«Ερχονται και τα τηλε-διαγωνίσματα».
Ετσι αναφέραμε σε πρόσφατη προκήρυξή μας. Μαζί με το νέο αντιλαϊκό και ταξικό νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (και κυρίως αυτήν), όπου, ανάμεσα στα άλλα, θεσμοθετείται συνολικά το τσίρκο της τηλε-«εκπαίδευσης» ως κανονική και πάγια εκπαιδευτική διαδικασία, το Υπουργείο, με αναλυτική του εγκύκλιο, περιγράφει διαδικασίες τηλε-αξιολόγησης των μαθητών και των μαθητριών για να ολοκληρώσει την εικονική κανονικότητα της τηλε-«εκπαίδευσης». Και να κλιμακώσει την επίθεσή του ενάντια στο μαθητικό πληθυσμό.
Αποκαλύπτονται για μια ακόμα φορά οι υπηρεσίες που πρόσφερε η συνδικαλιστική ηγεσία στο σύστημα, στην κυβέρνηση και στο Υπουργείο. Η από την πρώτη ως την τελευταία στιγμή υποταγή της στην εφαρμογή της τηλε-«εκπαίδευσης», χρησιμοποιήθηκε από την κυβέρνηση ώστε μέσα σε ένα πεντάμηνο να εμπεδώσει τυπικά τη διαδικασία αυτή. Η χρησιμοποίησή της ως απεργοσπαστικός μηχανισμό των μαθητικών καταλήψεων, οι τηλε-ψηφοφορίες, η θεσμοθέτησή της στο νέο νομοσχέδιο είναι μερικά μόνο από τα σημεία που χρησιμοποιήθηκε ενάντια στο κίνημα, στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Και έχουμε ακόμα δρόμο να διανύσουμε, για να φανεί πλήρως όλη η βεντάλια των συνεπειών σε όλες τις πτυχές της εκπαίδευσης.
Η εμπειρία της εφαρμογής της τηλε-«εκπαίδευσης» έχει αποκαλύψει τον ταξικό ρόλο της. Η τηλε-«εκπαίδευση» απογειώνει τις ταξικές ανισότητες και παράγει ένα τοπίο αποκλεισμών, ελέγχου και διάλυσης. Αυτός είναι και ο λόγος που η αποστροφή εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών μεγαλώνει μέρα με τη μέρα. Αυτός είναι και ο λόγος που, μέρα με τη μέρα, οι μαθητές ξεχαρβαλώνονται όλο και περισσότερο και η διαδικασία γίνεται ένα τραγικό ανέκδοτο.
Τα τηλε-διαγωνίσματα και η τηλε-αξιολόγηση μαθητών υπηρετούν τον αντιδραστικό στόχο της νομιμοποίησης της ως εκπαιδευτικής διαδικασίας, απογειώνουν τους ταξικούς φραγμούς και κλείνουν το μάτι σε μια λογική τηλε-αυταρχισμού και ηλεκτρονικού ελέγχου.
Είναι μια ακόμα εξευτελιστική διαδικασία για εκπαιδευτικούς και μαθητές.
Κανένας συνάδελφος να μην αποδεχτεί να προχωρήσει σε τηλε-αξιολόγηση μαθητών με οποιοδήποτε τρόπο.
Να υπερασπιστούμε τους μαθητές μας, να τους συμπαρασταθούμε στη δοκιμασία που περνάνε, να μη δεχτούμε να είμαστε ξανά ένα γρανάζι στην επίθεση τους συστήματος ενάντιά τους.
Στην όποια επαφή των εκπαιδευτικών με τους μαθητές σε περίοδο καραντίνας, δεν μπορεί να «προχωράει» καμία ύλη, δεν μπορεί να καταχωρούνται απουσίες.
ΔΕΝ ενημερώνουμε βιβλία ύλης, δεν καταχωρούμε κανένα φύλλο απουσιών – ούτε καν «όλοι παρόντες», - κανένας μαθητής δεν είναι ούτε παρών ούτε απών σε μία κίβδηλη διαδικασία.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΗ κατάργηση της τράπεζας θεμάτων –ΑΜΕΣΗ δραστική μείωση της ύλης.
Καλούμε τα σωματεία και όλα τα συλλογικά όργανα να στηρίξουν την παραπάνω κατεύθυνση. Για να ηττηθεί η επίθεση της τηλε-«εκπαίδευσης». Για να στηριχτεί η μαζική αποχή από κάθε διαδικασία (πλατφόρμες, πρόγραμμα, ύλη, απουσίες, τηλε-διαγωνίσματα, τηλε-αξιολόγηση) που κανονικοποιεί την τηλε-επαφή εκπαιδευτικών – μαθητών ως εκπαιδευτική διαδικασία.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη