσεις.

Τέλος ο σύλλογος στέλνει προς όλους τους εκπαιδευτικούς ένα σύντομο ερωτηματολόγιο για την καταγραφή των ψηφιακών υποδομών και ελλείψεων των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων του Συλλόγου ώστε να μπορέσει να καταδείξει την πραγματική κατάσταση που υπάρχει και να απαντήσει στα διαρκή επικοινωνιακά ψεύδη και ισχυρισμούς του υπουργείου Παιδείας.

Η ανακοίνωση του συλλόγου

Πέμπτη 26 Νοέμβρη: ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΥΓΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

Όλοι/όλες στην 24ωρη απεργία και στις διαδηλώσεις!

Η ΑΔΕΔΥ και η ΔΟΕ οφείλουν να καλέσουν άμεσα απεργιακή συγκέντρωση!

Δεν έχουμε άλλο δρόμο: η κυβέρνηση συνεχίζει την επίθεση  ενάντια σε εργασιακά δικαιώματα και κατακτήσεις,  βάζει σε καραντίνα δημοκρατικά δικαιώματα και ελευθερίες!

Δεν πρέπει να το επιτρέψουμε!

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. εν μέσω πανδημίας και ενώ είναι σε εξέλιξη το νέο lockdown, εξακολουθεί να επιμένει στην ίδια ακραία νεοφιλελεύθερη πολιτική υποβάθμισης και διάλυσης του Δημόσιου Συστήματος Υγείας, προς όφελος των κλινικαρχών και των μεγιστάνων της Ιδιωτικής Υγείας. Ακόμα και τώρα αρνείται πεισματικά να ενισχύσει τα Δημόσια Νοσοκομεία με νέες Μ.Ε.Θ. και μαζικές προσλήψεις γιατρών και προσωπικού.

Η κυβέρνηση αδιαφορώντας για τον ευαίσθητο χώρο των σχολείων, δεν έκανε το παραμικρό ώστε να λειτουργήσουν με όρους ασφάλειας για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Αντίθετα επέμεινε στην πολιτική του συνωστισμού των παιδιών στις αίθουσες, στη μη διενέργεια δωρεάν τεστ στην εκπαιδευτική κοινότητα, στις προσλήψεις εκπαιδευτικών με το σταγονόμετρο. Έτσι τώρα καταφεύγει στο κλείσιμό τους καταβυθίζοντας τα μορφωτικά δικαιώματα της νέας γενιάς, υποβαθμίζοντας τη Δημόσια Δωρεάν Παιδεία.

Η πολιτική της κυβέρνησης είναι εγκληματική απέναντι στο λαό. Αντί να κάνει τα αυτονόητα, χρησιμοποιεί ως πρόσχημα την πανδημία και με το δόγμα της “ατομικής ευθύνης”, επιβάλλει ακραία κατασταλτικά μέτρα και απαγορεύσεις χτυπώντας τα δημοκρατικά δικαιώματα. Αυτό επιβεβαιώνουν οι πρόσφατες κυβερνητικές απαγορεύσεις με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου.

Την ίδια ώρα, με το νέο νομοσχέδιο «Βρούτση» η κυβέρνηση επελαύνει ενάντια στα εργασιακά δικαιώματα και στις κατακτήσεις ενός αιώνα αγώνων των εργαζομένων. Χτυπά βάναυσα τις εργασιακές σχέσεις παγιώνοντας το απαράδεκτο καθεστώς της 10ωρης εργασίας και των απλήρωτων υπερωριών. Η κυβέρνηση νομοθετεί νέα αντισυνδικαλιστικά και αντιδημοκρατικά μέτρα που επιχειρούν να βάλουν στο γύψο το δικαίωμα στη συνδικαλιστική δράση, την απεργία, και τη διαδήλωση.

Τα σχέδιά τους να μείνουν στα χαρτιά!

Η 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση που κήρυξαν ΑΔΕΔΥ και ΕΚΑ για τις 26 Νοέμβρη 2020 πρέπει να μετατραπεί σε ημέρα μαζικού αγώνα των εργαζομένων ενάντια στα αντεργατικά σχέδια της κυβέρνησης που βάζουν ταφόπλακα στα εργασιακά – συνδικαλιστικά – δημοκρατικά δικαιώματα και τις κατακτήσεις!

Καλούμε τη ΔΟΕ και την ΑΔΕΔΥ να προκηρύξουν άμεσα απεργιακή συγκέντρωση και διαδήλωση για την Πέμπτη 26 Νοέμβρη.

Να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος από την καλύτερη οργάνωση της απεργιακής κινητοποίησης!

- Κάτω τα χέρια από τα συνδικάτα, την απεργία και τη διαδήλωση!

- Αγώνας για Δημόσια – Δωρεάν Υγεία και Παιδεία για όλο το λαό!

Ψωμί – Παιδεία – Υγεία – Ελευθερία

Τώρα και όχι αύριο, μαζί με όλους τους εργαζόμενους, διεκδικούμε:

  • Ουσιαστικά μέτρα προστασίας της υγείας των εργαζομένων στους χώρους δουλειάς
  • Ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης. Να ληφθούν όλα τα απαιτούμενα μέτρα προστασίας για τη λειτουργία των σχολείων. Μείωση των μαθητών ανά τμήμα, αξιοποίηση άδειων δημόσιων και δημοτικών χώρων, μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών και προσωπικού καθαριότητας. Δωρεάν τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Αύξηση των δαπανών για τη λειτουργία των σχολείων και την εκπαίδευση.
  • Επίταξη του ιδιωτικού τομέα Υγείας και Πρόνοιας, με ένταξη στον κρατικό σχεδιασμό και όχι αγορά υπηρεσιών. Δωρεάν τεστ στον λαό.
  • Μαζικές μόνιμες προσλήψεις υγειονομικών, γιατρών, νοσηλευτών, εκπαιδευτικών, καθαριστριών. Μονιμοποίηση συμβασιούχων.
  • Αποσυμφόρηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς με προσλήψεις προσωπικού, επίταξη χιλιάδων ιδιωτικών λεωφορείων που βρίσκονται σε απραξία.
  • Εδώ και τώρα να αποσυρθεί το χουντικής έμπνευσης νομοσχέδιο που βάζει στο «γύψο» τη συλλογική συνδικαλιστική δράση και ουσιαστικά απαγορεύει την απεργία.

Καταγραφή ψηφιακών υποδομών και ελλείψεων των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων του Συλλόγου 

Συνάδελφοι/-ισσες,

Σύμφωνα με την απόφαση του Δ. Σ. της Δ.Ο.Ε. χρειάζεται να κάνουμε μια «σύντομη καταγραφή» των ελλείψεων σε ψηφιακές υποδομές, για να καταδείξουμε την πραγματική κατάσταση που υπάρχει και να απαντήσουμε στα διαρκή επικοινωνιακά ψεύδη και ισχυρισμούς του ΥΠΑΙΘ.

Στέλνουμε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο, το οποίο μπορεί να συμπληρωθεί κατά ένα μέρος από εσάς και κάποιες ερωτήσεις σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων.

Τα στοιχεία που ζητάμε να αποστείλετε θα χρησιμοποιηθούν ΜΟΝΟ για στατιστική επεξεργασία και θα δημοσιοποιηθούν ΜΟΝΟ ποσοστά. Σε καμία περίπτωση δεν θα κοινοποιηθούν ή δημοσιοποιηθούν αριθμητικά δεδομένα μεμονωμένης σχολικής μονάδας. Τα αριθμητικά δεδομένα θα παραμείνουν στον Σύλλογο. Τα ποσοστά θα κοινοποιηθούν στη ΔΟΕ για να χρησιμοποιηθούν στην αποκάλυψη της πραγματικής κατάστασης που επικρατεί, την οποία λίγο πολύ όλοι/-ες γνωρίζουμε, καθώς και στην αποκάλυψη των ψευδών που χρησιμοποιούνται από την επικοινωνιακή προπαγάνδα του ΥΠΑΙΘ.

Οι ερωτήσεις δεν καλύπτουν όλο το φάσμα που θα έπρεπε να καλύψει μία εμπεριστατωμένη έρευνα. Αυτό θα το προτείνουμε στο Ι. Π. Ε. Μ. της Δ.Ο.Ε. για να αναπτύξει με τα ανάλογα μεθοδολογικά εργαλεία μια τέτοια έρευνα. Γι’ αυτό το λόγο χρησιμοποιούμε τον όρο «σύντομη καταγραφή» στον παρόν ερωτηματολόγιο. Ο στόχος μας είναι να μπορέσουμε έως το βράδυ της ερχόμενης Παρασκευής 27 Νοεμβρίου 2020 (το αργότερο), να έχουμε μια συνολικότερη εικόνα για τις σχολικές μονάδες του Συλλόγου μας, στην παρούσα συγκυρία, όπου έχει ανασταλεί η λειτουργία των σχολείων.

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις για τις ελλείψεις ψηφιακών μέσων των εκπαιδευτικών, γιατί θεωρούμε ότι θα έπρεπε κάθε τάξη/τμήμα του Σχολείου / Νηπιαγωγείου να έχει υπολογιστή που θα χρησιμοποιείται από τον κάθε εκπαιδευτικό, χωρίς να είναι αναγκασμένος να χρησιμοποιεί προσωπικά του ψηφιακά μέσα.

Γνωρίζουμε ότι αυτές τις ημέρες υπάρχει τεράστιος φόρτος ευθυνών για όλους/-ες σας. Παρακαλούμε να γίνει μία προσπάθεια συμπλήρωσης των στοιχείων με συνεργασία του Διευθυντή/-ντριας – Προϊσταμένης  με τον Σύλλογο Διδασκόντων, η οποία θα συνεισφέρει στο κοινό καλό (σχολείων, εκπαιδευτικών, μαθητών).

Ευχαριστούμε,

το Δ. Σ. του  Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π. Ε.  Αμαρουσίου

1. ΣΧΟΛΕΙΟ/ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ *

 

2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ (Σημειώνετε τον αριθμό των τμημάτων που λειτουργούν, χωρίς τα τμήματα του Ολοήμερου) *

 

3. ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ (Σημειώνετε αριθμό) *

 

. ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΣΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (Σημειώνετε αριθμό)

 

. ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΣΥΡΜΑΤΗ (με καλώδιο) ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (Σημειώνετε αριθμό)

 

ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΣΥΡΜΑΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

(Σημειώνετε αριθμό)

 

5. ΤΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ "ΠΙΑΝΕΙ" Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ (Πληκτρολογήστε στο διαδίκτυο www.speedtest.gr και πατήστε "έναρξη". Σημειώστε την ταχύτητα Download) *

 

6α. ΠΟΣΟΙ ΣΤΑΘΕΡΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ή ΑΓΟΡΑΣΤΕΙ μετά το 2015 ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ κάμερα, μικρόφωνο, ηχεία, ώστε να αξιοποιηθούν για "σύγχρονη ΕξΑ εκπαίδευση" από τον χώρο του Σχολείου/Νηπιαγωγείου (Σημειώνετε αριθμό) *

 

6β. ΠΟΣΟΙ ΦΟΡΗΤΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ή ΑΓΟΡΑΣΤΕΙ μετά το 2015 ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ κάμερα, μικρόφωνο, ηχεία, ώστε να αξιοποιηθούν για "σύγχρονη ΕξΑ εκπαίδευση" από τον χώρο του Σχολείου/Νηπιαγωγείου (Σημειώνετε αριθμό) *

 

 

Α1

Α2

Β1

Β2

Γ1

Γ2

Δ1

Δ2

Ε1

Ε2

ΣΤ1

ΣΤ2

ΣΥΝ

7. ΠΟΣΟΙ/ΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ είτε λόγω έλλειψης οποιουδήποτε ψηφιακού μέσου ή γραμμής, είτε γιατί τα ψηφιακά μέσα της οικογένειας χρησιμοποιούνται από άλλο παιδί ή γονέα. (Σημειώνετε συνολικό αριθμό για το Σχολείο/Νηπιαγωγείο. ΠΡΟΣΟΧΗ: Θεωρούμε ότι όσοι/ες πήραν tablet από τους Δήμους, έχουν τη δυνατότητα σύνδεσης) *

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Α1

Α2

Β1

Β2

Γ1

Γ2

Δ1

Δ2

Ε1

Ε2

ΣΤ1

ΣΤ2

ΣΥΝ

8. ΠΟΣΟΙ/ΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ (Σημειώνετε συνολικό αριθμό για το Σχολείο/Νηπιαγωγείο) *

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Α1

Α2

Β1

Β2

Γ1

Γ2

Δ1

Δ2

Ε1

Ε2

ΣΤ1

ΣΤ2

ΣΥΝ

9. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΘΗΚΑΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ "ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕξΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ" (Σημειώνετε αριθμό για το σύνολο του Σχολείου/Νηπιαγωγείου)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. ΠΟΣΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ (ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2020 και ΜΕΤΑ; (Σημειώνετε αριθμό)

ΦΟΡΗΤΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ

ΤΑΜΠΛΕΤ

 

 

11. ΠΟΣΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΛΑΒΕΙ  Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ (ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2020 και ΜΕΤΑ; (Σημειώνετε αριθμό)

ΦΟΡΗΤΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ

ΤΑΜΠΛΕΤ

 

 

12. Καταγράψτε, αν θέλετε, άλλα προβλήματα που θεωρείτε καίρια για την καταγραφή της πραγματικότητας της Σχολικής Μονάδας.

 

 

 

 

 

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
ΟΙΕΛΕ: Η επιχειρηματική ελευθερία υποχωρεί μπροστά σε θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα όπως είναι η ελευθερία λόγου και έκφρασης αλλά και διεκδίκησης...
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
o-teachers-facebook_15.jpg
Μεγάλη νίκη και δικαίωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών - Πονοκέφαλος του υπουργείου και όσων διευθυντών προχώρησαν σε διώξεις
Αλήθεια, σε ποιο επίπεδο διάλυσης και στρατηγικής ήττας θα είχαν φτάσει σήμερα οι εκπαιδευτικοί εάν με τις μαζικές τους Γενικές Συνελεύσεις τον...
Μεγάλη νίκη και δικαίωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών - Πονοκέφαλος του υπουργείου και όσων διευθυντών προχώρησαν σε διώξεις
stratiotikes_sholes_1.jpg
Στρατιωτικές Σχολές: «Κύμα» παραιτήσεων με 1 στους 4 σπουδαστές να αποχωρεί από τις Σχολές Υπαξιωματικών!
Παρά τις εξαγγελίες για αναβάθμιση με αυξήσεις μισθών
Στρατιωτικές Σχολές: «Κύμα» παραιτήσεων με 1 στους 4 σπουδαστές να αποχωρεί από τις Σχολές Υπαξιωματικών!